معرفی انواع هود بوش + سه نکته مهم هنگام خرید هود بوش

انواع هود بوش

یکی از مهم‌ترین لوازم آشپزخانه که داشتن آن برای هر خانه‌ای لازم است، هود آشپزخانه است. شرکت‌های مختلفی وجود دارند که این محصول پر کاربرد یعنی هود را به بازار عرضه می‌کنند؛ یکی از این شرکت‌ها برند محبوب بوش است‌. ما در ادامه به این مسئله می‌پردازیم که چرا باید انتخاب شما انواع هود بوش باشد.

معرفی انواع هود بوش

هود بوش انواع مختلفی دارد و هر کدام از نظر شکل ظاهری و کاربرد ویژگی‌های متفاوتی دارند. برای اینکه بتوانید در خرید یک هود مناسب بهتر تصمیم بگیرید، بهتر است با انواع مختلف هود بوش آشنا شوید و در مورد ویژگی‌های هر کدام بیشتر بدانید.

در ادامه ضمن معرفی 3 تا از بهترین انواع هود بوش، مهم‌ترین ویژگی‌های هر کدام را بررسی می‌کنیم و شما با خواندن آن به راحتی می‌توانید در مورد خرید هود بوش مناسب تصمیم بگیرید.

هود توکار بوش

هود توکار بوش

گاهی ممکن است به دلیل سبک دکوراسیون و سلیقه افراد داخل آشپزخانه، هود توکار انتخاب آن‌ها باشد. هود توکار که یکی از انواع هود بوش است، در واقع بخش بیشتر آن مخفی است و داخل سقف قرار دارد و صرفا دریچه تهویه آن پیدا است. در واقع این هود بیشتر به دلیل شلوغ بودن دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اینکه هود توکار بهتر است یا هود روکار سوالی است که جوابش کاملا به سلیقه شما و البته سبک دکوراسیون شما بستگی دارد.

هود توکار بوش یکی از بهترین نوع هود توکار است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. مدل‌های مختلف این هود مصرف برق مناسب و به صرفه‌ای دارند.

جنس بدنه این هود بسته به مدل‌های مختلف آن متفاوت است اما عموما از استیل ضد زنگ است و این یعنی در مقابل رطوبت مقاومت بالایی دارد و بر اثر ماندن چربی‌ها و روطوبت روی بدنه، دچار زنگ زدگی نمی‌شود.

هود توکار بوش به دلیل جمع و جور بودن و همچنین اشغال فضای کم در آشپزخانه مناسب آشپزخانه‌های کوچک با دکوراسیون‌های مینیمال است. زیرا این هود به دلیل توکار بودن، فضا را شلوغ جلوه نمی‌دهد و تاثیر زیبایی روی دکوراسیون شما می‌گذارد.

مزایای خرید خود توکار بوش

  • اشغال فضای کم
  • جلوه زیبا و مرتبی به آشپزخانه می‌دهد.

هود جزیره ای بوش

هود جزیره ای بوش

با گذشت زمان، بسیاری از دکوراسیون‌های داخلی دچار تحول و نوآوری‌های خلاقانه شدند. یکی از دکوراسیون‌های خلاقانه که محبوبیت بسیار زیادی دارد، آشپزخانه‌های جزیره‌ای است که به دلیل خاص بودن و زیبایی منحصر به فرد، این روز‌ها بیشتر از قبل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای یک آشپزخانه جزیره‌ای که گاز آن نیز به صورت جزیره‌ای است، یک هود جزیره‌ای نیز، نیاز دارید. هود جزیره در واقع به صورت اختصاصی برای گاز‌های جزیره‌ای طراحی شده و جلوه زیباتری به آشپزخانه خاص شما می‌دهد.

ابعاد هود جزیره ای بوش بسته به مدل آن می‌تواند متفاوت باشد؛ اما در حالت کلی این هود فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند..

اکثر مدل‌های مختلف هود جزیره‌ای بوش، مجهز به عایق صدا است و این یعنی تا حد بسیار زیادی از صدای آزار دهنده موتور کم می‌کند و سطح صدای پایین‌تری دارد.

هود جزیره ای بوش دارای یک فیلتر فلزی است که به راحتی قابل شست و شو است و می‌توانید چربی‌های مانده روی فیلتر را پاک کنید.

بعضی از مدل‌های هود جزیره‌ای بوش دارای صفحه لمسی هستند و می‌تواند از طریق آن امکانات مختلف هود را مدیریت کنید

به طور کلی اگر آشپزخانه شما دکوراسیون جزیره‌ای دارد، هود جزیره‌ای بوش می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای شما باشد.

مزایای خرید هود جزیره‌ای بوش

  • جلوه مناسبی به دکوراسیون جزیره‌ای آشپزخانه می‌دهد.
  • نصب آسانی دارد.

هود شومینه ای بوش

هود شومینه ای بوش

نوع خاص دیگری از انواع هود بوش، هود شومینه ای است که نسبت به سایر هود‌ها جلوه زیبا‌تری دارد و به دکوراسیون داخلی نمای بهتری می‌دهد. هود شومینه‌ای جزو ابتدایی‌ترین انواع هود است که از نظر طراحی، طرح مینیمال و ساده‌ای دارد.

ویژگی منحصر به فرد بعضی از مدل‌های هود شومینه‌ای بوش قابلیت خاموش شدن خودکار یا اتوماتیک هود است. این قابلیت از مصرف بیش از حد برق به دلیل روشن ماندن بیش از حد هود جلوگیری می‌کند.

صدای هود یکی از مسائلی است که هنگام خرید هود آن را بررسی کنید. انواع مختلف هود بوش هر کدام یک سطح متفاوتی از صدا را تولید می‌کنند. مدل‌های مختلف هود شومینه‌ای بوش، سطح صدای پایین دارند و به نوع خود صدای کمتری تولید می‌کنند.

فیلتر هود شومینه‌ای بوش از نوع استیل ضد زنگ است. این فیلتر به مرور به واسطه چربی‌ها، ممکن است دچار کثیفی شود. اما نگران نباشید؛ فیلتر‌های مدل‌های مختلف هود شومینه‌ای بوش قابلیت شست و شو دارد.

به طور کلی هود شومینه‌ای بوش نسبت به دیگر انواع هود فضای بیشتری اشغال می‌کند. اگر مشکلی با شلوغ به نظر رسیدن آشپزخانه ندارد و همچنین فضای کافی برای این نوع هود را دارید، می‌توانید از آن استفاده کنید. هود شومینه‌ای از نظر زیبایی، جلوه منحصر به فردی به دکوراسیون شما می‌دهد.

مزایای خرید هود شومینه‌ای بوش

  • قیمت مناسبی نسبت به دیگر انواع خود بوش دارد
  • با وجود اینکه فضای بیشتری اشغال می‌کند ولی جلوه زیبایی به دکوراسیون آشپزخانه شما می‌دهد
  • نصب آسانی دارد

3 نکته مهم که بهتر است قبل از خرید هود بوش آن را بخوانید

قبل از خرید هر لوازم خانگی بهتر است ابتدا به خوبی در مورد نکات آن تحقیق کنید تا بتوانید به راحتی هنگام خرید تصمیم بگیرید و از خرید خود پشیمان نشوید. ما در ادامه برای شما چندتا از مهم‌ترین نکات قبل از خرید انواع هود بوش را شرح می‌دهیم. توجه به این نکات هنگام خرید می‌تواند به شما تجربه یک خرید مطمئن و رضایت‌بخش را بدهد.

بیشتر بخوانید: هنگام خرید هود بوش چه نکاتی را باید در نظر بگیرید

توجه به دکوراسیون داخلی

یکی از مهم‌ترین جلوه‌های هود آشپزخانه، زیبایی ظاهری آن و تاثیر آن بر دکوراسیون داخلی است. این روز‌ها خانه هر کسی از یک سبک از دکوراسیون داخلی پیروی می‌کند. از بین سبک‌های دکوراسیون داخلی، سبک مینیمال و سبک کلاسیک معروف‌تر است.

اگر شما هم سبک خاصی را در دکوراسیون خانگی خود مدنظر دارید، بنابراین باید مطابق با آن سبک هود خود را انتخاب کنید تا در دکوراسیون آشپرخانه و منزل شما هماهنگی بصری برقرار شود.

قدرت مکش هود

نکته دیگری که باید هنگام خرید هود به آن توجه کنید، قدرت مکش آن است. در واقع اصلی‌ترین کاربرد هود آشپزخانه کشیدن دود و چربی به خارج از خانه است. با اینکار هوای داخل منزل مطبوع و متعادل می‌ماند.

اگر هود مکش قوی نداشته باشد، هوای آشپزخانه همیشه پر از بوی نامطبوع پخت و پز است و چربی‌هایی که بعد از بخار شدن نمی‌توانند از منزل خارج شوند به قسمت‌های مختلف آشپزخانه ریخته می‌شوند.

بنابراین هنگام خرید هود حتما به قدرت مکش آن توجه کنید تا بتوانید از کاربرد‌های یک هود مناسب بهترین بهره را ببرید.

روشنایی هود

یکی از جلوه‌های زیبای هود آشپزخانه، چراغ‌ها و میزان روشنایی آن است. در واقع بیشتر کسانی که آشپزی می‌کنند دوست دارند هنگام کار فضای گاز آن‌ها کاملا روشن باشد تا بتوانند روی آشپزی خود اشراف کامل داشته باشند.

چراغ‌های هود علاوه بر روشن کردن فضای آشپزی، به زیبایی آن نیز اضافه می‌کند. بنابراین باید توجه داشته باشید که هود انتخابی هم نور زیادی داشته باشد و هم جلوه زیبایی به آشپزخانه شما بدهد. 

سخن آخر

هود‌ آشپزخانه یکی از وسائل مهم و مورد نیاز هر خانه‌ای است. هود با مکش بو و هوای نامطوع و همچنین چربی‌، هوای منزل شما را پاک و مطبوع می‌کند. هود بوش که یکی از برند‌های برتر در زمینه تولید لوازم الکترونیکی است، جزو بهترین محصولات هود است و انتخاب اول خریداران لوازم برقی است.

هود آشپزخانه انواع مختلفی دارد که ما در این مقاله سه تا از مهم‌ترین انواع هود بوش را بررسی کردیم و به عنوان 3 تا از انواع هود بوش را معرفی کردیم و ویژگی‌های هر کدام را برای شما شرح دادیم. شما با خواندن این مقاله می‌توانید به راحتی در خرید هود مناسب تصمیم گیری کنید.

خانه بوش با سابقه بالا در نمایندگی هود بوش در ایران، خدمات با کیفیتی به مشتریان خود می‌دهد و شما می‌توانید با اعتماد به خانه بوش، اقدام به یک خرید مطمئن و قابل اعتماد کنید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *