بررسی مدلهای پرطرفدار جاروبرقی مخزن دار و کیسه ای بوش

جاروبرقی های بوش

جاروبرقی بوش مدلهای مختلفی از قبیل مخزن دار، کیسه ای و شارژی را تولید و به بازار مصرف عرضه می کند که هر یک از آنها به مدل ها و سری های مختلفی تقسیم می شوند که در تولید آنها از بهترین فناوری و مواد اولیه مقاوم و با کیفیت استفاده شده است که ما در این مقاله به بررسی مدلهای پرطرفدار جاروبرقی مخزن دار و کیسه ای بوش خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب در خانه بوش همراه ما باشید.

انواع جاروبرقی بوش را نام ببرید؟

جاروبرقی بوش به طور کلی به سه مدل کیسه ای، مخزن دار و شارژی تقسیم می شود.

مدلهای پرطرفدار جاروبرقی کیسه ای بوش را نام ببرید؟

از مدلهای پرطرفدار جاروبرقی بوش می توان جاروبرقی کیسه ای بوش مدلBGL32500، جاروبرقی کیسه ای BSGL52531،BGL8SIL59D،BGL81800IR،BGK7200،BGL82030IR،BGL72234،BGL72294،BGL8GOLDI،BGL82294IR،BGL8PRO31R،BGL8PRO4،BGL8PRO51R را نام برد.

مدل های پرطرفدار جاروبرقی مخزن دار بوش را نام ببرید؟

از مدلهای پرطرفدار جاروبرقی مخز دار بوش می توان جاروبرقی مخزن دار BGCIU1700،  BGS4UGOLD2 و جاروبرقی مخزن دار BGS5SIL66C بوش را نام برد.

مدلهای پر طرفدار جاروبرقی مخزن دار بوش

جاروبرقی مخزن دارا بوش یکی از مدلهای محبوب و پرطرفدار به شمار می رود که علاوه بر طراحی زیبا از کیفیت و کارایی بالایی نیز برخوردار است که دارای صدای کمی است و از وزن سبکی نیز برخوردار است که مدلهای پرطرفدار و محبوب آن به قرار زیر است.

مدل های پرطرفدار جاروبرقی مخزن دار بوش

جاروبرقی مخزن دار BGCIU1700

جاروبرقی مخزن دار بوش مدل BGCIU1700 از تولیدات شرکت بوش ساخت کشور چین به شمار می رود که دارای سیمی به طول 8 متر است که به راحتی می توانید با استفاده از آن کل اتاق را تمیز کنید. قدرت موتور آن 1700 وات است که از کیفیت بالایی برخوردار است. دارای طراحی زیبایی است که لوله پلاستیکی ای دارد که در تولید و ساخت آن از بهترین مواد و متریال ها استفاده شده است، دارای قدرت مکش بالایی است طوریکه ریزترین اشغال و ذرات را از سطح زمین پاک می کند.

جاروبرقی مخزن دار BGS4UGOLD2

جاروبرقی مخزن دار بوش مدل BGS4UGOLD2 از مدل های محبوب جاروبرقی بوش به شمار می رود که قدرت موتور آن 1400 وات است که می توانید مکش و قدرت آن را خودتان تنظیم و کم و زیاد کنید. علاوه برای کارایی بالا دارای طراحی زیبایی است که ساخت کشور ترکیه است؛ طول سیم برق آن 10 متر است که مساحتی در حدود 45 متر را می توان تنها با یک پریز تمیز کرد که چندی برس جارو برای نظافت سطوح مختلف دارد، لوله آن پلاستیکی است که صدای کمی را تولید می کند که ظرفیت مخزن آن 9/1 لیتر است که با توجه به نوع مدل بدون پاکت است که دارای مخزن برای هدایت زباله است. فیلتر این نوع جاروبرقی قابل شستشو است که استفاده آسانی دارد و لوله آن قابل تنظیم است.

 

جاروبرقی مخزن دار BGS4UGOLD2

 

جاروبرقی مخزن دار BGS5SIL66C

جاروبرقی مخزن دار بوش مدل  BGS5SIL66C ساخت کشور چین با قدرت موتور 700 وات برای استفاده خانگی گزینه مناسبی است که از مکش بالایی برخوردار است که شما می توانید قدرت مکش آن را تنظیم کنید، میزان صدای آن در حدود 66 دسی بل است که صدای کمی است و آزاردهنده نیست. برچسب انرژی پایینی دارد که مخزن آن قابلیت 3 لیتر زباله را دارد که پس از پر شدن می توانید آن را خالی کنید ولی نکته ای که وجود دارد این است که برای افزایش طول عمر جاروبرقی بهتر است نگذارید مخزن به طور کامل پر شد و قبل از پر شدن آن را خالی کنید. دارای فیلتر قابل شستشویی است که مجهز به Self cleen است. بدنه آن طراحی زیبایی دارد که در تولید آن از پلاستیک با کیفیت و مقاوم استفاده شده است که لوله تلسکوپی ای دارد که طول سیم برق آن 11 متر است که بخش وسیعی از منزل را برای نظافت پوشش می دهد.

مدلهای پرطرفدار جاروبرقی کیسه ای بوش

جاروبرقی کیسه ای بوش دارای مدلهای مختلفی به قرار زیر است.

 

جاروبرقی کیسه ای BGL8PRO51R

جاروبرقی کیسه ای BGL8PRO51R

جاروبرقی کیسه ای بوش مدل BGL8PRO51R ساخت کشور آلمان با دور موتور 1800 وات صدای کمی دارد که طول سیم برق آن 15 متر است و دارای برچسب انرژی پایینی است که لوله خرطومی مانندی دارد، از ویژگی های این مدل می توان به فیلتر قابل شستشو در کنار فیلتر هپا و نشانگر پر بودن مخزن، کلید روشن و خاموش، تنظیم میزان قدرت لوله تلسکوپی و انواع برس برای استفاده سطوح مختلف اشاره نمود که طراحی زیبایی دارد که با قیمت مناسب توسط نمایندگی این شرکت عرضه می شود.

جاروبرقی کیسه ای BGL8PRO4

جاروبرقی کیسه ای بوش مدل BGL8PRO4 دارای دور موتور 1600 وات است که لوله خرطومی مانندی دارد که در تولید آن از بهترین مواد و متریال ها استفاده شده که ساخت کشور آلمان است، طراحی بدنه زیبایی دارد که ظرفیت مخزن زباله آن در حدود 5 لیتر است که جنس مخزن زباله آن از نوع G است. دارای جعبه ابزار حرفه ای است و لوله تلسکوپی مانندی دارد.

 

 

جاروبرقی کیسه ای BGL8PRO31R

جاروبرقی کیسه ای بوش مدل BGL8PRO31R به صورت پیشرفته با آخرین فناوری روز دنیا ساخته شده است که دور موتور آن 1200 وات است که سیم برق 15 متری ای دارد، لوله آن خرطومی است و اصل جنس محصول ساخت کشور آلمان است که صدای کمی دارد و دارای گنجایش مخزن به نسبت بزرگی است که فیلتر آن قابل شستشو است.

جاروبرقی کیسه ای BGL82294IR

جاروبرقی کیسه ای بوش مدل BGL82294IR ساخت کشور آلمان است که قدرت موتور آن برابر با 2200 وات است که لوله کنفی مانندی به همراه تعدادی برس برای نظافت سطوح مختلف دارد که سری آن موهای فرش را به راحتی جمع می کند که دارای نشانگر پر بودن مخزن به همراه فیلتر قابل شستشو است، از قدرت مکش بالایی برخوردار است که طول سیم برق طولانی ای در حدود 15 متر دارد که برای استفاده و نظافت بخش وسیعی از منزل مناسب است و از قدرت ماندگاری بالایی برخوردار است.

 

جاروبرقی کیسه ای BGL8GOLDIR

جاروبرقی کیسه ای بوش مدل BGL8GOLDIR ساخت کشور آلمان با طول سیم برق 15 متری مناسب برای استفاده و تمیزی منزل است که لوله خرطومی به همراه فیلتر قابل شستشو است، دارای برچسب انرژی کمی است که ظرفیت مخزن زباله آن در حدود 5 لیتر است.

جاروبرقی کیسه ای BGL72294

جاروبرقی کیسه ای بوش مدل BGL72294 با سیم برق 12 متری و لوله کنفی به همراه فیلتر قابل شستشو یکی از محصولات پر فروش بوش آلمان به شمار می رود که ساخت کشور آلمان است که قدرت موتور آن 2200 وات است که لوله کنفی مانندی با ظرفیت مخزن زباله 5 لیتری است، دارای تعدادی برس برای استفاده سطوح مختلف است که انرژی کمی را مصرف می کند.

جاروبرقی کیسه ای بوش

جاروبرقی کیسه ای BGL72234

جاروبرقی کیسه ای بوش مدل BGL72234 از محصولات پر طرفدار به شمار می رود که قدرت آن در حدود 2200 وات است و ساخت کشور آلمان است که طول برق آن در حدود 12 متر است که برای استفاده در مساحتی بالغ بر 45 تا 60 متر با یک پریز مناسب است که چندین جارو و برس مختلف برای استفاده مبل، زیر مبل، چهارگوش و … را دارد. لوله این محصول به صورت پلاستیکی است که در تولید و ساخت آن از بهترین مواد و متریال های روز دنیا استفاده شده است.

جاروبرقی کیسه ای BGL82030IR

جاروبرقی کیسه ای بوش مدل BGL82030IR دارای قدرت موتور 2200 وات است که ساخت کشور آلمان است که فیلتر قابل شستشویی با چندین برس برای استفاده دارد که ظرفیت مخزن آن در حدود 5 لیتر با پاکت G مانندی است که از قدرت مکش بالایی برخوردار است که سیم برق 15 متری به همراه لوله پلاستیکی است که طراحی بدنه زیبایی دارد که شما می توانید به راحتی مکش و سرعت آن را کم و زیاد کنید.

جاروبرقی کیسه ای BGK7200

جاروبرقی کیسه ای بوش مدل BGK7200 ساخت کشور آلمان است که طول سیم برق آن 12 متر است که لوله پلاستیکی ای دارد که دور موتور آن 2000 وات است و جنس لوله آن از نوع پلاستیکی است که ظرفیت مخزن آن 5 لیتر است و صدای کمی را تولید می کند، فیلتر قابل شستشویی دارد که پاکت آن از نوع G است که دارای نشانگر پر بودن مخزن است که می توانید مکش و سرعت جاروبرقی را کم و زیاد کنید.

جاروبرقی کیسه ای BGL81800IR

جاروبرقی کیسه ای بوش مدل BGL81800IR ساخت کشور آلمان است که دور موتور آن 1800 وات است، دارای لوله پلاستیکی به همراه سیم برق 15 متری است که فیلتر قابل شستشوی چند لایه ای دارد و از طراحی زیبایی نیز برخوردار است که دارای چندین دکمه و … است که از قدرت مکش بالایی برخوردار است که سرعت آن به راحتی قابل تنظیم است.

جاروبرقی کیسه ای BGL8SIL59D

جاروبرقی کیسه ای بوش مدل BGL8SIL59D دارای دور موتور 650 وات است که لوله پلاستیکی ای دارد که ظرفیت مخزن زباله آن 5 لیتر است که دارای پاکت G مانندی است و صدای کمی را نیز تولید می کند، برچسب انرژی پایینی دارد و ساخت کشور آلمان است.

 

 

جاروبرقی کیسه ای BSGL52531

جاروبرقی کیسه ای بوش مدل BSGL52531 دارای قدرت موتور 2500 وات است که سیم برق آن 15 متر است که لوله پلاستیکی ای دارد که در تولید و ساخت آن از بهترین مواد و متریال های روز دنیا استفاده شده است. برچسب انرژی پایینی دارد و از قدرت مکش بالایی برخوردار است که فیلتر آن قابل شستشو است.

جاروبرقی کیسه ای BGL32500

جاروبرقی کیسه ای بوش مدل BGL32500 ساخت کشور آلمان است که در تولید آن از بهترین مواد و تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است که موتور قدرتمندی با ماندگاری بالا دارد که طول سیم برق آن 10 متر است که لوله پلاستیکی ای دارد که ظرفیت مخزن زباله آن 4 لیتر است که قدرت مکش بالای قابل تنظیمی دارد.

جاروبرقی کیسه ای BGL32500

سخن پایانی

جاروبرقی بوش مدل های مختلفی دارد که ما در این بخش صرفاً به مدل های پرطرفدار و محبوب کیسه ای و مخزن دار آن اشاره کوتاهی نمودیم. برای مشاهده قیمت جاروبرقی بوش به سایت ما مراجعه کنید. همچنین برای خرید لوازم خانگی اصل و با کیفیت بوش می توانید به نمایندگی رسمی این شرکت در تهران یعنی خانه بوش مراجعه و به دو صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام و از خدماتی از قبیل گارانتی و ضمانت نامه معتبر کتبی برخوردار شوید و یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *