راهنمای خرید توستر بوش + مهمترین نکاتی که باید بدانید

خرید توستر بوش

خرید توستر بوش از نمایندگی رسمی بوش در کشور با اطمینان‌خاطر بیشتری به همراه است. زیرا هم امکان تقلبی بودن محصول منتفی می‌شود و هم آنکه خرید با خدمت پس از فروش ایده‌آلی صورت می‌گیرد. توستر یکی از ابزارهای پخت‌و‌پز پرکاربرد در آشپزخانه است که در ابتدا برای گرم و داغ کردن نان عرضه شد. اما امروزه این دستگاه نسبت به گذشته بسیار ارتقا یافته و کاربردهای دیگری نیز دارد.

در حال‌حاضر توستر با تنوع زیادی در بازار موجود است و همین امر شرایط را تا حدود با چالش روبه‌رو می‌کند‌. زیرا اغلب خریداران تمایل دارند، بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنند. مطمئنا شما نیز دوست دارید، بهترین توستر را برای گرم کردن نان دم دست داشته باشید. در ادامه این مطلب از خانه بوش تصمیم داریم در کنار معرفی برخی از ویژگی‌های توستر بوش، نکات مهمی را که نیاز است در حین خرید مورد توجه قرار بگیرد، بررسی کنیم. بنابراین پیشنهاد می‌دهیم تا انتها با ما بمانید و در رابطه با نکات مهم خرید توستر بوش به همراه ویژگی‌های بارز آن‌ها اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

قیمت توستر بوش 

معرفی توستر بوش

امروزه مشغله کاری، دیگر مجالی برای خرید نان تازه نمی‌گذارد. برای همین بسیاری از خانواده‌ها هر سری که به نانوایی مراجعه می‌کنند، برای وعده‌های بیشتری نان می‌خرند و در فریزر نگهداری می‌کنند. به همین دلیل برای استفاده دوباره نان فریز شده نیاز به توستر دارند.

از اینرو خرید توستر بوش یکی از نیازهای مهم خانواده‌ها و همچنین سبک زندگی امروزی است. اگر شما هم جزو خانواده‌هایی که هستید که به دلیل مشغله کاری امکان خرید و میل نان تازه برایتان فراهم نیست، نیاز به توستر دارید.

زیرا این وسیله تا حدود زیادی کیفیت نان مصرفی شما را ارتقا می‌دهد. البته اگر توستر انتخابی شما متعلق به محصولات مدرن بوش باشد که، پس از داغ کردن نان، هیچ تفاوتی بین آن و نان تازه احساس نخواهید کرد. زیرا مدل‌های جدید توستر بوش، دربردارنده کلی امکانات و برنامه‌های کاربردی هستند.

از این‌رو طعم و مزه نانی که درون آن‌ها داغ می‌شود، با نان تازه هیچ تفاوتی ندارد. این دسته از محصولات بوش نظیر دیگر تولیدات آن، در بین موارد موجود در بازار بهترین و کارآمدترین به‌شمار می‌رود. البته توسترهای برند بوش نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند.

به همین دلیل می‌توانید خیلی راحت از بین مدل‌های مختلف گزینه مناسب و سازگار با نیازهای خود را انتخاب کنید. باید متذکر شویم که همه مدل‌های توستر بوش از نظر کیفیت و کارایی در سطح مطلوبی قرار دارند. پس هر مدل را که برای خرید انتخاب کنید، از نظر کیفیت تایید شده است. منتهی برخی از آن‌ها نسبت به برخی دیگر امکانات و برنامه‌های بیشتری برای استفاده دارند.

امکانات و تکنولوژی های مهم توستر بوش

توستر بوش

خرید توستر بوش امکانات و برنامه‌های بیشتری را نسبت به سایر موارد در اختیار شما قرار خواهد داد. بنابراین داغ کردن نان بیات و فریزر شده درون توستر بوش تجربه‌ای کاملا متفاوت را برای شما به‌ ارمغان دارد. برای توصیف و معرفی بهتر توستر بوش در ادامه برخی از امکانات و تکنولوژی‌های مهم موجود در آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کشوی جمع آوری خرده نان

یکی از مشکلات رایج در توسترها، ماندن خرده‌های نان درون دستگاه است. این مشکل استفاده مجدد از آن را با چالش زیادی روبه‌رو می‌کند. زیرا هنگامی که دستگاه با وجود خرده‌های نان باقی مانده در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، فضای خانه پر از دود و بوی نان سوخته می‌شود.

وجود کشوی مخصوص نان خرده این امکان را به شما می‌دهد که پس از هربار استفاده کشو را بیرون آورده و نان خرده‌های موجود در آن را کاملا پاک کنید. به همین دلیل هنگام استفاده از توستر برای داغ و گرم کردن نان، فقط بوی نان تازه در فضای خانه می‌پیچد.

تکنولوژی defrost

تکنولوژی defrost یا به عبارت دیگر یخ‌زدایی یکی دیگر از امکانات ارزشمندی است که با خرید توستر بوش به آن دست خواهید یافت. تکنولوژی فوق این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که بلافاصله بعد از بیرون آوردن نان از فریز آن را درون توستر قرار دهید. سپس نان کاملا داغ شده را تحویل بگیرید. این ویژگی از جمله مواردی است تفاوت کیفیت نان داغ شده با توستر را نسبت به گاز و مایکروفر کاملا مشهود می‌کند.

امکان بالا آمدن نان

جالب است بدانید که توسترهای بوش پس از گرم شدن نان آن را به‌صورت آسانسوری بالا می‌آورند. بنابراین برخلاف دیگر توسترها دیگر نیاز نیست برای برداشتن تان دستانتان را درون فضای داغ دستگاه کنید یا آنکه به ابزارهای دیگر احتیاج داشته باشید. بلکه خود دستگاه با توجه به قابلیت فوق آن را تقدیم‌تان می‌کند.

قابلیت تنظیم درجه حرارت

دیگر برنامه کاربردی توسترهای بوش فناوری تنظیم درجه حرارت است. قابلیت فوق این امکان را به شما می‌دهد که متناسب با ذاعقه خود میزان برشتگی نان در حال تست را تعیین کنید.

گرمادهی یکنواخت

گرمادهی یکنواخت نیز یکی از قابلیت‌های باارزش توستر بوش است که سبب می‌شود درون دستگاه دارای دمایی کاملا یکنواخت باشد. به این ترتیب، همه قسمت‌های نان در معرض دریافت گرمای یکنواخت قرار دارند.

خاموش شدن خودکار

کشوی خرده ریز نان توستر بوش

توستر بوش به‌نحوی طراحی شده است که پس از گرم کردن نان به‌صورت خودکار خاموش می‌شود. بنابراین با توجه به قابلیت فوق هرگز نان شما درون این دستگاه نمی‌سوزد. فقط کافی است دستگاه را روشن کرده و درجه حرارت مناسب را نیز انتخاب کنید. پس از اتمام کار توستر بوش با انتشار صدا به شما خبر می‌دهد که نان‌تان گرم شده و آماده مصرف است.

جایگاه مخصوص شیرینی و نان گرد

این دسته از محصولات بوش روی جایگاه نان خود مجهز به میله‌هایی هستند که می‌توانید از آن برای گرم کردن شیرینی و نان گرد استفاده کنید. ناگفته نماند که امکان فوق هیچ تأثیری بر روی کیفیت نان داغ شده ندارد. به‌عبارت دیگر شما می‌توانید همزمان نان گرد، شیرینی و نان تافتون را در توسترهای بوش داغ کنید.

تکنولوژی Auto Heat Control

تکنولوژی Auto Heat Control به‌منظور کنترل حرارت برای توسترهای بوش تعبیه‌شده است. این تکنولوژی سبب می‌شود تست نان درون دستگاه به‌صورت مداوم تحت کنترل باشد. به‌عبارت دیگر تکنولوژی فوق به‌منظور افزایش کیفیت تست نان حرارت داخل محفظه دستگاه را به‌صورت خودکار تنظیم می‌کند.

تکنولوژی Mirror Heating

تکنولوژی Mirror Heating به‌منظور تست یکنواخت دوطرفه نان با حرارت ملایم برای توسترهای بوش تعبیه‌ شده است. به این‌ترتیب هنگامی‌که شما نان تست یا هر نان دیگری را در جایگاه نان دستگاه قرار دهید متناسب با میزان برشتگی که انتخاب کرده‌اید نان تست می‌شود.

تکنولوژی Toast to Taste

تکنولوژی Toast to Taste برای افزایش کیفیت تست نان بسیار مؤثر بوده و شما می‌توانید با کمک این تکنولوژی مطابق با سلیقه خود نان را به‌اندازه کافی داغ و برشته کنید. برای استفاده از فناوری فوق می‌توانید از دکمه تنظیم درجه حرارت کمک بگیرید.

چند نکته مهم برای خرید توستر بوش

خرید توستر بوش

اگر خرید توستر بوش با توجه به یکسری نکات صورت بگیرد، رضایت خاطر شما از انتخابی که کرده‌اید بیشتر خواهد بود. همان‌طور که گفتیم توسترهای بوش دارای تنوع زیادی هستند بنابراین گزینه‌های متعددی برای انتخاب وجود دارد که شما باید بتوانید با توجه به شرایط و نیاز خود موردی را که مناسب‌تر است انتخاب کنید.

موارد زیادی وجود دارند که به‌صورت مستقیم و یا غیرمستقیم بر انتخاب و خرید شما تأثیرگذار هستند. در ادامه مطالب تصمیم داریم به این موارد پرداخته و مهم‌ترین نکاتی را که لازم است در حین خرید توستر بوش مورد توجه قرار دهید شرح دهیم.

میزان مصرف انرژی

اگر جزو افرادی هستید که در هنگام خرید لوازم برقی، به سراغ موارد کم‌مصرف می‌روید، باید بگویم که محصولات بوش در میان همه موارد مشابه کم‌مصرف‌ترین گزینه به‌شمار می‌روند. به همین دلیل در حال‌حاضر کم‌مصرف‌ترین توسترها را فقط در لیست تولیدات بوش می‌توانید پیدا کنید.

فرایند تولید توسترهای بوش به‌نحوی صورت‌گرفته که بدنه آن‌ها کاملاً عایق‌کاری شده‌است. بنابراین در حین کار نه‌تنها بدنه دستگاه داغ نمی‌شود، بلکه انرژی نیز بیهوده هدر نمی‌رود. این ویژگی برای همه مدل‌های توستر بوش وجود دارد.

مدل‌های مختلف توستر بوش با توان مصرفی متفاوت روانه بازار شده‌اند. توان مصرفی هر دستگاه متناسب با اندازه کارایی و تکنولوژی‌های آن در نظر گرفته‌ است. بنابراین می‌توان گفت که همه مدل‌های توستر بوش با توجه به مشخصات و قابلیت‌هایی که دارند از توان مصرفی ایده‌آلی بهره‌مند هستند.

ابعاد و تعداد جایگاه نان

برای خرید توستر بوش لازم است که به ابعاد و تعداد جایگاه آن نیز توجه کنید البته ناگفته نماند توسترهای بوش از نظر عرض هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند. اما از نظر طولی در ابعاد ۳۰ سانتی‌متر الی ۴۳ سانتی‌متر هستند که شما می‌توانید متناسب با سطح انتظارات و فضایی که برای قرار دادن دستگاه مدنظر دارید توستر بوش با طول مناسب خرید کنید.

همچنین تعداد جایگاه نیز برحسب سبک طراحی دستگاه متفاوت بوده و برخی از توسترهای بوش مجهز به یک جایگاه و برخی دیگر دارای دو جایگاه نان هستند. به این ترتیب می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود گزینه‌ای را که مناسب‌تر تشخیص می‌دهید انتخاب کنید.

طراحی ظاهری

توستر بوش در رنگ‌ها و سبک‌های مختلفی وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید خیلی راحت گزینه‌ای را که با دکوراسیون آشپزخانه‌تان بیشترین تناتسب را دارد بخرید.

 قیمت توستر بوش

توستر بوش

نکته مهم دیگری که در خرید توستر بوش باید به آن توجه کنید قیمت است. قیمت توسترهای بوش متناسب با تکنولوژی‌های به کار رفته در آن، کاربردها و ابعاد دستگاه متفاوت است. البته به‌طور کلی توستر بوش نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار قیمت بالاتری دارد.

اما در عوض امکانات، عملکرد و کیفیت ساخت توستر برند بوش نسبت به همه برندهای دیگر برتر است. خوشبختانه آوازه برتری محصولات بوش در همه جای دنیا پیچیده و مطمئناً شما نیز به این واقعیت ایمان دارید.

البته ناگفته نماند انتخاب مرجع فروش مناسب برای خرید توستر بوش اصل آلمان نیز می‌تواند بر قیمت تأثیر گذار باشد. به هر حال زمانی که شما برای خرید به نمایندگی فعال بوش مراجعه کنید، به‌مراتب هزینه خرید برایتان مقرون به‌صرفه‌تر خواهد شد.

البته ناگفته نماند توسترهایی که با قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی برای فروش عرضه می‌شوند اصل نیستند. زیرا وارد کردن توستر اصل بوش آلمان به کشور پروسه هزینه‌بری است. بنابراین عرضه محصول با قیمت پایین به ضرر فروشنده خواهد بود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم هرگز به هوای خرید اقتصادی به سراغ مواردی که با قیمت رایج موجود در بازار تغییر فاحشی دارند نروید.

نحوه تشخیص توستر تقلبی از اصل

یکی دیگر از نکات مهمی که برای خرید توستر بوش باید مورد توجه قرار دهید بررسی اصل بودن محصول است. در مطلب قبلی به این نکته اشاره کردیم که توسترهای اصل بوش آلمان هرگز با قیمتی کمتر از قیمت واقعی به بازار عرضه نمی‌شود.

بنابراین تمام مواردی که با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت معمول توستر بوش به فروش می‌رسند تقلبی هستند. اما علاوه بر فاکتور فوق موارد دیگری نیز وجود دارند که برای بررسی تستر اصل بوش کمک‌کننده بوده و شامل گزینه‌های زیر هستند.

عدم بسته‌بندی دستگاه با کارتون بسته‌بندی شرکتی بوش

هرگاه متوجه شدید که محصول مورد نظر برای خرید فاقد بسته‌بندی است در اصل بودن آن شک کنید. معمولاً بسیاری از فروشنده‌های متقلب مدعی هستند که کارتون محصول در حین انتقال و جابجایی از بین رفته است.

حتی به خریداران پیشنهاد می‌دهند که با انتخاب محصول فاقد بسته‌بندی تخفیف ویژه‌ای هم به آن‌ها خواهند داد. در صورتی که واقعیت چنین نیست و دستگاه مورد نظر تقلبی است. بنابراین توصیه می‌کنیم در حین خرید از انتخاب محصولات فاقد بسته‌بندی و کارتون با قیمت ارزان‌تر خودداری کنید.

توجه به برچسب‌های مدل و سریال دستگاه

همه محصولات بوش مجهز به دو برچسب یکسان هستند که یکی از برچسب‌ها روی کارتن بسته‌بندی و دیگری روی بدنه دستگاه درج می‌شود. بنابراین برای بررسی اصل بودن دستگاه مهم است که در حین خرید دو برچسب فوق را با یکدیگر مقایسه کنید. در صورتی که متوجه شدید بین آن‌ها تفاوت وجود دارد مطمئن شوید که دستگاه مورد نظر تقلبی است..

برچسب مدل نیز معمولاً برای هر دستگاه مخصوص بوده و همه محصولات بوش دارای برچسب مدل خاص خود هستند. متأسفانه این‌روزها کلاهبرداران به‌صورت تخصصی‌تر وارد عمل شده با قرار دادن برچسب مدل اصل بوش بر روی نمونه‌های تقلبی و بی‌کیفیت آن را به‌جای محصول اصل به خریدار عرضه می‌کند.

برای آنکه مطمئن شوید دستگاه مورد نظر برای خرید اصل است باید شماره مدل دستگاه را در سایت بوش سرچ کنید. اگر محصولی مشابه با مدل فوق نتوانستید پیدا کنید که مطمئناً دستگاه تقلبی است.

اما اگر در سایت بوش گزینه‌ای با مشخصات فوق وجود داشت، باید مشخصات محصولی که پیش‌رو دارید را با تصویری که سایت بوش ارائه داده‌است مقایسه کنید. در صورتی که احساس کردید هیچ تفاوتی بین دو گزینه مورد نظر وجود ندارد می‌توانید برای خرید اقدام کنید.

خانه بوش ؛ بهترین مرجع برای خرید توستر بوش

همان‌طور که می‌دانید برندهای معتبر نظیر بوش از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل همواره نمونه‌های تقلبی آن‌ها به‌وفور در بازار یافت می‌شود. در مبحث قبلی در رابطه با راه‌های تشخیص توستر اصل بوش از تقلبی توضیحاتی را ارائه دادیم.

اما با این وجود باز هم اگر شما مرجعی مناسب و قابل‌اعتماد را برای خرید انتخاب نکنید احتمال خطا وجود دارد بهترین و ایده‌آل ترین مرجع برای خرید نمایندگی آن است. بنابراین می‌توانید برای خرید توستر بوش به خانه بوش نمایندگی بوش تهران مراجعه کنید. خانه بوش چندین سال است که در زمینه عرضه محصولات بوش خدمت‌رسانی می‌کند. همه محصولات این مجموعه دارای اصالت بوده و همچنین با گارانتی و خدمات پس از فروش ایده‌آل عرضه می‌شوند.

همچنین خانه بوش همه محصولات خود را با تضمین سلامت به‌هموطنان عزیز در سراسر کشور عرضه می‌کند. در صورتی که تمایل به خرید از خانه بوش دارید می‌توانید همین حالا با کارشناسان فروش این مجموعه جهت ثبت‌سفارش و یا حتی دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید ارتباط بگیرید.

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *