جاروشارژی بوش جزء پر فروش ترین های بازار است؟

جاروشارژی بوش یکی از پرفروش‌ترین اقلام این برند است که می‌توان مدل‌های متنوع آن را در بازار مشاهده کرد. جاروشارژی‌ها در واقع جدیدترین نسل از جاروبرقی‌های موجود در بازار به شمار می‌روند که قابلیت‌های ویژه و منحصر به فردی دارند. احتمالا اگر برای خرید جاروبرقی به بازار مراجعه کرده باشید، با محصولات برند بوش نیز مواجه شده اید. شاید این سوال در ذهن شما نیز ایجاد شده باشد که چرا جاروشارژی بوش جزء پرفروش ترین‌های بازار است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال شما را دعوت به مطالعه این مطلب می‌کنیم.

همه چیز درباره جاروشارژی بوش

وقتی درباره جاروشارژی بوش صحبت می‌کنیم، از محصولی حرف می‌زنیم که از نظر طراحی بدنه و نحوه عملکرد مثال زدنی نیست. در واقع می‌توان گفت تمام محصولات بوش جزء باکیفیت‌ترین و کارآمدترین لوازم خانگی در بازار هستند که هر یک به دلیل ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فردی که دارند، مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند.

جاروشارژی بوش همانطور که از نامش پیداست، وسیله‌ای است که قابلیت شارژ شدن دارد. بنابراین برخلاف جاروبرقی که باید برای کار کردن حتما آن را به پریز برق وصل کرد، می‌توان از جاروشارژی حتی در نبود پریز برق نیز به راحتی استفاده کرد (با این شرط که جارو از قبل کاملا شارژ شده باشد.)

علاوه بر این، جاروشارژی‌ها در دو مدل دستی و ایستاده به بازار عرضه می‌شوند. جاروشارژی‌های دستی یکی از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین انواع جاروشارژی در بازار هستند که به دلیل استفاده آسان و راحت بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفته‌اند. اگر تصمیم به خرید این نوع جاروشارژی دارید، می‌توانید از طریق نمایندگی محصولات بوش اقدام کنید.

همه چیز درباره جاروشارژی بوش

چرا جاروشارژی‌های بوش پر فروش هستند؟

محصولات بوش به دلیل عمر مفید و استانداردهای بالایی که در ساخت دارند جزء محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین لوازم خانگی به شمار می‌روند. جاروشارژی بوش نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر سری به فروشگاه‌های لوازم خانگی بوش بزنید متوجه تنوع بی‌نظیر این محصولات می‌شوید. کالاهای بوش هم از نظر طراحی ظاهری و هم از نظر کیفیت عملکرد تقریبا یک سر و گردن از دیگر محصولات بازار بالاتر هستند. اما در ادامه علت پرفروش بودن جاروشارژی‌های بوش را یک به یک شرح می‌دهیم.

قدرت تمیزکنندگی بالا

یکی از مهم‌ترین دلایل فروش بالای جاروشارژی بوش قدرت تمیزکنندگی فوق العاده بالای آن است. قطعا مهم‌ترین معیار خریداران در انتخاب جاروشارژی این است که دستگاه بتواند با قدرت بالایی هر نوع آلودگی و ذرات گردوغباری را از محیط پاکسازی و تمیز کند. این همان ویژگی است که در جاروشارژی بوش می‌توانید مشاهده کنید.

درست است که جاروبرقی‌ها در حالت کلی از نظر قدرت مکش نسبت به جاروشارژی بهتر عمل می‌کنند. اما اگر شما در خرید جاروشارژی به سراغ یک برند معتبر و شناخته شده همچون برند بوش بروید، قطعا انتظارات شما برآورده خواهد شد. چرا که جاروشارژی‌های بوش می‌توانند نظافت را به شکلی عمیق و موثر انجام دهند. شاید دلیل اینکه قیمت جاروشارژی بوش نسبت به برخی از برندهای معمولی بیشتر است همین مورد باشد.

قدرت تمیزکنندگی بالا

وزن کم و قابلیت حمل آسان

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم جاروشارژی بوش که باعث شده این محصول به یکی از پرفروش ترین‌های بازار تبدیل شود، وزن سبک آن است. اگر یک مقایسه کلی بین جاروبرقی و جاروشارژی بوش داشته باشیم متوجه یک سری تفاوت‌ها بین این دو محصول می‌شویم. به عنوان مثال؛ موتور به کار رفته در جاروشارژی نسبت به جاروبرقی کوچک‌تر است. همچنین در جاروشارژی خبری از قطعاتی همچون لوله خرطومی یا مخزن مخصوص برای قرار دادن کیسه زباله نیست. همین موارد باعث می‌شوند تا جاروشارژی نسبت به جاروبرقی وزن کمتری داشته باشد.

مسلما وقتی وزن دستگاه پایین باشد، حمل و جابجایی آن نیز راحت‌تر خواهد بود. این سنگین بودن جاروبرقی یکی از معضلات بانوان به هنگام تمیز کردن خانه است. چرا که برای نظافت بخش‌های مختلف خانه باید دائما در حال جابجایی جاروبرقی باشند و این وزن بالای دستگاه می‌تواند آن‌ها را بسیار خسته کند.

محدود نبودن به وجود پریز برق

مورد دیگری که باعث شده جاروشارژی بوش تا این اندازه مورد توجه کاربران قرار بگیرد، عدم نیاز آن به پریز برق در هنگام استفاده است. در واقع شما می‌توانید قبل از استفاده آن را کاملا شارژ کنید و سپس به راحتی هر نقطه‌ای از خانه که حتی به پریز برق دسترسی ندارد را با جارو تمیز کنید.

محدود نبودن به وجود پریز برق

امکانات و فناوری‌های جاروشارژی بوش

آنچه که جاروشارژی بوش را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز و خاص می‌کند، امکانات و فناوری‌هایی است که در ساخت آن به کار گرفته شده‌اند. از مهم‌ترین فناوری‌های این دستگاه می‌توانیم به لیست زیر اشاره کنیم:

  • باتری با فناوری لیتیوم یون: جاروشارژی بوش مجهز به باتری با فناوری لیتیون یون است که هم طول عمر باتری را نسبت به دیگر انواع باتری افزایش می‌دهد و هم اینکه سبب کوتاه‌تر شدن مدت زمان شارژ باتری می‌شود. علاوه بر این، باتری‌های به کار رفته در جاروشارژی بوش اثر مخربی روی محیط زیست ندارند.
  • برس مکانیکی با فناوری all foor high power: این برس می‌تواند با قدرت تمیزکنندگی فوق العاده بالای خود با سرعت ۵۰۰۰ دور در دقیقه هر نوع آلودگی و کثیفی را از سطوح مختلفی همچون فرش، کاشی و پارکت کاملا تمیز کند.
  • مجهز به فناوری Sensor Bagless: این تکنولوژی در جاروشارژی بوش باعث می‌شود تا دستگاه ریزترین ذرات و آلاینده‌های موجود در محیط را تمیز کرده و از ایجاد حساسیت و آلرژی نیز جلوگیری به عمل آورد. شما با داشتن چنین محصولی هوایی تمیز و پاکیزه در خانه تنفس خواهید کرد.
  • مجهز به فناوری High Power Air Flow: این تکنولوژی با جداسازی ذرات گردوغبار کمک می‌کند تا گردش هوا به خوبی درون دستگاه به جریان افتد که نتیجه آن عملکرد بهینه‌تر دستگاه است.

عدم اشغال فضای زیاد

مورد دیگری که باعث می‌شود جاروشارژی بوش به یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار تبدیل شود، ابعاد و اندازه کوچک آن نسبت به انواع جاروبرقی است. این موضوع باعث می‌شود تا دستگاه فضای کمتری را در خانه اشغال کند و خیلی در چشم قرار نگیرد. علاوه بر این، جاروشارژی دستی بوش که نسبت به مدل ایستاده یا عصایی ابعاد بسیار کوچک‌تری دارد قابلیت قرارگیری درون گاوصندوق ماشین را نیز دارد. بنابراین شما می‌توانید این وسیله را هر جایی که می‌خواهید با خود حمل کنید.

چند منظوره‌

عدم نیاز جاروشارژی بوش به پریز برق، وزن کم، قدرت بالای تمیزکاری و همچنین سَری‌های مخصوص این وسیله باعث شده تا بتوان به راحتی از آن برای تمیز کردن هر جایی استفاده کرد. شما می‌توانید برای تمیز کردن کابینت‌ها، گوشه‌های دیوار، گوشه‌های مبلمان و فضاهای داخلی آن‌ها، زیر مبلمان، قفسه‌ها، فضای داخلی ماشین، داشبورد ماشین و هر نقطه‌ای که تمیز کردن آن با جاروبرقی امکان‌پذیر نیست از جاروشارژی بوش استفاده کنید.

قیمت جاروشارژی بوش

قیمت جاروبرقی بوش نسبت به جاروشارژی بیشتر است. این یعنی خرید جاروشارژی آن هم با وجود قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای که دارد می‌تواند برای خریداران بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر تمام شود. البته باید در استفاده از این دستگاه‌ها نهایت دقت را به کار بگیرید تا بتوانید به نحو احسنت از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری

جاروشارژی بوش یکی از پرفروش‌ترین انواع جاروشارژی در بازار است. از عمده دلایل فروش بالای این محصول می‌توانیم به مواردی همچون؛ قیمت مناسب، ابعاد کوچک و اشغال فضای کم، طراحی بدنه بسیار زیبا و مدرن، قدرت بالا در تمیزکاری، مجهز بودن به فناوری‌های روز دنیا، طول عمر بالا، دارای باتری لیتیوم یونی با سرعت شارژ بالا، امکان گردش هوای آزاد درون دستگاه و حمل آسان اشاره کنیم. این وسیله می‌تواند برای تمیز کردن نقاط دور از دسترس که امکان تمیز کردن آن‌ها با جاروبرقی‌های معمولی وجود ندارد مورد استفاده قرار گیرد. محصولی زیبا و کاربردی که وجود آن در هر خانه‌ای ضروری است.

سوالات متداول

جاروشارژی بوش وسیله‌ای است که بر طبق آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده است. این یعنی شما هر آنچه را که از یک جاروشارژی انتظار دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. قدرت مکش فوق العاده بالا، وزن سبک، سرعت شارژ بالا و… از مهم‌ترین مزایایی هستند که می‌توان برای این محصول اشاره کرد. علاوه بر این، تمام محصولات بوش دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر هستند.
از نظر گنجایش مخزن، جاروبرقی‌ها ظرفیت بیشتری دارند.
جاروبرقی‌ها به دلیل ابعاد بزرگ‌تر و گنجایش بیشتر معمولا گران قیمت‌تر هستند.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *