معرفی چند مورد از بهترین چای‌ساز و قهوه‌سازهای بوش به همراه قیمت

معرفی چند مورد از بهترین چای‌ساز و قهوه‌سازهای بوش به همراه قیمت

 

چایی و قهوه جزو پرمصرف‌ترین نوشیدنی‌ها در سراسر جهان به شمار می‌آیند اما نكته‌اي كه در شيوه مصرف اين نوشيدني‌ها وجود دارد روش‌هاي گوناگون موجود براي آماده سازي اين نوشيدني‌هاست. متناسب با گوناگوني روش‌هاي آماده سازي اين نوشيدني‌ها شركت‌هاي مختلف سازنده لوازم خانگي لوازم و تجهيزات متفاوتي را براي تهيه چاي و قهوه ساخته و روانه بازار كرده‌اند.ويژگي‌هاي اين دستگاه‌ها با يكديگر متفاوت است از جمله تجهيزاتي كه براي آماده سازي چاي و قهوه استفاده مي‌شود،‌چاي ساز و قهوه‌سازهاي برقي هستند. چایی ساز بوش يكي از انواع لوزام برقي است كه براي تهيه چاي از آن استفاده مي‌شود. در اينجا به بررسي برخي ويژگي‌هاي چایی ساز بوش، قيمت چایی ساز بوش و قيمت قهوه‌ساز بوش مي‌پردازيم.

 

انواع چایی ساز بوش

ابتدا براي انتخاب يك چایی ساز مناسب بايد با انواع آن آشنا باشيد. چایی ساز بوش در دسته‌هاي استند دار، چاي ساز بوش بدون قوري و چایی ساز بوش روي هم در بازار موجودند. قيمت چایی ساز بوش متناسب با هر يك از اين مدل‌ها متفاوت است.

چایی ساز بوش

 

چایی ساز استند دار با توجه به ظاهر زيبايي كه دارد براي استفاده در آشژزخانه طراحي شده است و نمايي مدرن به آشپزخانه مي‌بخشد. در اين مدل از چایی ساز بوش استند به برق متصل مي‌شود و كتري و قوري روي آن قرار مي‌گيرند. چاي برروي صفحه دم‌كن قرار مي‌گيرد.

چایی از بدون قوری یک کتری برقی است که محفظه چایی داخل کتری قرار دارد و چایی با بخار آب جمع شده داخل کتری دم می‌کشد.

چایی ساز روي هم يا بالا و پايين ، اين مدل از چایی ساز بوش نيز جزو چایی سازهاي خانگي است و روش كار آن به اين صورت است كه چاي پس از جوش آمدن آب درون كتري با بخار آب آن دم مي‌كشد. تفاوت اين مدل با مدل استند دار در اين است كه طعم چاي در اين مدل از چایی ساز بوش بهتر حفظ مي‌شود. قيمت چاي ساز بوش بالا و پايين نسبت به قيمت چایی ساز بوش استند دارد و قيمت چایی ساز بوش بدون قوري بالاتر است.

قیمت چایی ساز بوش بر اساس جنس بدنه

بدنه چایی ساز نیز از دیگر فاکتورهایی است که علاوه بر زیبایی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد. به همان نسبت نیز قیمت چایی‌ساز بوش متناسب با جنس بدنه متفاوت است. چایی ساز بوش از جنس های پلاستیکی، استیل و شیشه‌اي توليد مي‌شود و هر كس متناسب با سليقه، ذائقه و دكور لوازم منزلش مي‌تواند يكي از انواع آن را انتخاب كند.

 

اجزاي تشكيل دهنده چایی ساز بوش

صافي كتري، سيستم قطع‌كن خودكار، تنظيم كننده درجه حرارت، گرم نگهدارنده، نشانگر آب كتري و تايمر كتري برخي ديگر از قطعات هستند كه در اغلب چایی سازها وجود دارد و كاربردهاي خاص خود را دارند.

صافي كتري مانع ورود رسوبات به داخال فنجان مي‌شود، نشانگر آب همانطور كه از نامش بر مي‌آيد، ميزان آب كتري را نشان مي‌دهد و شما مي‌توانيد از روي آن متوجه كم شدن آب كتري شويد. سيستم قطع كننده خودكار پس از جوش آمدن آب كتري دستگاه را به صورت اتوماتيك خاموش مي‌كند. گرم نگهداره به شما اين امكان را مي‌دهد كه آب كتري و چاي را در يك دماي ثابت گرم نگهداريد. از طريق تايمر نيز مي‌تواني به دستگاه برنامه دهيد تا در يك زمان مشخص به طور خودكار خاموش شود.

 

پر فروش ترین مدل های چایی ساز بوش

چایی ساز TTA2010، چایی ساز مدل  TTA2201، چایی ساز TTA5603  و چایی ساز TTA5883 برخی از انواع چاییساز بوش هستند.

همانطور كه گفته شد قيمت چایی ساز بوش متناسب با مدل و جنس آن متفاوت است و شما مي‌توانيد با مبلغي مابين 950 هزار تومان تا 5 ميليون تومان چایی ساز بوش مناسب خود را انتخاب كنيد. برای مشاهده قیمت چایی‌ساز بوش و خرید آنها به سایت خانه بوش يكي از مراكز ارايه دهنده اين كالا به شمار مي‌آيد.

 

 

چایی ساز بوش

قيمت قهوه ساز بوش

معمولا از هر وسيله‌اي كه براي تهيه قهوه استفاده كنيد قهوه ساز است اما معمولا اين عنوان براي قهوه‌سازهاي برقي داراي فيلتر به كار مي‌رود اين مدل از قهوه‌سازها براي تهيه قوه فرانسه به كار مي‌آيند.

 

قهوه ساز بوش

 

طرزكار دستگاه‌هاي قهوه ساز بوش به اين صورت است كه شما پودر قهوه را درون فيلتر كاغذي ريخته و آن را درون قيف قهوه‌ساز قرار مي‌دهيد و مخزن آب دستگاه را پر مي‌كنيد، معمولا در این دستگاه‌ها يك قوري تعبيه شده است كه قهوه آماده سرو درون آن مي‌ريزد.

اسپرسو سازها از ديگر مدل‌هاي قهوه ساز بوش محسوب مي‌شوند كه امروزه بين مردم جايگاه بيشتري نسبت به مدل‌هاي قديمي قهوه ساز پيدا كرده‌اند. دستگاه‌های اسپرسوساز نيز انواع مختلفی دارند و قيمت قهوه‌ساز بوش از نوع اسپروساز به نسبت مدل‌هاي قديمي بيشتر است اما خرید یکی از آن‌ها در واقع صرفه‌جویی در هزینه‌هاست. زیرا شما را از پرداخت روزانه پول برای خوردن قهوه در کافی‌شاپ‌ها خلاص می‌کند و علاوه بر آن سرعت بالایی دارند و در زماني كوتاه قهوه با کیفیت و خوش طعم به دست شما می‌رساند.

قيمت قهوه ساز بوش نيز بسته به مدل آن متفاوت است و هركس متناسب با كيفيت و مدلي كه مورد نظر دارد يكي از آنها را انتخاب مي‌كند.

قهوه ساز بوش

 

قهوه ساز تمام اتوماتیک TES60321RW، قهوه ساز تمام اتوماتیک TES60729RW و قهوه ساز تمام اتوماتیک توکار CTL636ES1 برخي از مدل‌هاي قهوه ساز بوش هستند. قيمت قهوه ساز بوش در بازار بين 3 ميليون تومان تا 6 ميليون تومان متفاوت است و براي اطلاع از قيمت قهوه ساز بوش نيز خانه بوش اطلاعات لازم را در اختيار شما مي‌گذارد.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *