لیست ارزان ترین لوازم خانگی بوش برای خانه شما

لیست ارزان ترین لوازم خانگی بوش برای خانه شما

تولید‌کننده لوازم خانه بوش در حال حاضر بیش از یک قرن است که در حوزه تولید لوازم برقی خانگی در آلمان فعالیت می‌کند. این برند در دنیا از بهترین برندها شناخته شده که محبوبیت زیادی دارد. دلیل موفقیت این شرکت این است که اولین هدفش در تولید، ارائه کیفیت بالا است. لوازم برقی بوش دارای مدل‌های متنوع و قیمت های متنوع است که متناسب با تمامی سلایق طراحی شده اند. در ادامه لیستی از ارزان ترین لوازم خانگی بوش ارائه می دهیم.

دسته بندی کلی لوازم خانگی بوش

لوازم خانگی بوش در دو دسته اصلی تولید می‌شود که آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

  • پخت و پز
  • یخچال و فریزر
  • نوشیدنی ساز
  • نظافت و شستشو
  • غذاساز و خردکن

ارزان ترین لوازم خانگی

اجاق گاز و صفحه برقی بوش

اجاق گازهای بوش در مدل‌های متنوعی ارائه می‌شوند که مدل‌های کابینتی و صفحه‌ای ان موجود هستند. نمونه‌های صفحه‌ای جنس رویه آن‌ها از شیشه و یا استیل است. مدل‌های کابینتی نیز در جنس‌های لعابی و استیل ارائه می‌شوند. هر یک از این محصول متشکل از یک تا ۵ شعله هستند. هر چه تعداد شعله‌های گاز کمتر باشد قیمت گاز پایین‌تر است. همچنین نمونه‌های استیل از نوع شیشه‌ای و لعابی گرانتر هستند. در حال حاضر اجاق گاز صفحه ای توکار بوش سری 6 مدل PCR9A5B90، ارزانترین اجاق گاز و صفحه برقی بوش است.

پلوپز و سرخ کن بوش

لوازم خانگی بوش انواع بخارپز، سرخ کن و پلوپزهای مدرنی را شامل می‌‌شوند که طراحی مدرن کیفیت بالا و قدرت طبخ فوق العاده آن‌ها مورد توجه قرار گرفته است. مدل‌های جدید آن‌ها از نوع چندکاره هستند که مجهز به تایمر و برنامه قابل ذخیره هستند. لذا بسته به امکانات، هر یک قیمت‌های مختلفی دارند. ارزانترین پلوپز چند کاربره بوش مدل 11W12 است.

کشو گرمکن بوش

کشو گرمکن فضایی گرم جهت گرم کردن غذاها و ظروف را فراهم می‌کند که دارای دیزاین فوق العاده و ظاهری لاکچری و لوکس است. هر چه اندازه این وسیله برقی کوچکتر باشد قیمت ارزانتری خواهد داشت. کم قیمت ترین کشو گرمکن بوش مربوط به سری 8 مدل BIC630NS1 است.

هود بوش

هود بوش در انواع مدل‌های توکار، جزیره ای، شیب دار، شومینه‌ای و کابینتی موجود است. نوع زیرکابینتی در انواع یک و دو موتوره ارائه می‌شود که به دلیل صدای بیشتر و قدرت مکش کمتر قیمت‌های ارزانتری دارد. هود توکار بوش سری 6 مدل DHL885C پایین‌ترین قیمت را درمیان دیگر مدل‌های هود بوش دارد.

گریل بوش

در گریل می‌توان انواع کباب، سبزیجات، گوشت و غیره را بدون روغن آماده کرد. این دستگاه در مدل‌های برقی، گازی و زغالی موجود است که برای آشپزخانه نوع برقی مناسب‌تر است. گریل بوش مدل TCG4215 هم اکنون کم‌ترین قیمت را در میان دیگر گریل‌های برند بوش دارد.

توستر و فر بوش

توستر وسیله‌ای برقی است که انواع کیک، شیرینی، نان و غیره را در آن تهیه می‌کنند. این دستگاه در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی موجود است که نمونه‌های کوچک قیمت‌های ارزانتری دارند.

ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش با جدیدترین تکنولوژی روز ساخته شده و با کیفیت‌های رقابتی وارد بازار می‌شود. این دستگاه در مدل ۴.۶، ۸ و سری home professional ساخته می‌شود که از نوع ۶ تا ۹ کیلوگرم هستند. نمونه‌های ۴ تا ۶ برنامه شستشو متعدد و مشخصات خاصی دارند که بسته به نیاز خود باید هر یک را انتخاب کنید. لذا نوع home professional نسبت به نوع ۸ دیزاین لوکس‌تر و متفاوت‌تری دارد و از نظر تکنولوژی هر دو مانند هم هستند. نمونه‌های ۴ کیلویی از نوع ۶ و ۸ کیلویی ارزانتر هستند. ماشین لباسشویی بوش سری 2 مدل WAJ20170 ارزان‌ترین قیمت را در میان دیگر ماشین لباسشویی‌های برند بوش دارد.

ارزان ترین لوازم خانگی بوش

ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش در مدل‌های مبله، توکار و رومیزی ارائه می‌شود که نوع رومیزی در مدل‌های ۶ و ۸ نفره در جنس‌های استیل و فلز با رنگ سفید موجود است. برای خانواده‌های پرجمعیت نمونه‌های ایستاده که در مدل‌های توکار و مبله است و ظرفیت‌های ۱۳ تا ۱۴ نفره دارد مناسب خواهد بود. این نوع ظرفشویی نیز در مدل‌های ۶.۴ و ۸ ارائه می شود که هر یک بر حسب نوع تکنولوژی و امکانات شستشو فرق دارند. این دستگاه به طور کل در انواع ۲ تا سه سبده تولید می‌شود که نوع دو سبده آن ارزانتر خواهد بود. ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46Ni01 در میان دیگر ماشین‌های لباسشویی بوش کمترین قیمت را دارد.

جارو شارژی بوش

جارو شارژی بوش در انواع دستی و در اندازه‌های کوچک و عصایی با دسته‌ای بلند موجود است. آن‌ها از نظر میزان ذخیره‌سازی شارژ، مدت زمان نیاز به شارژ و دیزاین متفاوت هستند و مدل‌های کوچک قیمت ارزانتری دارند.  جاروشارژی بوش سری Athlet مدل BCH86PET1 کم‌ترین قیمت را در میان مدل‌های دیگر جاروشارژی بوش دارد.

جاروبرقی برش

جاروبرقی بوش در انواع مدل‌های کیسه دار و بدون کیسه ارائه می‌شود. برخی مدل‌ها دارای موتور ساده یا کمپرسور با فیلترهای شکیل هپا و ضد آلرژی موجود هستند. لذا کسانی که دچار آلرژی می‌شوند باید نوع کیسه دار را انتخاب کنند. جاروبرقی بوش سری In Genius Gold Edition مدل BGL8GOLDIR از میان دیگر مدل‌های جاروبرقی بوش، کمترین قیمت را دارد.

اتو بوش

اتو بوش در نمونه‌های اتو بخار و مخزن دار تولید می‌شود که نوع بخار در نمونه‌های دستی و مخزن دار موجود است. نوع مخزن دار برای خانه‌های کوچک مناسب نیست زیرا فضاگیر و سنگین است. جنس کفی، نوع طراحی دماغه آن‌ها و مدل اتو در تعیین قیمت آن تاثیرگذار است. اتو یکی از دیگر از ارزان‌ترین لوازم خانگی بوش محسوب می شود. از میان مدل‌های مختلف اتو برند بوش، مدل TDA3024010 پایین‌ترین قیمت را دارد.

چای ساز بوش و کتری برقی بوش

چای ساز دارای قوری و کتری است که ابن دو به شکل عمودی و افقی در کنار هم قرار می‌گیرند. مدلی هایی که کتری و قوری آن‌ها به شکل عمودی در بر روی هم قرار می‌گیرند محبوبیت زیادی دارند. در این مدل چای با بخار آب دم می‌کشد و خوش طعم‌تر خواهد بود. کتری برقی با برق کار می‌کند و از امکاناتی مانند قابلیت قرارگیری ۳۶۰ درجه و غیره را دارد. کتری برقی از جمله ارزان‌ترین لوازم خانگی بوش است. چای ساز بوش مدل TTA2010 پایین‌ترین قیمت را در میان دیگر چای‌سازهای بوش دارد.

آب مرکبات گیری بوش

این دستگاه نیز در اندازه‌ها و مدل‌های متنوع با امکان چرخش در جهات مختلف موجود است که بدون فشار و براحتی تا آخرین قطره آب مرکبات را می‌گیرد. آب مرکبات گیری بوش مدل MCP3500 کمترین قیمت را در این گروه برند بوش دارد.

آبمیوه گیری بوش

آبمیوه گیری بوش در جنس‌های استیل و فلز مشکی رنگ و سفید موجود است که از نظر قدرت و دهانه ورودی مدل‌های مختلفی دارد. این محصول به دلیل بدون لغزش بودن و داشتن مخزن و تفاله گیر مجزا محبوبیت زیادی دارد. همچنین دارای سیستم ضد چکه و تیغه‌های باکیفیت است.

اسپرسوساز بوش در مدل‌های توکار و مبله تولید می‌شود که از قابلیت دو فنجان و لیوان برخوردار است. همچنین برنامه‌های قابل ذخیره دارد و در برخی مدل‌های آن آسیاب قهوه وجود دارد.

لوازم خانگی ارزان

همزن برقی و گوشتکوب برقی بوش

این دستگاه کار فوم دادن تخم مرغ، خمیرزنی، پوره سازی، رنده کردن و خرد کردن را انجام می‌دهد. مدل‌های با کاسه و بدون کاسه آن موجود است که بسته به نیاز خود می‌توانید آن را انتخاب کنید. این دستگاه‌ها به دلیل استفاده راحت و قابل شستشو بودن محبوبیت زیادی دارند. گوشتکوب برقی از جمله ارزان‌ترین لوازم برقی بوش است. از میان مدل‌های مختلف گوشتکوب برقی بوش، گوشت کوب ۴ کاره بوش مدل HB608SS و از بین همزن ها نیز مدل MFQ3010 کمترین قیمت‌ها را دارند.

آسیاب و مخلوط کن بوش

آسیاب و مخلوط کن در اشکال متنوع به شکل تکی و ترکیبی تولید می‌شود که دیزاین، سرعت و قدرت هر یک مختلف است. پارچ این آن‌ها از نوع شیشه‌ای یا پلاستیکی هستند. مدل‌های شیشه جهت مخلوط کردن غذاهای گرم مانند سوپ یا خرد کردن یخ مناسب‌تر هستند. آسیاب تکی نیز در حجم‌ها با جنس‌های مختلفی موجود است که با آن می‌توان انواع قهوه، دارچین، زعفران، مغزیجات و غیره را پودر کرد. مخلوط‌کن مدل MMB42GOB کمترین قیمت را در میان دیگر مدل‌های مخلوط‌کن بوش را دارد.

چرخ گوشت بوش

چرخ گوشت بوش قدرت فوق العاده‌ای داشته و مدل‌های چندکاره آن از امکاناتی همچون سوسیس سازی، رنده کردن، گلوله کردن برخوردار هستند. این دستگاه دهانه‌ای با ابعاد مناسب دارد و بدون لرزش است. نوع ساده آن از نوع چندکاره قیمت ارزان‌تری دارد.  مدل MFW66020 ارزان‌ترین چرخ گوشت در میان دیگر چرخ گوشت‌های برند بوش است.

غذاساز بوش

غذاساز کار خرد کردن، هم زدن و مخلوط کردن را عهده دار است که مدل‌های حرفه‌ای آن جهت تهیه کیک و شیرینی در اندازه‌های زیاد مناسب است. این دستگاه از قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی برخوردار بوده و سری‌ها و قطعات آن قابل تعویض است. همچنین در رنگ‌های قرمز، آبی، سفید و مشکی وجود دارد. برخی مدل‌ها نیز دارای آسیاب، چرخ گوشت، مخلوط کن، رنده کن، آب مرکبات گیری و غیر به شکل ترکیبی هستند که قیمت بالاتری دارند. مدل MCM3501M پایین‌ترین قیمت را در میان دیگر غذاسازهای برند بوش دارد.

خردکن بوش

خردکن بوش کار خرد کردن انواع خشکبار، پیاز، سالاد و مخلفات را انجام می‌دهد و جنس آن از شیشه یا پلاستیک فشرده است. نوع شیشه‌ای جهت خرد کردن یخ نیز استفاده می‌شود و مجهز به تیغه‌هایی باکیفیت است. لذا نوع شیشه‌ای قیمت‌های بیشتری دارد. مدل MMR15A1 پایین‌ترین قیمت را در میان دیگر مدل‌های برند بوش دارد.

لیست ارزان ترین لوازم خانگی بوش

یخچال فریزر بوش

یخچال فریزر بوش در انواع مدل‌های فرنچ، ساید بای ساید، بالا به پایین و دوقلو تولید می‌شود. این یخچال دارای طراحی منحصر به فردی است و از سیستم خنک کننده چندگانه Multi Air Flow بهره مند است که با وجود این سیستم همه نقطه‌ای از یخچال به صورت یکسان خنک خواهد بود. به همین دلیل مواد غذایی داخل یخچال و فریزر خنک خواهد ماند. یخچال فریزر (فریزر پایین) توکار سری 6 مدل KIS87AFEON کمترین قیمت را در میان دیگر یخچال فریزرهای برند بوش دارد.

دارای محفظه VitaFresh است که باعث تازه ماندن میوه و سبزیجات می‌شود. از سیستم No Forst برخوردار بوده که از ایجاد برفک و یخ در فریزر

جلوگیری می‌کند. همچنین از فناوری super Cooling در آن بکار رفته به همین دلیل در زمانی که میوه یا مواد غذایی جدید داخل ان قرار می‌گیرد با کاهش دما به تازه ماندن میوه‌ها کمک می‌کند.

یخچال فریزر بوش از قابلیت انجماد سریع برخوردار است که در صورت قرار دادن مواد غذایی داخل فریزر دمای فریزر بالا می‌رود تا این مواد به سرعت منجمد شوند.

نتیجه گیری

لوازم خانگی بوش شامل انواع لوازم برقی مورد نیاز هر خانه‌ای است که این لوازم نیز در مدل‌های صنعتی و خانگی تولید می‌شوند. این لوازم هر یک در مدل‌های مختلفی موجود هستند که بسته به امکانات و قابلیت به کار رفته در آن‌ها و همچنین قدرت، توان و ظرفیتی که دارند قیمت‌گذاری می‌شوند. ارزان‌ترین لوازم خانگی بوش شامل کتری برقی، گوشتکوب برقی و دیگر لوازم کوچک است که تجهیزات کمی در آن‌ها بکار رفته است. همچنین هر مدلی از این لوازم که توان و قدرت کمتری یا اندازه کوچکتری داشته باشند ارزانتر خواهند بود.

سوالات متداول

قیمت‌های لوازم خانگی بوش بسته به جنس بدنه که ممکن است از جنس فلز، شیشه، استیل و پلاستیک باشند متفاوت هستند. همچنین امکانات و قابلیت، قدرت، توان، ظرفیت و غیره آن‌ها نیز در قیمتشان تاثیرگذار است.
کارخانه لوازم خانه بوش در آلمان فعالیت می‌کند.
مدت گارانتی برای لوازم بزرگ ۳ سال و برای لوازم کوچک ۲ سال است و همگی 10 سال خدمات پس از فروش دارند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *