معرفی انواع اجاق گاز بوش + معرفی بهترین مدل های هر نوع

انواع اجاق گاز بوش

خرید اجاق گاز بوش خریدی هوشمندانه و اقتصادی است. از آنجا که عمر محصولات برند بوش بسیار بالاست و قطعات به کار رفته در آنها دارای بهترین کیفیت هستند، خرید اجاق گاز بوش بهترین انتخاب کاربران است. شرکت بوش متعلق به کشور آلمان است و قدمت زیادی در تولید کالاهای خانگی دارد. اجاق گاز بوش دارای انواع مختلفی است که سلیقه تمام خریداران این محصول را در بر می‌گیرد. طراحی کالا، تکنولوژی‌های به کار رفته در آن و جنس عالی بدنه از دلایل اصلی خرید اجاق گاز بوش توسط کاربران این محصول پرکاربرد است. در این مقاله قصد داریم انواع اجاق گاز بوش آلمان را معرفی و به ویژگی‌های هر کدام اشاره کنیم. این مقاله را به عنوان راهنمای خرید اجاق گاز بوش در نظر گرفته و بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی انواع اجاق گاز بوش آلمان

اجاق گاز بوش مبله و اجاق گاز بوش رومیزی یا صفحه‌ای، دو نوع از اجاق گازهای پرطرفدار برند بوش هستند که هر کدام در چند مدل تولید و عرضه می‌شوند. در ادامه مقاله به معرفی هر دو نوع و مدل‌های پرفروش هر نوع اجاق گاز بوش آلمان می‌پردازیم.

بهترین مدل های اجاق گاز رومیزی (صفحه ای) بوش

اجاق گاز صفحه ای بوش

اجاق گاز صفحه ای بوش که به اجاق گاز رومیزی نیز شناخته می‌شود دارای چند مدل گازی، القایی و دومینو است. هر کدام از مدل‌های اجاق گاز بوش رومیزی دارای طراحی منحصر‌به‌فرد و قابلیت‌های متعدد است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه انواع اجاق گاز بوش آلمان، کیفیت فوق‌العاده بدنه است. جنس صفحه گاز طوری است که به سادگی و با کمترین انرژی تمیز می‌شود. این ویژگی از مهم‌ترین مزایای اجاق گاز بوش رومیزی است.

تنظیم حرارت در این نوع اجاق گاز خیلی ساده است. عملکرد هر سه مدل اجاق گاز بوش رومیزی به هم شباهت دارد اما در مدل القایی، سرعت عملکرد دستگاه بیشتر از دیگر مدل‌ها است. اجاق گاز دومینو نیز تلفیقی از اجاق گاز صفحه‌ای القایی، برقی و گازی است که در شمار محصولات پرفروش برند بوش قرار دارد.

قیمت اجاق گاز صفحه ای بوش

اجاق گاز صفحه ای بوش مدل PCQ9B5O90M

این مدل اجاق گاز صفحه ای بوش پنج شعله دارد. جنس بدنه این محصول استیل و دارای شبکه‌های چدنی است. طول این اجاق گاز حدود 91.5 سانتی‌متر است و به صورت توکار روی صفحه کابینت نصب می‌شود. پهنای این محصول 52 سانتی‌متر است و قابلیت نصب روی کابینت‌هایی با عمق 60 سانتی‌متر را دارد.

طراحی این مدل اجاق گاز بوش رومیزی بدون برآمدگی و تخت است که به همین دلیل با هر نوع دکوراسیونی هم‌خوانی دارد. فاصله بین شعله‌های این اجاق گاز به دلیل طول مناسب آن، بسیار معقول است که کار آشپزی را حتی در صورت استفاده از هر پنج شعله، آسان می‌کند. کاربر می‌تواند از قابلمه‌های بزرگ نیز برای آشپزی و برگزاری مهمانی‌های پرجمعیت استفاده کند.

این محصول با برق نیز کار می‌کند و دارای سیستم ایمنی الکترومگنتیو است. نوع سرشعله‌های این اجاق گاز ساباف است. این کالا به سیستم شعله پلوپز مجهز است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن برنج را می‌پزد. رده مصرف انرژی این محصول A است که نشان‌دهنده کمترین مصرف انرژی با بیشترین کارایی محصول است. این اجاق گاز بوش رومیزی به فندک خودکار نیز مجهز است.

اجاق گاز صفحه ای ۴ شعله استیل بوش مدل PCP615B80E 

این محصول پرفروش برند بوش دارای بدنه‌ای مقاوم از جنس استیل ضدزنگ است که طراحی بسیار زیبایی دارد. صفحه 60 سانتی‌متری این اجاق گاز بوش رومیزی امکان دسترسی عالی به تمام شعله‌ها را فراهم می‌کند.

از مهم‌ترین قابلیت‌های این کالا باید به قابلیت تنظیم دقیق حرارت شعله‌ها از 1 تا 9 درجه اشاره کرد. پنل این دستگاه در قسمت جلویی قرار گرفته،  فندک آن خودکار است و به صورت اتوماتیک با چرخاندن ولوم‌ها گاز را روشن می‌کند.

این محصول دارای 6 سرشعله است. سرشعله‌هایی استاندارد برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط کاربرد دارد. سرشعله‌های کوچک برای ظروف کوچک به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی به کار می‌رود. سرشعله‌های بزرگ نیز برای جوش آوردن سریع مایعات و پخت سریع غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طول سیم برق این مدل اجاق گاز بوش رومیزی یک متر است. صفحه استیل این دستگاه از نوع صیقلی و براق است که کار تمیز کردن آن را بسیار ساده می‌کند. صفحه‌ براق نسبت به صفحه‌ آجدار حساسیت بیشتری دارد و باید دقت کرد که هنگام تمیز کردن خش نشود.

اجاق گاز صفحه ای توکار بوش مدل PKV975DC1D

اجاق گاز رومیزی بوش

این اجاق گاز بوش رومیزی از محصولات پرفروش برند بوش است که به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد در شمار کالاهای محبوب کاربران قرار گرفته است. طراحی این محصول مطابق استانداردهای جهانی است و یکی از دلایل اصلی انتخاب آن توسط مشتریان است.

اجاق گاز صفحه ای یوش مدل PKV975DC1D دارای پنج شعله است که ساختار آنها به صورت دوگانه، سه گانه و سه گانه ترکیبی است. تمام این شعله‌ها توانایی گرم نگه داشتن غذا را دارند. به این ترتیب می‌توانید از گرم کردن مجدد غذا که برای سلامتی بدن مضر است، جلوگیری کنید.

پنل کنترل این اجاق گاز در قسمت جلویی واقع شده است و هر شعله با چرخاندن ولوم توسط فندک خودکار روشن می‌شود. صفحه این مدل اجاق گاز بوش از جنس شیشه و سرامیک است و تمیز کردن آن بسیار راحت است.

هر محدوده پخت در این دستگاه دارای قدرت متفاوتی است. به عنوان مثال قدرت محدوده پخت جلو سمت چپ گاز دو کیلووات و قدرت شعله جلویی سمت راست 1.75 کیلووات است. از دیگر قابلیت‌های این مدل اجاق گاز بوش آلمان می‌توان به قفل صفحه کلید، قفل کودک، خاموش شدن خودکار و پنل لمسی اشاره داشت.

از مهم‌ترین تکنولوژی‌های به کار رفته در این اجاق گاز باید به 17 عملکرد گرمایی تعبیه‌شده در آن اشاره کرد که به محض روشن شدن صفحه نمایش دستگاه در معرض دید کاربر قرار می‌گیرند که برنامه مورد نظرش را انتخاب کند. با تنظیم سطح پخت و مصرف انرژی، بهترین استفاده از اجاق گاز صورت می‌گیرد.

راهنمای خرید اجاق گاز بوش فردار

هنگام خرید هر نوعی از اجاق گاز لازم است نکاتی را در نظر بگیرید. از آنجا که اجاق گاز برای مدت طولانی به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، کیفیت بدنه و قطعات آن از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر قصد خرید اجاق گاز بوش فردار را دارید، جابه‌جایی آن را در نظر داشته باشید. چرا که اجاق گازهای فردار وزن بیشتری دارند و باید دارای چرخ‌هایی برای سهولت جابه‌جایی باشند. نکات دیگری که در خرید اجاق گاز بوش بهتر است در نظر بگیرید عبارتند از:

  • از آنجا که در بازار امروز کالاهای تقلبی فراوان هستند، خرید اجاق گاز بوش را از نمایندگی رسمی و معتبر انجام دهید. دریافت ضمانت‌نامه کالا و خدمات پس از فروش، اصل بودن محصول را تضمین می‌کند.
  • ابعاد مدل‌های مختلف اجاق گاز متفاوت هستند، پس قبل از خرید اجاق گاز بوش اندازه محل قرارگیری گاز را در نظر بگیرید.
  • تعداد شعله‌ها و سرشعله‌ای هر یک از مدل‌های اجاق گاز بوش متغیر است. با توجه به نوع نیاز خود و تعداد افراد خانواده مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید.
  • قبل از خرید اجاق گاز بوش قابلیت‌ها و ویژگی‌های محصول انتخابی خود را به دقت بررسی کنید.

بهترین مدل های اجاق گاز بوش مبله

اجاق گاز فردار بوش

افرادی که قصد خرید اجاق گاز بوش مبله را دارند، به قابلیت‌های محصول اهمیت زیادی می‌دهند. به همین دلیل برند بوش در طراحی و ساخت انواع اجاق گاز بوش مبله از تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته است. در ادامه چند مدل اجاق گاز بوش فردار را به شما معرفی کرده و به شرح مشخصات هر یک می‌پردازیم.

اجاق گاز 4 فر بوش

اجاق گاز 4 فر بوش از محصولات پرفروش برند بوش است که در رنگ‌های متعددی در بازار موجود است. خرید اجاق گاز بوش مدل 4 فر دارای امتیازاتی است که آن را از دیگر مدل‌های اجاق گاز متمایز می‌کند. این محصول طوری طراحی شده که امکان پخت همزمان را در سه فر فراهم می‌کند. اجاق گاز 4 فر بوش به سه محفظه فر و یک محفظه گرمخانه تجهیز شده و دارای قابلیت‌های ویژه‌ای است. مشخصات این محصول، کاربران زیادی را به خرید اجاق گاز بوش ترغیب می‌کند.

اجاق گاز 4 فر بوش دارای سینی گریل ویژه، پنج شعله روی صفحه تمام استیل با بهترین کیفیت، جوجه گردان، ماهی‌پز و استیک‌پز است. از ویژگی‌های مهم این محصول باید به قابلیت گریل گازی و برقی آن اشاره کرد. این دستگاه دارای 4 فر شامل فر، مایکروفر، توستر و اورتوستر است. سینی استیل بزرگ توری و سینی متحرک نیز در این محصول بوش جا داده شده است. درب فر این اجاق گاز از جنس شیشه بسیار باکیفیت سه جداره و نشکن است.

این محصول در رنگ‌های سفید، مشکی و استیل تولید می‌شود. افرادی که قصد خرید اجاق گاز بوش را دارند، امکان انتخاب رنگ مورد نظر خود را دارند. این سه رنگ با فضای اغلب آشپزخانه‌ها هم‌خوانی دارند.

اجاق گاز بوش فردار مدل HCB738257I

اجاق گاز فردار بوش

افرادی که به امکان پخت غذاهای متنوع در خانه اهمیت می‌دهند و قصد خرید اجاق گاز بوش را دارند، اجاق گازهای فردار را به انواع دیگر ترجیح می‌دهند. اجاق گاز بوش مبله مدل HCB738257I از محصولات بوش ایتالیا است. طراحی و تولید انواع اجاق گاز بوش ایتالیا نیز تحت نظارت کشور آلمان است و نوع قطعات به کار رفته در آنها با اجاق گاز بوش آلمان هیچ تفاوتی ندارد.

این اجاق گاز برقی بوش دارای پنج شعله High Speed است و در عرض کوتاه‌ترین زمان ممکن غذا را می‌پزد. جنس این محصول بسیار مقاوم است و بدنه دستگاه طراحی بی‌نظیری دارد. صفحه این گاز از جنس شیشه سرامیک است. ظرفیت فر این اجاق گاز بوش مبله 112 لیتر است و امکان آشپزی برای جمعیت زیاد را فراهم می‌کند. فر دستگاه دارای چندین حالت پخت است که عمل آشپزی را بسیار آسان می‌کند.

امکانات و ویژگی های اجاق گاز بوش HCB738257I

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول مجهز بودن به فر چندحالته است. این اجاق گاز بوش ایتالیا دارای 8 حالت پخت است که عبارتند از:

  1. تنظیمات یخ‌زدایی (با قابلیت حفظ طمع و مزه اصلی)
  2. هوای داغ (امکان گرم نگه داشتن غذا را فراهم می‌کند)
  3. گریل چرخان (مرغ، گوشت و… را به صورت یکنواخت می‌پزد)
  4. گریل تمام‌عرض
  5. حرارت از پایین
  6. گریل با هوای داغ (سیستم حرارت مرکزی)
  7. حرارت از بالا / پایین (مناسب پخت انواع کیک و غذا)
  8. گرمای ECO

فر این دستگاه مجهز به لامپ داخلی است که موجب بهتر دیده شدن غذا حین پخت می‌شود. در ضمن با وجود چنین امکانی، نیازی نیست درب فر را موقع کار باز کنید. درب شیشه‌ای این گاز در برابر حرارت بالا بسیار مقاوم است.

خانه بوش مرجع مطمئن و معتبر خرید اجاق گاز بوش اصل آلمان

شرکت بوش آلمان یکی از اصیل‌ترین و معتبرترین تولیدکننده‌های لوازم آشپزخانه است. از آنجا که تنوع اجاق گازهای این برند زیاد است، خرید اجاق گاز بوش از دغدغه‌های کاربران است. خانه بوش محصولات بوش اصل را همراه با ضمانت‌نامه معتبر کالا و خدمات پس از فروش به خریداران ارائه می‌کند. افرادی که قصد خرید اجاق گاز بوش را دارند، می‌توانند با کارشناسان فروش خانه بوش تماس بگیرند و با استفاده از راهنمایی‌های تخصصی آنها، مناسب‌ترین اجاق گاز را برای آشپزخانه خود خریداری کنند.

جمع بندی

از آنجا که کیفیت و دوام محصولات بوش ثابت‌شده هستند، خرید اجاق گاز بوش یکی از خریدهای مطمئن بازار است. اجاق گاز بوش در انواع رومیزی یا صفحه‌ای و مبله تولید می‌شوند. نوع کاربری، جنس بدنه، امکانات جانبی، رنگ کالا و ابعاد آن در مدل‌های مختلف فرق دارد. بهتر است قبل از انتخاب اجاق گاز مورد نظر خود، مزایا و امکانات هر مدل را به خوبی بررسی کرده و نسبت به خرید بهترین محصول برای کاربری مورد نیاز خود اقدام کنید. افرادی که فضای کافی در آشپزخانه ندارند یا ترجیح می‌دهند از فر مجزا استفاده داشته باشند، اجاق گاز بوش رومیزی را خریداری می‌کنند. این نوع اجاق گاز فر ندارد و روی کابینت نصب می‌شود.

افرادی که تمایل دارند امکان آشپزی انواع نان، کیک و غذاهای متنوع را در خانه داشته باشند، ترجیح می‌دهند یکی از مدل‌های اجاق گاز بوش فردار را خریداری کنند. تنوع اجاق گاز بوش مبله زیاد است که هر کدام دارای قابلیت‌های منحصر به فردی هستند. عمر مفید تمام اجاق گازهای برند بوش بسیار بالاست و با یک بار هزینه کردن، می‌توانید به مدت طولانی از وجود محصولی کاربردی و باکیفیت در آشپزخانه خود بهره ببرید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *