معرفی بهترین آب میوه گیری بوش

بهترین آب میوه گیری بوش

لوازم خانگی بوش جزو آن دسته از محصولات این کمپانی بین‌المللی است که به دلیل داشتن کیفیت، استقامت و ظرافت در طراحی نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا زبانزد هستند. این دقت و کیفیت در تولید در مورد مدل‌های مختلف آبمیوه گیری بوش نیز صدق می‌کند و درست به همین دلیل است که انتخاب بهترین آب میوه گیری بوش کار چندان آسانی نیست. به طور کلی باید توجه داشت که تناسب میزان کارآیی آبمیوه گیری با سطح نیاز کاربر اصل مهمی است که در هنگام خرید آبمیوه گیری بوش باید به آن دقت کرد. بر این اساس در بازار  دو نوع کلی؛ آبمیوه گیری‌های تک کاره و آبمیوه گیری‌های چندکاره وجود دارد.

آبمیوه گیری تک کاره معمولا فقط برای گرفتن آب میوه و مواد غذایی استفاده می‌شود، اما آبمیوه گیری‌های چندکاره علاوه بر گرفتن آب میوه دارای امکانات دیگری نظیر مخلوط کن، آسیاب کن و … نیز هستند. اینکه کدام یک از این آبمیوه گیری‌ها مناسب شما است؟ سؤالی است که پاسخ آن به تعداد اعضای خانواده، تعداد دفعات نیاز به استفاده از دستگاه، مدت زمانی که صرف تهیه آبمیوه می‌کنید و … بستگی دارد. با توجه به این پیش گفتار ما در این مطلب علاوه بر معرفی مدل‌های موجود آبمیوه گیری بوش در خانه بوش به بررسی بهترین آب میوه گیری بوش نیز خواهیم پرداخت تا شما خریداران عزیز بتوانید با توجه به نیاز خود و امکانات این آبمیوه گیری‌ها بهترین و کارآمدترین آن‌ها را از طریق فروشگاه معتبر خانه بوش تهیه بفرمایید.

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010؛ برترین آب میوه گیری بوش

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 همان آبمیوه گیری پرطرفدار و محبوبی است که فروشندگان لوازم خانگی آن را به حق، به عنوان پیشرفته‌ترین و بهترین آب میوه گیری بوش معرفی می‌کنند. این آبمیوه گیری با موتور پر قدرت ۱۲۰۰ واتی خود می‌تواند آب هر نوع میوه و سبزیجات را به بهترین شکل بگیرد، پس اگر عادت به خوردن روزانه آبمیوه دارید نگران خرابی ناشی از استفاده مداوم از آن نباشید.

این مدل آبمیوه گیری بوش جنسی از فلز و پلاستیک دارد که بر دوام و کیفیت آن افزوده است. البته بوش این نکته را در نظر دارد که در تهیه و تولید قطعات خود از مواد پلاستیکی فاقد BPA استفاده کند، از این رو آماده سازی هر نوع آب میوه و سبزیجات با این دستگاه کاملا بهداشتی و ایمن خواهد بود. طراحان برجسته بوش با انتخاب رنگ سیلور نهایت ظرافت را در طراحی این آبمیوه گیری تک کاره بکار برده‌اند بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت آن را با سایر وسایل آشپزخانه خود ست کنید.

آبمیوه‌گیری مناسب خانوارهای پرجمعیت

اگر خانواده‌ای با جمعیت زیاد دارید و یا به خوردن آبمیوه تازه و سالم عادت دارید خرید آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 می‌تواند تمام نیاز شما را در کمترین سرعت با بالاترین کیفیت رفع نماید، حتما میپرسید چطور؟ پاسخ در ظرفیت بی‌نظیر مخزن و قابلیت تنظیم عملکرد این دستگاه است چرا که آبمیوه گیری MES4010 دارای مخزن (پارچ) شفاف و بزرگ ۱.۵ لیتری است، بنابراین می‌توانید مقدار زیادی آب میوه را یکباره بگیرید. درجه بندی حک شده بر روی این مخزن کمک می‌کند تا در صورت نیاز میزان عصاره یا آبمیوه گرفته شده را به دقت اندازه‌ گیری نمایید. همچنین محفظه پالپ این محصول دارای ظرفیت ۳ لیتری است که تفاله هر نوع آب میوه و سبزیجات را به خوبی گرفته و در خود جای می‌دهد. جالب است بدانید که در صورت پر شدن محفظه پالپ می‌توانید بدون توقف دستگاه آن را خالی کنید.

با سرعت دلخواه، آبمیوه تهیه کنید

این آبمیوه گیری دارای قابلیت تنظیم سه سرعت عملکرد است، این ویژگی گرفتن آب سخت‌ترین سبزیجات و میوه‌ها مانند چغندر و … را بدون اینکه کوچکترین فشاری به موتور دستگاه بیاید ممکن می‌سازد. بهترین آب میوه گیری بوش دارای صافی از جنس سرامیک ضد زنگ است. شست‌و‌شوی این صافی به لطف جنس سرامیکی و نوع طراحی بدون سوراخ و منفذ آن، کار بسیار راحت و ساده‌ای است. تیغه‌های بسیار تیز این دستگاه نیز قادرند سخت‌ترین مواد غذایی را پس از ورود از طریق دهانه ۸۴ میلی متری آن، خرد و له نموده و تمام آب آن را با کمترین تفاله خارج کنند. البته برای عملکرد بهتر، پیشنهاد می‌کنیم میوه یا سبزیجات بسیار بزرگ را متناسب با دهانه دستگاه به قطعات کوچکتر برش بزنید.

سیستم ضد چکه این آبمیوه گیری از آن قابلیت‌های محبوب و مطلوب کاربران است که نگرانی آن‌ها را بابت نشت آب میوه و سبزیجات به خصوص آب هویج و چغندر و … رفع می‌کند، پس از استفاده نیز برای شست‌و‌‌شوی قطعات آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 می‌توانید آن‌ها را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

برترین آب میوه گیری بوش

نگران دستگاه خود نباشید

بهترین آب میوه گیری بوش دارای سیستم ایمنی هوشمند است، یعنی اینکه تا زمانیکه تمامی قطعات به درستی در جای خود قرار نگیرند دستگاه قادر به کار کردن نخواهد بود. این ویژگی هنگامیکه درب  دستگاه بسته نباشد نیز صادق است. پس از سرهم کردن آبمیوه گیری بوش و روشن کردن آن متوجه خواهید شد که این محصول در بالاترین درجه سرعت بدون ایجاد هیچگونه لرزش کار می‌کند، دلیل این امر وجود پایه‌های ضد لغزش پلاستیکی و محکمی است که در زیر دستگاه تعبیه شده‌است.

بی دغدغه به هر کجای آشپزخانه بکشید

طول سیم آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 دارای اندازه کاربردی یک و نیم متر است، این سیم در محفظه مخصوص نگه‌دارنده سیم دستگاه جمع می‌شود. این آبمیوه گیری بوش با وزن ۷.۶ کیلو و ابعاد 230 × 330 × 420 میلی‌‌متر دارای یک کفگیر و بروشور راهنما جهت آموزش نکات لازم هنگام کار کردن با دستگاه است، اگرچه که کار با این آبمیوه گیری بسیار ساده و آسان است. شما می‌توانید بهترین آب میوه گیری بوش را همراه با گارانتی اصل آن از فروشگاه معتبر خانه بوش تهیه بفرمایید. این فروشگاه طی سال‌ها خدمت به مشتریان خود ضمن عرضه کلیه محصولات اورجینال لوازم خانگی بوش، امکان خرید غیر حضوری و آنلاین را برای مشتریان وفادار خود فراهم کرده است، از این رو با ورود به سایت، پس از ثبت سفارش آنلاین می‌توانید محصول مورد نظر را در کمترین زمان درب منزل یا محل کار دریافت نمایید.

آبمیوه گیری بوش مدل‌های MES3500‌ و MES25A0

این دو مدل آبمیوه گیری موجود در خانه بوش اگر چه در رده بهترین آب میوه گیری بوش جای نمی‌گیرند اما مانند سایر محصولات باکیفیت و کاربردی این برند مشهور، دارای امکانات و قابلیت‌های کاربرپسندی هستند که توانسته‌اند طرفداران خاص خود را در بازار لوازم خانگی بوش پیدا کنند.

پر قدرت میوه‌ها را در هم بکوبید

هر دو مدل MES3500‌ و MES25A0  آبمیوه گیری بوش دارای توان مصرفی ۷۰۰ وات هستند که به واسطه آن می‌توانند عصاره انواع سبزیجات و میوه‌ها را به خوبی استخراج کنند. جنس بدنه و قطعات این دستگاه‌ها تماما از نوع استیل ضد زنگ و پلاستیک بسیار با کیفیت و بادوام تهیه و تولید شده است. این پلاستیک فاقد ماده سرطان‌زای BPA است بنابراین این دو محصول  جزو کالاهای بهینه و ایمن این کمپانی شناخته می‌شوند. از سوی دیگر این مدل آبمیوه گیری‌های تک کاره بوش از سطح انرژی با درجه کیفی A برخوردار هستند بنابراین از نیروی برق به شکل بهینه استفاده می‌کنند.

آسوده بخوابید حتی اگر آبمیوه گیری روشن باشد

آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0 همانند دیگر همتای خود مدل MES3500‌ دارای پایه‌های پلاستیکی ضد لغزش است که حتی در سرعت بالا نیز مانع از لرزش، تکان و ایجاد سرو صدای زیاد دستگاه می‌شود. این دو آبمیوه گیری بوش دارای فیلتر و صافی تمام استیل بدون محفظه و سوراخ هستند که این ویژگی باعث شده است تفاله به هیچ عنوان به آن نچسبد، در نتیجه تمیز کردن و شستن آن بسیار راحت و آسان خواهد بود.

دهانه بزرگ 73 میلی متری آبمیوه گیری بوش در مدل‌های MES3500‌ و MES25A0 این امکان را فراهم کرده است که بتوانید هر نوع میوه یا سبزیجات کوچک و متوسط مانند هویج و … را بدون نیاز به برش داخل آن بیندازید. همچنین شما می‌توانید بسته به سفتی یا نرمی میوه و سبزی درجه سرعت این آبمیوه‌گیرها را تنظیم نمایید به طور مثال برای گرفتن عصاره انگور از درجه دو و برای گرفتن آب هویج از درجه سرعت یک استفاده کنید.

دارای ظاهری جذاب

آبمیوه گیری مدل 3500 و مدل MES25A0 بر خلاف بهترین مدل آب میوه گیری بوش از ظرفیت مخزن تفاله و آبمیوه کمتری برخوردار هستند بنابراین این دستگاه‌ها برای کسانیکه سطح نیاز کمتر و یا خانواده کوچکتری دارند مناسب‌تر است. ظرفیت محفظه آبمیوه این دو محصول ۱.۲۵ لیتر است که جنسی از نوع پلاستیک شفاف و مندرج دارند. تفاله‌گیر این آبمیوه گیری‌ها نیز گنجایش ۲ لیتر پالپ و تفاله را دارد که حتی در صورت پر شدن، حین کار با دستگاه نیز می‌توانید آن را خالی کنید. سیستم چکه‌گیر این دو محصول جذاب بوش نیز بسیار کارآمد است چرا که پس از پایان فرآیند آبمیوه گیری به راحتی می‌توانید خروجی آن را به سمت بالا قرار دهید تا بدین ترتیب از ریختن کوچکترین قطره آب میوه خودداری کنید.

سیستم هوشمند ایمنی به کار رفته در این دو آبمیوه گیری به گونه‌ای عمل می‌کند که از روشن شدن دستگاه در صورت قرارگیری نادرست قطعات و یا بسته نبودن درب آن جلوگیری نماید.  هر دو این دستگاه‌ها دارای محفظه مخصوص نگه‌داری سیم هستند. همچنین امکان شست‌و‌شوی کلیه قطعات جداشدنی این آبمیوه گیری‌ها توسط ماشین ظرفشویی از دیگر مزایای جذاب آن‌ها است. آبمیوه گیری بوش مدل MES3500‌ با طراحی زیبا و ظریف در رنگ‌های کلاسیک مشکی و نقره‌ای به بازار عرضه شده‌است. آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0 نیز با دو رنگ همه پسند سفید و آنتراسیت زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان خواهد کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *