معرفی ۵ تا از بهترین مدل های یخچال ساید بای ساید بوش

مدل های ساید بای ساید بوش

یکی از مهم‌ترین و پایه ثابت‌‌های لوازم هر خانه یخچال است. با توجه به نقش مهمی که یخچال و فریزر در تغذیه و سلامت ساکنین به عهده دارد و همچنین در حال حاضر قیمت یخچال ساید بای ساید بوش ، خرید این قلم از لوازم خانگی بسیار مهم را نیازمند دقت و بررسی فراوان کرده است. انتخاب برند خوب یخچال در بین برندهای متعدد موجود در بازار توانسته تا حد زیادی دست شما را در انتخاب مدل و امکانات مورد نیازتان باز کند و خیالتان را از بابت کیفیت دستگاه راحت کند. مسلما در بین این حجم از تنوع خرید یخچال مناسب با شرایط و امکانات مورد نیاز، فضای خانه و بودجه‌تان کاری گیج کننده و زمان بر است. در این مواقع معرفی و شناخت بهترین مدل‌ها می‌‌تواند کمک شایانی به شما کند و تا حد زیادی تردیدتان در انتخاب یخچال مناسب را از بین ببرد. به همین منظور در این مطلب قصد داریم شما را با مدل های یخچال ساید بای ساید بوش آشنا کنیم و راهنمای جامعی برای انتخاب مناسب‌ترین محصول به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید تا بهترین یخچال‌های حال حاضر بازار را بشناسیم.

معرفی 5 مورد از بهترین مدل‌های یخچال ساید بای ساید بوش

احتمالا نام برند بوش را شنیده‌اید؛ سال‌‌هاست که هر جا سخن از یخچال خوب می‌‌شود، نام برند بوش هم بر زبان‌ها می‌‌آید. برند بوش برندی آلمانی، با سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه لوازم خانگی به‌خصوص یخچال است که صادرات به سراسر جهان از جمله ایران دارد. تولیدات این برند از لحاظ کیفیت و فناوری‌‌های نو با هیچ یک از برندهای موجود و معروف بازار مثل ال جی، سامسونگ و… قابل مقایسه نیستند.

ایده‌‌های تازه‌ای که بوش در محصولات جدید خود عملی می‌سازد رفاه بیشتری را برای مشتریان فراهم کرده و افراد را از کیفیت خرید خود مطمئن می‌کند. اما مسئله خرید یخچال هنوز ادامه دارد. با وجود اطمینان از کیفیت محصولات برند بوش، خرید یخچال مناسب همچنان امری ساده نیست؛ چرا که برند بوش تعداد زیادی یخچال و فریزر با امکانات گوناگون و قیمت متفاوت دارد. در ادامه ۵ تا از مدل های یخچال ساید بای ساید بوش را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: برای خرید یخچال ساید بای ساید بوش باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 6 مدل KAD80A404

ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 6 مدل KAD80A404 یکی از بهترین یخچال‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.این یخچال با ابعاد 92.8×85.6×181.2 و بدنه استیل، گزینه‌ای بسیار خوب و جادار برای خانواده‌های پر جمعیت است. رنگ نقره‌ای بدنه و طراحی ظریف و شیک آن می‌تواند دکور آشپزخانه را متحول کند.

در مورد امکانات و مهندسی داخلی یخچال، درون این یخچال دارای فضایی بزرگ و طراحی بی‌نظیر است. همچنین ۴ طبقه شیشه‌‌ای مقاوم و با تحمل وزن بالا در نظر گرفته شده که قابلیت جابجایی نیز دارند. در سراسر فضای داخلی یخچال نور ال ای دی ملایم و یک نواخت می‌تابد و نمای داخل یخچال را جذاب‌تر از همیشه می‌‌کند.

یکی از قابلیت‌های فوق العاده این یخچال ساز و کار گرمایشی و سرمایشی بوده که در آن بکار رفته است؛ با استفاده از سیستمی خاص دمای داخل یخچال همیشه در حد تعادل می‌ماند و یخچال هرگز دچار برفک زدگی نخواهد شد.

این محصول مجهز به سیستم یخ ساز اتومات و آب سردکن است. همچنین از لحاظ مصرف برق این یخچال کاملا به‌صرفه و برچسب مصرف A+ دارد.

امکاناتی که پیش‌تر ذکر کردیم تنها گوشه‌ای از قابلیت‌های بی‌نظیر این یخچال بودند. با توجه به امکانات فوق العاده و فناوری‌های به کار رفته در این محصول قیمت آن نیز به مراتب از یخچال‌های معمولی بالاتر است. البته این یخچال در بین یخچال‌های هم‌رده با این حجم از امکانات دارای قیمتی مناسب است که آن را محبوب‌تر از همیشه می‌کند.

قیمت یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 6 مدل KAD80A104

ساید بای ساید بوش KAD80A104

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 6 مدل KAD80A104 یکی دیگر از بهترین و جدیدترین محصولات برند بوش با ظرفیت ۳۲ فوت است که بالاترین ظرفیت را بین یخچال‌های دیگر بازار دارد. این یخچال با ابعاد x85.6×181.292.8 دارا بودن دو درب و رنگ جذاب بدنه زیبایی آشپزخانه‌تان را دوچندان می‌کند.

درون این یخچال با مهندسی فوق العاده دارای قفسه‌ها و طبقه‌هایی پرکاربرد و جادار از جنس شیشه نشکن و مقاوم و یک محفظه بار است. سیستم آب سردکن اتوماتیک و یخ ساز یخچال از دیگر تجهیزات محصول هستند.

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 6 مدل KAD80A104 دارای امکاناتی چون سیستم هشدار باز بودن درب یخچال، نمایشگر وضعیت و سیستم سرمایشی سریع است.

یک ساز و کار تازه و فوق العاده در این محصول سیستم تهویه‌ای چند گانه است. این ویژگی مشکل انتشار بوی مواد غذایی را بر طرف می‌کند و باعث حفظ طراوت و تازگی میوه و سبزیجات داخل یخچال می‌شود.

در سراسر محفظه داخلی یخچال چراغ‌های LED نصب شده که نوری یکنواخت را در تمام فضای موجود پخش می‌کند. این لامپ‌ها گرمای ناچیزی تولید کرده و مصرف انرژی فوق العاده کمی دارند. این محصول از نظر مصرف انرژی نیز به‌صرفه و دارای برچسب مصرف A است.

کم پیدا می‌شود محصولی که در عین کیفیت بالا قیمت مناسبی داشته باشد. اما خوشبختانه یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 6 مدل KAD80A104 این ویژگی را داراست.

قیمت ساید بای ساید بوش مدل KAD80A104

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 6 مدل KAG90AW204 ساید بای ساید بوش KAG90AW204

اگر می‌خواهید میزان قدرت و نوآوری برند بوش را بشناسید، یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 6 مدل KAG90AW204 را تهیه کنید. این یخچال با دیزاین داخلی نوین و زیبا جزء جا دارترین یخچال‌ها با بهترین مهندسی به‌حساب می‌آید.

ابعاد کلی دستگاه ۹۱ در ۷۲ در ۱۷۷ و ظرفیت این یخچال ۳۰ فوت است؛ بدنه‌ای سفید رنگ در سطح بیرون همراه با پانل‌های جانبی به همین رنگ در داخل آن قرار دارند. این یخچال دارای محفظه بار، درب مخصوص، دستگیره‌ای آلومینیومی و همچنین سیستم اتوماتیک آب سردکن و یخ ساز در بیرون نیز هست.

در فضای داخلی این یخچال طبقه‌هایی از جنس شیشه نشکن پیرکس و کشویی با قابلیت حفظ دما و رطوبت وجود دارد. علاوه بر این، در سیستم داخلی یخچال فضایی خاص برای نگهداری گوشت و مرغ در نظر گرفته شده که در مدیریت فضا کار فرد را راحت‌تر می‌کند.

از امکانات فوق العاده این یخچال صفحه هوشمند نمایشگری را می‌توان نام برد که در بالای قسمت آب سرد کن قرار گرفته و امکان اقداماتی مثل قفل کودک، تغییر و تنظیم دمای یخچال، تهویه هوای داخل و… را به فرد می‌دهد.

قابلیت تهویه هوا این یخچال از ایجاد بوی بد مواد غذایی و به وجود آمدن میکروب جلوگیری به عمل آورده و در فضایی آنتی باکتریال، سرمای ایجاد شده را به طور یکسان در تمام طبقات یخچال پخش می‌کند. این دستگاه با مصرف انرژی A+ جزء به صرفه‌ترین یخچال‌های با امکانات قرار می‌گیرد.

با توجه به دیزاین جذاب و ویژگی‌های منحصربه‌فرد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 6 مدل KAG90AW204 انتظار می‌رود این محصول قیمت بالایی داشته باشد اما در واقع اینطور نیست؛ قیمت این دستگاه کاملا به صرفه است. برای کسب اطلاعات و قیمت این محصول می‌توانید به صفحه محصولات خانه بوش مراجعه کنید.

قیمت ساید بای ساید بوش مدل KAG90AW204

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 2 مدل KAN90VI204ساید بای ساید بوش KAN90VI204

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 2 مدل KAN90VI204 یکی از شیک‌ترین یخچال‌های برند بوش است. این یخچال با بدنه استیل و ضد لک دکوری زیبا به محیط آشپزخانه می‌‌بخشد. اگر به دنبال یک یخچال با فضاهای مشخص و زیبا برای هر یک از مواد غذایی هستید، این محصول گزینه بسیار خوبی برای شماست.

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 2 مدل KAN90VI204 دارای طبقه‌های نشکن و قابل تنظیم، محل نگهداری لبنیات، کشوی مولتی باکس مخصوص میوه و سبزیجات و قفسه‌های شیشه ای ایمن در قسمت درب است. پانل‌هایی نیز به رنگ خاکستری در درب یخچال قرار گرفته‌اند که با تابیدن نور لامپ‌های ال ای دی داخلی به خوبی می‌درخشند.

ضمنا کشور سازنده این یخچال کشور کره جنوبی است. از امکانات فوق العاده این یخچال قابلیت تهویه هوا و سرمایش سریع را می‌توان نام برد. فضای داخلی یخچال با تهویه هوا همواره آنتی باکتریال می‌ماند و هیچگاه بوی نامطبوعی در آن ایجاد نمی‌شود. سرمایش سریع امکان خنک کردن سریع موادی که تازه وارد یخچال می‌شوند را فراهم می‌کند.

دمای هوای یخچال و فریزر قابل کنترل و حفظ تعادل هستند. این دستگاه دارای سیستم هشدار است و در هنگام باز ماندن درب شما را از بهم خوردن دما آگاه می‌کند.

با وجود امکانات فوق العاده یخچال این محصول قیمت ایده‌آلی دارد و در رنج متوسط قیمت یخچال قرار می‌گیرد. اگر به دنبال یخچالی کم هزینه و کم مصرف هستید این محصول با برچسب مصرف A+ را پیشنهاد می‌‌کنیم.

قیمت ساید بای ساید بوش مدل KAN90VI204

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 6 مدل KAG90AI204

ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204

آخرین مورد از بهترین یخچال ساید بای ساید بوش بازار که قصد داریم به شما معرفی کنیم، یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 6 مدل KAG90AI204 است. این یخچال نیز یکی از جدیدترین تولیدات کمپانی بوش در کشور کره جنوبی است که در سال‌های اخیر محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این یخچال صدای کمی است که در حین کار تولید می‌کند. ابعاد محصول ۷۲ در ۹۱ در ۱۷۷ و وزن آن ۱۱۰ کیلوگرم است. این یخچال نیز دارای نور ال ای دی منتشر شده در بخش‌های داخلی و قفسه‌بندی به‌خصوص است. لامپ‌های LED موجود در درون دستگاه حرارت ناچیزی تولید کرده و مصرف بسیار کمی دارند.

فضای درونی یخچال به دو محفظه کشویی برای نگهداری میوه و سبزیجات، پنل‌های جانبی در درب و طبقه‌های قابل جابجایی تقسیم می‌شود.

یکی دیگر از امکانات فوق العاده یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 6 مدل KAG90AI204 ساز و کار MultiAirflow یا سیستم تهویه‌ای چندگانه هوا است. با استفاده از این سیستم و فن مخصوص هوای سرد در تمام یخچال در گردش است و در محیط یخچال هرگز برفک به وجود نمی‌آید.

قابلیت دیگر محصول استفاده از تکنولوژی SuperFreezing انجماد سریع است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید مواد مورد نظر خود را به سرعت منجمد کنید. این یخچال نیز دارای تجهیزات آب سردکن، یخ ساز و نمایشگر دیجیتال لمسی است و از نظر مصرف انرژی در رده A+ قرار می‌گیرد.

این محصول در کنار تمام قابلیت‌ها و امکانات خود، قیمت مناسب و به‌صرفه‌ای نیز دارد و جزو مناسب‌ترین گزینه‌های برند بوش برای اقشار متوسط جامعه به حساب می‌آید.

قیمت ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204

خانه بوش ؛ نمایندگی رسمی بوش در تهران 

در این مقاله سعی کردیم شما را با مدل های یخچال ساید بای ساید بوش و ۵ تا از جدیدترین و بهترین مدل‌های یخچال فریزر برند بوش آشنا کنیم. با استفاده از اطلاعات فوق و شرایط و نیاز خود می‌توانید مناسب‌ترین یخچال ساید بای ساید برند بوش را انتخاب و تهیه کنید.

در حال حاضر خرید لوازم خانگی با وجود قیمت‌های سر به فلک کشیده و تنوع فراوان برندها و مدل‌ها کاری دشوار است که تنها با مطالعه و بررسی بهترین محصولات قابل حل می‌شود. با بررسی پارامترهایی مهم و موثر مثل کیفیت، قیمت و ابعاد محصولات، محصول مناسب خود را پیدا کنید.

در صورتی که قصد خرید بهترین مدل های یخچال ساید بای ساید بوش را دارید، می توانید از طریق خانه بوش اقدام کنید. خانه بوش به عنوان مرجع معتبر خرید یخچال اصل بوش در تهران و با توجه به خدماتی که به مشتریان ارائه می‌کند، رضایت مشتریان بوش را همواره کسب کرده است. طبق آمار جهانی، برند بوش به دلیل کیفیت بالا، دوام و ماندگاری قطعات و عملکرد مطلوب جز 10 برند برتر حوزه لوازم خانگی در جهان است.

امتیازدهی

2 دیدگاه برای “معرفی ۵ تا از بهترین مدل های یخچال ساید بای ساید بوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *