راهنمای خرید قهوه ساز بوش + مهمترین نکاتی که باید بدانید

خرید قهوه ساز بوش

در سال‌های اخیر مردم بیشتر به قهوه خوردن روی آورده‌اند، قهوه نوشیدنی محبوب در سراسر دنیا است. این نوشیدنی با بوی مطبوع، اولین چیزی است که ما را در صبح برای انجام فعالیت‌ها آماده می‌کند. امروزه قهوه سازها در انواع و برندهای مختلف تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. از آنجایی که امروزه فرهنگ قهوه خوری بین مردم به صورت گسترده افزایش یافته است بیشتر مردم دوست دارند بدانند چگونه می‌توانند در خانه قهوه‌ای با کیفیت بالا تهیه کنند. خوردن قهوه می‌تواند برای بدن بسیار مفید باشد، این نوشیدنی دارای فوایدی مانند کاهش حملات قلبی، کاهش احتمال ابتلا به دیابت نوع 2، کاهش افسردگی، کمک به تسریع لاغری و… است. همانطور که می‌دانید در بین برندهای مختلف برند بوش قیمت بالاتری دارد اما این قیمت بالا به دلیلی کیفیت بسیار زیاد این قهوه ساز است. ما در این مقاله قصد داریم تمامی نکات مهم هنگام خرید قهوه ساز بوش را بررسی کنیم. اگر شما هم دوست دارید بهترین قهوه ساز را خریداری کنید و از فواید این نوشیدنی بی‌نظیر بهره ببرید حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌ها و امکانات قهوه ساز بوش

یکی از محبوب‌ترین برندهای قهوه ساز بوش است. شرکت رابرت بوش یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین شرکت‌های تولید لوازم برقی در آلمان است. امروزه این شرکت محصولات خود را به سراسر دنیا صادر می‌کند و جزء بهترین گزینه‌ها است.

برند بوش در ایران نیز حرف اول را می‌زند و انواع محصولات با کیفیت بسیار بالا را تولید می‌کند. یکی از این محصولات قهوه ساز بوش است. این قهوه ساز با کیفیت بسیار بالایی که دارد به شما کمک می‌کند که مانند کافی شاپ‌ها قهوه درست کنید. در ادامه به معرفی امکانات و تکنولوژی‌های مهم قهوه سازهای بوش می‌پردازیم.

مهم‌ترین دلیل خرید قهوه ساز بوش کیفیت بالای این محصول است. این قهوه ساز مقاومت خوبی دارد و از طول عمر بالایی برخوردار است. برند بوش در این قهوه سازها از تکنولوژی و فناوری به‌روز دنیا استفاده کرده است که افراد بتوانند در کمترین زمان قهوه با طعم و مزه مطبوع را درست کنند.

در این قهوه ساز برای مرغوبیت بیشتر طعم، از تکنولوژی سیستم دوگانه گرمایشی DuelHeating استفاده شده است. در کنار این ویژگی قهوه ساز بوش دارای سیستم رسوب زدایی Calc’nClean است.

این قهوه ساز دارای سیستم ضد چکه DripStop است و همچنین از فناوری خاموشی خودکار AutoOff استفاده می‌کند. این موارد در کنار هم باعث می‌شوند طعم و مزه قهوه بسیار مطبوع شود.

از دیگر ویژگی‌های این قهوه ساز طراحی بسیار زیبا و شیک است. قهوه ساز بوش در انواع رنگ‌های زیبا تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. می‌توانید با آگاهی کامل یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنید و باعث زیبایی هر چه بیشتر آشپزخانه خود شوید.

قیمت قهوه ساز بوش 

نکات مهم هنگام خرید قهوه ساز بوش

امکانات قهوه ساز بوش

در هنگام خرید قهوه ساز باید برخی نکات را در نظر بگیرید که بتوانید بهترین مورد را انتخاب کنید. همانطور که می‌دانید قهوه سازها دارای مدل‌های مختلفی هستند و هر کدام امکانات متفاوتی دارند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین نکات که در هنگام خرید قهوه ساز باید بدانید اشاره می‌کنیم.

کاربرد

امروزه قهوه سازها در انواع مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. این مدل‌ها دارای کاربردهای مختلفی هستند به همین دلیل باید حتما قبل از خرید محصول مورد نظر با ویژگی‌های آن آشنا باشید.

برخی از قهوه سازها برای استفاده شخصی مناسب است و قهوه ساده‌ای را به شما تحویل می‌دهد، اما برخی دیگر حرفه‌ای‌تر است و کاربرد گسترده‌تری دارد؛ لذا حتما قبل از خرید هدف خود را از خرید قهوه ساز مشخص کنید.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از موارد بسیار مهم است. همانطور که می‌دانید با توجه به مبلغی که هزینه می‌کنید انتظار دارید محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشد. هر چند تمامی مدل‌های قهوه ساز بوش دارای کیفیت بدنه بسیار بالایی است اما برخی از این مدل‌ها کیفیت بالاتری دارد.

جالب است بدانید بهترین جنس برای بدنه قهوه ساز استیل بوده و بهتر است از خرید قهوه ساز با بدنه آلومینیوم جلوگیری کنید.

ظرفیت

از دیگر نکاتی که باید هنگام خرید به آن توجه کنید ظرفیت قهوه ساز است. همانطور که می‌دانید قهوه ساز‌ها دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند. بهترین گزینه این است که با توجه به تعداد اعضای خانواده و مصرف‌تان ظرفیت قهوه ساز بوش را انتخاب کنید.

سیستم قطع خودکار

همانگونه که پیش از این نیز گفتیم برخی مدل‌های دستگاه قهوه ساز بوش دارای سیستم قطع خودکار هستند. این قابلیت اجازه می‌دهد پس از درست شدن قهوه خود قهوه ساز خاموش شده و از خرابی قهوه جلوگیری شود.

برخی دیگر از دستگاه‌ها دارای قابلیت شستشوي خودکار هستند که پس از تهیه قهوه دستگاه به صورت اتوماتیک شسته می‌شود. البته وجود این سیستم‌ها در قهوه جوش باعث بالا رفتن قیمت خواهد شد.

توان دستگاه و فشار بخار

توان دستگاه قهوه ساز گزینه بسیار مهمی است. همانطور که می‌دانید هر چه یک دستگاه قهوه ساز دارای توان و قدرت بالاتری باشد قهوه باکیفیت و مرغوب‌تری تولید می‌کند. معمولا توان قهوه ساز بوش بین 1000 تا 1600 وات است.

بد نیست بدانید که قهوه با استفاده از فشار بخار آب تولید می‌شود در نتیجه هر چه فشار بخار دستگاه بیشتر باشد و کیفیت قهوه بهتر خواهد شد. فشار بخار این قهوه سازها حدود 15 بار است.

نکات مهم هنگام استفاده از قهوه ساز بوش

استفاده از قهوه ساز بوش

مهم‌ترین قسمت پس از خرید قهوه ساز نحوه استفاده از آن است. حتی پس از اینکه دستگاه قهوه ساز خود را انتخاب کردید بسیار ضروری است که طریقه استفاده و نحوه مراقبت از این دستگاه را بیاموزید.

پس از آنجایی که افراد ممکن است برای خرید قهوه ساز بوش هزینه زیادی را صرف کنند نیاز است پس از خرید به مواردی دقت کنند که بتوانند طول عمر استفاده از این دستگاه را افزایش دهند. هر چند نحوه استفاده در دفترچه قهوه ساز توضیح داده می‌شود اما ما در ادامه به برخی از مهم‌ترین موارد اشاره می‌کنیم.

به دستگاه فشار وارد نکنید

امروزه در تولید قهوه ساز حرفه ‌ای بوش از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده شده که باعث می‌شود، استفاده از این محصول راحت‌تر شود و ایمنی آن افزایش پیدا کند. هر چند اگر در هنگام استفاده از قهوه ساز به آن فشار وارد کنیم ممکن است طول عمر محصول به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند.

همچنین اگر قهوه ساز موجی خرابی شود ممکن است از آن بخار و مایع داغ به بیرون بریزد که موجب آسیب به بدن کاربر می‌شود به همین دلیل سعی کنید با توجه به دستور عمل طرز تهیه از قهوه ساز استفاده کنید.

محافظت از سیم برق

همانطور که می‌دانید قهوه جوش با برق و مایعات سر و کار دارد به همین دلیل امکان برق گرفتگی در هنگام کار با این دستگاه وجود دارد به همین دلیل بهتر است حتما از محافظ مناسب استفاده کنید و هنگام وصل کردن سیم به پریز از خشک بودن آن مطمئن شوید.

مراقب مایعات داغ باشید

از آنجایی که هنگام تهیه قهوه با انواع مایعات داغ سروکار دارید باید مراقب باشید که خدایی نکرده دچار سوختگی و مشکلاتی از این قبیل نشوید.

با رعایت این چند نکته مهم می‌توانید به صورت کاملا ایمنی قهوه خود را تهیه کرده و در طولانی مدت از قهوه ساز استفاده کنید.

اطمینان از پر شدن مخزن

مهم‌ترین مورد در استفاده از قهوه ساز بوش اطمینان از کامل پر شدن مخزن قهوه ساز است. پس ابتدا مخزن را به صورت کامل با آب پر کنید سپس وسیله‌ای به اسم دیسک T به نوعی روی سر دم کننده قرار بدهید که بارکد مقابل قسمت پایین قرار بگیرد.

سپس درب قهوه ساز را به صورت کامل ببندید و از بسته شدن درب اطمینان حاصل کنید. گزینه بعدی فشردن دکمه دستگاه است.

با فشردن دکمه خواهید دید که در کمترین زمان و به‌راحتی قهوه شما آماده خواهد شد. حالا وقت آن است که فنجان خود را درون محفظه قرار دهید و برای خودتان قهوه بریزید و از طعم مرغوب قهوه تان لذت ببرید.

بهترین مدل های قهوه ساز بوش

قهوه ساز بوش مدل TKA8013

همانطور که پیش از این نیز گفتیم مدل‌های مختلف قهوه ساز بوش دارای امکانات و قیمت‌های مختلفی هستند. در ادامه به برخی از محبوب‌ترین مدل‌های قهوه ساز بوش اشاره می‌کنیم.

قهوه ساز بوش مدل TKA8013

این مدل قهوه ساز کیفیت بسیار بالایی دارد و توان مخزنی این دستگاه قهوه ساز 1160 وات است. حجم مخزن این مدل 1.25 لیتر بوده که قابلیت جدا شدن دارد؛ همچنین فیلتر این مخزن به‌راحتی تعویض می‌شود. با انتخاب این قهوه ساز می‌توانید در کم‌ترین زمان یک قهوه خوشمزه را تهیه کنید.

در این مدل از امکاناتی مانند سیستم قطع خودکار، رسوب زدایی و سیستم دوگانه گرمایشی استفاده شده است. رسوب زدایی باعث می‌شود آبی که به قهوه ساز وارد می‌کنید از هر املاحی خالص شود و در نتیجه طعم و کیفیت قهوه افزایش پیدا کند.

قیمت قهوه ساز بوش مدل TKA8013

قهوه ساز بوش مدل TKA8011

این قهوه ساز دارای کیفیت بسیار بالایی است و بهترین گزینه برای کسانی است که قصد دارند قهوه سازی خوب و قدرتمند را خریداری کنند.

قهوه ساز مدل TKA8011 دارای توان 1160 وات است و از المنت‌های بسیار قوی استفاده می‌کند که باعث می‌شود بتوانید در کمترین زمان ممکن قهوه‌ای با کیفیت را تهیه کنید.

از ویژگی‌های مهم این قهوه ساز می‌توان به قابلیت خاموش شدن اتوماتیک اشاره کرد که پس از درست شدن قهوه و دم کشیدن آن، دستگاه خود به خود خاموش می‌شود. قهوه ساز اتوماتیک بوش از خراب شدن قهوه جلوگیری می‌کند همچنین در صرفه جویی در مصرف برق نیز کاربرد دارد.

همچنین تکنولوژی‌های مختلفی مانند قطع خودکار و رسوب زدایی در این دستگاه وجود دارد. گنجایش مخزن این مدل قهوه ساز بوش 1.25 لیتر است و با یک بار درست کردن قهوه می‌توانید 10 تا 15 فنجان قهوه مصرف کنید.

جنس قوری در این قهوه ساز بسیار مرغوب است، حالتی شفاف و باکیفیت دارد، همچنین از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است که باعث زیبایی آشپزخانه‌تان می‌شود.

قیمت قهوه ساز بوش مدل TKA8011

قیمت قهوه ساز بوش

قیمت قهوه ساز بوش

هر چند ممکن است از نظر بسیاری از افراد قیمت قهوه ساز بوش کمی بالا باشد اما باید حتما این قیمت را با توجه به امکانات دستگاه در نظر بگیرید. حتما سعی کنید که در هنگام خرید قهوه ساز تمامی موارد را دقت داشته باشید.

از آنجایی که قهوه ساز جزء مواردی است که برای سالیان سال استفاده می‌شود پیشنهاد می‌کنیم در حین خرید گزینه‌ای را انتخاب کنید که کیفیت بالاتری دارد که بتوانید در طولانی مدت استفاده کند. همانطور که می‌دانید هر مدل قهوه ساز با توجه به امکانات و ظرفیتی که دارد از قیمت‌های مختلفی برخوردار است.

کلام آخر

در این مقاله راهنمای جامع خرید قهوه ساز بوش را مطالعه کردید. همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم امروزه مدل‌های بسیار متنوعی از قهوه سازها در بازار وجود دارد که توسط برندهای مختلف تهیه شده‌اند.

برند بوش یکی از بهترین گزینه‌ها هنگام خرید قهوه ساز است. این برند کیفیت بسیار بالایی دارد و در قهوه سازهای خود از آخرین تکنولوژی روز استفاده کرده است. مهم نیست که می‌خواهید در خانه یا محل کار از این دستگاه استفاده کنید یا اینکه قصد دارید تهیه قهوه را به صورت تخصصی انجام دهید، برند بوش برای همه افراد با هر هدفی مدلی دارد.

اگر شما نیز به فکر انتخاب بهترین قهوه ساز موجود در بازار هستید که بتوانید لذیذترین قهوه را تهیه کنید بدون شک پیشنهاد ما به شما قهوه ساز بوش است. برای خرید قهوه ساز بوش پیشنهاد می‌کنیم که از طریق خانه بوش اقدام کنید. خانه بوش نمایندگی بوش در تهران همیشه در تلاش است که بهترین قهوه ساز بوش را به همراه گارانتی معتبر و در کمترین زمان به دست مشتریان خود برساند.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *