مخلوط کن چی بخریم؟

مخلوط کن چی بخریم؟

یکی از چالش‌هایی که بسیاری از افراد را از آشپزی باز می‌دارد، زمان طولانی است که برای آماده‌سازی مواد اولیه صرف می‌شود. وقتی که کارهایی مانند خرد کردن سبزیجات و آسیاب کردن ادویه‌ها به صورت دستی انجام می‌شوند، می‌توانند مدت زمان قابل توجهی را اشغال کنند. برای همین، استفاده از ابزارها و وسایلی که به سرعت بخشیدن به این فرآیندها کمک کنند، می‌تواند بسیار مفید باشد. مخلوط کن یکی از این وسایل کاربردی است. اما سوالی که بسیاری از افراد مطرح می‌کنند این است که مخلوط کن چی بخریم؟! تا بتواند به طور صحیح و مطابق با استانداردها کار کند. در ادامه، ما به شما مخلوط کن مناسبی را معرفی خواهیم کرد و اطلاعات کافی در مورد ویژگی‌های آن را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

عوامل مهم برای خرید یک مخلوط کن خوب

قبل از اینکه به سراغ قیمت مخلوط کن بوش، سامسونگ، ال جی و مواردی از این قبیل بروید، ابتدا عواملی را مطالعه کنید که به شما کمک می‌کند بتوانید یک مخلوط کن خوب و با کیفیت را خریداری کنید. قبل از خرید مخلوط کن حتماً باید این عوامل را در نظر بگیرید:

عوامل مهم برای خرید یک مخلوط کن خوب

نوع تیغه‌ها

فاکتور اول و مهم در انتخاب مخلوط کن، نوع و کیفیت تیغه‌ها است. تیغه‌های با کیفیت بر عملکرد کلی دستگاه تاثیر چشم‌گیری دارند. بنابراین، حتماً باید اطمینان حاصل کنید که تیغه‌های داخل دستگاه از جنس استیل ضد زنگ هستند. همچنین، تیغه‌هایی که به شکل اره الماسی طراحی شده‌اند، استفاده از دستگاه را آسان‌تر می‌کنند.

تیغه‌های استیل ضد زنگ نه تنها از نظر بهداشتی مناسب‌تر هستند، بلکه عمر طولانی‌تری نیز دارند.

از طرفی همانطور که گفته شد؛ اگر تیغه‌ها به شکل اره الماسی باشند، کار با آنها راحت‌تر خواهد بود و مخلوط کردن مواد غذایی به طور موثر و اصولی انجام خواهد شد.

جنس ظرف مخلوط کن

دفعه بعدی که از خودتان پرسیدید مخلوط کن چی بخریم، حتماً به جنس ظرف آن نیز توجه کنید که یکی از عوامل مهم برای خرید مخلوط کن‌ها است. علاوه بر اینکه اندازه ظرف مهم است و می‌تواند روی مقدار موادی که می‌توانید داخل آن بیندازید، تاثیرگذار است، جنس هم باید مناسب باشد. شیشه‌های پلی‌کربنات خیلی بهتر از مخلوط کن‌هایی از جنس پلاستیک هستند. این شیشه‌ها نه تنها به محیط زیست آسیب وارد نمی‌کنند؛ بلکه مواد شیمیایی مضر برای بدن هم تولید نمی‌شود و به این راحتی‌ها هم نمی‌شکند و خراب نخواهد شد.

سرعت مخلوط کن

اگر شما مخلوط کن بوش خریده باشید، متوجه سرعت بالای آن نسبت به دیگر برندها خواهید شد. زمانی که می‌خواهید مخلوط کن انتخاب کنید، بسیار مهم است که سرعت مخوط شدنِ مواد را در آن بسنجید. مخلوط‌ کن‌هایی که سرعت بالایی دارند، عملکردشان بهتر انجام می‌شود و کار با آنها راحت‌تر است. علت هم این است که قدرت تیغه آنها بیشتر است که همین سرعت کار را بالاتر می‌برد.

ظرفیت شیشه مخلوط کن

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، ظرفیت شیشه مخلوط کن است. ظرفیت شیشه‌ها معمولاً از دو دهم لیتر تا ۲ لیتر هم وجود دارد. برای اینکه کار شما آسان‌تر باشد، بهتر است ظرفیت شیشه مخلوط کن را در حالت بالاتر در نظر بگیرید، زیرا هم ترکیب مواد تمیزتر و اصولی‌تر انجام می‌شود و هم این که به یکباره می‌توانید حجم زیادی از مواد را با هم ترکیب کنید، اسموتی درست کنید، آبمیوه بگیرید و در کل اقدامات اینچنینی را انجام دهید تا کارتان سریعتر پیش برود.

توجه به لوازم جانبی

نکته دیگری که می‌تواند به شما کمک کند تا مخلوط کن بهتر خریداری کنید، لوازم جانبی است. بعضی از مخلوط کن‌ها دسته‌های مخصوص برای هم زدن مواد دارند. بعضی از آنها کاسه جداگانه برای قرار دادن مواد خورد شده یا مخلوط شده دارند. در کل لوازم جانبی بیشتر می‌تواند کارتان را برای پخت و پز و آشپزی هم راحت‌تر کند.

در نهایت مخلوط کن چی بخریم؟

بالاتر به شما گفتیم که چه ویژگی‌هایی را برای خرید یک مخلوط کن عالی باید در نظر بگیرید تا از خریدتان رضایت داشته باشید اما اکنون می‌خواهیم یک برند به شما معرفی کنیم. برندی که در طول این سال‌ها توانسته خودش را به اثبات برساند و آن هم برندی نیست جز بوش. محصولات بوش از هر لحاظ توانستند رضایت مشتریان را جلب کنند و به خاطر همین قیمت آنها نسبت به برندهای دیگر بیشتر است اما شما می‌توانید در طول چندین سال متوالی از کیفیت بالای آنها رضایت حداکثر را داشته باشید. ما در این بخش به شما توضیح می‌دهیم که چرا مخلوط کن بوش را به شما معرفی کرده‌ایم.

در نهایت مخلوط کن چی بخریم؟

تهیه اسموتی با انسجام و بافت مناسب

مخلوط کن بوش یک اسموتی خوشمزه با کیفیت و بافت مناسب را به شما تحویل می‌دهد. تیغه‌های آن به اندازه کافی قدرت دارند که مواد اسموتی را به بهترین و ریزترین حالت ممکن تبدیل کنند و شما یک اسموتی کاملاً یکدست داشته باشید که خیلی راحت هم مصرف ‌شود؛ زیرا مواد آن به اندازه کافی له شده است. حتی اگر مواد یخ زده را داخل مخلوط کن بریزید، از کیفیت اسموتی شما کم نخواهد شد.

موتور بسیار قدرتمند

هر چقدر که موتور مخلوط کن قدرتمندتر باشد، مواد در آن ریزتر می‌شود. یعنی شما حتی می‌توانید دانه‌های آجیل را هم به ریزترین حالت ممکن تبدیل کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. قدرت موتور مخلوط کن‌های بوش از ۱۲۰۰ وات تا ۳۰۰۰ وات است که این قدرت بالا باعث می‌شود شما کیفیت حداکثری را در نتیجه نهایی کار ببینید.

تیغه‌های قدرتمند برای مخلوط کردن عالی مواد

مگر نه اینکه مهم‌ترین عملکرد مخلوط کن این است که بتواند مواد را به بهترین شکل ممکن با یکدیگر مخلوط کند و شما اصلاً متوجه نشوید که چه ترکیباتی داخل آن وجود دارد؟ تیغه‌هایی که در مخلوط کن بوش وجود دارد، به حدی تیز هستند که یک بافت خامه‌ای و کرمی شکل را به شما تحویل می‌دهند و اصلاً متوجه مواد اولیه آنها نمی‌شوید. اگر بخواهید با آن سوپ درست کنید، سوپ کاملاً یکدست را از آن تحویل می‌گیرید. مهمتر از همه اینکه تیغه‌های آن از جنس استیل ضد زنگ هستند و تا طولانی مدت آسیبی به آنها وارد نمی‌شود و خیلی تیز و برنده کار می‌کنند و از لحاظ بهداشتی هم بهترین گزینه به حساب می‌آیند.

ترکیب نوشیدنی‌های خیلی سرد و خیلی داغ با امنیت بالا

جنس شیشه‌ای که برای مخلوط‌کن‌ها وجود دارد، باید به اندازه کافی قدرتمند باشد که در معرض دماهای مختلف آسیب نبیند. مخلوط کن بوش شیشه‌های بسیار با کیفیتی دارد که شما می‌توانید نوشیدنی‌های خیلی خنک یا سوپ‌های خیلی داغ را در آن درست کنید و مطمئن باشید که به قدری قوی است که شیشه آن دچار مشکل نشود و نشکند.

تمیزکاری آسان

این دفعه که از خودتان پرسیدید مخلوط کن چی بخریم، به این موضوع فکر کنید که مخلوط کن شما در مرحله تمیز کردن هم گزینه مناسبی باشد. شما می‌توانید مخلوط کن بوش را خیلی راحت شستشو دهید. مهمتر از همه اینکه می‌توانید قطعات آن را جدا کنید و داخل ماشین ظرفشویی هم قرار دهید. و مطمئن باشید که نصب آنها بعد از شستشو هم اصلاً کار سختی نیست.

کیفیت بالای قطعات

از دیگر ویژگی‌هایی که در مخلوط کن بوش وجود دارد، کیفیت بالای قطعات است. این مخلوط کن‌ها ۱۰۰ ساعت تست را گذرانده‌اند و در این مدت زمان ۱۰ هزار اسموتی با آنها آماده شده است. در نتیجه از استانداردها هم خیلی فراتر رفته‌اند. همه این‌ها به خاطر کیفیت قطعاتی است که داخل‌شان استفاده شده که همگی حاصل سال‌ها تجربه این برند است.

پروسه خرید مخلوط کن

اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و متوجه شدید که به سراغ چه مخلوط کنی بروید، باید این کار را از مراکزی انجام دهید که مطمئن هستید محصولات اصل و اورجینال را به شما تحویل می‌دهند. یکی از مهم‌ترین و بهترین آنها خانه بوش است. شما می‌توانید مخلوط کن‌های بوش با مدل‌های مختلف و کیفیت‌های متفاوت را در بازه‌های قیمتی مد نظرتان خریداری کنید. اگر وارد صفحه سایت شوید، می‌توانید محصولات متنوع را ببینید و بهترین خرید را انجام دهید.

جمع‌بندی

یکی از سوالات رایجی که خیلی از شما می‌پرسید، این است که مخلوط کن چی بخریم. مخلوط کن جزو آن دسته از لوازم خانگی است که شاید خیلی‌ها در مورد خرید آن تحقیق نکنند. به خاطر همین اطلاعات زیادی در مورد آن در دسترس نیست. ما در این بخش کارتان را راحت‌تر کردیم و در مورد ویژگی‌های یک مخلوط کن خوب با شما صحبت کردیم که قبل از خرید باید آنها را در نظر بگیرید. همچنین محصولی را به شما معرفی کردیم که این ویژگی‌ها را حتی در حالت بهتر و بالاتر هم دارا است. کافی است که با در نظر گرفتن مواردی که در بالا برایتان توضیح دادیم، بتوانید یک خرید عالی داشته باشید و تا سال‌های سال از دستگاه خود بدون هیچ ایرادی استفاده کنید.

 

سوالات متداول

اولین مورد این است که جنس تیغه از جنس استیل ضد زنگ باشد. مورد بعدی اینکه بهتر است تیغه‌های آن اره الماسی باشند که برش‌های تمیزتر، دقیق‌تر و تیزتر را روی مواد مختلف انجام می‌دهند.
از ویژگی‌های مثبتی که در مورد مخلوط کن بوش وجود دارد، این است که شما می‌توانید مواد داغ و سرد را داخل آن با یکدیگر ترکیب کنید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *