چرا باید از بین برندهای مختلف یخچال و فریزر بوش بخریم؟

قیمت یخچال بوش

قیمت یخچال بوش مخصوصا در مدل‌های رده بالا، نسبت به دیگر برندها بیشتر است. به نحوی که امکان خرید برخی مدل‌های آن فقط برای اقشار مرفه امکان‌پذیر بوده و همه خانواده‌های ایرانی قدرت خرید آن‌ها را ندارند. اما در عوض از نظر کیفیت ساخت، امکانات و فناوری‌ها نیز یخچال‌های بوش، بی‌نظیر هستند. به‌جرأت می‌توان گفت که هیچ برندی توان رقابت با آن را ندارد و در حال‌حاضر بین تمام موارد موجود، از هر نظر برتری از آن یخچال بوش است.

این تولید کننده نامی و مشهور در فلسفه تولید خود همواره با پایبندی بر ۲ اصل مهم که شامل به‌کاری  بهترین و مرغوب‌ترین متریال‌ها و بهره‌گیری از فناوری و دانش روز در چرخه تولید است، پیش می‌رود. از این‌رو از هر نظر بی‌نظیر بوده و هم اکنون بهترین و محبوب‌ترین تولید کننده لوازم خانگی در دنیا به‌شمار می‌رود.

اگر در خرید یخچال بوش دچار تردید هستید و نمی‌توانید به‌راحتی تصمیم بگیرید، پیشنهاد می‌دهیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید تا برای شما شرح دهیم که چرا باید از بین برندهای مختلف، یخچال و فریزر بوش را بخریم.

معرفی یخچال بوش

قیمت یخچال بوش در مقایسه با ویژگی‌هایی که دارد واقعا مناسب است. این دسته از محصولات بوش جزو آن دسته از محصولاتی هستند که با تنوع بسیار بالایی در بازار وجود دارند. یخچال و فریزرهای بوش از نظر کیفیت ساخت و طول‌عمر هیچ تفاوتی با دیگر محصولات بوش ندارد.

اگر آن چیزی که شما را برای انتخاب یخچال بوش مردد کرده کیفیت است، ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که مهمترین شاخصه یخچال و فریزرهای بوش کیفیت بالای آن‌ها است. از نظر امکانات و فناوری نیز مدل‌های مختلف یخچال بوش بی‌نظیر هستند.

البته ناگفته نماند قیمت یخچال و فریزر بوش متناسب با سطح امکانات و تکنولوژی‌های موجود متفاوت است. به‌عبارت دیگر برخی از مدل‌های یخچال بوش نسبت به برخی دیگر پیشرفته‌تر بوده و امکانات و قابلیت‌های بیشتری دارند.

بنابراین متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید، از بین مدل‌های متنوع یخچال برند بوش گزینه‌ای که مناسب‌تر را انتخاب کنید. به هر حال یخچال جزو آن دسته از لوازم خانگی است که با تنوع بسیار بالایی در بازار وجود دارد. از اینرو انتخاب در چنین شرایطی سخت بوده و چالش‌های خود را دارد. همچنین این دسته از محصولات جزو ملزومات هر خانه‌ به‌شمار می‌روند و امروزه در هر منزلی یک یا دو یخچال وجود دارد.

چرا یخچال و یخچال فریزرهای بوش بهترین هستند؟

مدل های یخچال فریزر بوش

همانطور که در مطالب قبلی شرح دادیم، در حال‌حاضر بوش برترین تولیدکننده لوازم خانگی در دنیا به‌شمار  می‌رود. به نحوی که مرغوب‌ترین، زیباترین، شیک‌ترین و کارآمدترین یخچال فریزهای موجود در بازارهای جهانی  در لیست تولیدات آن قرار دارد.

برخی از فناوری‌ها نیز وجود دارند، که به صورت انحصاری فقط در دست بوش بوده و تنها در محصولات این برند به‌کار می‌روند. این عامل نیز به‌نوعی یخچال‌های بوش را تافته جدا بافته کرده است. به عبارت دیگر بیشترین فناوری‌هایی که این روزها برای یخچال فریزها به‌کار می‌رود، در یخچال‌های بوش به‌چشم می‌خورد.

در ادامه دلایل اصلی برتری یخچال فریزهای بوش را که شامل بهرمندی از طراحی ظاهری زیبا، بهره‌مندی از فناوری‌های کاربردی به روز، مصرف کم انرژی، قابلیت‌ها و کاربردهای بیشتر است با ذکر جزییات بیشتری  مورد بررسی قرار خواهیم داد.

یخچال فریزهای بوش مجهز به بروزترین فناوری روز هستند

امروزه یخچال‌ها نسبت به گذشته بسیار متفاوت‌‌تر شده‌اند. زیرا با پیشرفت علم و تکنولوژی، روی کار آمدن فناوری‌های نوین، تولیدکنندگانی نظیر بوش فرصت را مغتنم شمرده و از شرایط موجود بهترین استفاده را برای افزایش کیفیت و قابلیت محصولات خود برده‌اند.

به نوعی که در حال‌حاضر یخچال‌فریزهایی بسیار زیبا و کارآمد برند بوش توانسته‌اند جایگاه بالایی در بازر برای خود به‌دست آورند‌. قیمت یخچال بوش رابطه مستقیمی با میزان فناوری‌های موجود در آن دارد. و متناسب با افزایش سطح فناوری موجود در محصول قیمت نیز افزایش پیدا می‌کند. برخی از مهمترین و کارآمدترین تکنولوژی‌های به کار رفته در یخچال و فریزهای بوش شامل موارد زیر است.

بیشتر بخوانید: 5 تا از بهترین مدل های یخچال و فریزر بوش  

فناوری سیستم خنک کننده

معمولا طبق عادت همه ما، میوه و سبزیجات را درون یخچال نگهداری می‌کنیم. زیرا معتقد هستیم که این دسته از مواد غذایی درون یخچال ماندگاری بیشتری دارد. در عقیده فوق هیچ شکی نیست. اما واقعیت این است که عملکرد همه یخچال‌ها در این باره یکسان نیست.

زیرا برخی دارای قابلیت‌ها و امکاناتی هستند که میوه و سبزیجات را با کیفیت بیشتری نگهداری می‌کنند. به‌عنوان مثال یخچال فریزر بوش به سیستم خنک کننده مجهز است و به لطف قابلیت‌های این سیستم طراوت و شادابی میوه و سبزیجات به طور کامل در آن حفظ می‌شود.

فناوری فوق با بهره‌مندی از سیستم هوای چندگانه، هوای خنک و سرد را در تمام قسمت‌های یخچال به گردش در می‌آورد. این ترتیب دما در تمام قسمت‌های آن کاملاً یکسان می‌شود. بنابراین مواد غذایی در هر قسمت یخچال که باشد سالم و تازه می‌ماند.

زیرا در هر صورت در مجاورت هوای سرد و خنک بوده و از این رو امکان فساد و خرابی در آن‌ها وجود ندارد. به همین دلیل است که میوه و سبزیجات با طراوت بیشتری در یخچال فریزرهای بوش باقی می‌ماند. البته ناگفته نماند، فناوری فوق توسط برندهای دیگر نیز به‌کار گرفته می‌شود. منتهی عملکرد و نتیجه آن در یخچال فریزرهای بوش بسیار مطلوب‌تر و با کیفیت‌تر است.

فناوری Multi Air Flow

دیگر فناوری ارزشمند موجود در یخچال فریزرهای بوش شامل فناوری Multi Air Flow است. این فناوری در قسمت فریزر کاربرد دارد و از یخ زدن مواد غذایی موجود در آن جلوگیری می‌کند. به‌عنوان مثال در مواقعی که قرار است، گوشت خریداری شده خیلی زود مصرف شود و دیگر نیازی به فریزر شدن ندارد، از این سیستم کمک گرفته می‌شود. زیرا این فناوری علارغم حفظ تازگی مواد غذای، از یخ زدن آن‌ها نیز پیشگیری می‌کند.

محفظه Vita Fresh

طراحی قسمتی به نام محفظه  Vita Fresh به یخچال فریزرهای بوش این امکان را می‌دهد که بتوانند ۳ برابر بیشتر از حالت عادی میوه و سبزیجات را تازه و باطراوت‌تر نگه دارد. جعبه فوق برای نگهداری موارد غذایی نیز بسیار مطلوب عمل می‌کند. مهمترین ویژگی  محفظه  Vita Fresh  این است که می‌تواند مواد غذایی در دمای بین  -۱ الی ۳ درجه نگهداری کند.

سیستم بدون برفک

در گذشته یکی از چالش برانگیزترین  معضل یخچال فریزها و فریزها برفک زدایی بود. سازوکار یخچال‌های قدیمی به نحوی با تولید حجم زیادی برفک به همراه بود. از اینرو کاربران مجبور بودند در بازه‌های زمانی، مشخص، به صورت دوره‌ای آن‌ها را برفک زدایی کنند.

این اقدام درکنار سختی و زحمت زیادی که به همراه داشت، کیفیت مواد غذایی فریز شده را نیز به شدت تحت تأثیر قرار می‌داد. زیرا، مواد غذایی فریز شده اگر آب شوند، نباید دوباره فریز شوند. چون هم کیفیت و ارزش غذایی آن‌ها از بین می‌رود. هم آنکه برای سلامتی نیر مضر است.

اما یخچال فریزها و فریزرهای مدرن و به‌روز بوش به دلیل برخورداری از سیستم بدون برفک، از مشکلات نام برده مبرا هستند. البته سیستم ضد برفک توسط دیگر تولید کنندگان نیز به‌کار می‌رود. منتهی باز هم نظیر همیشه عملکرد فریزهای بوش در این رابطه بهتر از همه است. قیمت یخچال بوش بدون برفک در نقایسه با مدل‌های قدیمی بالاتر بوده و این امر نیز کاملا منطقی و قابل درک است.

فناوری Supper cooling

فناوری Supper cooling دیگر فناوری کارآمدی است که در توصیف ویژگی‌های یخچال فریز بوش می‌توان از آن نام برد. این فناوری نیر حزو کارآمدترین‌ها بوده و با افزایش کیفیت عملکرد یخچال رابطه‌ای مستیم دارد. یکی دیگر از مشکلات رایجی که در گذشته برای این دسته از محصولات وجود داشت این بود که با بالاتر رفتن حجم مواد غذایی درون یخچال و فریزر کیفیت عملکرد آن پایین می‌آمد.

به نحوی که دمای درونی یخچال دچار افزایش دما می‌شد. در نتیجه برای آنکه دمای یخچال دوباره پایین برود، کمپرسور به شدت کار می‌کند. این امر علارغم بار فشاری که به سیستم فنی و موتور یخچال وارد می‌ساخت با مصرف بالای انرژی نیز به همراه بود.

خوشبختانه در یخچال و فریزهای برند بوش دیگر خبری از چین مشکلات و مصرف بالای انرژی نیست. زیرا فناوری Supper cooling دمای یخچال را ۲ برابر کمتر از حد معمول نگه‌می‌دارد. درنتیجه با افزایش بار یخچال، اگر هم دما محیط درون آن اندکی با افزایش مواجه شود، به نرمال می‌رسد و دیگر نیاز به مصرف بالای انرژی توسط کمریپر برای خنک‌سازی دمای یخچال نیست.

البته ناگفته نماند که فناوری فوق در کنار افزایش کیفیت عملکرد و طول عمر یخچال و کاهش مصرف انرژی، در حفظ طراوت و تازگی موارد غذایی، میوه و سبزیجات نیز موثر است. همچنین تعبیع این فناوری فوق هزینه‌بر بوده و منجر به افزایش قیمت یخچال بوش جدید نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر شده است.

فناوری  super Freezing

فناوری super Freezing تقربا مشابه با سیستم سریع خنک سازی عمل می‌کند. منتهی با این تفاوت که سیستم خنک سازی سریع برای قسمت یخچال عمل می‌کند و فناوری super Freezing برای قسمت فریزر کارایی دارد. بنابراین با افزایش حجم مواد غذایی و قرار دادن مواد غذایی جدید درون فریز، فناوری فوق وارد عمل شده و بسیار سریع دمای فریز را پایین می‌آورد.

به این ترتیب بدون آنکه فشاری به سیستم فنی یخچال وارد شود یا مصرف برق بالا رود، دمای فریز خیلی زود به حالت نرمال و اولیه برمی‌گردد. حسن دیگر عملکرد فوق این است که مواد غذایی با کیفیت بیشتر در فریزر حفظ می‌شوند.

فناوری Fresh Sens

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و فناوری به‌کار رفته در یخچال‌های بوش فناوری Fresh Sens است. فناوری فوق به نحوی عمل می‌کند که دمای یخچال دقیقا متناسب با دمای پیرامون آن تنظیم شود. درنتیجه مواد غذایی نیز در دمای مطلوبت‌تر و با کیفیت بیشتری درون یخچال حفظ می‌شوند.

بهترین نتیجه وجود فناوری Fresh Sens این است که مواد غذایی با دمای مناسب حفظ می‌شوند. به‌عنوان مثال خوراکی نظیر بستی وقتی درون فریزر قرار می‌گیرد شدیدا یخ زده و سفت می‌شود. همچنین زمانی که در یخچال قرار می‌گیرد آب می‌شود که در هر دو حالت خوردن آن لطف چندانی ندارد. اما در یخچال‌فریزهایی نظیر محصولات بوش که از فناوری Fresh Sens بهره می‌برند، بستی با دمای مناسب نگهداری می‌شود و هر در زمانی هم قابل مصرف است.

فناوری هو بار

دیگر ویژگی مطلوب یخچال فریز بوش که به‌نوعی آن را خاص می‌کند، فناوری هوم بار است. هوم بار شامل یک درب اضافی بوده که روی درب اصلی یخچال قرار می‌گیرد. این قابلیت علارغم اینکه امکان دسترسی به مواد غذای پرمصرف را راحت می‌کند، از ورود هوای محیط درون یخچال و افزایش دمای درون آن و در نتیجه مصرف انرژی زیاد نیز جلوگیری می‌کند.

کنترل الکترونیکی دما

کنترل سیستم دما قابلیتی است که به لطف آن، دمای محیط یخچال‌و‌فریزهای بوش کنترل و تنظیم می‌شود.  به این ترتیب در هر دو قسمت یخچال و فریزر، میزان دقیق دمای روی صفحه نمایش دستگاه به نمایش در‌می‌‌آید.

سیستم Anti bacteria

سیستم Anti bacteria یا حفاظتی یخچال بوش دو کار مفید ارزشمند انجام می‌دهد. اول اینکه مانع از انتشار بوی بد درون یخچال می‌شود و دوم اینکه از فساد مواد غذای درون یخچال جلوگیری می‌کند. در دیواره داخلی تمام یخچال‌‌و‌فریز‌رهای بوش عنصر طبیعی نقره به‌کار رفته است.

این عنصر به‌طور طبیعی دارای عملکرد ضد باکتری است. از اینرو به لطف آن هیچ میکروب و باکتری در این دسته از محصولات بوش مجالی برای رشد و ایجاد آلودگی در فضای یخچال ندارد.

مصرف انرژی یخچال و فریزهای بوش بسیار پایین است

قیمت یخچال ساید بای ساید بوش

یخچال جزو آن دسته از لوازمی است که باید ۲۴ ساعته در برق باشد و کار کند. بنابراین به‌طور کامل جزو لوازم الکترونیکی پر مصرف به‌شمار می‌رود. پس تنها راهی که می‌توان به‌واسطه آن مصرف انرژی در یخچال‌ها را کنترل و مدیریت کرد، رفتن به سراغ محصولاتی است که مصرف انرژی کمی داشته باشند.

در حال‌حاضر کم‌مصرف‌ترین یخچال‌و‌فریزهای موجود در لیست تولیدات بوش قرار دارد. برحسب انرژی این دسته از محصولات بوش A++  است و جزو لوازم الکترونیکی کم مصرف محسوب می‌شوند. پس با انتخاب یخچال‌های بوش به‌راحتی می‌توان میزان انرژی را مدیریت کرده و از این‌رو هزینه برق مصرفی ماهانه را کم کرد.

 طراحی ظاهری یخچال و فریزهای بوش ساده و لوکس است

استایل به‌کار گرفته شده در یخچال‌های بوش بسیار زیبا و لوکس است و همخوانی لازم با هر آشپزخانه‌ای با هر سبک دکوراسیون را دارد. این عامل نیز دیگر گزینه‌ای است که ناخودآگاه نظر متقاضیان خرید یخچال را به سمت خود معطوف می‌کند.

مهمترین شاخصه یخچال و فریزهای بوش از نظر ظاهری مدرن و به‌روز بودن آن‌ها است. به‌طورکلی سبک طراحی کمپانی بوش خاص است. به عبارت دیگر بوش عنصر سادگی را در ظاهر همه تولیدات خود به کار رفته است.

اما طراحی ساده محصولات بوش، با بهره‌گیری از آلمان‌های مدرن روز صورت می‌گیرد. به همین دلیل ظاهر آن‌ها در عین سادگی بسیار متین و مدرن به‌نظر می‌رسد. از نظر رنگبندی نیز یخچال‌های بوش متنوع هستند. اما رنگ غالب که دربین همه مدل‌ها به چشم می‌خورد نقره‌ای و سفید است.

هر چند که قیمت یخچال بوش نسبت به سایر موارد در رنج بالاتری قرار دارد. اما در عوض، اگر بخواهیم هزینه‌های آن را در طولانی مدت تخمین بزنیم، با توجه به نقش موثری که در کاهش مصرف برق ماهیانه دارند، می‌توان گفت به طور کلی قیمت آن‌ها مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

طراحی داخلی زیبا و جاداری دارند

این دسته از محصولات بوش مجهز به طبقات شیشه‌ای مرغوب و نشکن و جعبه‌های متعدد هستند. سبک طراحی داخلی یخچال‌ها و فریزهای بوش به‌نحوی صورت گرفته است که فضای کافی در اختیار  کاربر قرار می‌دهند. همچنین طبقات از قابلیت تنظیم ارتفاع بهره‌مند هستند و این ویژگی امکان استفاده بهینه بر حسب نیاز برای کاربر را به راحتی میسر می‌کند. جنس طبقات و کشوها به‌نحوی است که به‌راحتی قابل تمیز شدن بوده و هرگز خط و خش برنمی‌‌دارند.

یخچال‌ و فربزهای بوش مجهز به موتور قدرتمند و به‌روز هستند

خرید یخچال ساید بای ساید بوش

شرکت بوش بهترین، باکیفیت‌ترین و به روزترین موتور را برای یخچال‌های خود تعبیه می‌کنند. همه می‌دانیم که موتور یخچال یکی از اجزای اصلی آن است و با کیفیت، عملکرد و طول‌عمر این دستگاه رابطه‌ای کاملا مستقیم دارد. بنابراین موتوری که برای این وسیله به‌کار می‌رود هرچه کارامد و قدرتمند  باشد، کاربر رضایت بیشتر از عملکرد آن خواهد داشت.

بوش با در نظر گرفتن این اصل، جدیدترین و پرقدرت‌ترین موتورهای حال‌حاضر را برای یخچال‌های خود به‌کار می‌برد. بهترین موتور موجود در حال‌حاضر مورتورهای کمپرسور اینورتر هستند. این دسته از موتورها بر خلاف موتورهای قدیمی که با دور ثابت کار می‌کنند، دارای دور متغیر بوده و متناسب با  دما و رطوبت محیط یخچال، دور موتور تغییر می‌کند.

همچنین برخلاف موتورهای قدیمی موتور اینورتر تا زمانی که یخچال از در برق است خاموش نمی‌شود. به همین دلیل میزان مصرف انرژی و ایجاد صدا در این موتورها بسیار کم و طول‌عمر آن‌ها بسیار بالاتر است. همه یخچال‌وفریزهای جدید بوش مجهز به موتور کمپرسور اینورتر هستند.

پس با وجود چنین موتوری آمد، طبق انتظار  قیمت یخچال بوش نسبت به سایر مواردی که از این قابلیت بی‌نصیب هستند بالاتر خواهد بود‌.

 قیمت یخچال بوش

در توضیحات قبلی نیز شرح دادیم که یخچال و فربزهای بوش از نظر کیفیت و ماندگاری در بهترین شرایط قرار دارند. همچنین توضیح دادیم که از بهترین عملکرد و بیشترین قابلیت‌ها بهره‌مند هستند. به‌کار بردن قطعات بسیار  باکیفیت، به‌کار گرفتن فناوری‌های پیشرفته، بهره بردن از دانش تیم فنی حرفه‌ای و با تجربه، تلاش برای ارایه تکنولوژی‌های نوین در  راستای عرضه محصولاتی به‌روزتر و کاربردی‌تر همه و همه نیازمند صرف هزینه هستند.

بوش برخلاف بسیاری از تولیدات‌کنندگان، کیفیت را در اولویت اول خود قرارداده است. پس در فلسفه تولید این برند برای کاهش کیفیت در ازای کاهش قیمت هیچ جایگاهی ندارد. پس کاملا طبیعی است که قیمت یخچال بوش نسبت به سایر موارد بالاتر باشد. باید بگویم که محصولات بوش خاص و بی‌نظیر هستند و برای کسانی که خاص زندگیم کردن  را دوست دارند و به دنبال محصولات خاص هستند  پیشنهاد ایده‌الی به‌شمار می‌روند.

تجربه ثابت کرده است که یخچال‌و‌فریزرهای بوش می‌توانند بین ۲۰ الی ۳۰ سال عمر کنند. همین امر به سادگی وجه تمایز بوش با دیگر برندهای تولید کننده لوازم منزل را مشخص می‌کند. کسی چه یخچال بوش را انتخاب می‌کند، بین ۲۰ الی ۳۰ سال از دغدغه خرید دوباره راحت است.

پس در بازه زمانی قید شده، دیگر نیازی به صرف هزینه دوباره برای خرید یخچال نیست که این عامل نیز به نوعی توجیه می‌کند که قیمت یخچال بوش در طولانی مدت مقرون‌به‌صرفه است.

البته ناگفته نماند که در بین یخچال‌های بوش محصولاتی با قیمت مناسب نیز وجود دارد. منتهی میزان امکانات آن‌ها نسبت به مدل‌های رده بالا کمتر است. به‌طورکلی یکی از مهمترین تفاوت‌های موجود بین این دسته از محصولات بوش امکانات و تکنولوژی‌های به کار  رفته در آن‌ها است.

قیمت یخچال بوش بیش از هرچیزی تابع میزان امکانات و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن‌ها بوده و متقاضیان خرید می‌تواند  با ایجاد  یک تعادل منطقی بین سطح انتظارات و بودجه خود با صرف هزینه‌ای مناسب صاحب یکی از یخچال‌های باکیفت بوش شوند.

بهترین مرجع برای خرید یخچال فریز اصل بوش

بدون مقدمه چینی و خیلی صریح باید بگویم که بهترین مرجع برای خرید یخچال و فریزر بوش نمایندگی آن است. دلایل زیادی وجود دارد که ما را مجاب می‌کند برای خرید محصولات بوش به نمایندگی آن برویم. بوش بی‌نظیر است و یخچال‌های آن همانند دیگر محصولاتش، از هر نظر ممتاز و بی‌رغیب هستند. پس برای خرید نیز باید در حد شأن آن‌ها عمل کرده و بهترین مرجع فروش که شامل نمایندگی آن است را انتخاب کرد.

قیمت یخچال بوش آلمان بالا است و اشتباه در خرید آن، ضرر زیادی شامل حال خریدار می‌کند. رجوع به نمایندگی بوش امکان اشتباه در خرید را بسیار کم کرده و همچنین احتمال خرید محصول تقلبی را نیز به صفر می‌رساند.

خانه بوش نمایندگی بوش در ایران است که امکان خرید با امنیت بالا را برای همه ایرانیان در سراسر کشور فراهم کرده است. این مجموعه به صورت آنلاین فعالیت می‌کند و نیازی نیست که جهت خرید حتما به‌صورت حضور مراجعه شود. البته کسانی که فکر می کنند، خرید حضور بهتر است و همچنین تمایل به آشنایی بیشتر با خانه بوش دارند، می‌توانند  به‌صورت حضوری در شهر تهران از خانه بوش خرید کنند. فرقی نمی‌کند که خرید به کدام شیوه صورت بگیرد، چون در هر دو شگل شرایط خرید تقریبا یکسان بوده و خدمات مشترکی دردسترس خریداران قرار می‌گیرد.

کسانی که می‌خواهند، یکی از بهترین مدل‌های یخچال و فریز اصل بوش را با گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش ایده‌آل و تضمین اصالت بخرند، می‌تواند همین حالا از طریق سایت رسمی این مجموعه وارد عمل شوند. امکان دریافت مشاوره و راهنمایی رایگان از نمایندگی بوش در تهران نیز وجود دارد و خانه بوش مفتخر است هموطنان عزیز  را برای بهترین انتخاب یاری کند.

امتیازدهی

2 دیدگاه برای “چرا باید از بین برندهای مختلف یخچال و فریزر بوش بخریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *