راهنمای خرید فر برقی بوش سری 8

راهنمای خرید فر بوش سری 8

خانه بوش به عنوان نمایندگی بوش در تهران، لیستی از متنوع‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم خانگی را با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. فر بوش یکی از جذاب‌ترین محصولات این نمایندگی است که با استقبال بی‌سابقه خریداران روبرو شده است. معمولا کمپانی بوش در ساخت محصولات خود از بهترین قطعات و متریال استفاده می‌کند. از این رو می‌توان اطمینان داشت که کالایی که از این برند تهیه می‌کنید، طول عمر بالایی خواهد داشت. فر بوش در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. ما قصد داریم در این مطلب از خانه بوش راهنمای خرید فر برقی بوش سری ۸ را به شما ارائه کنیم.

همه چیز درباره فر برقی بوش سری ۸

تمامی محصولات برند بوش از جمله فر برقی بوش، توسط کمپانی اصلی آن در کشور آلمان طراحی و تولید می‌شوند. در طراحی، ساخت و مونتاژ کردن این محصولات از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌شود. به همین دلیل است که محصولات بوش از نظر کیفیت و دوام در بازار به شهرت زیادی رسیده اند. فر برقی بوش یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند است که در مدل‌ها و سری‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود.

فر برقی بوش سری 8

از جدیدترین و بروزترین محصولات تولید شده می‌توان به فر برقی بوش سری ۸ اشاره کرد که از امکانات و قابلیت‌های زیادی برخوردار بوده و به عبارتی نسخه پیشرفته و مدرن‌تر فرهای برقی بوش است. در واقع اگر تمایل به خرید جدیدترین مدل فر برقی بوش دارید بهتر است به سراغ این مدل فر بروید. این فر به صورت توکار طراحی شده و معمولا فضای زیادی از آشپزخانه شما را اشغال نمی‌کند.

همچنین طراحی آن به گونه‌ای است که با هر سبک دکوراسیونی بیشترین هماهنگی را دارد و گزینه‌ای جذاب برای زیباتر کردن فضای آشپزخانه به شمار می‌رود. چه آشپزخانه‌ای با طراحی کلاسیک داشته باشید و چه از سبک مدرن برای طراحی آن بهره ببرید، می‌توانید از این فر بوش نهایت استفاده را داشته باشید و بیشترین تعادل را در چیدمان آشپزخانه برقرار کنید. از آن جایی که تنوع در محصولات بوش بسیار زیاد است، بهتر است پیش از سفارش کالا، از نکات ارائه شده در راهنمای خرید فر برقی بوش سری ۸ استفاده کنید.

راهنمای خرید فر بوش سری ۸

برای اینکه بتوانید از یک محصول بیشترین بهره وری را داشته باشید، لازم است نیازهای خود را دقیقا مشخص کرده و مطابق با آن اقدام به خرید کنید. البته با وجود تنوع محصولات عرضه شده به بازار، انتخاب کمی سخت و دشوار می‌شود. این که بتوان در لیست کالاهای تولید شده، بهترین و مناسب‌ترین آن را متناسب با شرایط، نیازمندی‌ها و بودجه خود تهیه کرد، نیاز به تحقیق و جستجوی کافی دارد.

این موضوع در خصوص فر برقی بوش هم صدق می‌کند. یعنی شما برای خرید این محصول می‌بایست اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس اقدام به سفارش کنید. در راهنمای خرید فر بوش سری ۸ به نکات و موارد مختلفی اشاره شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  • دقت به طراحی و ابعاد بدنه فر بوش
  • توجه به مدل فر بوش
  • قابلیت‌ها و امکاناتی که در محصول گنجانده شده‌اند.
  • حداکثر توان و قدرت فر برای گرم کردن یا پخت انواع غذا و دسر
  • ظرفیت فر بوش
  • نکات ایمنی در استفاده از فر بوش
  • نحوه نگهداری و مراقبت از فر بوش
  • استانداردهای به کار رفته در ساخت فر بوش
  • قیمت فر بوش و…

قابلیت‌های فر برقی بوش سری ۸

همانطور که پیش از این اشاره داشتیم، فر برقی بوش سری ۸ جدیدترین و بروزترین مدل از انواع فر بوش است که با قابلیت‌ها و امکانات جدیدی به بازار جهانی عرضه می‌شود. در واقع این محصول به واسطه همین قابلیت هاست که به برتری و تمایز دست پیدا کرده است. احتمالا برای آن دسته از افرادی که قصد خرید از این مدل فر برقی بوش را دارند، اهمیت زیادی دارد که به بررسی مشخصات فنی آن بپردازند و با قابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد آن آشنا شوند. در ادامه قصد داریم به طور کاملا مجزا هر کدام از این ویژگی‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

طراحی بسیار شیک و جذاب

یکی از ویژگی‌های بارز محصولات بوش از جمله فر برقی سری ۸، طراحی بسیار جذاب و شیک آن است. برند بوش علاوه بر کارایی و کیفیت به فاکتور زیبایی محصولات نیز اهمیت بسیار زیادی می‌دهد. از این رو فر برقی بوش در مدل‌های مختلف از جدیدترین و خاص‌ترین طراحی‌ها برخوردار است. به گونه‌ای که هر خریداری می‌تواند متناسب با سلیقه خود بهترین نمونه از انواع آن را تهیه کند.

رنگ بدنه مشکی جزء کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین رنگ‌ها در این محصولات است که توجه کاربران را به خوبی جلب کرده است. اگر به دنبال دیزاین متفاوت و خاص در فضای آشپزخانه خود هستید، ما به شما این محصول را پیشنهاد می‌کنیم که با هر سبک دکوراسیونی هماهنگی دارد.

این روزها با وجود محصولات مدرنی همچون فر برقی بوش سری ۸، دیگر احتیاجی به استفاده از فرهای قدیمی که فضای زیادی را اشغال می‌کنند، نیست. در ساخت بدنه این فر از بهترین جنس فولاد ضد زنگ استفاده شده است که همین موضوع باعث شده تا دستگاه در طولانی مدت دچار مشکل نشود. بنابراین می‌توانید از کیفیت ساخت بدنه فر اطمینان کافی داشته باشید.

راهنمای خرید فر برقی بوش سری 8

پنل لمسی

پنل کاربری لمسی در فر برقی بوش سری ۸ یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب و قابل توجه آن است که کار با دستگاه را راحت می‌کند. وجود دکمه‌های متنوع روی دستگاه حاکی از آن است که این فر، قابلیت‌ها و امکانات خارق العاده و متنوعی داشته و شما می‌توانید عملیات مختلفی به وسیله آن انجام دهید. این پنل در قسمت بالایی فر تعبیه شده است. بنابراین از این نظر می‌توانید آسوده خاطر باشید که کودکان شما به دکمه‌های دستگاه دسترسی نخواهند داشت.

صفحه نمایش این دستگاه با فناوری TFT display control طراحی و ساخته شده است و همین موضوع باعث شده تا فر، به یک کالای فوق العاده و خاص بدل شود. به کمک پنل نمایش می‌توانید اطلاعات زیادی دریافت کنید. مواردی از قبیل دمای دستگاه در حین کار، اطلاعات پخت و… به شما کمک می‌کنند تا به طور کامل در جریان شرایط پخت قرار بگیرید.

مجهز به سیستم شستشوی خودکار

یکی از دغدغه‌هایی که همیشه آشپزها در سر می‌پرورانند این است که آن حجم از چربی‌ها و لایه‌های به هم چسبیده غذا درون فر را چگونه تمیز و پاکسازی کنند. قطعا وجود این عوامل در فضای داخلی فر می‌تواند مشکلات زیادی به بار آورد. به همین دلیل انتخاب یک روش موثر برای تمیز کردن فضای داخلی فر از اهمیت زیادی برخوردار است.

خوشبختانه محصولات برند بوش به خوبی این مشکل را برطرف کرده‌اند. در واقع کمپانی بوش همیشه به دنبال راه‌هایی است تا بتواند محصولاتی تولید کند که نقاط ضعف دیگر محصولات را نداشته باشند. قابلیت شستشوی خودکار یکی از امکانات منحصر به فرد و جذاب فر برقی بوش سری ۸ است که تعجب همگان را برانگیخته است.

شاید برای شما هم جای سوال باشد که چگونه یک فر می‌تواند به چنین قابلیتی مجهز شود و اصلا این کار را چگونه انجام می‌دهد؟ ما در این بخش به طور مفصل با این قابلیت آشنا می‌شویم. شستشوی خودکار (Self-Clean)، عملیات نظافت و تمیز کردن فر را برای شما بسیار آسان کرده است. پس از اینکه کار شما با فر تمام شد، برای تمیز کردن فضای داخلی فر می‌توانید گزینه Self-Clean را فعال کنید.

بعد از فعال شدن این گزینه، درجه حرارت داخلی فر تا اندازه‌ای افزایش پیدا می‌کند که بتواند تمامی لایه‌های انباشته شده چربی و تکه‌های چسبیده غذا به دیواره‌های فر را جمع کرده، سوزانده و یا به لایه‌ای از خاکستر تبدیل کند. پس از پایان این فرایند، تنها کافیست یک پارچه تمیز بردارید و تمامی سطح فر را دستمال بکشید. دیگر برای تمیز کردن این لایه‌های چربی نیاز به اعمال نیرو زیاد و هدر دادن انرژی نیست.

فناوری هوای داغ چهاربعدی D Hot Air4

یکی از مواردی که در پخت غذای داخل فر بسیار مهم است، نحوه حرارت دهی به غذا است. در واقع فر بایستی بتواند حرارت را به شکلی یکسان و متعادل در تمامی بخش‌های غذا پخش کند. فر برقی بوش سری ۸ به قابلیت هوای داغ چهاربعدی مجهز است.

این قابلیت باعث می‌شود تا حرارت کاملا یکنواخت در تمام سطح فر توزیع شود. روش کار این تکنولوژی به این صورت است که فن فر بوش با گذشت هر سه دقیقه، مسیر و جهت گردش حرارت را تغییر می‌دهد و آن را به تمامی سطح قفسه‌ها پراکنده می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا مواد غذایی به بهترین شکل ممکن پخته شده و طعم بی‌نظیری بگیرند.

مجهز به درب فلپ (Flap Door)

یکی از فاکتورهایی که کمپانی بوش برای ساخت محصولات خود به آن توجه ویژه‌ای داشته است، طراحی منحصر به فرد درب فر است. این درب از نوع درب فلپ است که قابلیت باز و بسته شدن نرم دارد. یعنی در هنگام باز یا بستن درب، صدای کمی تولید شده و کاملا نرم بودن درب حس می شود. معمولا این درب‌ها به صورت نیمه اتوماتیک طراحی می‌شوند و برای باز و بسته کردن آن‌ها نیاز به نیروی زیادی نیست.

دیگر امکانات فر برقی بوش سری ۸

از آن جایی که فر برقی بوش سری ۸، از نظر طراحی و مکانیزم عمل در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود، می‌توان گفت این محصولات در برخی ویژگی‌ها کاملا منحصر به فرد بوده و در برخی نیز مشترک و مشابه هستند. در این بخش قصد داریم به صورت موردی به چند نمونه از امکانات و ویژگی‌های این محصولات اشاره کنیم:

  • مجهز به حالت‌های مختلف برای طبخ غذا. (برخی از این محصولات دارای ۸ حالت مختلف پخت و برخی نیز دارای ۱۳ حالت برای پخت غذا هستند.)
  • مجهز به حالت یخ‌زدایی برای مواد غذایی فریز شده
  • مجهز به حالت گریل Full width
  • هوای داغ بهینه
  • حرارت معمولی و حرارت معمولی بهینه
  • مجهز به تنظیمات مخصوص برای پخت پیتزا
  • مجهز به فن خنک کننده انتگرال
  • دارای دکمه اطلاعات
  • سیستم پشتیبانی از برنامه
  • امکان تنظیم و کنترل گرمایش
  • امکان خاموش شدن خودکار دستگاه که سطح ایمنی آن را افزایش می‌دهد.
  • مجهز به تکنولوژی اتو پایلت. این تکنولوژی به شما کمک می‌کند تا وزن تقریبی غذا را در تنظیمات فر اعمال کنید. از این طریق دستگاه زمان حدودی و دمای مناسب برای پخت غذا را تعیین کرده و شروع به آماده‌سازی آن می‌کند.
  • این محصولات معمولا در رده انرژی A+ قرار دارند و از این رو میزان مصرف انرژی در آن‌ها بسیار پایین است.
  • انواع فر برقی بوش سری ۸ با کمترین میزان صدا کار می‌کنند و معمولا در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار آلودگی صوتی کمتری دارند.
  • مجهز به برنامه پیش گرم کردن غذا
  • حالت گرم نگه داشتن غذا و…

نتیجه گیری

در راهنمای خرید فر برقی بوش سری ۸، یک سری اطلاعات جامع و تخصصی در مورد محصولات ارائه شده که می‌توانید برای تصمیم گیری بهتر در خرید از این اطلاعات استفاده کنید. فر برقی سری ۸ جزء جدیدترین مدل‌های ارائه شده از سوی کمپانی بوش است که در برخی از امکانات و تکنولوژی‌ها خاص و منحصر به فرد است. از جمله این امکانات می‌توان به قابلیت هوای داغ چهاربعدی بهینه اشاره کنیم که باعث می‌شود پخت غذا بسیار مطبوع و دلپذیر صورت گیرد. با توجه به اینکه مدل‌های فر برقی سری ۸ بسیار متنوع هستند و هر کدام خصوصیات و مشخصات منحصر به فرد خود را دارند، بهتر است پیش از خرید، حتما از مدل اصلی کالا و ویژگی‌های فنی آن به طور دقیق اطلاع کسب کنید.

سوالات متداول

بله، محصولات سری ۸ بوش از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها بهره‌مند هستند. از این محصولات می‌توان هم برای گرم کردن سریع غذا و هم برای یخ‌زدایی از مواد غذایی استفاده کرد.
با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که برای فر برقی بوش سری ۸ در نظر گرفته شده است، می‌توان گفت این محصول از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است. داشتن حداکثر ۱۴ حالت مختلف برای طبخ غذا و امکانات منحصر به فرد دیگر باعث می‌شود تا این محصول به یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید تبدیل شود.
قیمت این محصولات به عوامل متعددی بستگی دارد و معمولا نمی‌توان برای آن‌ها قیمت مشخصی اعلام کرد. فر بوش سری ۸ در مدل‌های مختلف و با امکانات خاص به بازار عرضه می‌شود. بنابراین هر محصول با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که دارد قیمت‌گذاری می‌شود. برای کسب اطلاع از قیمت روز این محصولات می‌توان به نمایندگی‌های معتبر بوش در تهران مراجعه کرد.
1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *