مقایسه سری های ماشین ظرفشویی بوش [سری های 2، 4، 6 و 8 ]

سری های ماشین ظرفشویی بوش

هنگامی که کمپانی‌های بزرگ عرضه کننده انواع محصولات خانگی دست به تولید ماشین ظرفشویی زدند شاید کمتر کسی باور می‌کرد که این محصول بی‌نظیر در بازار با استقبال بیش از پیش خریداران مواجه شود. در واقع زندگی ماشینی و لزوم سرعت بخشیدن به انجام کارها سبب شد تا ماشین ظرفشویی جای خود را در آشپزخانه‌های مدرن امروزی حسابی باز کند. نمونه‌های اولیه ماشین‌های ظرفشویی شاید چندان پیشرفته نبودند اما کم‌کم با رشد علم و فناوری این محصولات روز‌به‌روز به قابلیت‌ها و امکانات جدیدتری مجهز شدند.

لوازم خانگی بوش نیز در این راستا تلاش کرده است که پس از سری‌های اولیه ماشین ظرفشویی بوش که به نام سری ۲ وارد بازار شدند در سری‌های بعدی اعم از سری ۶،۴ و ۸ در هر گام تمام استانداردهای لازم را مطابق با برترین تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات خود به کار گرفته و اجرا نماید. طبق انتظار نتیجه این امر شگفت‌انگیز بوده است به طوریکه با رجوع به سایت فروشگاهی خانه بوش شاهد امکانات بی‌نظیر مدل‌های مختلف ماشین ظرفشویی بوش خواهید بود. با توجه به اینکه خرید بهترین ماشین ظرفشویی بوش به فاکتورهایی چون سلیقه، سطح نیاز، بودجه و … خریدار وابسته است، ما در این مطلب سعی کردیم تا با مقایسه سری های ماشین ظرفشویی بوش شما را صرفا جهت خریدی هوشمندانه‌تر یاری نمانیم. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

معرفی کلی سری های ماشین ظرفشویی بوش

سر‌ی‌های ماشین ظرفشویی بوش با توجه به آپشن و امکاناتی که دارند از همدیگر متمایز می‌شوند؛ به طور مثال ممکن است در یک سری برنامه و قابلیتی وجود داشته باشد که سری دیگری آن را نداشته باشد. معمولا هر چقدر عدد سری‌ها بالاتر باشد از امکانات بیشتری نیز برخوردار است. در ادامه یک سری توضیحات کلی و تفاوت سری‌ های ماشین ظرفشویی بوش را ارائه خواهیم داد.

ماشین ظرفشویی بوش سری 2

ماشین ظرفشویی بوش سری ۲ را می‌توان جزو ماشین ظرفشویی‌های نسل اول این کمپانی دانست. بوش در این سری از تولیدات خود با تکیه بر طراحی ساده و مینیمال ظرفشویی با امکانات قابل قبول روانه بازار کرد. البته باید گفت که عرضه سری‌های جدید این محصول دلیلی بر عدم‌ کیفیت شست‌و‌شو ظروف در ماشین ظرفشویی‌های سری ۲ نیست بلکه بوش سعی کرده است تا با اتکا به فناوری روز، فرآیند شست‌وشو را با دقتی بالاتر و صرف انرژی‌ کمتر صورت دهد. بدین ترتیب ماشین ظرفشویی بوش سری ۲ دارای برنامه‌ها و امکانات کاملی نظیر برنامه محافظت از ظروف نازک،  شست‌و‌شو با مصرف آب ۵۰ درصد، عملکرد با کمترین میزان صدا و… جهت پاکسازی و شستن انواع ظروف است.

از سوی دیگر در مقایسه سری های ماشین ظرفشویی متوجه خواهید شد که بوش در تمامی سری‌ها از جمله ظرفشویی سری ۲ همواره ظرفیت کابین را مد نظر داشته و ظرفشویی‌های خود را در سه نوع مبله؛ مخصوص خانواده‌های پر جمعیت، توکار؛ برای خانواده‌های ۶ تا ۱۴ نفره با کمبود جا، رومیزی؛ برای خانواده‌های کم جمعیت تولید کرده است. گفتن این نکته نیز خالی از لطف نیست که این سری از ماشین ظرفشویی بوش به دلایل نامعلوم داخل بازار لوازم خانگی بوش ایران وجود ندارد.

ماشین ظرفشویی بوش سری 4

ماشین لباسشویی بوش سری 4

در راهنمای مقایسه ماشین ظرفشویی بوش، تولیدات سری ۴ این محصول را باید جزو پر فروش‌ترین ماشین ظرفشویی‌های بوش دانست. بوش در این سری، علاوه بر افزودن برنامه‌های شست‌وشوی جدید و غیر پیچیده با قراردن قفسه‌ای مجزا جهت نگه‌داری کارد و چنگال، پنلی مکانیکی با دوام و طول عمر بالا نیز بر روی درب ماشین ظرفشویی سری ۴ تعبیه کرده است. مورد دیگر اضافه کردن برنامه شست‌‌وشوی خودکار و پاکسازی کننده از آلودگی‌ها در این سری است که در سری‌های بعدی نیز طراحان بوش از آن بهره جستند. همچنین باید گفت که تولیدات ماشین ظرفشویی بوش سری ۴ بسته به مدلشان دارای دو نوع بدنه شامل بدنه فایبر گلاس و بدنه استیل هستند.

مصرف انرژی پائین و تولید صدای کم هنگام شست‌و‌شو از دیگر مزایایی است که در این سری نیز مورد توجه قرار گرفته است. شستن ظروف با قابلیت زمان‌بندی از جمله آپشن‌هایی است که به کاربران ماشین ظرفشویی سری ۴ امکان جالب شست‌و‌شوی ظروف با تاخیر یک تا چند ساعته را داده است. با در نظر گرفتن قابلیت Water Softener ، کمپانی بوش علاوه بر کاهش هزینه نگه‌داری ماشین ظرفشویی سری ۴ خود موجب رفع مشکل پسماند و رد لک آب پس از شست‌و‌شو بر روی ظروف شد. همچنین در این سری از ماشین ظرفشویی بوش وجود تکنولوژی Vario Speed یا شست‌وشوی سریع و فناوری Hygiene Plus یا باکتری زدایی از ظروف در کنار قیمت مناسب این ماشین ظرفشویی موجب محبوبیت و فروش بالای آن در بازار لوازم خانگی گردید.‌

دو مدل از بهترین ماشین ظرفشویی بوش در سری ۴ می‌توان به مدل SMS46NW10M و ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS40C02IR اشاره کرد. این سری نیز از مونتاز ترکیه و قطعات آلمان ساخته شده است.

قیمت ماشین ظرفشویی توکار بوش

ماشین ظرفشویی بوش سری 6

ماشین ظرفشویی بوش سری 6

مقایسه سری های ماشین ظرفشویی بوش نشان می‌دهد که شرکت بوش در ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ علاوه بر اضافه کردن برخی قابلیت‌های جدید، خلاقیت و نوآوری را نیز چاشنی محصولات خود کرده‌است. در این سری علاوه بر امکاناتی که در ماشین ظرفشویی سری ۴ موجود بود برنامه‌هایی چون قابلیت تنظیم ارتفاع سبد، برنامه Aqua Mix یا سیستم حفاظت از ظروف شیشه‌ای و ظریف نیز به آن اضافه شد. همچنین برد کنترل تعبیه شده بر روی درب این سری تمام لمسی است که تجربه کار با آن را برای مصرف کننده بسیار راحت‌تر و لذت‌ بخش‌تر کرده است.

در مقایسه ماشین ظرفشویی بوش باید به این نکته پرداخت که تا قبل از ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ چیزی به نام فناوری زئولیت وجود نداشت. این تکنولوژی بی‌نظیر با ورود برخی مدل‌های ماشین ظرفشویی سری ۶ به بازار معرفی شد. زئولیت سنگی معدنی با قابلیت تولید  گرما و جذب رطوبت بالا است. تجربه استفاده از این ماده در بعضی مدل‌های ماشین ظرفشویی سری ۶ نشان داد که مصرف انرژی در این ظرفشویی‌ها تا حد قابل توجهی کاهش یافت، از سوی دیگر مشکل باقی ماندن سفیدی رد آب بر روی ظروف در مواجهه با آب سخت نیز به کلی از بین رفت بنابراین شرکت بوش تصمیم گرفت این فناوری را در تمام مدل‌های سری ۸ به کار ببرد. همچنین کمپانی بوش تلاش کرد تا میزان تولید صدا را در ماشین ظرفشویی‌های سری ۶ در بالاترین سطح به عدد ۴۲ دسی بل برساند که در نوع خود بی‌نظیر است و این سری را در رده ماشین ظرفشویی‌های بسیار کم صدا قرار می‌دهد.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW02B و مدل SMS6ZCI49E بهترین گزینه در سری‌های ۶ به شمار می‌روند. اکثر ماشین‌های ظرفشویی بوش سری ۶ دارای مونتاز ترکیه و قطعات آلمان هستند.

قیمت ماشین ظرفشویی مبله بوش

ماشین ظرفشویی بوش سری 8

سری 8 ماشین لباسشویی بوش

خلاقیت در طراحی در کنار تکنولوژی هوشمند به کار رفته در این سری از ماشین‌های ظرفشویی بوش، آن را در رده پرچم داران این نوع محصولات شرکت بزرگ بوش قرار داده است. امکانات و قابلیت‌های متعدد ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ به اندازه‌ای کامل و حرفه‌ای است که ممکن است گاهی موجب گیج شدن‌ کاربران شود. با رجوع به سایت فروشگاهی خانه بوش در راهنمای این سری از ماشین ظرفشویی بوش خواهید دید که علاوه بر امکانات موجود در سری‌های قبل، در این سری قابلیت‌های جدیدی اضافه شده‌است که به معنای واقعی شست‌و‌شوی انواع و اقسام ظروف را به بهترین شکل و بدون کمترین آسیب ممکن ساخته است.

مقایسه سری های ماشین ظرفشویی بوش نشان می‌دهد که ظاهر ماشین ظرفشویی سری ۸ در کمال ظرافت و زیبایی به شکلی متفاوت طراحی شده‌است. در این سری دکمه‌ای بر روی ظرفشویی وجود ندارد چرا که ماشین ظرفشویی سری ۸ بوش دارای ‌پنل لمسی توکار است. بدنه این ظرفشویی از نوع استیل مقاوم بدون ماندن رد اثر انگشت است. مهم‌ترین ویژگی این سری از ماشین‌های ظرفشویی بوش انعطاف پذیری قفسه‌ها و اضافه کردن یک سینی به بخش بالایی ظرفشویی جهت استفاده بیشتر از فضای داخلی این دستگاه است.

استفاده از فناوری زئولیت در تمام تولیدات این سری از ماشین ظرفشویی بوش دیگر مزیت چشم‌گیر آن است. نکته جالب در مورد ماشین‌های ظرفشویی سری ۸ وجود سنسور load sensor است که بر اساس آن دستگاه مطابق با وزن ظروف داخل کابین آب مصرف می‌کند. سنسور Dosage Assist نیز وظیفه تنظیم و کنترل مواد شوینده مصرفی را برعهده دارد.

سیستم ضد نشت تعبیه شده در این سری از ظرفشویی بوش امکان قطع خودکار آب در صورت نشت توسط دستگاه را برای کاربران، جهت ایمنی بیشتر آن‌ها فراهم کرده‌است. خشک کن اضافه، شست‌و‌شوی ظروف با نصف ظرفیت ظرفشویی و امکان شست‌و‌شوی بهداشتی از جمله قابلیت‌های ویژه ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ است.

در مقایسه سری های ماشین ظرفشویی بوش نباید از این موضوع غفلت کرد که ماشین‌های ظرفشویی سری ۸ به کاربر امکان کنترل و هدایت ماشین ظرفشویی توسط گوشی هوشمند کاربر را می‌دهد که این قابلیت شگفت‌انگیز، ظرفشویی سری ۸ را جزو مدرن‌ترین‌ سری‌ها قرار داده‌است. به طور کلی ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ علاوه بر برنامه‌های شست‌و‌شو ویژه که در بند قبل به آن اشاره شد دارای ۸ برنامه شست‌و‌شو عادی نیز هست. همانطور که خواندید این سری از ماشین ظرفشویی بوش دارای امکانات متنوعی است که طبیعتا بر روی قیمت فروش آن تاثیر گذاشته‌است. بنابراین تنها اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی فوق‌العاده کامل با قابلیت‌های خاص و منحصربه‌فرد هستید جهت خرید این ظرفشویی اقدام کنید در غیر این صورت ما به شما خرید سری‌های ۴ و ۶ ماشین ظرفشویی بوش از خانه بوش را پیشنهاد می‌کنیم.

طراحی بیرونی ماشین ظرفشویی بوش سری ۸

طراحی بیرونی این سری به دو رنگ سفید یا استیل است که رنگ استیل طرفداران بیشتری دارد. شاید رنگ استیل طراحی زیباتری داشته باشد؛ ولی جای اثر انگشت روی آن باقی می‌ماند و لکه آن خیلی خوب دیده خواهد شد.

خوشبختانه امروز در سری ۸ از تکنولوژی نانو استفاده می‌شود که به صورت یک لایه نازک روی ظرفشویی استیل قرار می‌گیرد و اثر انگشت کمتر روی بدنه آن باقی می‌ماند. صفحه نمایشگر LED که در این سری به‌کار رفته اطلاعات مربوطه به برنامه شستشو را نمایش می‌دهد و تنها چیزی که بعد از بسته شدن درب آن نمایش داده می‌شود، همین LED است.

پنل لمسی از مهم‌ترین بخش‌ها در قسمت طراحی بیرونی سری های ماشین ظرفشویی بوش است که در بالای دستگاه قرار گرفته و با بسته شدن درب کاملا پنهان می‌شود؛ به‌گونه‌ای که انگار هیچ دکمه‌ای وجود ندارد. از جمله مزیت‌های مهم پنل لمسی این است که کارتان را راحت‌تر می‌کند و دیگر نیاز نیست برا کار کردن با آن بشینید یا خم شوید و تنها با دکمه‌های لمسی تعبیه شده می‌توانید به تمام برنامه‌های شستشو دسترسی داشته باشید.

ممکن است از دیدگاه بسیاری از افراد پنل کاربری گزینه مناسبی نباشد و دلیل اصلی آن آسیب رساندن دستگاه از طریق بخار آب است؛ ولی اینگونه نیست، چرا که پنل لمسی در بالای دستگاه قرار می‌گیرد و به هیچ وجه رطوبت یا گرما به آن نمی‌رسد و در نهایت نمی‌تواند آسیب ببیند. پس فراموش نکنید که برند بوش در سری ۸ خود از بهترین تکنولوژی‌ها استفاده کرده و این برند مشهور هیچوقت با این مسائل اعتبار خود را خدشه‌دار نخواهد کرد.

طراحی داخلی ماشین ظرفشویی بوش سری ۸

ماشین ظرفشویی بوش سری 8

درب سری‌های ۸ در سری های ماشین ظرفشویی بوش به طرف پایین باز می‌شود و در زاویه ۹۰ درجه ثابت می‌ماند، به این صورت که به هیچ عنوان به زمین برخورد نخواهد کرد. این سری ظرفیتی به اندازه ۱۳ یا ۱۴ نفره دارد و دارای ۳ سبد است.

این سبدها، جنس استیل ضدزنگ دارند و دو طبقه آن کاملا از استیل تولید شده که یک پلاستیک نیز روی آن قرار می‌دهند؛ چرا که این پلاستیک از ایجاد آسیب به ظروف جلوگیری خواهد کرد. طبقه سوم آن نیز برای نگهداری قاشق، چنگال و ملاقه است.

سری ۸ به جز سبد، دارای دو سینی نیز است که برای قرار دادن ظروف بزرگتر مثل بشقاب، ماهیتابه وغیره استفاده می‌شود. طبقه وسط نیز برای لیوان، استکان، بشقاب و دیگر موارد استفاده می‌شود. این طبقات به شما کمک می‌کنند که بر اساس ارتفاع ظروف آن را تنظیم کنید. همچنین در این سری یک چراغ وجود دارد که در صورت اتمام نمک روشن می‌شود.

ظرفشویی بوش سری ۸ اکثرا ساخت کشور آلمان است. از جمله معروف‌ترین مدل‌های ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ می‌توان به مدل‌های SMS88TW02M و SMS8ZDI48 اشاره کرد که از تکنولوژی‌های جدید سری ۸ استفاده می‌کنند. همچنین اکثر ظرفشویی‌های سری ۸، ساخت کشور آلمان هستند.

طراحی پنل کنترل ماشین‌های ظرفشویی بوش سری ۴ و ۶ و ۸

تفاوت سری‌های ماشین ظرفشویی بوش در طراحی پنل مشاهده می‌شود و هر چقدر که سری جدیدتر ساخته می‌شود از طرح زیباتری برخوردار است. این موضوع درباره ماشین ظرفشویی سری ۸ به خوبی قابل مشاهده است و دارای دکمه‌های تنظیم مخفی هستند که هنگام بسته شدن درب نمایش داده نمی‌شوند.

ولی به‌راحتی می‌توانید از طریق صفحه نمایش دیجیتال در قسمت بالا آن را به وضوح مشاهده کنید. سری ۶ نیز دارای طراحی پنل است؛ به این صورت که صفحه نمایش آن در وسط قرار گرفته و دکمه‌ها در اطراف صفحه نمایش دیده می‌شوند.

ماشین ظرفشویی سری ۴ شباهت بسیاری به سری ۶ دارد؛ تنها با این تفاوت که از دکمه‌های لمسی برخوردار نیست. همچنین دکمه‌های آن همرنگ بدنه ماشین ظرفشویی و در درون کادر صفحه نمایش قرار دارند.

طراحی داخلی ماشین ظرفشویی سری ۴ و ۶ و ۸

ماشین ظرفشویی بوش سری 6

هر کدام از سری های ماشین ظرفشویی بوش طراحی داخلی منحصر فردی هستند و هر سه سری ۳ طبقه دارند که سری بالایی برای نگهداری چاقو، چنگال و ظروف کوچک استفاده می‌شود.

طبقه بالایی در هر سری دارای تفاوت‌هایی هستند که اگر بخواهیم هر کدام را تشریح کنیم می‌توان گفت که این طبقات در سری ۸ به شکل V بوده که نسبت به ماشین ظرفشویی سری ۶ جادارتر و بزرگتر است؛ همچنین این طبقات در سری ۶ نیز نسبت به سری ۴ بزرگتر و انعطاف پذیرتر است.

برنامه Auto شستشوی کاملا در اتوماتیک در سری‌های ماشین ظرفشویی بوش

این آپشن در هر ۳ سری موجود است و می‌تواند زمان، میزان مصرف آب و انرژی را به صورت خودکار تنظیم کند و شستشوی ظروف را به صورت اتوماتیک انجام دهد. هر چقدر عدد سری بالاتر باشد شستشو را با دقت بیشتری نیز انجام می‌دهد.

سری های ماشین ظرفشویی بوش به‌خصوص در سری ۴ و ۶ تنها یک برنامه برای انتخاب اتوماتیک وجود دارد که در سری ۴ با دمای ۴۵ تا ۵۵ درجه سانتی‌گراد و سری ۶ با دمای ۴۵ تا ۶۵ درجه سانتی‌گراد ظروف را مورد شستشو قرار می‌دهد. ولی برای سری‌های ۸ سه عدد دکمه طراحی شده که می‌توانید با استفاده از آنها برنامه‌های زیادی را به صورت اتوماتیک داشته باشید. به طوری که دکمه شماره ۱ از دمای ۳۵ تا ۴۵ درجه سانتی‌گراد، شماره دو دارای ۴۵ تا ۶۵ درجه و برنامه شماره ۳ از ۶۵ تا ۷۵ درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است.

بنابراین می‌توانید با توجه به نیاز خود هر کدام از آنها را انتخاب کنید؛ به عنوان مثال برای برنامه شستشوی ظروف شیشه‌ای از دمای ۴۰ درجه، شستشوی سریع دمای ۴۵ درجه، شستشوی اقتصادی دمای ۵۰ و ظروف بسیار کثیف دمای ۷۰ درجه در نظر گرفته شده است.

آپشن perfect Dry

این آپشن یک تکنولوژی بسیار مهم در ماشین ظرفشویی است که به خشک کردن ظروف کمک می‌کند. آپشن perfect Dry به دلیل استفاده از ذرات زئولیت رطوبت را به‌خوبی جذب می‌کند. بنابراین بهتر است هنگام شستن ظروف این قابلیت را تنظیم کنید که ظروف با کارکرد بالایی خشک شوند؛ این عملکرد حتی برای ظروف پلاستیکی نیز موثر خواهد بود. متاسفانه این قابلیت در سری های ماشین ظرفشویی بوش تنها سری‌های ۲ و ۴ وجود ندارد و در سری ۸ و برخی از سری‌های ۶ قابل مشاهده است.

برنامه سکوت یا سایلنت

این قابلیت در سری‌های ۴ و ۶ و ۸ ماشین ظرفشویی بوش وجود دارد و از ایجاد صدا و لرزش هنگام شستشو جلوگیری می‌کند. البته ناگفته نماند که سری های ماشین ظرفشویی بوش بوش تماما کم صدا هستند؛ اما با استفاده از این آپشن می‌توان به صورت کلی صدا رو حذف کرد و در زمان خواب نیز آن را روشن کرد.

برای به‌کارگیری این عملکرد می‌توان از طریق دکمه silence که روی دستگاه تعبیه شده این کار را انجام داد. ولی یک نکته مهم وجود دارد اینکه زمان استفاده از این دکمه ظروف تنها در دمای ۵۰ درجه سانتی‌گراد شستشو می‌شوند.

شروع شستشو با تاخیر

همانطور که از نامش مشخص است برای مدیریت زمان تاخیر در شستشو استفاده می‌شود که از ۱ تا ۲۴ ساعت قابل تنظیم است. این برنامه در کاهش مصرف انرژی بسیار کاربردی است؛ چرا که با تعویض شستشو به ساعات کم مصرف، از ایجاد مصرف انرژی بیهوده جلوگیری می‌کنید.

دیگر امکانات سری‌ های ماشین ظرفشویی بوش

سری 4 ماشین ظرفشویی بوش

یکی از برنامه های ماشین ظرفشویی بوش سری 8 می‌توان به  aqua stop اشاره کرد که می‌تواند جریان آب ورودی و خروجی را به‌راحتی تشخیص دهد و تا حد ممکن جلوی جریان آب را بگیرد. همچنین با استفاده از این امکان می‌توان از خیس شدن فضای آشپزخانه جلوگیری کنید و از همه مهمتر ایمنی ماشین ظرفشویی را فراهم کرد.

از دیگر قابلیت‌های مهم در سری ۸ می‌توان به آپشن home connect اشاره کرد که این ویژگی در برخی از سری‌های ۶ وجود دارد؛ ولی متاسفانه این آپشن در سری ۴ تعبیه نشده است. این قابلیت کمک می‌کند که به‌راحتی وای فای را به تلفن‌های هوشمند متصل شود و از راه دور آن را کنترل کنید. سری ۸ از لامپ‌های LED استفاده می‌کند که به‌راحتی می‌توان درون ماشین ظرفشویی را مشاهده کرد. متاسفانه این قابلیت در سری ۴ و ۶ ماشین ظرفشویی‌های بوش وجود ندارد.

خرید ماشین‌های ظرفشویی اصل بوش از خانه بوش

سری های ماشین ظرفشویی بوش بهترین و محبوب‌ترین ظرفشویی در کل دنیا هستند که طرفداران بی‌شماری دارند. این ظرفشویی‌ها در مدل‌های مختلف رومیزی، مبله و توکار در بازار موجود هستند. برای خرید سری های ماشین ظرفشویی بوش می‌توان از طریق خانه بوش اقدام کرد؛ خانه بوش همواره تلاش می‌کند که ظرفشویی‌های اورجینال و اصل بوش را با گارانتی معتبر در خدمت مشتریان قرار دهد و در کمترین زمان ممکن به دست آنها برساند.

جمع بندی

امروز برند بوش توانسته محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند که ماشین ظرفشویی یکی از این موارد است. این برند هر بار یک سری جدید را به مشتریان خود ارائه داده که هر کدام قابلیت‌های زیادی دارند؛ به گونه‌ای که سری های ماشین ظرفشویی بوش در هر سری جدید از امکانات بیشتری برخوردار است. به عنوان مثال سری ۸ آخرین سری برند بوش بوده که از بهترین تکنولوژی برخوردار است.

4/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *