ماشین لباسشویی مبله یا توکار را ترجیح می دهید ؟

ماشین لباسشویی مبله یا توکار

در این مقاله می خواهیم برای شما تفاوت دو نوع از ماشین های لباسشویی از برند بوش به نام لباسشویی های مبله  و لباسشویی های توکار را بیان نماییم و درنهایت ماشین لباسشویی مبله یا توکار را ترجیح می دهید؟

شما مخاطبان گرامی با دانستن تفاوت این دو نوع ماشین لباسشویی و دانستن مزایا و معایب هر کدام از آن ها می توانید به راحتی متناسب با شرایط مکانی و بسته به بودجه خود انتخابی درست داشته باشید .

پس با مطالعه این مقاله می توانید راهنمایی های مفیدی در رابطه با انتخاب هر کدام از این دو نوع لباسشویی  بدست آورید .

لطفا تا انتها با ما همراه باشید .

ماشین لباسشویی توکار بوش

 

ماشین لباسشویی توکار بوش

 

 

ماشین لباسشویی و خشک کن توکار بوش در مدل های متنوع با ظرفیت های گوناگون مثلا با ظرفیت 6 کیلوگرم و 3 کیلوگرم خشک کن و …. دستگاه های بسیار کاربردی و با کیفیت هستند .

ماشین لباسشویی توکار بوش که توسط این شرکت معتبر عرضه شده اند ، بسیار محبوب بوده و اکثریت خانواده ها در بدو خرید به دنبال استعلام قیمت از محصولات این شرکت هستند .

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته شدن جوامع ، خانه ها و به طبع آنها آشپزخانه ها روز به روز مدرن شده و نیازمند تغییرات اساسی در دکور آن ها می باشند.

برای طراحی آشپزخانه های مدرن نیازمند آن هستیم که از وسایل برقی و امکانات به روز استفاده نماییم و همچنین  وسایلی که کیفیت و زیبایی دو چندانی به آشپزخانه ما هدیه می دهند.

بسیاری از دکوراتور ها و مشتریان آن ها ترجیح می دهند در طراحی ، دیزاین و جا نمایی وسایل آشپزخانه از ماشین های ظرفشویی و لباسشویی به صورت مخفی و توکار استفاده نمایند . 

پس بهتر است برای هر یک از این نوع وسایل طراحی کابینت ، کمد یا جایگاه مناسب در نظر گرفته و آماده سازی شود . 

ماشین لباسشویی های بوش که در گروه ماشین های در از جلو دسته بندی می شود از 1400 دور در دقیقه تا 1600 و … سرعت چرخش داشته و پنلی در جلوی آن ها تعبیه می شود که دارای صفحه نمایشگر است و معمولا  به صورت لمسی عمل می نماید . 

ظرفیت دیگ شستشوی ماشین های لباسشویی از 6 کیلوگرم  شروع می شوند و تا 8 کیلوگرم و 9 کیلوگرم و بیشتر تولید می شوند .

ظرفیت 6 کیلوگرم مناسب خانواده های کم جمعیت و زوج های جوان می باشند و به تناسب آن ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا مثلا 8 و 9 کیلوگرم مناسب خانواده های پرجمعیت می باشند .

درب دیگ ، در ماشین های لباسشویی های توکار بوش به سمت چپ باز می شوند. 

ماشین های لباسشویی توکار بوش از موتور قدرتمند و بهینه شده بهره مند هستند که باعث کاهش مصرف انرژی در آن شده است و دستگاه در رده A در مصرف انرژی دسته بندی می شوند.

صدای ماشین های لباسشویی توکار بوش بسیار کم بوده و در حالت شستشو 57 و در حالت آبگیری 74 دسی بل است که اصلا آزار دهنده نخواهد یود .

به راحتی در زمان های استراحت و حتی ظهر ها و نیمه شب  نیز می توانید بدون مزاحمت از ماشین های لباسشویی بوش استفاده نمایید  .

ماشین های لباسشویی توکار بوش به عنوان مثال ماشین های لباسشویی با ظرفیت 6 کیلوگرم ، برای شستشو از ظرفیت 6 کلیوگرم و برای حالت خشک کن از ظرفیت 3 کیلوگرم پشتیبانی می نمایند  .

محل ریختن مواد شوینده در ماشین های لباسشویی توکار بوش ، کشویی است که در قسمت بالا و سمت چپ قرار داده شده است .

بوش تولید و عرضه کننده لوازم خانگی بوش با کیفیت بالا است و در تمام جهان شناخته شده است .  

لوازم توکار این شرکت سال‌هاست در خانه های مردم سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و رضایت آنها را تامین ساخته اند . 

خانه بوش افتخار می کند که چندین سال است از محصولات این شرکت پرقدرت و محبوب در بین مردم جهان ، استفاده می نماید و در زمینه فروش ، پشتیبانی ، مشاوره و خدمات پس از فروش آن فعالیت می کند .

ماشین های لباسشویی مبله بوش

 

ماشین لباسشویی مبله بوش

 

 

ماشین لباسشویی مبله بوش ، کاملترین سری از محصولات این کمپانی در بخش لباسشویی ها هستند که همگی ساخت کشور آلمان می باشند.

ماشین های لباسشویی مبله همانند ماشین های لباسشویی توکار  دارای ظرفیت های شستشوی متفاوت از 6 کیلوگرم تا 9 کیلوگرم و بیشتر می باشند و متناسب با نیاز خانواده ها در ظرفیت های گوناگون طراحی و به بازار عرضه شده اند .

دور موتور در برخی از ماشین های لباسشویی مبله 1400 و در برخی 1600 و … می باشد و بسته به مدل دستگاه با ظرفیت متغیر ، دور موتورهای متفاوتی برای آن ها در نظر گرفته می شود .

(دور در دقیقه) می باشد که کاملترین ظرفیت و دور موتور را  لباسشویی های بوش به خود اختصاص داده اند ، به همین دلیل از کیفیت شستشو و خشکن بالایی برخوردارند .

ماشین لباسشویی بوش در مصرف انرژی برق ،  دارای رتبه انرژی +++A بوده که نشانگر مصرف پایین دستگاه می باشد .

میزان صدای این دستگاه در حالت شستشو ۴۷ (دسی بل)  و در  حالت خشک کن ۷۳ (دسی بل) می باشد.

این دستگاه دارای سیستم I-DOS است که دستگاه را قادر می سازد تا به صورت هوشمندانه میزان مواد شوینده را اندازه گیری نماید.

همچنین ماشین های لباسشویی بوش با برخورداری از تکنولوژی و حس گرها ، میزان آب و کف را اندازه گیری می نمایند .

در موارد نشتی نیز با استفاده از همان حسگرها می توانند مانع نشتی آب و کف شوند .

درب دیگ ، در ماشین های لباسشویی مبله همانند ماشی های لباسشویی توکار بوش به سمت چپ باز می شوند. 

ماشین های لباسشویی مبله بوش از موتور قدرتمند و بهینه شده بهره مند هستند که باعث کاهش مصرف انرژی در آن می شود و دستگاه همانطور که در بالا گفته شد در رده A در مصرف انرژی دسته بندی می شوند.

صدای ماشین های لباسشویی توکار بوش بسیار کم بوده و اصلا آزار دهنده نخواهد یود و به راحتی در زمان های استراحت نیز می توانید بدون مزاحمت از ماشین های لباسشویی بوش استفاده نمایید  .

ماشین های لباسشویی مبله بوش همانند ماشین های لباسشویی توکار به عنوان مثال ماشین های لباسشویی با ظرفیت 6 کیلوگرم ، برای شستشو از ظرفیت 6 کلیوگرم و برای حالت خشک کن از ظرفیت 3 کیلوگرم پشتیبانی می نمایند  .

محل ریختن مواد شوینده در ماشین های لباسشویی مبله بوش  نیز ، کشویی است که در قسمت بالا و سمت چپ قرار داده شده است .

تفاوت ماشین لباسشویی مبله و توکار

ماشین لباسشویی مبله و توکار دو نوع ماشین لباسشویی هستند که با توجه به نیازهای فضایی و استفاده شخصی، ممکن است به یکی از آنها ترجیح داده شود. در زیر تفاوت‌های اصلی بین این دو نوع ماشین لباسشویی را بیان می‌کنم:

ماشین لباسشویی مبله (تخت‌شویی):

  • فضا و ابعاد: ماشین لباسشویی مبله درون یک واحد مبله یا کابینت نصب می‌شود و بنابراین به عنوان یک قسمت از دکوراسیون داخلی خانه به نظر نمی‌رسد. این انتخاب مناسبی است اگر فضای محدودی داشته باشید یا اگر ظاهر داخلی خانه برای شما اهمیت دارد.
  • ظرفیت محدود: اغلب ماشین لباسشویی‌های مبله دارای ظرفیت کمتری هستند و معمولاً برای خانواده‌های کوچک یا استفاده‌های کمتر مناسب‌اند.
  • عملکرد توکار محدودتر: این دسته از ماشین‌لباسشویی‌ها عملکرد‌های پیچیده‌تری مانند خشک کردن را ندارند و تعداد محدودی برنامه شستشو دارند.
  • صرفه‌جویی در فضا: یکی از مزایای اصلی ماشین لباسشویی مبله، صرفه‌جویی در فضا است، زیرا درون یک واحد ثابت نصب می‌شوند.

ماشین لباسشویی توکار:

  • فضا و ابعاد: ماشین لباسشویی توکار به صورت مستقیم در فضای کارسازی یا آشپزخانه نصب می‌شوند و به عنوان یک دستگاه جداگانه قرار می‌گیرند. این مدل‌ها عمدتاً در خانه‌های بزرگتر و با فضای بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • ظرفیت بیشتر: ماشین لباسشویی‌های توکار معمولاً ظرفیت بزرگتری دارند و برای خانواده‌های بزرگتر یا تعداد بیشتری از لباس‌شویی‌ها مناسب هستند.
  • عملکرد توکار: این دسته از ماشین‌لباسشویی‌ها عملکرد‌های پیچیده‌تری مانند خشک کردن را دارند و بیشتر برنامه‌های شستشو و خشک کردن را پشتیبانی می‌کنند.
  • نیاز به فضای بیشتر: یکی از معایب ماشین لباسشویی توکار این است که فضای بیشتری را اشغال می‌کنند و به طور معمول به عنوان یک دستگاه جداگانه در فضای کارسازی یا آشپزخانه نصب می‌شوند.

به طور کلی، انتخاب ماشین لباسشویی مبله یا توکار بستگی به فضای موجود در خانه‌تان، نیازهای شستشوی لباس‌هایتان، و ترتیب داخلی خانه دارد. هر دو نوع ماشین لباسشویی مزایا و معایب خود را دارند و انتخاب مناسبی برای شماست.

همانطور که در این مقاله برای شما در مورد ماشین های لباسشویی مبله و توکار بیان شد و تصمیم درباره اینکه ماشین لباسشویی مبله یا توکار را ترجیح می دهید؟

تقریبا تمام خصوصیات و ویژگی های این دو نوع ماشین لباسشویی  بسیار شبیه به هم می باشند و هر دو در ظرفیت های گوناگون موجود می باشند .

ولی شما عزیزان فقط برای انتخاب با توجه به شرایط محل سکونت و دکور آشپزخانه خود می توانید هر کدام از دو مدل را که می خواهید انتخاب نمایید .

در ضمن خانه بوش امکانی برای شما فراهم نموده است که با مراجعه به سایت می توانید با قیمت لباسشویی بوش و انواع محصولات بوش آشنا شده و بنا به بودجه و مکان خود بهترین انتخاب را داشته باشید . 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *