لوازم خانگی و محصولات بوش شامل چه محصولاتی می شوند؟

محصولات بوش

محصولات بوش شامل دسته‌بندی‌های مختلفی است که همه آن‌ها یک ویژگی مشترک که شامل کیفیت و طول‌عمر بسیار بالا می‌شود، دارند. از این‌رو برند مذکور در بین تولیدکنندگان لوازم خانگی بیشترین محبوبیت را نصیب خود کرده است. کمپانی بوش در شاخه‌های متعددی فعالیت می‌کند که یکی از اصلی‌ترین شاخه‌های فعالیت آن لوازم الکترونیکی خانگی است. البته تولیدات بوش علاوه‌بر کیفیت بی‌نظیر از نظر طراحی ظاهری و تکنولوژی نیز زبانزد بوده و همیشه مورد تایید کاربران قرار دارد. تولیدات این برند حاصل تجربه ۱۵۰ سال فعالیت مستمر و موفق است. فلسفه بوش از همان ابتدا، تولید محصولات باکیفیت و مشتری مداری بوده و با گذشت سالیان دراز هنوز هم توانسته شاخصه‌های ارزشمند خود را حفظ کند. از این‌رو روز‌به‌روز به محبوبیت آن در دنیا افزوده می‌شود.

به طور کلی محصولات بوش در دسته لوازم خانگی شامل دو دسته لوازم خانگی کوچک و لوازم خانگی بزرگ می‌شود. از نظر کارکرد نیز محصولات برند بوش ۵ دسته که شامل یخچال و فریزر، نظافت و شستشو، نوشیدنی سازها، پخت‌و‌پز و غذاسازها می‌شود. اگر تمایل دارید تولیدات بوش در دسته‌بندی لوازم خانگی را با جزئیات بیشتری بشناسید، پیشنهاد می‌دهیم تا انتهای مطالب به همراهی خود با این مقاله از خانه بوش ادامه دهید.

معرفی محصولات بوش در دسته‌ بندی لوازم خانگی

بوش یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی به‌شمار می‌رود و از یک‌ونیم قرن پیش شروع به فعالیت کرده است. به همین دلیل تجربه بسیار بالایی در تولید دارد و لوازم برقی خانگی که با نام این برند عرضه می شوند، از هر نظر بی‌عیب و نقص هستند.

محصولات بوش از نظر طراحی ظاهری کاملا خاص بوده و از امکانات و برنامه‌های کاربردی متعددی بهره‌مند هستند. به همین دلیل به جرات می‌توان گفت که محبوب‌ترین برند لوازم خانگی در دنیا بوش است. استفاده از موارد اولیه بسیار مرغوب، به‌کارگیری تکنولوژی‌های مدرن و به‌روز و بهره‌مندی از تیم فنی، مهندسی و طراحان کارکشته سبب شده است این کمپانی بتواند بهترین، باکیفیت‌ترین، زیباترین و کاربردی‌ترین لوازم خانگی را به مردم دنیا عرضه کند.

بوش متعلق به آلمان بوده و همه مردم دنیا آن را با نام آلمان می‌شناسند. اما در حال‌حاضر علاوه‌بر آلمان در بسیاری از کشور‌های دیگر نیز شعبه تولید دارد. البته ویژگی‌ها و شاخصه‌های اصلی همه محصولات در یک سطح است. زیرا همه شعبه‌های تولید بوش در اقصی نقاط دنیا زیر نظر کمپانی اصلی قرار دارند. از این‌رو هیچ تفاوتی از نظر کیفیت بین آن‌ها نیست.

لوازم برقی خانگی بوش بسیار گسترده هستند و طیف وسیعی از نیازها را پوشش می‌دهند. اما به‌طور کلی به دو دسته بزرگ که شامل لوازم برقی کوچک و لوازم برقی بزرگ هستند، تقسیم می‌شوند. لوازم برقی بزرک شامل یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و لوازم برقی کوچک نیز شامل انواع غذاساز‌ها، نوشیدنی سازها و غیره می‌شود. تقسیم‌بندی دیگر محصولات بوش بر اساس نوع کارکرد صورت می‌گیرد که از این نظر نیز شامل یخچال و فریزر، نظافت و شستشو، پخت‌وپز، غذاسازها و نوشیدنی سازها می‌شود. در ادامه مطالب در رابطه با همه دسته‌بندی‌های نام برده توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

یخچال و فریزر بوش

مدل های یخچال فریزر بوش

یخچال و فریزر یکی از مهمترین تولیدات بوش بوده و در حال‌حاضر بهترین یخچال فریزرهای موجود در بازار را می‌توان در لیست محصولات بوش پیدا کرد. بوش اولین خط تولید لوازم الکترونیکی خانگی را با تولید یخچال راه‌اندازی کرد. به همین دلیل در زمینه تولید این دسته از محصولات خانگی بهترین عملکرد دارد. یخچال فریزرهای بوش از هر نظر بهترین هستند و در مدل‌های مختلف یخچال و فریزر (دوقلو، بالا و پایین، سایدبای‌ساید)، یخچال تک و فریزر تک وجود دارند.

این دسته محصولات برند بوش از تنوع بسیار بالایی بهره‌مند هستند و متقاضیان خرید یخچال و فریزر به‌راحتی می‌توانند آن چیزی که به‌دنبالش هستند را بین محصولات آن پیدا کنند. بهترین و کاربردی‌ترین برنامه‌ها برای یخچال و فریزرهای بوش تعبیه شده است. از این‌رو مواد غذایی مختلف درون یخچال و فریزرهای بوش بالاترین ماندگاری را دارند.

همه مدل‌های این دسته از محصولات بوش طراحی ظاهری بسیار لوکس و زیبایی دارند. حرکت جریان هوا درون یخچال‌های نسل جدید بوش کاملا آرام است. زیرا یخچال‌های مدرن بوش مجهز به فن مخصوص و قابلیت ذخیره سازی مطلوب سرما هستند.

بنابراین همه سطوح یخچال و فریزر دارای دمای یکسانی هستند و مواد غذایی در همه قسمت‌ها ماندگاری یکسانی دارند. یخچال و فریزرهای بوش دارای فناوری‌ و برنامه‌های کاربردی بسیار زیادی هستند. به همین دلیل مواد غذای در مدت زمان زیادی با همان کیفیت اولیه درون آن‌ها باقی می‌ماند.

مصرف انرژی در یخچال‌های بوش پایین است و در رتبه مصرف انرژی ++A قرار دارند. برخی از ویژگی‌های بسیار مهم این دسته‌بندی شامل موارد زیر است:

  • مجهز به فناوری سیستم گردش هوای تازه
  • مجهز به سیستم هشدار باز ماندن درب
  • مجهز به لامپ‌های ال‌ای‌دی کم مصرف
  • مصرف انرژی پایین
  • ذخیره سازی مطلوب
  • قدرت انجماد بالا
  • حداکثر مدت زمان نگهداری مواد غذایی در مواقع قطع برق
  • عملکرد آرام و بیصدا
  • قابلیت برفک‌زدایی
  • مجهز به صندوق غذای یخ‌زده

شست و شو و نظافت

سری های ماشین لباسشویی بوش

دیگر زمینه فعالیت برند بوش تولید ابزارهای شستشو و نظافت است. این دسته از تولیدات بوش نیز بسیار غنی و پربار بوده و بهترین لوازم شستشو و نظافت را در خود جایز داده‌اند. به نحوی که در حال‌حاضر بهترین و کاربردی‌ترین ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی را می‌توان در بین آن‌ها یافت. همه محصولات از کیفیت ساخت عالی، برنامه‌های کاربردی منحصربه‌فرد و طراحی ظاهری بسیار شیک و مدرن بهره‌مند هستند. در لیست این دسته از تولیدات بوش موارد زیر به چشم می‌خورد.

ماشین لباسشویی و خشک کن بوش

بهترین و کاربردی‌ترین ماشین‌های لباسشویی را بوش تولید می‌کند. زیرا این دسته از محصولات بوش علی‌رغم کیفیت بسیار بالا و برخورداری از برنامه کاربردی ایده‌آل و فناوری‌های مدرن کمترین رده مصرف انرژی را دارند. ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن‌های بوش داری رده مصرف انرژی +++Aهستند و کار با آن‌ها بسیار راحت است. این دسته از محصولات برند بوش دارای صفحه نمایش ال‌ای‌دی با پنل لمسی هستند. به این ترتیب با توجه به امکان فوق به‌راحتی می‌توان عملکرد دستگاه را مدیریت کرد.

همچنین به دلیل برخورداری از برنامه‌های شستشوی متعدد،موتور اینورتر، بدنه‌ای عایق‌بندی شده و طراحی فنی، عملکرد بسیار آرام و بی‌سروصدایی دارند. همچنین میزان مصرف انرژی، کیفیت و سرعت شستشو در این دسته از محصولات بوش واقعا بهینه شده است.

لباسشویی‌های بوش کلی برنامه شستشوی دارند. از این‌رو امکان شستشوی همه مدل و جنس لباس با آن‌ها امکان‌پذیر است. البته تنوع لباسشویی‌های بوش بالا بوده و متقاضیان خرید گزینه‌های بسیار زیادی برای انتخاب دارند.

بوش این دسته از محصولات خود در دو مدل مبله و توکار در چند سری مختلف عرضه کرده است که سری‌های جدید از امکانات و برنامه‌های شستشوی بیشتری بهره‌مند هستند. البته قیمت مدل‌های رده بالا نسبت به سری‌های پایین بالاتر است. ظرفیت لباسشویی‌های بوش متغیر بوده و خریداران می‌توانند متناسب با نیاز و بودجه خود ماشین لباسشویی با ظرفیت ۶ تا ۱۰ کیلو گرم را انتخاب کنند.

ماشین ظرفشویی بوش

دیگر محصول بوش در دسته‌بندی نظافت ماشین ظرفشویی است. به‌جرات می‌توان گفت که بهترین و کاربردی‌ترین ماشین‌های ظرفشویی حال بازارهای جهانی را بوش تولید می‌کند. به همین دلیل این دسته محصولات آن از محبوب‌ بسیار بالایی بهره‌مند هستند.

کیفیت ساخت ظرفشویی‌های بوش بی‌نظیر بوده و کاربران می‌توانند تا سالیان سال بدون دغدغه از آن‌ها بهره ببرند. همه ماشین‌‌های ‌ظرفشویی بوش دارای بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ بسیار مقاوم هستند و نسبت به همه محصولات هم رده خود کمترین میزان مصرف آب و انرژی را دارند.

به نحوی که میزان مصرف آب در اکثر مدل در هر بار استفاده فقط ۷.۴ لیتر است. کلی برنامه‌های کاربردی برای این دسته تعبیه شده که هر کدام به نوبه خود جذابیت استفاده از آن‌ها را برای کاربران تا حد زیادی ارتقا داده است.

البته مدل‌های به‌روزتر ماشین ظرفشویی بوش بسیار پیشرفته‌تر بوده و از قابلیت‌های بیشتری بهره‌مند هستند دیگر ویژگی مشترک همه ظرفشویی‌های بوش عملکرد آرام آن‌ها است. به‌نحوی که کاربران بدون ایجاد مزاحمت برای دیگر اعضای خانواده هر زمان که بخواهند می‌توانند برای شستشوی ظروف خود از این وسیله استفاده ببرند.

ماشین‌های ظرفشویی بوش از نظر ابعاد، ظرفیت، برنامه‌های کاربردی و طراحی ظاهری با یکدیگر فرق دارند و در ۳ مدل مبله، توکار و رومیزی روانه باز شده‌اند.

جارو برقی و جارو شارژی بوش

معمولا کسانی که به دنبال بهترین و پرقدرت‌ترین مدل جاروبرقی در بازار هستند به سراغ جاروبرقی‌های بوش می‌روند. زیرا برترین تولیدکننده این دسته از لوازم خانگی نیز بوش است. این دسته از محصولات بوش با تنوع بالای تولید می‌شوند و همه مدل‌ها از کیفیت ساخت بی‌نظیری بهرمند هستند.

مدل‌های جدید جاروبرقی بوش مجهز به موتور کمپرسور بودهتوان و قدرت مکش بسیار ایده‌آلی دارند. این دسته از محصولات از نظر ابعاد، ظرفیت، توان، رنگ‌بندی، طراحی ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند. موتورهای کمپرسور این دسته از محصولات بوش مجهز به جریان هوای کالیبره و درجه‌های هوای پویا هستند. به همین دلیل از ظرفیت بسیار بالایی برای کشش اشغال و گرد‌وخاک بهرمند هستند.

علی‌رغم عملکرد بسیار ایده‌آل نظیر دیگر محصولات برند بوش، مصرف برق در این دسته نیز کاملا بهینه است. همچنین کار با جاروبرقی‌های بوش به دلیل وزن سبک، طراحی آرگونومیک و صدای آرام،بسیار راحت بوده و این محصولات در حین کار فقط ۷۴ دسی‌بل صدا ایجاد می‌کنند. لوله‌های جاروبرقی‌های بوش کنفی و بسیار باکیفیت هستند. به همین دلیل در طول زمان حالت اولیه خود را از دست نمی‌دهند.

البته علاوه‌بر جاروبرقی در لیست تولیدات بوش جاروشارژی نیز به چشم می‌خورد. جاروشارژی‌‌های بوش نسبت به سایر برندهای مدت زمان بیشتری می‌توانند شارژی‌دهی مستمر داشته باشند. همچنین در ۳ الی ۶ ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شوند. مجهز به باتری لیتیومی بوده و از طراحی ظاهری زیبا و ارگونومی بهره‌مند هستند.

اتو بوش

اتو بوش

بوش انواع اتو در مدل‌های مختلف راهی بازار کرده است. یک ویژگی مشترک بین همه اتوهای بوش وجود دارد که شامل کیفیت ساخت بی‌نظیر است. همه مدل‌ها از طراحی به‌روزی بهره‌مند هستند و با بهره‌گیری از برنامه‌های متعدد بهترین شرایط را برای استفاده دارند.

به‌عبارت دیگر استفاده از اتوهای بوش بسیار راحت بوده و امکان سوختگی، برق افتادن و آسیب لباس با آن‌ها تقریبا صفر است. زیرا شرکت بوش همه تدابیر لازم را برای ارتقا عملکرد و کیفیت کار این دسته از محصولات اندیشیده است. اتوهایی که در حال‌حاضر در لیست محصولات بوش قرار گرفته‌اند نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر تفاوت فاحشی دارند. زیرا شرکت بوش توانسته با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن قابلیت و کارایی محصولات خود در این دسته‌بندی را بسیار ارتقا دهد.

اتوهای بوش مجهز به برنامه‌های مختلفی نظیر قفل ایمنی خودکار، سیستم بخاردهی پیوسته، ضد رسوب، ضد چکه، کفی درجه‌یک و غیره هستند. به همین دلیل همواره مورد توجه خاص پسندان قرار دارند.

نوشیدنی ساز بوش

دیگر زمینه فعالیت بوش تولید نوشیدنی سازها است که در این زمینه نیز برند بوش بهترین عملکرد را داشته است. این دسته از محصولات بوش در لیست لوازم خانگی کوچک جای دارند. مهمترین ویژگی نوشیدنی سازهای بوش دیزاین جذاب و فوق‌العاده لوکس‌ آن‌ها است.

به همین دلیل این دسته از محصولات اغلب به‌طور ویژه در کانون توجه خاص پسندان قرار دارند. به‌نحوی که می‌توان گفت اسپرسوساز‌ها بوش محبوب‌تربن و پرطرفدارترین اسپرسوساز دنیا به شمار می‌روند. البته از نظر کیفیت ساخت و فناوری نیز درخور توجه بوده و هم سطح دیگر تولیدات بوش هستند. محصولاتی که در لیست نوشیدنی‌سازهای بوش جای گرفته‌اند شامل موارد زیر هستند.

چای ساز بوش

چای‌سازهای بوش در کنار کیفیت بالا از طراحی ظاهری بسیار شیکی بهره‌مند هستند. به نحوی که بسیاری از کاربران این وسیله را به عنوان یک ابزار تزئینی روی پیشخوان آشپزخانه خود قرار می‌دهند. دیگر ویژگی خاص چای‌سازهای بوش سرعت‌العمل بالا برای تهیه چای دبش و زلال است‌.

از آنجایی که بوش کلی برنامه‌های کاربردی متنوع برای این دسته از محصولات خود به‌کار برده است کیفیت چای‌سازهای آن‌ها بسیار بالا بوده و نظیر بسیاری از چای سازهای دیگر هیچ اثر از رسوب در نتیجه کار آن‌ها مشاهده نمی‌شود.

اکثر چای سازهای بوش مجهز به کتری شفاف، نشانگر سطح آب، پایه نگهداری کتری بسیار مقاوم با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، تغییر خودکار درجه، تنظیم عملکرد گرمایی و کلی امکانات دیگر هستند. به همین دلیل نسبت به سایر موارد بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند.

قهوه ساز بوش

بوش در زمینه تولید قهوه‌ساز نیز عملکرد ایده‌آلی دارد. قهوه‌سازهای بوش سرشار از نوآوری بوده و امکانات و قابلیت‌های بالایی را برای تهیه یک نوشیدنی دلچسب در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همچنین از نظر طراحی ظاهری نیز کاملا قابل تحسین هستند و هر سلیقه‌ای را می‌توانند پوشش دهند.

از این‌رو این دسته از محصولات بوش نیز در نزد مردم نسبت به همه مواردی که اکنون در بازار وجود دارد محبوب‌تر هستند. حتی برخی از قهوه‌‌سازهای مدرن بوش این امکان را برای کاربران فراهم می‌سازند که بتوانند دستگاه خود را به تلفن همراه متصل کرده و از طریق گوشی آن مدیریت کنند. قهوه سازهای بوش مجهز به سیستم قطع خودکار، فیلتر دائمی، سیستم ضد چکه نیز هستند.

اسپرسو‌ساز بوش

بوش یکی برترین تولید‌کننده‌های اسپرسو‌ساز در دنیا به‌شمار می‌رود و محصولاتی بسیار کاربردی جهت تهیه اسپرسو روانه بازار کرده است. این دسته از محصولات بوش از تنوع بالایی بهره‌مند هستند و علاوه‌بر اسپرسو جهت تهیه نوشیدنی‌‌های دیگری نظیر کف‌شیر،کاپوچینو، شیر قهوه، لاته ماکیاتو، کافه و لاته تنها نیز کارایی دارند.

این محصولات از نظر ظرفیت و تعداد برنامه‌های کاربردی با هم متفاوت بوده و اکثر موارد به آسیاب قهوه نیز مجهز هستند. بنابراین کاربران می‌توانندبا طعم بهتر و غلیظ ‌تری قهوه تهیه کنند. اسپرسوسازهای بوش متناسب با نوع مدل از برنامه‌های کاربردی متعددی به شرح زیر بهره‌مند هستند.

  • سیستم بهبود طعم قهوه
  • سیستم آماده سازی دو فنجان نوشیدنی به صورت همزمان
  • سیستم تنظیم دمای نوشیدنی
  • لوله مخصوص شیر
  • سیستم شستشوی خودکار
  • تنظیم ارتفاع خروجی نوشیدنی
  • سیستم قفل کودک

آبمیوه گیری بوش و آب مرکبات گیری

خرید آبمیوه گیری بوش

امروزه اکثر تولید کنندگان لوازم برقی آشپزخانه دستگاه آبمیوه‌گیری را در مدل‌های چند کاره عرضه می‌دهند. اما شرکت بوش جهت افزایش طول‌عمر و عملکرد بهتر دستگاه ترجیح می‌دهد، این دسته از محصولات خود را به‌صورت تک‌کاره تولید کرده و راهی بازار کند.

به همین دلیل اکثر آبمیوه‌گیری‌های بوش تک‌کاره هستند. تنوع طرح و سبک طراحی آبمیوه‌گیری‌های بوش بسیار بالا است. بنابراین متقاضیان خرید گزینه‌های مختلفی برای انتخاب این دسته از محصولات بوش دارند.

معمولا اکثر آبمیوه‌گیری‌های بوش دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک مرغوب و مقاوم هستند. از آنجایی که نوع پلاستیک به‌کار رفته برای تولید محصولات برند بوش فاقد ماده مضر BPA است کاربران با آرامش خاطر بیشتری آن‌ها را به‌کار می‌گیرند.

این محصولات مجهز به موتوری قدرتمند و برنامه کاربردی متنوع هستند و از این‌رو عملکرد آن‌ها بسیار مطلوب و رضایت‌بخش است. همچنین کاربری بسیار راحتی دارند و پس از هر بار استفاده نیر می‌توان قطعات قابل شستشوی آن‌ها را درون ماشین ظرفشویی قرار داد.

عصاره گیر بوش

عصاره گیر بوش از جمله ابزارهای نوین بوش است که برای گرفتن آبمیوه باکیفیت بالا عرضه شده است. سیستم کار این محصولات بوش به نحوی است که در فرایند گرفتن آب میوه و سبزیجات آسیب کمتری به ارزش غذایی آن‌ها وارد می‌شود. به همین دلیل، عصاره‌گیرهای بوش بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

این دسته از محصولات بوش نیز همانند دیگر تولیدات آن دارای تنوع بالایی بوده و خریداران می‌توانند در ابعاد و توان مختلف گزینه دلخواه خود را بخرند.

پخت و پز

در زمینه تولید ابزار مخصوص پخت‌وپر نیز برند بوش ‌عنوان بهترین تولید کننده را از آن خود کرده است. این محصولات بوش کیفیت و ایمنی و بسیار بالایی دارند‌ همچنین از نظر طراحی ظاهری از هر نظر که بخواهیم آن‌ها را بررسی کنیم کاملا ایده‌آل هستند

‌ به‌نحوی که وجود آن‌ها در هر آشپزخانه‌ای تاثیر چشمگیری بر افزایش کیفیت دکوراسیون آن می‌گذارد. حتی در بین تولیدات برند بوش نیز لوکس‌ترین گزینه شامل ابزارهای پخت‌وپز آن است. این محصولات از مواد اولیه بسیار مرغوب تولید شده‌اند و در برابر حرارت، بالاترین سطح مقاومت را دارند. لیست لوازم پخت‌وپز بوش شامل موارد زیر است.

فر و مایکروفر بوش

فر و مایکروفر بوش در مدل‌های مختلف مبله، رومیزی و توکار عرضه شده‌اند. این دسته از محصولات بوش از نظر منبع انرژی نیز متفاوت هستند و در دو نوع گازی و برقی وجود دارند. فرهای برقی بوش از نظر امکانات نسبت به فرهای گازی بهتر هستند. به همین دلیل بیشتر مورد توجه قرار دارند.

البته ناگفته نماند که مایکروویو‌های بوش به‌عنوان بهترین مایکروویو‌های موجود در بازار شناخته می‌شوند. زیرا بسیار کاربردی بوده و دربردارنده کلی امکانات و برنامه‌های مفید هستند. به همین دلیل به‌راحتی می‌توان انواع و اقسام غذا را با آن‌ها آماده کرد.

گاز و فر بوش

برنامه های فر بوش

فر و گاز فر دو محصول جداگانه هستند که بوش آن‌ها را در یک قاب تولید می‌کند. بنابراین کسانی که این مدل را برمی‌گزینند کارهای مرتبط با آشپزی خود را با سهولت بیشتری انجام می‌دهند. کاربرد این محصولات بسیار عالی و راحت بوده و تمام امکانات مورد نیاز کاربران را دربر دارند. این محصولات مجهز به امکاناتی نظیر جوجه‌گردان، سیستم حرارتی مرکزی، گریل و غیره هستند و به‌راحتی می‌توان چند کار مختلف را با آن‌ها انجام داد.

اجاق گاز بوش

اجاق گازهای بوش نیز از تنوع بالایی بهره‌مند هستند‌ و در مدل‌های رومیزی، مبله و صفحه‌ای وجود دارند. همه مدل‌های اجاق گاز بوش از ایمنی بسیار بالایی بهره‌مند بوده و مجهز به ترموکوپل هستند. از نظر کیفیت، طراحی ظاهری و کارایی نیز کاملا ایده‌آل بوده و مورد مقبول کاربران قرار دارند. این محصولات کاربری راحتی دارند و بوش برای پوشش همه سلیقه‌ها آن‌ها را با تنوع بالایی از جنس و طرح تولید کرده است.

هود بوش

یکی دیگر از لوازم کاربردی در آشپزی هود است. این دسته از محصولات به منظور جذب بو و دودودم ناشی از غذا کارایی دارند. هودهای بوش از قدرت مکش بسیار بالایی برخوردار هستند و در مدل‌های مختلف جزیره‌ای، شومینه‌ای، صفحه‌ای و غیره وجود دارند.

درحال‌حاضر هود با برندهای مختلفی موجود است. منتهی در بین همه آن‌ها هودهای بوش از مقبولیت بالایی بهره‌مند بوده و در همه جای دنیا نسبت به سایر موارد بازار فروش خوبی دارند. این محصولات بوش با سبک طراحی آشپزخانه مدرن به بهترین شکل ممکن متناسب هستند و وزن سبکی دارند. هودهای بوش از دو ویژگی بازار دیگر نیز برخوردار هستند که شامل عملکرد آرام و مصرف انرژی کم است.

توستر بوش

دیگر ابزار کاربردی پخت‌وپز بوش شامل توستر است. البته توستر با برندهای زیادی وجود دارد. منتهی در این زمینه نیز سرآمد همه آن‌ها بوش بوده و از هر لحاظ نسبت به سایر موارد برتری دارند. توسترهای بوش بسیار سبک و مدرن هستند و کاربری راحتی دارند. همچنین کیفیت عملکرد آن‌ها برای گرم کردن نان نیز ایده‌ال است.

به‌عبارت دیگر نان سرد و فریز شده را با حرارت یکنواخت به نحوی گرم می‌کنند که کیفیت نان همانند نانی می‌شود نه تازه از تنور بیرون آمده باشد. از نظر امکانات نیز توستر ‌های بوش در سطح قابل قبولی قرار دارند.

گریل بوش

یکی دیگر از تولیدات منحصربه‌فرد بوش در دسته‌بندی پخت‌وپز گریل است که برای تهیه غذاهای کبابی و بریان بی‌نظیر هستند. این دسته لوازم آشپزی امکانات متعددی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند انواع غذای کبابی، مرغ بریان، استیک، پیتزا و غیره را با بالاترین کیفیت در کمترین زمان آماده کنند.

گریل بوش مجهز به یک کوره مخصوص برای پخت است. همچنین یک‌سری صفحات شیب‌دار برای تخلیه چربی که در جریان پخت غذا تولید می‌شود برای این محصولات تعبیه شده که تاثیر زیادی در افزایش راحتی کار با آن‌ها دارد. گریل‌های بوش در دو مدل برقی و گازی با ظرفیت‌های متفاوت تولید می‌شوند.

غذاسازها

خرید مولتی کوکر بوش

کسانی که برای تهیه غذا به دنبال ابزارهای کاربردی و باکیفیت هستند بدون تردید، به سراغ محصولات بوش می‌روند‌. ابزارهایی که در لیست غذاسازهای بوش قرار دارند هم بسیار با کیفیت هستند و هم امکانات و قابلیت‌های بالایی دارند. به همین دلیل بیشتر از سایر موارد توانسته‌اند محبوبیت کسب کنند.

این محصولات بسیار متنوع بوده و هرکدام از آن‌ها نقش موثری در افزایش سرعت‌العمل و کیفیت آشپزی دارند. این دسته از تولیدات بوش شامل موارد زیر هستند.

پلوپز چند کاره بوش

پلوپز‌های بوش ازجمله کاربردی‌ترین ابزارهای غذاساز بوش هستند که نقش به‌سزایی جهت افزایش سرعت آشپزی دارند. این دسته از محصولات بوش هم طراحی ظاهری زیبایی دارند و هم آنکه از امکانات بالایی برای تهیه برنجو دیگر انواع غذا نظیر خورشت، آش، فرنی و غیره بهره‌مند هستند.

این دسته از ابزار غذاساز بوش مجهز به ۵۰ برنامه پخت بوده و کاربری بسیار راحتی دارند. برخی از قابلیت‌های پلوپز چند کاره بوش شامل پخت سریع، بخار پز، سرخ کن، تهیه انواع آش و خورشت و غیره است.

خرد کن بوش

خرد‌کن ابراز است که نقش به‌سزایی در افزایش سرعت آشپزی دارد. شرکت بوش این وسیله را در مدل‌های مختلف با کیفیت و قابلیت بالا روانه بازار کرده است. خرد کن بوش از توان و سرعت چرخش قابل قبولی بهره‌مند بوده و برای خرد کردن گوشت، سبزیجات و غیره بسیار عالی عمل می‌کند‌.

ناگفته نماند که خردکن‌های بوش به نحوی طراحی شده‌اند که می‌توانند حتی به‌جای همزن جهت همزدن تخم مرغ و دیگر مواد مشابه از آن‌ها بهره برد. جنس تیغه‌ها از فلز استیل درجه یک بوده و به راحتی کند نمی‌شوند.

چرخ گوشت بوش

یعنی دیگر از تولیدات بی‌نظیر بوش در دسته‌بندی غذاسازها چرخ گوشت است. به جرات می‌توان گفت که بوش بی‌رغیب‌ترین چرخ گوشت‌ها را تولید می‌کند. زیرا این دسته از محصولات آن از توان ایده‌آل بهره‌مند بوده و نسبت به سایر موارد سرعت‌العمل بسیار خوبی برای چرخ کردن گوشت و دیگر مواد غذایی دارند.

به نحوی که می‌توان در ظرف فقط یک دقیقه چند کیلو گوشت را با آن‌ها چرخ کرد. همه مدل‌های چرخ گوشت‌های بوش مجهز به سیستم محافظت در برابر دما و سیستم چرخش معکوس هستند و از این‌رو کیفیت عملکرد و طول‌عمر آن‌ها بسیار بالا است.

غذاساز بوش

غذاساز بوش یک وسیله فوق‌العاده کاربردی بوده و با انتخاب آن دیگر نیاز به خرید بسیاری از لوازم برقی آشپزخانه منتفی می‌شود. زیرا این وسیله متناسب با مدلی که دارد، توان انجام کارهای زیادی نظیر، چرخ کردن گوشت، همزدن، خرد کردن، مخلوط کردن، آسیاب کردن و همچنین تهیه انواع غذاهای نظیر پلو، اش، خورشت، غذاهای کبابی و حتی تهیه کیک و شیرینی را دارد.

کاربرد این دستگاه بسیار گسترده‌ بوده و در عین حال کارکردن با آن نیز آسان است. غذاساز بوش برای افرادی که مشغله کاری زیادی دارند و نمی توانند به اندازه کافی جهت آشپزی وقت بگذارند یک انتخاب بسیار هوشمندانه بوده و به آن‌ها کمک می‌کند متناسب با شرایطی که دارند تنوع خوبی به برنامه غذایی خود بدهند.

این وسیله علاوه‌بر افزایش سرعت‌العمل آشپزی برای پخت‌وپز غذاهای مدرن و آشپزی حرفه‌ای انتخابی فوق‌العاده بوده و به کسانی که علاقمند به آشپزی هستند، کمک می‌کند، کیفیت آشپزی خود را تا حدود زیادی ارتقا ببخشند.

مخلوط کن بوش

خرید مخلوط کن بوش

برای انتخاب بهترین و حرفه‌ای‌ترین مخلوط‌ کن‌های حال‌حاضر بازار نیز باید به سراغ محصولات بوش رفت. زیرا در این زمینه نیز این تولید کننده معروف بهترین عملکرد را دارد. مخلوط ‌کن‌های بوش بسیار متنوع هستند و دست متقاضیان خرید برای انتخاب گزینه دلخواه کاملا باز است.

مخلوط‌ کن‌های بوش مجهز به پایه‌ کاسه‌ای بسیار مرغوب بوده و بر حسب نوع دستگاه توان، ظرفیت، سبک طراحی، جنس پارچ و قابلیت‌های متفاوتی دارند. همچنین در همه مدل‌ها تنظیم سرعت در حالت‌های مختلف امکان‌پذیر است. استفاده و شستشوی قطعات این دسته از محصولات بوش بسیار راحت بوده و حتی می‌توان از آن‌ها جهت آسیاب کردن و تهیه ادویه‌جات نیر استفاده کرد.

البته بوش در لیست محصولات بوش انواع آسیاب نیز وجود دارد و کسانی که می‌خواهند دستگاه آسیاب جداگانه با برند بوش داشته باشند می‌تواند یکی از مدل‌های مختلف آسیاب برند بوش را برای خرید انتخاب کنند.

همزن بوش

دیگر گزینه موجود در لیست تولیدات و دسته‌بندی غذاسازهای بوش همزن برقی است که این وسیله نیز قابلیت و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. همزن‌های بوش در دو مدل دستی یا معمولی و کاسه‌دار یا ایستاده راهی بازار شده‌اند. هر دو دسته از نظر کیفیت ساخت در سطح خوبی قرار دارند.

منتهی همزن‌های کاسه‌دار بوش نسبت به همزن‌های معمولی عملکرد حرفه‌ای‌ترین دارند. بنابراین برای کسانی که استفاده گسترده ای از همزن برقی دارند مناسب‌تر هستند.

قیمت محصولات بوش

باتوجه به توضیحات ارائه شده در مباحث قبلی، می‌توان گفت که شرکت بوش بهترین کیفیت را به همراه به‌‌روزترین فناوری‌ها برای تولید محصولات خود به‌کار می‌گیرد. همچنین سطح امکانات و قابلیت‌های به‌کار رفته برای محصولات بوش نسبت به سایر موارد بالاتر است. همه این موارد برای تعیین قیمت محصولات لحاظ می‌شود. از این‌رو قیمت محصولات بوش نسبت به موارد دیگر بالاتر است.

به‌هرحال استفاده از متریال مرغوب و تعبیه فناوری‌های مدرن بدون صرف هزینه ممکن نیست. از آنجایی که مهمترین فلسفه بوش تولید لوازم باکیفیت است، این کمپانی هرگز کیفیت فدای قیمت نمی‌کند. به‌عبارت دیگر بوش به هر قیمتی که شده محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه می‌دهد‌.

به همین دلیل است که همیشه مورد اعتماد کاربران و طرفداران خود بوده و کمتر کسی به نسبت به کیفیت تولیدات آن تردید دارد. به‌طورکلی قیمت لوازم خانگی بوش، متناسب با مدل محصول و میزان کارایی و قابلیت‌های آن تعیین می‌شود و محصولاتی که امکانات و قابلیت‌های بیشتری دارند، از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

نمایندگی فروش محصولات بوش در تهران

بوش بزرگترین و قدیمی‌ترین تولید کننده لوازم خانگی در دنیا به‌شمار می‌رود. البته ناگفته نماند که بوش دامنه فعالیت گسترده‌ای دارد که یکی از شاخه‌های فعالیت آن تولید لوازم الکترونیکی خانگی است. همه محصولات این برند بسیار با کیفیت بوده و طول‌عمر بالایی دارند. به همین دلیل میزان تقاضا برای آن‌ها همیشه بالا است.

کسانی که به کیفیت محصولات بوش ایمان دارید و بدون هیچ تردیدی اقدام به انتخاب محصول مورد نظر خود از بین تولیدات این شرکت می‌گیرند، بهتر است برای خرید به نمایندگی رسمی بوش در تهران مراجعه کنند. زیرا متاسفانه درصد بالایی از محصولاتی که با برند بوش به بازار عرضه می‌شوند، تقلبی هستند. بنابراین اقدام به خرید بدون توجه به اعتبار مرجع فروش، نه‌تنها طرفداران برند بوش را متحمل ضرر و زیان می‌کند، بلکه ذهنیت آن‌ها را نسب به این برند محبوب نیز خراب می‌سازد. به همین دلیل توصیه ما به طرفداران و متقاضیان خرید محصولات بوش این است که برای خرید کالای مورد نظر خود به نمایندگی بوش در تهران مراجعه کنند. خانه بوش نمایندگی رسمی بوش در تهران و ایران است که همه هموطنان عزیز برای خرید محصول مورد نظر خود می‌توانند به‌صورت حضوری یا آنلاین به آن مراجعه کنند.

خانه بوش به‌عنوان نمایندگی رسمی این برند معتبر جهانی، درکنار عرضه محصولات، مشاوره رایگان نیز ارائه می‌دهد. این امکان به خریداران کمک می‌کند جواب همه سوالات خود را به‌راحتی دریافت کرده و با آرامش خاطر بیشتر محصول مورد نظر خود را با گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش ایده‌آل، تضمین سلامت و اصالت خرید کنند.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *