ماشین لباسشویی چه مارکی خوبه؟

ماشین لباسشویی چه مارکی خوبه

ماشین لباسشویی جزو لوازم اصلی در خانه به حساب می‌آید. در واقع اگر ماشین لباسشویی وجود نداشته باشد، محیط آشپزخانه ناقص به نظر می‌رسد و در نتیجه همه شما به دنبال این هستید که بهترین مارک ماشین لباسشویی را پیدا کرده و آن را خریداری کنید. زیرا می‌دانید که قرار است مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. پس هر چقدر که ماشین لباسشویی کیفیت بالاتری داشته باشد، طول عمر آن هم افزایش پیدا می‌کند. در این بین ممکن است مارک‌های مختلف به شما معرفی کنند و ندانید که دقیقا باید چه برندی را خریداری کنید. یکی از برندها و مارک‌هایی که احتمالا بیش از همه به شما معرفی می‌شود لوازم خانگی بوش است اما بهتر است قبل از خرید، اطلاعات خود را در مورد آنها بالا ببرید تا بتوانید خرید خوبی انجام دهید.

کدام مارک در بین بقیه بهتر است؟

اینکه شما می‌خواهید بدانید کدام مارک و برند را انتخاب کنید، بستگی به سلیقه‌تان هم دارد. اولین کاری که باید انجام دهید، این است که ظاهر محصولات را بررسی کنید و ببینید که ظاهر کدام مارک را بیشتر دوست دارید و می‌پسندید .بعد از آن باید به سراغ بررسی ویژگی‌های فنی بروید و بفهمید که کدام یک از لحاظ کیفیت ارزش خرید بیشتری دارد. گذشته از همه این راهکارها؛ یکی از مارک‌هایی که همیشه معرفی می‌شود و اکثر افرادی که از آن خرید می‌کنند پشیمان نیستند، برند بوش است. اگر شما ماشین لباسشویی بوش خریداری کنید، تمام ویژگی‌های یک ماشین لباسشویی حرفه‌ای را تجربه خواهید کرد. این ماشین لباسشویی‌ها جزو خوش‌ساخت‌ترین محصولات به حساب می آیند. برنامه‌های شستشوی متنوعی دارند، موتور بسیار قوی در آنها تعبیه شده، کم صدا و کم مصرف هستند و کیفیت عالی را احساس خواهید کرد. از طرفی از لحاظ ظاهری و طراحی مطمئن باشید که مورد سلیقه شما خواهد بود و آن را خواهید پسندید. در نتیجه به خاطر همین توصیه می‌کنیم که در بین همه برندها بهترین مارک لباسشویی، بوش است.

ماشین لباسشویی مارک خوب

مشخصات ماشین لباسشویی بوش

از آنجایی که ما این لباسشویی‌ها را به عنوان یکی از بهترین‌ها معرفی کردیم، باید در مورد مشخصات و ویژگی‌های خاص آنها به طور مفصل صحبت کنیم تا شما مجاب بشوید که این ماشین لباسشویی‌ها جزو بهترین مارک ماشین لباسشویی به حساب می‌آیند. برخی از ویژگی‌ها و مشخصات آنها شامل موارد زیر است:

طراحی عالی و منحصربفرد

هیچ چیز به اندازه طراحی نمی‌تواند شما را جذب یک دستگاه کند‌. در واقع طراحی منحصربفرد و یونیک ماشین لباسشویی‌های بوش به گونه‌ای است که نه تنها کیفیت ساخت بالایی دارند، بلکه زیبایی خاصی هم ارائه می‌دهند. از طرفی یکسری روزنه‌های نامتقارن در آن وجود دارد که باعث می‌شود آب شبیه به بارش باران داخل دیگ شستشو بریزد و لباس‌ها از تمام نقاط شسته شوند و آب هم در تمام قسمت‌ها توزیع گردد و زمان خیس خوردن البسه کم شود.

سیستم قفل ماشین لباسشویی

برند بوش امنیت دستگاه را به خوبی رعایت کرده است. لوله‌ها و اتصالاتی در این ماشین لباسشویی‌ها وجود دارند که فشار زیاد آب را تحمل می‌کنند. سیستم قفل الکترونیکی هم داخل آنها طراحی شده و قطعه‌ای به نام Aqua Stop داخلشان وجود دارد که در صورت وجود نشتی، بلافاصله آب قطع می‌شود.

سیستم قفل در ماشین لباسشویی یک ویژگی ایمنی است که به شما اجازه می‌دهد در طول دوره‌ی شستشو، درب ماشین لباسشویی قفل شود و امکان باز شدن تصادفی یا غیرمجاز آن را کاهش می‌دهد. این ویژگی به ویژه در صورت وجود کودکان در خانه یا جلوگیری از دسترسی به درب در طول فرآیند شستشو مفید است. سیستم‌های قفل ماشین لباسشویی ممکن است به چندین شکل عمل کنند:

قفل مکانیکی: در این نوع سیستم قفل ، درب ماشین لباسشویی به وسیلهٔ قفل‌های مکانیکی قفل می‌شود. این قفل‌ها معمولاً پس از شروع دوره‌ی شستشو قفل می‌شوند و تا اتمام دوره قابل باز نشدن هستند. برخی از ماشین‌های لباسشویی امکان باز شدن اضطراری در صورت برقراری وضعیت ایمنی را نیز دارند.

قفل الکترونیکی: در این نوع سیستم قفل با استفاده از تکنولوژی‌های الکترونیکی و سنسورها کار می‌کند. ممکن است نیاز به وارد کردن رمز، استفاده از کارت RFID یا حتی ارتباط با اپلیکیشن موبایل برای قفل و باز کردن درب داشته باشد.

قابلیت شستشوی ملایم

ماشین لباسشویی بوش را جزو بهترین مارک ماشین لباسشویی معرفی کردیم که علت آن هم وجود آپشن‌های مختلف است. برنامه‌های منحصربفردی داخل این ماشین لباسشویی‌ها تعبیه شده که باعث شستشوی ملایم می‌شود؛ یعنی اگر شما لباس‌های پشمی داخل آن بریزید، به تار و پود آن‌ها هیچ آسیبی وارد نخواهد شد. علاوه بر آن، لباس‌ها به تمیزترین حالت خودشان می‌رسند.

شستشوی لباس های ورزشی

برنامه ویژه‌ای برای شستن لباس‌های ورزشی در ماشین‌های لباسشویی بوش به کار گرفته شده است. همانطور که می‌دانید الیاف لباس‌های ورزشی معمولاً از جنس میکروفایبر هستند که این تکنولوژی هم با این نوع الیاف سازگاری دارد. در واقع خیلی راحت می‌توانید لباس‌های مخصوص پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، ژیمناستیک و … خود را بشویید، بدون اینکه کمترین آسیبی وارد شود و لباس ها را خراب کند.

صرفه جویی در مصرف آب

ویژگی به نام Aqua Plus در این ماشین لباسشویی‌ها از برند بوش تعبیه شده است که حداکثر استفاده ممکن از آب ورودی به دستگاه اتفاق می‌افتد و در نتیجه آبکشی بسیار عالی پیش خواهد رفت.

بهترین مارک لباسشویی

صفحه نمایشگر دیجیتال

این ماشین لباسشویی‌ها صفحه نمایشگر واضح و دیجیتالی دارند که باعث می‌شود شما متوجه روند شستشو بشوید، زمان باقیمانده را بفهمید، دور موتور و دمای انتخابی به شما نشان داده می‌شود و همه چیز کاملا مشخص، واضح و دقیق است.

جلوگیری از رنگ دادن لباس های تیره

یکی از مشکلاتی که در ماشین لباسشویی‌های معمولی وجود دارد، این است زمانی که لباس‌های تیره و روشن را با هم داخل ماشین لباسشویی میریزید، متوجه می‌شوید که لباس‌های روشن رنگ گرفته‌اند اما از آنجایی که برند بوش بهترین مارک ماشین لباسشویی است، این اتفاق رخ نمی‌دهد. تکنولوژی کاملا هوشمندانه‌ای که در آن طراحی شده، مخصوص لباس‌های تیره است و شما می‌توانید در چند دمای متفاوت آنها را شستشو دهید، در نتیجه لباس‌ها بور نمی‌شوند و اثری از مواد شوینده هم روی آنها باقی نخواهد ماند.

شستشوی سریع لباس

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در ماشین لباسشویی‌های بوش طراحی شده است، شستشوی سریع لباس است. به این صورت شما می‌توانید ۶۰% زمان شستشو را کاهش دهید. همه چیز بستگی به آن دارد که از کدام برنامه شستشو استفاده کرده باشید تا بتواند زمان شستشو را کم کند. همه برنامه‌ها قابلیت این را دارند که شستشوی سریع داشته باشند، فقط یک شستشوی ۱۵ دقیقه‌ای جداگانه داخل آن وجود دارد که قابل ترکیب با برنامه دیگری نیست. مثلا اگر شما ۵ کیلو لباس داخل ماشین انداخته باشید، فقط برنامه ۶۰ دقیقه‌ای می‌تواند این شستشو را انجام دهد اما می‌توانید با استفاده از برنامه‌ای که ماشین لباسشویی بوش به عنوان آپشن اضافه دارا است، این کار را در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام دهید که در ماشین لباسشویی‌های دیگر معمولاً چنین قابلیتی وجود ندارد.

مصرف بهینه برق، آب و انرژی

قابلیت جدید و ویژگی دیگری در ماشین لباسشویی‌های بوش به عنوان بهترین مارک ماشین لباسشویی طراحی شده که امکانات بسیار جدیدی دارد. به این صورت که شما می‌توانید ماشین لباسشویی را روی حالت Eco Perfect تنظیم کنید و آن را به برنامه‌های شستشوی موجود اضافه کنید تا در مصرف برق، انرژی و آب صرفه‌جویی شود. حتی نسبت به برچسبی هم که روی ماشین لباسشویی وجود دارد، ۳۰ درصد آب و برق انرژی کمتری صرف می‌شود و زمان شستشو هم کاهش پیدا خواهد کرد.

به تاخیر انداختن زمان شستشو

قابلیت دیگری هم در ماشین لباسشویی‌های بوش وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن، زمان شروع شستشو را بین ۱ تا ۲۴ ساعت بعد تنظیم کنید و بعد از اینکه از بیرون به منزل می‌رسید، لباس‌هایتان کاملاً شسته شده و تمیز هستند. می‌توانید این کار را برای نیمه‌های شب هم برنامه‌ریزی کنید که نرخ برق ارزانتر است.

فناوری درام واریو

زمانی که شما می‌خواهید لباس‌های نازک یا گران قیمت را داخل ماشین لباسشویی شستشو دهید، باید مراقب باشید که به آن‌ها اسیبی وارد نشود. بدین منظور فناوری به نام درام واریو داخل ماشین لباسشویی‌ها طراحی شده که این مشکل را برایتان حل و فصل می‌کند و باعث می‌شود تا شما برای پارچه‌های ظریف بهترین نتیجه شستشو را داشته باشید. به این صورت که سطح درام قطعاتی نرم دارند و باعث می‌شوند لباس‌های ظریف به درب آن گیر نکند، دچار کشیدگی و پارگی نشوند، شستشوی آنها هم به ملایم‌ترین حالت ممکن اتفاق بیفتد و در نتیجه لکه‌گیری به صورت عمیق و بدون آسیب انجام خواهد شد.

سیستم ضد لرزش

ماشین لباسشویی‌های بوش سیستمی داخل خودشان دارند که از صدا و لرزش جلوگیری می‌کند؛ موضوعی که در دیگر ماشین لباسشویی‌ها وجود دارد و آزار دهنده است. این سیستم‌ها طراحی بسیار قدرتمندی دارند، باعث می‌شوند که قطعات متحرک ماشین بدون اینکه سر و صدا ایجاد کنند، به خوبی کار کنند. ارتعاشات و لرزش‌ها نیز را به خودشان جذب می‌کنند و‌ در نتیجه درام بی‌صدا به صورت ثابت کار خودش را انجام می‌دهد.

فناوری آب فعال

ویژگی دیگری در برند بوش به عنوان بهترین مارک ماشین لباسشویی وجود دارد که به آن ویژگی آب فعال می‌گویند. نام دیگر آن در زبان انگلیسی Active Water است که باعث افزایش کارایی دستگاه می‌شود و شستشوی بسیار عالی را برای لباس‌ها به انجام می‌رساند و اب را به صورت هدفمند توزیع می‌کند. یک فیلتر مخصوص و جداگانه هم دارد که باعث صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی خواهد شد.

تکنولوژی iDos

اگر بخواهیم فقط یک دلیل بیاوریم که بوش بهترین مارک ماشین لباسشویی است، این تکنولوژی برای ما کفایت می‌کند.‌ برای تکنولوژی بسیار مهمِ iDOS به این صورت عمل می‌کنند که سنسورهایی داخل ماشین لباسشویی تعبیه می‌شود و به صورت خودکار و هوشمند لباس‌ها را وزن می‌کند و‌‌ بعد از آن میزان کثیفی و لکه‌های روی لباس را شناسایی و بررسی می‌کند و با توجه به میزان کثیفی و وزن تعیین می‌کند که چه میزان مواد شوینده‌ای مورد نیاز است‌. همچنین زمان چرخه شستشو، چرخش درام و آبکشی هم تعیین می‌شود. همین باعث میشود که ماشین لباسشویی بوش نسبت به دیگر ماشین لباسشویی‌ها متمایز و بهتر باشد.

بهترین مارک ماشین لباسشویی

چگونه مطمئن باشیم که خرید درستی انجام داده‌ایم؟

برای اینکه شما متوجه شوید چه ماشین لباسشویی را خریداری کنید، در این مقاله به طور مفصل برایتان توضیح دادیم و برند بوش را به شما معرفی کردیم و گفتیم که چه ویژگی‌های منحصربفردی دارد که می‌توان آن را به عنوان بهترین مارک ماشین لباسشویی معرفی کرد اما کار شما  اینجا به اتمام نمی‌رسد. مهمترین چیزی که باید بدانید، این است که قبل از هر اقدامی راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش را مطالعه کنید. ما در این‌باره داخل سایت خودمان صحبت کردیم و می‌توانید این مقاله را از سایت مطالعه کنید، اطلاعات مهمی به دست بیاورید و متوجه شوید که چه مدلی از ماشین لباسشویی را باید انتخاب کنید و چه ویژگی‌هایی را مدنظر قرار دهید تا انتخاب دقیق و عالی داشته باشید.

ماشین لباسشویی بوش را از کجا بخریم؟

از آنجایی که سودجویان زیادی در بازار وجود دارند و از شهرت و محبوبیت برندهای شناخته شده سوء استفاده می‌کنند، باید حواستان را خیلی جمع کنید. ماشین لباسشویی‌های بوش جزو برندهای پرطرفدار هستند و ممکن است انواع تقلبی آنها در بازار وجود داشته باشد. به خاطر همین باید از منبعی مورد اطمینان خرید خود را به انجام برسانید. توصیه ما این است که حتماً به ما ما مراجعه کنید. فروشگاه ما با عنوان خانه بوش یکی از بهترین و قابل اعتمادترین مکان‌هایی است که می‌توانید لوازم خانگی بوش را تهیه کنید. ما به عنوان نمایندگی بوش در تهران محصولات این برند را به شما ارائه می‌دهیم و تضمین می‌کنیم که این محصولات کاملا اصل، اورجینال و باکیفیت هستند و گارانتی‌های طولانی مدت دارند. اگر هم می‌خواهید خرید اینترنتی انجام دهید، کافی است که محصولات سایت ما را بازدید کنید، قیمت‌های آنها را مقایسه کنید و ثبت سفارش را به انجام برسانید. برای مراجعه حضوری هم آدرس ما در صفحه اصلی سایت قرار داده شده است.

در این مقاله به طور مفصل برایتان راجع به بهترین مارک ماشین لباسشویی توضیح دادیم و دلایلی را آوردیم که به شما ثابت شود، بوش می‌تواند بهترین مارک در این زمینه باشد. ماشین لباسشویی‌های بوش ویژگی‌های منحصربفرد و متعددی دارند و از آخرین تکنولوژی‌ها برای آن‌ها استفاده شده است و در نتیجه می‌تواند انتخاب عالی باشد. همچنین برایتان توضیح دادیم که چگونه خرید این ماشین لباسشویی‌ها را انجام دهید تا از کیفیت بالای کار اطمینان داشته باشید. پس اگر مجاب شده‌اید که ماشین لباسشویی بوش می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد، حتماً به ما مراجعه کنید و از مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی‌های باکیفیت بازدید کنید.

سوالات متداول

بوش یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که ماشین لباسشویی‌های آن دارای ویژگی و قابلیت‌های زیادی است.
با استفاده از عملکرد Reload می‌توانید لباس‌های فراموش شده را به ماشین لباسشویی اضافه کنید. تنها کافی است که دکمه Pause را فشار داده و لباس‌ها را اضافه کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *