چرا از بین برندهای مختلف باید جاروبرقی بوش بخرم؟

خرید جاروبرقی بوش

تعداد برندهای جاروبرقی و تعداد انواع جاروبرقی که در بازار یافت می‌شوند، بسیار زیاد است. به همین دلیل است که وقتی به دنبال یک جاروبرقی جدید هستیم، تمایل ما به خرید مارک‌های معتبری است که می‌شناسیم. نمونه بارز یکی از معتبرترین این برندها، بوش است. برندی که اکثریت مصرف‌کنندگان آن را می‌شناسند. اما چرا بوش؟ چه چیزی این برند را به یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار تبدیل کرده است.

نام بوش همواره تصویر بسیار خوشایندی را در ذهن بیننده ایجاد می کند. این برند در طول سال‌ها، توانایی خود را در تولید محصولات با کیفیت از جمله جاروبرقی ثابت کرده است. به همین دلیل وقتی تصمیم به خرید جاروبرقی می‌گیریم، بهتر است نگاهی به جاروبرقی‌های بوش بیندازیم.

قیمت خرید جاروبرقی بوش 

راز کیفیت جاروبرقی های بوش

جاروبرقی‌های بوش بسیار باکیفیت، قدرتمند و کارآمد هستند. همچنین حمل و نقل آنها بسیار آسان بوده و به اندازه کافی سبک هستند. در شرکت بوش همه محصولات تحت آزمایش‌های سخت قرار می‌گیرند. به همین دلیل است که محصولات نظافتی بوش محبوب هستند.

بوش جاروبرقی‌هایی را ارائه می‌دهد که نه تنها کار تمیزکاری را به بهترین نحو انجام می‌دهند بلکه از نظر مصرف انرژی نیز در دسته کم‌مصرف‌ها قرار می‌گیرند. بوش با فناوری هوشمند، طراحی عالی و راحتی فوق العاده در استفاده، در نظر دارد مشتریانی که دارای انتظارات بالا در مورد عملکرد، طول عمر، قابلیت اطمینان و کارایی محصول خود هستند را راضی کند. قبل از اینکه یک مدل در بازار عرضه شود، تمام عملکردهای مربوط به محصول مانند فناوری و کارکرد آن را به شدت آزمایش می‌کنند. در ادامه آزمایش‌های انجام شده قبل از ورود محصولات جاروبرقی بوش به بازار را توضیح می‌دهیم.

تست 500 کیلومتر

پارویی جاروبرقی که همان قسمتی است که روی سطح زمین قرار می‌گیرد و مجهز به برس است. این قطعه باید بدون وقفه 500 کیلومتر را جارو بکشند.

تست سقوط

شرکت بوش هیچ چیز را به شانس واگذار نمی‌کند. به همین دلیل بدنه جاروبرقی باید دوام خود را با 35 بار سقوط از ارتفاع‌های مختلف ثابت کند و آسیب نبیند.

تست سیم برق

سیم کشی خودکار باید شایسته نام خود باشد و به صورت خودکار توسط جاروبرقی جمع شود. بنابراین جاروبرقی باید حداقل به 6 هزار روش سیم را باز کرده و سیم در جاروبرقی به راحتی جمع شود.

تست توقف و حرکت

ما با فشار دادن دکمه روشن/خاموش حداقل 45 هزار بار، آمادگی برای استفاده از جاروبرقی خود را به شدت آزمایش می‌کنیم.

آزمون آستانه

به منظور بررسی استقامت چرخ‌ها و زیرچرخ‌ها، جاروبرقی باید حداقل 6 هزار بار بر روی آستانه غلت بزند.

تست خمش

شیلنگ جاروبرقی باید حداقل 40 هزار بار خم شود و باری به وزن 2 کیلوگرم را روی خود تحمل کند و خراب نشود.

تکنولوژی های به کار رفته در جاروبرقی های بوش

جاروبرقی بوش مدل BGL82294IR

در ادامه در مورد انواع تکنولوژی‌های به کار رفته در جاروبرقی‌های بوش توضیح می‌دهیم.

تکنولوژی کمپرسور

تکنولوژی کمپرسور به کار رفته در جاروبرقی‌های بوش 100٪ عملکرد نظافت را با 30٪ تا 50٪ مصرف انرژی کمتر انجام می‌دهند. فناوری جدید و مبتکرانه موتور با پره‌های کمپرسور آیرودینامیکی و مسیریابی کاملا مناسب جریان هوا در کل دستگاه، امکان جذب بهینه گرد و غبار را در سطح مصرف انرژی پایین فراهم می‌کند.

کیسه گرد و غبار MEGAfilt SuperTEX

کیسه گرد و غبار MEGAfilt SuperTEX از سه لایه تشکیل شده است که تا 99٪ ذرات گرد و غبار را فیلتر می‌کند. این کیسه دارای مزایای زیر است:

  • افزایش اثربخشی کل سیستم فیلتر
  • طول عمر بیشتر فیلترهای موتور و اگزوز
  • عملکرد بهبود یافته در مقایسه با کیسه‌های گرد و غبار کاغذی

نازل  Duo-Soft

این سیستم توسط برند بوش ثبت اختراع شده و از دو رول برس نرم دوار که از 100% موهای کاملا طبیعی ساخته شده است به کف خانه شما آسیبی وارد نمی‌کند. همچنین خاک درشت را به کانال خلاء بسیار عریض می‌برد. همچنین این سیستم برای استفاده روی فرش بدون نیاز به تغییر ابزار پارویی مناسب است.

نشانگر تعویض فیلتر اگزوز

بوش اولین تولید کننده لوازم خانگی است که دارای صفحه کنترل بهداشت است. در صورت نیاز به تعویض فیلتر، صفحه نمایش LCD روشن می‌شود.

فیلتر HEPA

برای کاربرانی که حساسیت خاصی در مورد تمیزکاری دارند و مبتلایان به آلرژی گرد و غبار، دستگاه‌هایی با ویژگی بهداشتی فیلتر HEPA را توصیه می‌کنیم. این ویژگی خاص شامل یک بخش است که توانایی دارد حتی ذرات ریز و دود سیگار را از محیط جمع کند. این دسته از فیلترها، هوای خارج شده تمیز را تولید می‌کنند که تمیزتر از هوای محیط اتاق است و نرخ فیلتر 99.997٪ را تضمین می‌کنند.

برای تمیز نگه داشتن هوایی که در خانه تنفس می‌کنید، جاروبرقی‌های ProHygienic بوش را با فیلتر سه گانه استفاده کنید.

 کارایی عالی برای موهای حیوانات خانگی ProAnimal

از اینکه موهای حیوان خانگی فضای زندگی شما را گرفته است ناراحت هستید؟ با فناوری ProAnimal بوش آشنا شوید. این مدل جاروبرقی‌ها حتی روی اثاثیه و فرش، به آسانی موهای حیوانات را جمع می‌کنند. رول برس با قابلیت تمیز کردن آسان، جارو را برای افرادی که حیوانات خانگی دارند راحت‌تر می‌کند.

 تمیز کردن کامل ProPower

فرش‌های ضخیم، به‌ویژه کف‌های خیلی کثیف با حداکثر قدرت مکش و برس مخصوص طراحی شده، جاروبرقی‌های ProPower بوش به سختی کار می‌کنند که تا حد امکان گرد و غبار و کثیفی را جذب کنند.

از بی‌صدایی و آرامش لذت ببرید  ProSilence

یک لایه عایق اضافی در مدل‌های موجود در محدوده ProSilence بوش، دسی بل را به حداقل می‌رساند و در عین حال به شدت تمیز می‌کنند. این فناوری برای خانه‌ای تمیز و در عین حال آرام بسیار مناسب است.

انواع جاروبرقی های بوش

مدل های جاروبرقی بوش

در این بخش به انواع جاروبرقی های بوش اشاره می‌کنیم.

1- جاروبرقی کیسه‌ای – کلاسیک و قدرتمند

جاروبرقی کیسه‌ای بوش، دارای قدرت بالا در نظافت گرد و غبار در انواع سطوح به علاوه بهداشت بیشتر به علت وجود کیسه است. این موارد باعث شده که جاروبرقی بوش به انتخابی محبوب تبدیل شود. این نوع جاروبرقی بوش برای رفع نیازهای متفاوت تولید و عرضه می‌شود. به عنوان مثال چه از آلرژی رنج می‌برید چه یک جاروبرقی بی‌صدا می‌خواهید و حتی اگر یک حیوان خانگی دارید، می‌توانید بر اساس نیاز خود یک مدل را انتخاب کنید.

دلایل انتخاب جاروبرقی کیسه ای

  • دارای کیسه بهداشتی که باعث راحتی جمع آوری گرد و غبار می‌شود.
  • قدرت مکش عالی
  • انواع جاروبرقی متناسب برای هر نیاز

2- جارو شارژی بوش- انعطاف پذیر و قدرتمند.

جاروشارژی‌های بوش حداکثر آزادی در تمیز کردن را به شما می‌دهند. مدل‌های بوش عملکرد تمیزکنندگی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند و به طور موثر گرد و غبار و کثیفی را در تمام کف‌ها و سطوح جمع‌آوری می‌کنند. یک جارو شارژی عمودی، چوبی یا 2 در 1 بوش دنیای جدیدی از امکانات نظافتی را به شما نشان می‌دهد. همچنین برای نیازهای نظافتی خاص، مانند موهای حیوان خانگی یا قدرت مکش بالا، مدل‌های متنوعی در محصولات بوش وجود دارد.

دلایل انتخاب جارو شارژی بوش

  • عمودی و ایستاده بودن

مدل‌های عمودی با وزن پایین به صورت مستقیم می‌ایستند و به راحتی روی زمین حرکت می‌کنند. شما با این مدل می‌توانید به راحتی قفسه‌ها، سقف و سایر مکان‌های دور از دسترس را با جارو تمیز کنید.

اگر می‌خواهید یک جارو شارژی برای تمام کارهای نظافتی و مخصوص انواع کف‌ها داشته باشید، مدلی با بهترین مکش ممکن مانند Unlimited یا Athlet انتخاب کنید. برای تمیز کردن عمق فرش‌های پر پرز، مدل ProPower  را انتخاب کنید.

  • طول زمان کار مناسب

اندازه خانه خود و همچنین ویژگی‌های جاروبرقی انتخابی خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، برای تمیز کردن فضاهای بزرگ و نداشتن دغدغه در مورد تمام شدن شارژ، مدلی را انتخاب کنید که زمان طولانی‌تری شارژ نگه می‌دارد. همچنین شما می‌توانید جاروشارژی با باتری اضافی را خریداری کنید.

  • لوازم جانبی همه کاره

به وسیله یک جارو شارژی شما می‌توانید اثاثیه یا لوازم داخلی خانه، شکاف‌های بین وسایل، اتومبیل‌ها، حتی صفحه‌کلیدها را تمیز کنید. نیازهای خود را از قبل شناسایی کنید و مطمئن شوید مدلی با لوازم جانبی مناسب انتخاب می‌کنید.

3- جاروبرقی بدون کیسه

جاروبرقی‌های بدون کیسه دارای یک محفظه داخلی هستند که پس از هر بار استفاده به راحتی می‌توانید آن را خالی کنید. بنابراین نیازی به خرید یا ذخیره کیسه نیست و می‌توانید ضایعات را کاهش دهید. با جاروبرقی‌های بدون کیسه بوش، عملکرد خوبی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب جاروبرقی بدون کیسه

  • مقرون به صرفه و راحت
  • سطل قابل استفاده مجدد
  • قدرت مکش عالی
  • عملکرد قدرتمند
  • وزن  سبک

4- جارو شارژی دستی

جاروهای شارژی دستی اندازه‌ای کوچک دارند و به راحتی قابل حمل هستند. همچنین می‌توان از آن‌ها برای مکان‌ها و محیط‌های مختلف استفاده کرد.

دلایل انتخاب جارو شارژی دستی

  • تمیز کردن آسان
  • باتری قابل شارژ
  • خوش دست و جمع و جور بودن

انتخاب جارو برقی بوش

انواع جاروبرقی بوش

تمیز کردن، یک کار خسته کننده است و اگر حیوانات خانگی و بچه‌ها در خانه باشند، این کار سخت‌تر می‌شود. اگر زمان زیادی را برای تمیز کردن صرف می‌کنید، جاروبرقی بوش می‌تواند کمک بزرگی باشد. عوامل اساسی که روی انتخاب جاروبرقی شما تأثیر می‌گذارد، شامل اندازه اتاق‌ها، سطح کف، نوع کف و پله‌ها هستند. هنگام انتخاب جاروبرقی، باید نوع فیلتر جاروبرقی، کیسه جاروبرقی و استفاده از جاروبرقی را برای خانه خود نیز در نظر بگیرید که جاروبرقی‌های بوش همه خصوصیات را در خود دارند.

برای یک فضای بزرگتر، به یک جاروبرقی بوش قوی‌تر نیاز دارید، در حالی که اگر پله دارید، باید یک جاروبرقی چوبی سبک وزن را انتخاب کنید که به راحتی قابل جابجایی باشد. برای فضای کوچکتر، یک جاروبرقی دستی بوش می‌تواند کافی باشد. برای انواع مختلف کف، می‌توانید بر روی یک جاروبرقی بوش سرمایه‌گذاری کنید که بتواند با ابزارهای مختلف پارویی کار نظافت را انجام دهد. یک نوع جاروبرقی ممکن است برای همه خانواده‌ها مناسب نباشد. جاروبرقی‌هایی که برای کف مناسب هستند ممکن است برای وسایل یا لوازم داخلی مناسب نباشند.

آیا جاروبرقی بوش ارزش خرید دارد؟

بوش یکی از برندهای شناخته شده توسط مصرف‌کنندگان در بازار لوازم خانگی است. در واقع، این احتمال وجود دارد که قبلا محصولی از این برند را در خانه خود داشتید یا اینکه در حال حاضر یکی دارید. این یک شرکت با تجربه زیادی در این بخش است و اینکه این برند با رویکرد خوب خود توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند.

خرید جاروبرقی بوش مانند سایر محصولات این شرکت از استاندارد و کیفیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین شما با جاروبرقی‌های باکیفیت روبرو هستید که به خوبی کار می‌کنند و عمر طولانی دارند. بنابراین این یک سرمایه‌گذاری خوب برای خانه شما است. علاوه بر این، برند بوش در طول سال‌ها ثابت کرده که در محصولات خود از تکنولوژی‌های جدید استفاده می‌کند. بنابراین شما با محصولات مدرن و طراحی شده برای خانه خود روبرو هستید.

همان طور که گفتیم محصولات بوش دارای مدل‌های متنوعی برای انتخاب هستند. همچنین پیدا کردن یکی از بهترین مدل‌ها بر اساس نیاز و شرایط شخصی شما در برند بوش آسان است. بنابراین، پاسخ به خرید جاروبرقی بوش، مثبت است. محصولات بوش ارزش خرید دارند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید جاروبرقی بوش + راه های تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی

آیا پیدا کردن قطعات یدکی جاروبرقی بوش آسان است؟

بله، پیدا کردن قطعات یدکی جاروبرقی بوش، فیلترهای تعویضی، کیسه‌های جاروبرقی و لوازم جانبی، لوازم یدکی مانند برس و غیره بسیار آسان است. بوش یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای لوازم خانگی است که به راحتی در بسیاری از فروشگاه‌ها یافت می‌شود. شما همچنین با خرید جاروبرقی بوش، پشتیبانی خوبی خواهید داشت، چیزی که در مورد سایر برندهای ارزان قیمت و کمتر شناخته شده رخ نمی‌دهد.

برای خرید جاروبرقی بوش چه سایتی مناسب است؟

امروزه اکثر مردم برای خریدهای خود به سایت‌های معتبر مراجعه می‌کنند، زیرا در این سایت‌ها اطلاعات کامل محصول همراه با قیمت آنها نوشته شده است. در نتیجه افراد برای خرید جاروبرقی بوش می‌توانند وارد این سایت‌ها شده و با مقایسه محصولات، بهترین جاروبرقی بوش را خریداری کنند. خانه بوش به عنوان مرجع خرید جاروبرقی اصل بوش در ایران، بهترین سایت معرفی شده طبق نظر خریداران است. شما می‌توانید برای خرید محصولات خود به سایت خانه بوش مراجعه کرده و با پشتیبانی آن‌ها هم در تماس باشید.

کلام آخر

بوش انواع مختلفی از کالاهای برقی را متناسب با هر نیاز شما تولید می‌کند و در این مجموعه از کالاها، جاروبرقی‌های با کیفیت قرار گرفته است. جاروبرقی‌های بوش به دلیل تمیز کردن قدرتمند، بی‌صدا و تکنولوژی‌های هوشمند، پیشرفت زیادی در بازارها داشته‌اند.

در مطالب گفته شده، شما را با انواع جاروبرقی‌های بوش آشنا کردیم. شما می‌توانید با مطالعه موارد گفته شده، بهترین تصمیم را برای خرید جاروبرقی بوش بگیرید. در انتهای مطالب گفته شده سایت خانه بوش را معرفی کردیم که به شما برای گرفتن تصمیم درست کمک می‌کند.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *