لباسشویی توکار بوش چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی لباسشویی توکار بوش

 

برند بوش برای اولین بار در سال 1958 ساخت ماشین لباسشویی را آغاز کرد و اکنون بعد از گذشت 60 سال، همچنان جزو یکی از برندهایی به شمار می رود که در حال گسترش دادن مرزهای تولید لوازم خانگی با کیفت است. ماشین های لباسشویی توکار بوش با طراحی های ظاهری خیره کننده و کارایی های قدرتمند خود توانسته اند به جایگاه بالا و محبوبیت چشمگیری در بازار محصولات خانگی دست پیدا کنند. در این مقاله ما با ویژگی لباسشویی توکار بوش بیشتر آشنا می‌شویم تا شما را برای انتخاب هرچه دقیق‌تر این محصول یاری کنیم.

ماشین لباسشویی توکار و انواع مختلف آن

این ماشین های لباسشویی همانطور که از اسم آن ها بر می آید به صورت توکار یا همان Built-in بوده و درون محفظه ای در آشپزخانه ی شما قرار می گیرند، بنابراین نمای جذاب تری را برای محیط آشپزخانه ی شما ایجاد خواهند کرد. طراحی آن ها به گونه ای می باشد که نیاز به هیچ گونه نگرانی در مورد تهویه نبوده و ترکیب جالبی از زیبایی شناسی و عملکرد عالی را به شما ارائه می دهند.

 

بنابراین با وجود ماشین لباسشویی های توکار بوش، دیگر یک ماشین لباسشویی که هیچ گونه تناسبی با دکوراسیون شما ندارد را در گوشه ای از آشپزخانه ی خود مشاهده نخواهید کرد.

انواع مختلفی از ماشین لباسشویی های توکار بوش در بازار موجود می باشد که دارای ویژگی های مختلف هستند. اولین چیزی که بایستی در نظر بگیرید ابعاد فضایی ست که برای ماشین لباسشویی در اختیار دارید چرا که ماشین لباسشویی های توکار بوش دارای ابعاد گوناگون بوده و بایستی مدلی را انتخاب نمایید که متناسب با فضای کابینت یا محفظه ی موجود در آشپزخانه ی شما باشد.

این ماشین لباسشویی ها در حین فعالیت به صورت کاملا آرام و روان و با ایجاد کمترین میزان سر و صدا و هر گونه لغزشی کار می کنند و همچنین نحوه ی استفاده از آن ها بسیار آسان است. آن ها دارای یک صفحه ی ال ای دی دیجیتالی می باشند که می توانید به راحتی تنظیمات مربوطه را روی آن مشاهده کنید.

ویزگی ماشین لباسشویی توکار بوش و امکانات آن

به طور کلی مواردی که باعث ایجاد تمایز در بین سری های مختلف ماشین لباسشویی های توکار بوش می شوند عبارتند از: قیمت، میزان ظرفیت، حداکثر سرعت چرخش، میزان سر و صدای تولیدی، میزان مصرف انرژی، ابعاد، وزن، طراحی و تاریخ تولید که بسیاری از این پارامترها به یکدیگر وابسته می باشند.

بنابراین شما با هر سلیقه، نیاز و بودجه ای که در اختیار داشته باشید می توانید بهترین انتخاب را در بین انواع ماشین لباسشویی های توکار بوش داشته باشید. ظرفیت هایی که این ماشین لباسشویی ها دارا می باشند با یکدیگر متفاوت بوده؛ از 4 کیلوگرم گرفته تا 10 کیلوگرم و بالاتر.

یکی از مواردی که در ماشین لباسشویی های توکار بوش به چشم می خورد، سطح مطرف انرژی بهینه ی آن ها می باشد. تعداد کثیری از این ماشین لباسشویی ها از لحاظ انرژی دارای امتیاز A+++ بوده و همین امر موجب شده تا حداکثر تاثیر مثبت را بر روی محیط زیست داشته و میزان مصرف برق شما را به حداقل میزان ممکن کاهش دهند.

سری 6WIW28300 بوش یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین انواع مدل هایی می باشد که دارای ظرفیت 8 کیلوگرمی بوده و و برای خانواده های متوسط یک انتخاب عالی به شمار می رود. این دستگاه در عین داشتن کیفیت ساخت بی نقص، دارای عرض و عمق کمتر از 60 و ارتفاعی حدود 80 سانتی متر بوده و جزو ماشین لباسشویی های باریک محسوب می شود. نکته ای که واقعاً در مورد این ماشین لباسشویی، برجسته است این است که علیرغم داشتن سرعت چرخش بالا، بسیار آرام و روان کار می کند و دلیل این امر برخورداری از فناوری EcoSilence می باشد. این محصول همچنین برای شستشوی لباس های کودک و پتو بسیار کاربردی می باشد.

اگر در منزل کودکی دارید که در رابطه با مسائل ایمنی دارای نگرانی می باشید، ماشین لباسشویی بوش بهترین انتخاب برای شما خواهد بود، چرا که برخی از انواع مدل های این ماشین لباسشویی دارای قفل کودک می باشد. قفل کودک یک سیستم خاص برای جلوگیری از باز کردن درب دستگاه توسط کودکان به طور تصادفی در هنگام شستشو بوده که مانع از صدمه زدن به کودک و خود دستگاه می شود.

تکنولوژی و قابلیت‌های فنی ماشین لباسشویی های توکار بوش

یکی دیگر از ویژگی هایی که برخی از ماشین لباسشویی های بوش دارا می باشد، این است که دارای قابلیت self-cleaning هستند. این ویژگی را در سری 8WIW28500GB بوش می توان پیدا کرد. عملکرد self-cleaning در ماشین لباسشویی شما یک چرخه ی ویژه است که به محض خارج کردن لباس ها انجام می شود و هر گونه باقی مانده ی مواد شوینده که درون ماشین لباسشویی باقی مانده است را پاکسازی می کند. این امر موجب افزایش طول عمر مفید ماشین لباسشویی شده و کارایی آن را در طولانی مدت در سطح بالا نگه می دارد. همچنین برخورداری از قابلیت Allergy Plus در بسیاری از انواع ماشین لباسشویی های بوش به چشم می خورد، این ویژگی موجب می شود تا افرادی که دارای آلرژی ها و حساسیت های پوستی می باشند با خیالی آسوده و راحت جهت شستشوی لباس های خود از این ماسین لباسشویی های استفاده نمایند.

از جمله ویژگی های دیگری که ماشین لباسشویی توکار بوش را به یک انتخاب ایده آل تبدیل نموده اند می توان به قابلیت تنظیم برنامه های شستشو اشاره کرد. هر کدام از انواع مدل ها تعداد مشخصی از برنامه ها را دارا می باشند. این برنامه ها متناسب با وزن بار، رنگ و جنس پارچه ای که درون دستگاه قرار می دهید سرعت و دما را تنظیم می نمایند. از آنجاییکه اغلب پارچه ها از جنس پنبه می باشند، بوش تعداد برنامه های بیشتری را به اینواع پارچه های نخی و پنبه ای اختصاص  داده است تا با خیال راحت بتوانید بدون انجام هیچ گونه تنظیمات خاصی لباس های روزمره ی خود را درون ماشین لباسشویی قرار دهید. این برنامه ها همچنین دارای موارد تخصصی تر همچون الیاف پشمی و پارچه های مختلط نیز می باشند. ماشین لباسشویی های بوش همچنین دارای یک سیستم محافظ بوده که تنظیمات مربوط به توزیع بار را به طور خودکار انجام می دهند.

همچنین اگر شما مایل هستید که زمان کار ماشین لباسشویی تان را به شب موکول کنید، جای هیچ گونه نگرانی نیست. چرا که از ویژگی های ماشین های لباسشویی توکار بوش برنامه‌ای به نام Night Wash می باشند. بنابراین می توانید با تنظیم ماشین لباسشویی روی این گزینه، علاوه بر اینکه به واسطه ی چرخش آهسته و کمترین میزان نویز تولیدی از دستگاه خواب راحتی داشته باشید، میزان مصرف انرژی برق را نیز به حداقل برسانید. توجه داشته باشید که بعد از انتخاب برنامه شما بایستی سرعت چرخش و زمان پایان برنامه را تعیین نمایید. ماشین لباسشویی های توکار بوش دارای قابلیت خشک کن بوده و لباس هایی که در نهایت از ماشین لباسشویی خود تحویل می گیرید کاملا خشک و بدون چروک می باشد. بنابراین نیازی به نگرانی از این بایت نخواهید داشت.

خانه بوش، نمایندگی خرید ماشین لباسشویی توکار بوش

ماشین لباسشویی های توکار بوش همچنین شما را از هر گونه نگرانی در مورد مشکلاتی همچون نشتی دستگاه بی نیاز می کند. چرا که دارای قابلیت AquaStop می باشند و از ایجاد هر گونه گونه نشتی و طغیان، جلوگیری می نمایند. از جمله عملکردهای مفید و کاربردی که در ماشین لباسشویی های بوش به چشم می خورد، قابلیت Reload می باشد. چنانچه شما در حین فعالیت دستگاه، خواستار اضافه و یا حذف نمودن یک آیتم از درون ماشین لباسشویی می باشید می توانید از این قابلیت بهره مند شوید و زمانی که دستگاه مکث نمود، درب آن باز شده و شما قادر هستید تا محتویاتی را به درون دستگاه اضافه و یا از آن کم کنید.

و در آخر نکته ی قابل توجهی که در مورد ویژگی ماشین های لباسشویی توکار بوش وجود دارد، مصرف بهینه ی آب در آن ها می باشد، ماشین لباسشویی های بوش به لطف قابلیت ActiveWater ™ Plus مصرف آب را به طرز چشمگیری کاهش می دهند. برای اطلاع از قیمت های به روز و مشخصات دقیق این محصول کاربردی میتوانید با کارشناسان خانه بوش تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *