تکنولوژی های جدید در یخچال و فریزر دوقلو بوش

تکنولوژی های جدید یخچال فریزر دوقلو بوش

بوش یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی است که میان مردم بسیاری از کشورهای جهان معروف و محبوب است. یخچال و فریزر از جمله لوازم ضروری در منازل بوده که نقش مهمی در نگهداری از مواد غذایی دارد. یخچال و فریزر دوقلو بوش برندی با کیفیت است که طراحی زیبا و ویژگی‌هایی کاربردی دارد. ویژگی‌های این محصول به گونه‌ای است که با خرید یخچال و فریزر دوقلو بوش نه تنها از کیفیت و طول عمر بالا آن آسوده خاطر خواهید بود، بلکه به تکنولوژی های جدید یخچال و فریزر دوقلو بوش دسترسی پیدا می‌کنید.

معرفی یخچال و فریزر دوقلو بوش

بوش یک برند آلمانی است که در در کشورهایی مانند لهستان و اسپانیا نیز کارخانه دارد. فناوری‏های نوین به کار رفته در یخچال و فریزر دوقلو بوش سبب شده تا این برند از دیگر برند‌های یخچال و فریزر متمایز شود. کارکرد این برند محصول نیز بسیار بی‌نظیر است که نظر مشتریان را جلب می‌کند.

تکنولوژی-های-جدید-در-یخچال-فریزر-دوقلو-بوش

 

مشخصات یخچال و فریزر دوقلو بوش

طراحی یخچال و فریزر دوقلو بوش مدرن، زیبا و سازگار با انواع دکوراسیون منزل است. رنگ‌‌بندی یخچال و فریزر دوقلو بوش نیز به زیبایی آن می‌افزاید. امکانات استفاده شده در این محصول برند بوش شامل مواردی مانند قفسه‌های نشکن و شیشه‏هایی برای طبقه ‌بندی، سیستم خنک‏کننده مدرن، هشدار باز بودن درب یخچال و فریزر، سنسور Fresh Sense و … است.

باز شدن درب‏ها مقابل هم و قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه‌ها نیز از دیگر ویژگی‏های کاربردی یخچال و فریزر دوقلو بوش به شمار می‏آید. این موارد تنها بخش کوچکی از مشخصات این برند است. در واقع تکنولوژی‌های جدید یخچال و فریزر دوقلو بوش شامل مواردی مانند حفظ سرما هنگام قطع برق، قدرت انجماد سریع، سنسورهایی کاربردی و پیشرفته و… است. هنگام خرید این محصول به قیمت یخچال و فریزر بوش توجه داشته باشید تا محصولی متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

تکنولوژی های جدید و کاربردی یخچال و فریزر دوقلو بوش

کمپانی بوش در تولید یخچال و فریزر دوقلو بوش از فناوری‌هایی استفاده می‌کند که سبب افزایش کیفیت عملکرد آن خواهد شد. سیستم خنک‌کننده، محفظه نگهدارنده طولانی‌‌تر مواد غذایی مانند سبزیجات، انجماد سریع، تکنولوژی Super Cooling و… به عنوان تکنولوژی‌های جدید یخچال و فریزر دوقلو بوش شناخته می‌شود.

تکنولوژی‌ Super Cooling

در یخچال و فریز‌‌های معمولی، پس از قرار دادن مواد غذایی در آن‌ها دما آن مواد به تدریج افزایش می‌یابد. افزایش دما در یخچال سبب مصرف بیش‌تر انرژی توسط کمپرسور می‌شود تا عملکرد یخچال حفظ شود. در حالی که یخچال فریزر بوش با به کار گیری فناوری super cooling هنگام قرار دادن مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات، دما فریزر تا 2 درجه کاهش می‌یابد تا به کمپرسور یخچال فشار بیش از اندازه وارد نشود. علاوه‌بر آن این فناوری سبب حفظ تازه بودن مواد غذایی پس از 6 ماه می‌شود.

تکنولوژی‌ انجماد سریع

انجماد سریع یا Supper freezing یکی از فناوری‌هایی است که در انجماد و حفظ تازه بودن مواد غذایی در فریزر یخچال نقش مهمی ایفا می‌کند. توجه داشته باشید که کارایی این فناوری با فناوری قبلی متفاوت است. تکنولوژی Supper freezing در یخچال و فریزر با کاهش دما محیط داخلی کار می‌کند و این ویژگی سبب جلوگیری از هدر رفتن انرژی فریزر می‌شود. این فناوری سبب حفظ انجماد خوراکی‌های یخی مانند بستنی نیز می‌شود.

تکنولوژی تازه ماندن مواد غذایی

Fresh sensیکی دیگر از فناوری‌های مهمی است که در یخچال‌ و فریزرهای بوش به کار گرفته شده است. این فناوری سبب می‏شود که دما داخلی یخچال و دما بیرون با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. همچنین این ویژگی سبب می‏شود که مواد غذایی و خوراکی‏هایی مانند بستنی یا غذاهای فریز شده در یخچال بیش از حد منجمد یا نرم نشوند و در دما نرمال نگهداری شوند.

تکنولوژی  Emersun smart home

تکنولوژی Emersun smart home سبب شده تا امکانات متنوع و کاربردی مختلفی در دسترس مشتری قرار گیرد. به عنوان مثال با خرید یخچال و فریزر دوقلو بوش می‌توانید به کمک اپلیکیشن‌هایی مخصوص، تنظیمات دستگاه را از راه دور  کنترل کنید. امکان تشخیص به موقع خرابی و عیوب به وجود آمده از دیگر مزیت‌های این تکنولوژی محسوب می‌شود. این ویژگی به شما کمک می‏کند که این وسیله را به موقع سرویس و تعمیر کنید. برای سرویس و تعمیر این محصول می‌توانید از نمایندگی بوش کمک بگیرید.

تکنولوژی های جدید یخچال و فریزر دوقلو بوش

دیگر امکانات و تکنولوژی های یخچال و فریزر دوقلو بوش

کمپانی بوش به دلیل استفاده از فناوری‏هایی جدید به عنوان یکی از برندهای پرفروش یخچال و فریزر شناخته می‏شود. موارد اشاره شده تنها بخشی از تکنولوژی‏های جذاب موجود در این برند یخچال و فریزر دوقلو محسوب می‏شوند. در واقع یخچال و فریزر دوقلو بوش ویژگی‏هایی از جمله قابلیت جلوگیری از یخ زدن مواد، آبریز و یخساز و بسیاری مزایای دیگر نیز دارد. مصرف پایین یخچال و فریزر دوقلو بوش یکی از مزیت‏های بسیار مهم آن به شمار می‏آید.همچنین قیمت یخچال فریزر دوقلو بوش باتوجه به تکنولوژی‌های به کار رفته در آن مناسب است.

سخن پایانی

یخچال و فریزر به عنوان اصلی‌ترین وسیله منزل نقش اساسی را ایفا می‌کند. به همین دلیل خرید یک برند مناسب اهمیتی دوچندان می‌یابد. برند بوش یکی از تولیدکنندگان برتر انواع یخچال و فریزر دوقلو بوش است. تکنولوژی‌های جدید یخچال و فریزر دوقلو بوش این برند را محبوب و پرفروش کرده است. بنابراین با خرید یخچال و فریزر برند بوش در واقع با یک تیر چند نشان می‌زنید. زیرا این یخچال و فریزر علاوه‌بر تکنولوژی‏های مختلف، زیبایی و دوام را نیز برای شما به ارمغان می‌آورد.

سوالات متداول

از آنجایی که یخچال و فریزرها به صورت 24 ساعته مشغول به کار هستند، میزان مصرف آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است‌. به همین دلیل عدم وجود برچسب انرژی سبب تحمیل هزینه‌های بسیاری برای شما خواهد شد. بسیاری از مدل‌های یخچال و فریزر‌های بوش دارای برچسب انرژی ++A هستند که نشان‌دهنده مصرف انرژی مناسب آن محصول است.

این تکنولوژی سبب افزایش ماندگاری و همچنین حفظ کیفیت تمامی مواد غذایی نظیر میوه‌ها، سبزیجات و… می‌شود. در واقع فیلتراسیون گاز اتیلن با انتشار گاز اتیلن سبب ایجاد شرایط مساعد برای میوه و سبزیجات خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *