معرفی سری مختلف ماشین های ظرفشویی بوش

در این مقاله سعی نموده ایم شما را با برند معتبر بوش و سری های مختلف ماشین ظرفشویی بوش و با خصوصیات ظاهری و فنی آنها که با کیفیت‌ و کارآمد تولیدشده است آشنا نماییم .

برند بوش تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی انواع لوازم خانگی برقی کوچک و بزرگ می باشد .

این برند از سابقه‌ای بسیار درخشان و موفق در سراسر جهان برخوردار است و گزینه‌ای مناسب برای خریداران می باشد .

در ابتدای عرضه ماشین‌های لباسشویی کمتر کسی فکر می‌کرد ، استفاده از این دستگاه‌ چنان فراگیر شود که کمتر خانه‌ای را بشود بدون آن تصور کرد .

امروزه ماشین‌های ظرفشویی روز به روز در حال پیشرفت هستند و استفاده از آن‌ها بیشتر و بیشتر می گردد و سری های جدید آن روانه بازار می شوند .

ماشین ظرف‌شویی بوش با بدنه ی سفید ، نقره ای و بژ ، باعث زیبایی بسیار در آشپزخانه شما می شود .

سری های مختلف ماشین ظرف‌شویی بوش گنجایش های متفاوتی دارد و شما می توانید در مهمانی ها برای شست‌وشوی مقدار زیاد ظروف ، از آن استفاده نمایید و  به عنوان انتخابی درست در نظر بگیرید .

دلایل استفاده از ماشین ظرفشویی بوش :

  • استفاده از ماشین ظرف‌شویی به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان خود صرف کند .
  • پس از میهمانی زحمت شستن ظروف به عهده ایشان نباشد .
  • در مصرف انرژی و آب صرفه جویی می شود .

ماشین های ظرفشویی بوش دارای سبد یا جایگاه هایی برای قرار گرفتن ظروف هستند که بسته به سری و مدل ماشین ظرفشویی ، سایز و تعداد سبدها با یکدیگر فرق می کند .

ترتیب قرار گرفتن ظروف در ماشین های ظرفشویی بوش:

 

ماشین ظرفشویی بوش

 

 

  • طبقه‌ی پایین برای بشقاب و سینی و ظروف حجیم
  • طبقه‌ی میانی برای لیوان و فنجان
  • طبقه‌ی بالایی برای قرارگیری قاشق و چنگال و… در نظر گرفته می شود .

سری جدید ماشین ظرف‌شویی بوش با استفاده از برنامه‌های شست و شوی از پیش ‌تعیین ‌شده ، موجبات رضایت مصرف‌کننده را فراهم نموده است .

چند سری از ماشین های ظرفشویی بوش به بازار عرضه شده اند که از جمله آنها می شود به سری 4،6،8 را نام برد.

در سری 8 که متفاوت تر از سری های قبل می باشد ویژگی های ظاهری ماشین ظرفشویی بوش از جمله صفحه نمایش و محل قرارگرفتن دکمه های کنترلی  ،  براساس اصول و قاعده و قانون طراحی شده است ، رعایت مواردی از این دست باعث جذب مشتریان زیبا پسند و با ذوق و سلیقه می شود .

تفاوت سری 8  و6 ماشین ظرفشویی بوش با سری 4 در صفحه نمایش آن هاست که در سری 8 دیجیتالی و لمسی  می باشد و در سری های قبلی دکمه ای بوده است .

با این طراحی های خاص در ماشین های ظرفشویی بوش سری جدید ، مشاهده‌ دکمه‌ها برای تمام افراد آسان است و دیگر نیاز نیست تا  افراد برای کار  با دکمه های کنترلی ازکمر خم شوند .

بعد از آماده سازی ظروف و مشخص نمودن برنامه شستشو ، درب دستگاه را بسته تا ماشین ظرفشویی شروع به کار نماید.

سری 6 و 8 ماشین های ظرفشویی بوش با استفاده از سیستم‌های مختلف کنترلی توانسته است ، کارایی ماشین را به همراه کاهش هدر رفت انرژی ، افزایش دهند.

در سری های جدید ماشین های ظرفشویی در حین فعالیت صدایی تولید نمی شود و اصلا آزاردهنده نیستند.

تمام ماشین های ظرفشویی بوش مجهز به سنسور تشخیص میزان ظروف و هم چنین سنسور تشخیص میزان آب می باشند و در عملکرد  ماشین های  لباسشویی تاثیر بسزایی دارند.

ماشین ظرفشویی بوش در سه دسته طراحی می شوند:

 

ماشین ظرفشویی توکار بوش

 

 

  • توکار
  • رومیزی
  • مبله

ماشین‌ ظرفشویی‌های مبله به دلیل گنجایش و ظرفیت بالا نسبت به ماشین‌ های ظرفشویی توکار و رومیزی برای استفاده خانواده‌ها بهتر می باشند .

ابعاد ماشین‌های ظرفشویی بوش در تمام سری ها استاندارد می باشند و طراحان دکوراسیون داخلی و کابینت‌سازها نیز فضای خالی مشخصی را در بین کابینت‌ها قرار می‌دهند.

ماشین ظرفشویی بوش بر اساس استانداردهای انرژی اتحادیه اروپا رتبه A++ را توانسته اند کسب نمایند.

برچسب انرژی به معنای مشخص نمودن میزان انرژی مصرفی نسبت به عملکرد دستگاه می باشد .

بهینه‌‌ترین کالا در زمینه مصرف انرژی در رده A+++ جای می‌گیرد.

ماشین های  ظرفشویی بوش در زمینه مصرف انرژی بسیار بهینه می باشند و در نتیجه باعث می‌شوند تا برق مصرفی کل خانه نیز کاهش یابد .

با خرید لوازم برقی برند بوش می توانید میزان صرفه‌جویی بالایی در مصرف برق داشته باشید.

در ماشین های ظرفشویی  سری جدید بوش گزینه ای وجود دارد به نام  نیمه پر  Half Load.

زمانی که نمی خواهیم ماشین ظرفشویی کامل پر شود از این گزینه استفاده می کنیم .

در این صورت ماشین را نصف ظرفیت به کار می اندازیم تا هم در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود و هم وقت کمتری صرف شود .

برای صرفه‌جویی در میزان مصرف آب ، در ماشین های ظرفشویی بوش از سنسور AquaSensor  استفاده شده است.

این سنسور تشخیص می دهد که میزان کثیفی ، غذا و روغن و چربی در آب دستگاه پس از آب‌کشی چقدر است و آیا نیاز به شستشو و آب‌کشی مجدد خواهد داشت یا خیر.

در صورت لزوم تا زمان تمیز شدن کامل ظروف،  چرخه شستشو ادامه پیدا می کند .

برای تشخیص تعداد ظروف داخل دستگاه و همچنین تنظیم میزان آب ورودی برای آب کشی از سنسور LoadSensor استفاه می شود و همین سنسورها موجب مصرف بهینه و مناسب انرژی و آب می شوند .

معرفی تکنولوژی های ماشین ظرفشویی بوش سری 8 :

تکنولوژی ActiveWater

با خرید ماشین ظرفشویی بوش سری 8 اطمینان داشته باشید که شما دستگاهی در اختیار دارید که از تکنولوژی ActiveWater بهره می برد تا عملکردی حداکثری برای این دستگاه فراهم نماید و هم چنین به حفظ  محیط‍‌ زیست نیز کمک می کند.

این تکنولوژی منجر به توزیع آب هدفمند، و همچنین فیلتر بهبود یافته می گردد و باعث گرم شدن و قدرت بیشتر برای چرخش آب می باشد.

موتور EcoSilence Drive

در سری جدید استفاده از این موتور با کاهش صدای دستگاه در زمان کار کردن ، کمک می‌کند تا بتوانیم در زمان شستن ظروف از داشتن یک ماشین ظرفشویی کم‌صدا در خانه لذت ببریم.

موتور ماشین های ظرفشویی بوش به جای برس‌های کربنی معمولا دارای یک آهن‌ربای دائمی می باشند که بدون هیچ اصطکاک مکانیکی کار می کنند و همین موضوع باعث شده تا بدون اتلاف انرژی کار کنند.

این طراحی موجب می‌شود تا این دستگاه نیاز به تعمیر و نگه‌داری کمتری داشته باشد و برای مدتی طولانی بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهد.

تکنولوژی محافظ شستشوی ظروف شیشه‌ای در ماشین های ظرفشویی بوش

 

 

ماشین ظرفشویی مبله بوش

 

ماشین ظرفشویی بوش دارای برنامه‌ی شستشوی محافظ ظروف شیشه‌ای می باشد .

یکی از دلایل محافظت ماشین های ظرفشویی بوش این است که سختی آب را اندازه گیری می کند زیرا آب با سختی کم باعث کدر شدن شیشه و چینی می گردد .

ماشین های ظرفشویی بوش و اطمینان از شستشوی بهداشتی

یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه گزینه‌ی شستشوی بهداشتی یا HygienePlus است.

این گزینه در بسیاری از برنامه‌های شستشو قابلیت اضافه شدن دارد.

عملکرد این گزینه به این شکل می باشد که دمای آب در زمان آب‌کشی تا 70 درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می کند و برای مدتی در حدود ده دقیقه ظروف را آب کشی می نماید تا بیشتر باکتری‌های موجود از بین رفته و ظروف به صورت بسیار بهداشتی شستشو شوند.

اکنون که با ماشین های ظرفشویی بوش و برخی خصوصیات سری های آن آشنا شدید با اطمینان می توانید خرید خود را از طریق سایت نهایی نمایید .

شما با خرید ماشین های ظرفشویی بوش همان طور که در بالا نیز اشاره شد می توانید هم در مصرف و آب و برق صرفه جویی کنید و هم به راحتی  چه در مهمانی ها و چه مصرف خودتان در منزل  از آن استفاده نمایید.

با استفاده از ماشین ظرفشویی بوش می توانید  زمان بیشتری را به کارهای متفرقه همچون کتابخوانی و بازی با کودکانتان اختصاص دهید و یا به کارهای شخصی خود برسید .

عصر تکنولوژی و دنیای مدرن برای این است که افراد ، کارهای این چنین تکراری و خسته کننده را کنار گذارند و در مقابل به کارهای مهم و تحقیق و پژوهش و مطالعه بپردازند .

درپایان بهتراست بدانیدکیفیت محصولات بوش در سری های4،6،8 تفاوت زیادی ندارند و  فقط  زیبایی و طراحی ظاهری آن ها کمی تغییر کرده است . برای آشنایی بیشتر با ظرفشویی های بوش می توانید به سایت خانه بوش مراجعه کنید و از قیمت ظرفشویی بوش و مشخصات آن ها اطلاع پیدا کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *