مزیت چای ساز بوش نسبت به سایر برندها در چیست؟

چای ساز بوش

ایرانی‌ها از زمان ورود چای به کشور علاقه زیادی به نوشیدن چای نشان دادند؛ البته که نوشیدن چای در سراسر جهان نیز دارای طرفداران زیادی است. امروزه چای در انواع مختلفی مانند سبز، سیاه، سفید، گیاهی وغیره وجود دارد و هر کدام دارای خواص مخصوص به خود هستند. هر شخص با توجه به سلیقه خود می‌تواند هر کدام از انواع چای را برای نوشیدن انتخاب کند و اگر به دنبال تهیه یک چای دبش باشید به احتمال زیاد به چای ساز بوش نیاز خواهید داشت.

علاقه‌مندان به چایی و کسانی‌که در نوشیدن چای سابقه طولانی دارند، دم کردن چای را به هنر تشبیه کرده‌اند. آنها معتقدند که برای درست کردن چای علاوه بر مهارت و توانایی باید از دستگاه‌های مناسب و با کیفیت استفاده کرد. به همین دلیل در ادامه ما در مورد چای سازهای برند معروف بوش که دارای طرفداران زیادی بوده، صحبت می‌کنیم.

درباره برند بوش

در صنعت لوازم الکترونیک و لوازم خانگی، برند بوش (BOSCH) یک نام مطرح و معروف است. این شرکت معروف آلمانی در سال ۱۸۸۶ راه‌اندازی شد. این شرکت در شهر اشتوتگارت آلمان توسط شخصی با نام روبرت بوش تاسیس شده است. مانند هر شرکت نوپایی، دهه‌ی اول تاسیس این شرکت دوران سختی برای روبرت بوش بود. اما با پشتکار و امید فراوان به موفقیت در نهایت بوش به موفقیت رسید.

برند بوش امروزه یکی از مطرح‌ترین برندهای صنعتی جهان به حساب می‌آید. مشتریان شرکت بوش در طی چند ساله که خدمات این شرکت را دریافت کرده‌اند، بسیار راضی بوده‌اند.

معرفی چای ساز بوش

بهترین چای ساز بوش

در طی چند سال گذشته کتری و سماور جای خود را به چای‌سازها داده‌اند. این اتفاق به علت پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی، رخ داده است. هر فردی با داشتن یک چای ساز خوب می‌تواند در کمترین زمان برای خود و اعضای خانواده چای درست کند. برندهای مطرح ایرانی و خارجی زیادی محصول چای ساز را تولید می‌کنند. یکی از این برندهای معروف و محبوب بوش است.

کتری‌ها توان حرارتی بالایی دارند که آب را سریعا به جوش می‌آورند. سپس کتری‌ها با تغییر حالت، مصرف را کم کرده و آب را گرم نگه می‌دارند. با این کار چای در قوری به‌آرامی دم می‌کشد و چایی خوش‌طعم و خوش‌رنگی تولید شود. چای ‌ساز بوش ساختار ساده‌ای دارد و یک المنت، آب را به جوش می‌آورد. همچنین یک ترموستات، سیستم گرم‌نگهدار را کنترل می‌کند.

چای سازهای بوش دارای توان حرارتی بسیار بالایی است و همچنین با سرعت خیلی بالایی به دمای جوش می‌رسد. این چایی ساز ظاهر زیبای دارد که مانند دیگر خریداران چای ساز، نظر شما را هم به خود جلب خواهد کرد.

انواع مدل های بوش

قبل از این‌که با قابلیت‌‌ها و تکنولوژی‌های چای ساز بوش آشنا شویم به معرفی انواع مدل‌های بوش می‌پردازیم.

  • چای ساز دم آور
  • چای ساز استندی

چای ساز دم آور

چای ساز دم‌‌آور به محصولاتی گفته می‌شود که کتری و قوری بر روی یکدیگر قرار می‌گیرند. در چایی ساز دم آور بوش، کتری و قوری بر روی یک پایه قرار دارند که مجهز به المنت‌‌های حرارتی است.

چای ساز استندی

چای ساز استندی به محصولاتی گفته می‌شود که کتر و قوری به شکل جداگانه بر روی یک صفحه قرار دارند.

قبل از خرید چای ساز بوش باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

چایساز بوش

  • جنس کتری
  • جنس قوری
  • ظرفیت کتری و قوری
  • نشانگر روی بدنه
  • توان مصرفی

جنس کتری

اگر کتری چای سازهای بوش از جنس پلاستیک شفاف باشد، دیگر نگرانی در مورد سلامت افراد وجود نخواهد داشت. شما با توجه به سلیقه و طراحی فضای آشپزخانه‌ی خود، می‌توانید چای سازی بوش با کتری استیل یا پلاستیکی انتخاب کنید.

جنس قوری

جنس قوری چای‌ سازهی برند بوش معمولا می‌تواند از جنس استیل یا شیشه باشد. قوری استیل با کتری استیل همین محصول ست می‌شود و ظاهری شیک به آشپزخانه‌ی شما می‌دهند.

ظرفیت کتری و قوری

معمولا ظرفیت قوری‌های چای سازهای برند بوش بین 7/0 تا ۱ لیتر است. همچنین ظرفیت کتری‌ها بین 7/1 تا ۲ لیتر است. تفاوت چندانی در ظرفیت‌های مختلف چای ساز وجود ندارد. اما شما می‌توانید با توجه به جمعیت خانوار و نیاز خود، ظرفیت مناسب را انتخاب کنید.

نشانگر روی بدنه

نشانگر روی بدنه‌ی کتری میزان سطح آب داخل آن را به شما نشان می‌دهد. ازآنجایی‌که جنس کتری‌های چای سازهای برند بوش معمولا از استیل یا پلاستیک است، ممکن است نتوانید به‌راحتی داخل آن را مشاهده کنید. به همین دلیل نشانگرهایی در محل شفاف کتری قرار داده می‌شوند تا شما بتوانید میزان آب کتری را ببینید.

توان مصرفی

اکثر چای ‌سازهای بوش دارای توان مصرفی بین ۱۷۸۵ تا ۱۸۰۰ وات هستند. متوجه می‌شوید که تفاوت چندانی بین این دو عدد وجود ندارد. عملکرد و قدرت دستگاه چای ساز بوش در هر کدام از این توان‌ها یکسان است. دقت داشته باشید که هرچه توان دستگاه بالاتر باشد، زمان به جوش آمدن آب هم کمتر خواهد بود.

تکنولوژی‌های به کاررفته در ساخت چای ساز بوش

چای سازهای بوش

در ادامه به بحث تکنولوژی‌های به کاررفته در چای ساز بوش می‌پردازیم. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • سیستم خاموش شدن خودکار
  • گرم نگهدارنده
  • پایه چرخش ۳۶۰ درجه
  • صافی قوری و فیلتر تفاله گیر

سیستم خاموش شدن خودکار

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در چای ساز بوش، سیستم خاموش شدن خودکار یا قطع‌کن اتوماتیک است. این ویژگی در چایی ساز باعث ایمنی بالا در دستگاه می‌شود. هنگامی‌که آب جوش بیاید، چایی‌ساز به‌صورت خودکار روی حالت گرم‌ نگهدارنده قرار می‌گیرد. اگر شما چای‌ سازی انتخاب کنید که این آپشن را داشته باشد، در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهد شد.

همچنین پس از تمام شدن آب کتری، چای‌ساز به‌صورت خودکار خاموش می‌شود. این کار از خطرات احتمالی جلوگیری می‌کند. این تکنولوژی در چای ساز بوش به شکل بسیار قوی به کار برده شده است.

گرم نگهدارنده

انواع مدل چای ساز بوش

در چای سازهای برند بوش پس از به جوش آمدن آب و قطع شدن سیستم، دستگاه به‌صورت خودکار روی سیستم گرم نگهدارنده قرار می‌گیرد. دمای آب بر روی ۷۰ درجه‌ی سانتی‌گراد ثابت می‌ماند و آب را داغ نگه می‌دارد.

پایه چرخش ۳۶۰ درجه

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های چای‌ساز بوش، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است. شما می‌توانید کتری را در هر جهتی که می‌خواهید و برایتان آسان‌تر است، روی پایه‌ی چای‌ساز بگذارید. پس اگر شما راست ‌دست یا چپ‌ دست باشید، در استفاده از این چایی ساز مشکلی نخواهید داشت.

صافی قوری و فیلتر تفاله گیر

قوری‌های چای ساز بوش، صافی و فیلتر تفاله‌گیر دارند. شما برای داشتن لیوانی از چای خوش‌رنگ و شفاف باید از ورود تفاله‌ها و خاک چای به داخل فنجان جلوگیری کنید. همچنین این صافی را می‌توانید به‌راحتی از قوری بیرون آورده و بشویید.

خرید انواع چای سازهای بوش از خانه بوش

چای ساز شیشه ای بوش

خانه بوش در زمینه فروش چای ‌سازهای بوش تجربه زیادی دارد. امروزه چای ساز برند بوش به عنوان یک دستگاه کارآمد و ضروری در آشپزخانه هر ایرانی دیده می‌شود. چای ساز ساخت کمپانی بوش معتبر طرفداران زیادی دارد.

در عصر حاضر، چای ساز بوش آلمانی دارای مدل‌های متفاوتی در بازار است. این چای سازها دارای خصوصیاتی مشابه در طراحی و تکنولوژی به کار رفته در خود هستند. اما با این حال تفاوت‌هایی نیز با هم دارند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از لیست قیمت مدل‌های مختلف چای سازهای بوش با کادر فروش خانه بوش تماس بگیرید.

جمع بندی

بدون شک اکثر ایرانیان به نوشیدن چای بسیار علاقه‌مند هستند. بنابراین داشتن دستگاهی که در کمترین زمان چای را آماده کند، بسیار رضایت‌بخش است. چای‌ساز وسیله‌ای مهم در هر خانه بوده و در سال‌های اخیر طرفدار زیادی پیدا کرده است. بوش یکی از برندهای معروف در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ لوازم خانگی از جمله چای ساز است.

در این مقاله سعی کردیم شما را با چای سازهای برند بوش و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا کنیم. همچنین انواع مدل‌های چای ساز برند بوش را معرفی کردیم که شما هر چه راحت‌تر محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *