جارو برقی بوش چند وات خوبه؟

جارو برقی بوش چند وات خوبه؟

جارو برقی یکی از وسایل پرکاربرد در منزل است که برای خرید آن باید برندی با کیفیت را انتخاب کرد. اگر قصد خرید یک جارو برقی با کیفیت را دارید، برند بوش می‌تواند انتخابی مناسب برای شما به شمار آید. این برند دارای تنوع بالا است که سبب شده بتوانید هنگام خرید حق انتخاب بیش‌تری داشته باشید و با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه خود بهترین مورد را انتخاب کنید. برای اینکه بدانید جارو برقی بوش چند وات خوبه؟ باید با انواع مدل‌های آن آشنا باشید. برای خرید جاروبرقی این برند محبوب بهتر است به نمایندگی جاروبرقی بوش مراجعه نمایید تا از اورجینال بودن محصولی که می‌خرید آسوده خاطر شوید.

انواع مدل های جارو برقی بوش

اینکه جارو برقی بوش چند وات خوبه؟ با توجه به مدل آن متفاوت است. شاید برای شما سوال پیش آید که چرا آشنایی با مدل‌های مختلف این برند جارو برقی اهمیت دارد؟ مدل‌های مختلف این برند جاروبرقی دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. به عنوان مثال برخی از مدل‌های جارو برقی بوش به دلیل داشتن کمپرسور از قدرت مکش بیش‌تری نیز برخوردار هستند. مدل‌های دارای کمپرسور صدای کم‌تری تولید کرده و انرژی مصرفی آن‌ها نیز کم‌تر است. از مزایا مهم جارو برقی‌های بوش می‌توان به مکش قوی موتور همه مدل‌ها در مقایسه با دیگر برندها اشاره کرد. برخی از بهترین مدل‌های جارو برقی بوش شامل موارد زیر می‌شوند:

انواع مدل های جارو برقی بوش

مدل BGL8GOLDIR   

این مدل دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که سبب شده جارو برقی BGL8GOLDIR یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این برند به شمار آید. از ویژگی‌های ظاهری این محصول می‌توان به طراحی زیبا، وجود یک ولوم چرخشی برای جمع کردن سیم روی بدنه و لوله خرطومی از جنس کنفی اشاره کرد‌. دیگر ویژگی‌های مطلوب این مدل جارو برقی بوش شامل توان مکش و قدرت موتور 2200 و محدوده توان مصرفی 2000 تا 2500 وات می‌شود.

مدل  BGL8PRO4

این مدل محبوب از جارو برقی از نوع کیسه‌دار بوده و دارای کابلی با طول مناسب است. از ویژگی‌های آن می‌توان به مکش قدرتمند، سیم جمع‌کن خودکار، فیلتر بهداشتی، وجود سری‌ مخصوص برای درزها و… اشاره کرد. توان مصرفی این مدل 1500 تا 2000 وات است.

مدل BDL82294IR

این مدل جاروبرقی از برند بوش از نوع جاروهای کیسه‌دار است و دارای موتوری قدرتمند، عملکردی کم صدا، سیم جمع کن خودکار و ویژگی‌های مطلوب متعدد است. در تولید این مدل از فناوری نوین موتور HiSpin استفاده شده است که سبب گردش ایده آل هوا فیلتر شده در دستگاه می‌شود. در نهایت توان مصرفی این مدل 2000 تا 2500 وات است.

مدل  BSGL32500

یکی از ویژگی‌های محبوب این مدل جارو برقی بوش نشانگر ال ای دی است که زمان تعویض کیسه را نشان می‌دهد. همچنین دسته این مدل طبق اصول ارگونومیک طراحی شده است و با داشتن چهار چرخ حرکت آن روی هر سطحی آسان است. از دیگر ویژگی‌های مدل BDL82294IR سیم جمع کن خودکار. تولید صدایی بسیار محدود و توان مصرفی 2000 تا 2500 وات است.

مدل BGL81800

این مدل جارو برقی دارای فیلتر قابل شست‌وشو، نشانگر مربوط به مخزن، کابلی با طول استاندارد، قابلیت کنترل قدرت مکش و… است. همچنین این مدل جارو برقی بوش از نوع کیسه‌دار بوده و دارای سیم جمع کن خودکار نیز است. توان مصرفی مدل BGL81800 از 1500 تا 2000 وات است.

در نهایت برند بوش از تنوع بی‌نظیری برخوردار است و هر یک از مدل‌های جاروبرقی‌های این برند ویژگی‌های خاص خود را دارند. با مراجعه به نمایندگی جاروبرفی بوش می‌توانید تمام مدل‌های موجود در ایران جارو برقی بوش را بررسی و با مشاوره کارشناسان ما متوجه شوید جارو برقی بوش چند وات خوبه ؟ و مدل های مختلف آن را مقایسه و خریداری نمایید. بدیهی است که در نمایندگی این برند تنوع مدل بیش‌تری در اختیار شما قرار می‌گیرد. به عنوان مثال جاروشارژی‌ بوش از مواردی هستند که می‌توانید در نمایندگی این برند آن را خریداری نمایید. با خرید جاروشارژی بوش یا دیگر مدل‌های جارو برقی از این برند می‌توانید به طور همزمان از کیفیت مناسب، دوام بالا، کارایی فوق‌العاده و بسیاری از مزایای دیگر بهره‌مند شوید.

مزایا انواع مدل های جارو برقی بوش

انواع مدل‌های جاروبرقی‌های بوش از ویژگی‌های کاربردی برخوردار هستند که سبب شده‌ بوش به یکی از پرفروش‌ترین برندهای جارو برقی تبدیل شود. اساسی‌ترین ویژگی‌های ظاهری و فنی انواع مدل‌های جارو برقی‌های بوش شامل موارد زیر می‌شود:

مزایا انواع مدل های جارو برقی بوش

  • طراحی زیبا و مدرن
  • رنگ‌بندی جذاب
  • مدل‌های متنوع
  • قدرت موتور بالا
  • مصرف انرژی پایین
  • قدرت مکش عالی برای جمع آوری ذرات ریز
  • داشتن امکانات عالی و بهره‌مندی از تکنولوژی‌های به روز
  • کیفیت منحصربه‌فرد و طول عمر بالا

چرا هنگام خرید جارو برقی بوش باید به توان مصرفی آن توجه کنید؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که قدرت مکش جارو برقی با توان مصرفی آن یکسان است. در حالی که توان مکش جارو برقی در واقع همان قدرت مکیدن دستگاه برای جمع آوری ذرات است. اما توان مصرفی نشان‌دهنده قدرت موتور جارو برقی است و می‌تواند تاثیر چشمگیری در قدرت و سرعت عملکرد کلی دستگاه بگذارد. بنابراین هنگام خرید جارو برقی هرچه سطح توان مصرفی آن بیش‌تر باشد، دستگاه قدرتمندتر است.

چرا هنگام خرید جارو برقی بوش باید به توان مصرفی آن توجه کنید؟

سخن پایانی

اگر قصد خرید جاروبرقی بوش را دارید، برای از انتخاب مدل موردنظر خود، علاوه‌بر ویژگی‌های ظاهری به ویژگی‌های فنی دستگاه نیز توجه نمایید. توان مصرفی جارو برقی بوش یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فنی آن به شمار می‌آید که نقش مهمی در عملکرد مطلوب آن دارد. همچنین توجه داشته باشید که برای خرید این برند محبوب و پرفروش حتما به نمایندگی‌های معتبر آن مراجعه نمایید تا به محصولاتی اورجینال دست یابید. در این مقاله به اینکه جارو برقی بوش چند وات خوبه؟ پرداختیم امیدواریم این مطلب از خانه بوش برای شما مفید بوده باشد.

 

سوالات متداول

به طور کلی توان مصرفی بهترین مدل‌های جارو برقی بوش از حداقل 1000 وات تا حداکثر 2000 وات است.
یکی از مواردی که هنگام خرید جارو برقی باید به آن توجه نمایید، توان مصرفی آن است. زیرا این عامل در قدرت و عملکرد دستگاه اهمیت ویژه‌ای دارد. در واقع توان مصرفی قدرت موتور دستگاه را نشان می‌دهد.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *