راهنمای جامع خرید آبمیوه گیری بوش | مهم‌ترین نکاتی که باید بدانید

خرید آبمیوه گیری بوش

لذت خوردن آبمیوه‌های طبیعی و خنک که به دست خودتان و توسط آبمیوه گیری گرفته می‌شود، به هیچ عنوان قابل مقایسه با آبمیوه‌های صعنتی و کارخانه‌ای نیست. برند بوش که یک برند پیشرو در زمینه تولید لوازم برقی است، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید آبمیوه گیری است. در ادامه ضمن معرفی آبمیوه گیری بوش برای شما نکات مهم را هنگام خرید آبمیوه گیری شرح می‌دهیم؛ با راهنمای خرید آبمیوه گیری بوش همراه ما بمانید.

معرفی آب میوه گیری بوش

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای است که بهتر است از همه نظر مجهز باشد. یکی از وسائل آشپزخانه که این روز‌ها نیاز به آن به طور جدی حس می‌شود، آبمیوه گیری است. با استفاده از آبمیوه گیری شما می‌توانید به راحتی در هر موقع از روز سراغ آب گیری از میوه‌های مورد علاقه خود بروید و حتی می‌توانید آب چند میوه را باهم ترکیب کنید و از آبمیوه طبیعی خود لذت ببرید.

آب میوه گیری بوش که توسط برند محبوب و با سابقه بوش تولید شده یکی از پر فروش‌ترین محصولات این برند است. این برند سال‌های طولانی در تولید لوازم برقی از رقیبان خود جلو بوده و توانسته محصولات با کیفیت که باب میل مشتری هستند را به بازار روانه کند.

مهم‌ترین نکته در مورد آبمیوه گیری بوش، که آن را نسبت به دیگر آبمیوه گیری‌ها متمایز می‌کند، میزان کم مصرف برق آن است. این مسئله این روز‌ها با توجه به هزینه‌های برق و کمبود آن در برخی مناطق بیشتر از قبل اهمیت پیدا کرده است. مصرف به صرفه برق در مورد اکثر محصولات بوش صادق است و تولید کنندگان با علم به این موضوع دست به تولید محصولات برقی بوش می‌زنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های آبمیوه گیری بوش، دوام بسیار بالای اجزای آن است. شاید برای کسانی که از آبمیوه گیری استفاده می‌کنند، این موضوع روشن باشد که بعد از چند وقت استفاده از آبمیوه گیری، دستگاه آن‌ها به تعمیر نیاز پیدا می‌کند. آبمیوه گیری بوش به دلیل داشتن استاندارد‌های لازم و قطعات اصل، دوام بسیار بالایی دارد و امکان خراب شدن آن بعد از استفاده‌های طولانی بسیار کم است.

قیمت آب میوه گیری بوش

نکات مهم هنگام خرید آبمیوه گیری بوش

قیمت آبمیوه گیری بوش

همیشه قبل از خرید هر محصولی، یکسری نکات مهم وجود دارد که باید به آن توجه کنید تا بعد از خرید دچار پشیمانی نشوید و تردید‌هایتان را هنگام خرید کنار بگذارید. در مورد خرید آبمیوه گیری هم این نکات وجود دارند. در ادامه به مهم‌ترین نکات هنگام خرید آبمیوه گیری اشاره می‌کنیم.

جنس تیغه

تیغه یکی از اصلی‌ترین اجزای آبمیوه گیری است که هنگام هر استفاده به شدت درگیر می‌شود و با خرد کردن میوه‌ها و گرفتن آب آن‌ها سر و کار دارد. به همین دلیل جنس آن بسیار اهمیت دارد و هنگام خرید آبمیوه گیری باید به این نکته توجه کنید.

تیغه آبمیوه گیری می‌تواند از جنس‌های مختلفی باشد؛ اینکه چه جنسی مناسب است بستگی به شما دارد. تیغه‌های فولادی ممکن است صورت عدم مراقبت دچار زنگ زدگی شود. برای کند کردن روند زنگ زندگی تیغه، بهتر است بعد از هر بار استفاده تیغه را به خوبی خشک کنید و نگذارید رطوبت روی آن بماند.

تیغه‌های پلاستیکی مقاومت کمتری نسبت به تیغه‌های فولادی دارند اما در مقابل زنگ زدگی در ایمن هستند. به هر حال اگر می‌توانید به خوبی از پس تمیز کردن و خشک کردن مرتب تیغه بر بیایید، بهتر است تیغه‌های فولادی را انتخاب کنید.

توان مصرفی

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، توان مصرفی محصولات برقی بسیار اهمیت دارد و این روز‌ها کمتر کسی به آن توجه می‌کند. اگر آبمیوه گیری از یک حدی توان مصرفی بیشتری داشته باشد، ممکن است دچار هزینه‌های بسیار بالا شود و از استاندارد‌های صرفه جویی در برق پیروی نکند.

بنابراین هنگام خرید آبمیوه گیری حتما به توان مصرفی آن توجه لازم را داشته باشید تا از دچار شدن به هزینه‌های ناشی از مصرف برق جلوگیری کنید.

سرعت چرخش موتور

نکته مهم دیگری که باید هنگام خرید آبمیوه گیری به آن توجه کنید، سرعت آبمیوه گیری است. هر چه سرعت آبمیوه گیری بیشتر باشد میزان بازدهی آن بیشتر است و با سرعت بیشتری به روند آبمیوه گیری می‌پردازد.

میزان سرعت می‌تواند به دنده‌های تیغه ربط داشته باشد. تیغه‌های دو یا سه دندانه با سرعت بیشتری آب گیری می‌کنند و تیغه‌های تک دندانه با سرعت کمتر.

صدای دستگاه آب میوه گیری

ممکن است شما هم از آن دست افرادی باشید که از صدای لوازم برقی این چنینی بی زار هستید. گاهی انقدر صدای این لوازم آزار دهنده است که تحمل آن حتی برای چند ثانیه نیز سخت می‌شود. از طرفی وقتی سرعت و توان آبمیوه گیری بالاتر باشد، صدای بیشتری تولید می‌کند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، آبمیوه گیری بوش در عین داشتن قدرت و سرعت بالا، صدای کمتر تولید می‌کند و این صدا از حالت آزار دهنده بودن خود خارج می‌شود.

معرفی 3 آب میوه گیری بوش برای خرید

اکنون که نکات مهم در مورد خرید آبمیوه گیری بوش را تا حدودی بررسی کردیم، بهتر است چند مورد از محصولات برتر آبمیوه گیری بوش را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بین گزینه‌های معرفی شده بهترین گزینه را مناسب با بودجه و نیاز خود انتخاب کنید. سه محصول معرفی شده به ترتیب گزینه‌های اقتصادی، متوسط و گران هستند.

آب مرکبات گیری بوش مدل MCP3500

آب مرکبات گیری بوش مدل MCP3500

یکی از اقتصادی‌ترین آب میوه گیری‌‌های بوش، آبمیوه گیری بوش تک کاره مدل MCP3500 است. این آبمیوه گیری با وجود داشتن ویژگی‌ها و کاربرد‌های فراوان، قیمت نسبتا مناسبی دارد و اگر دنبال یک گزینه اقتصادی می‌گردید، این آبمیوه گیری گزینه مناسبی برای شما است. یکی از کاربرد‌های مفید این آبمیوه گیری قابلیت تنظیم پالپ است. با این قابلیت می‌توانید مقدار خرد شدن میوه مرکبات را اندازه گیری کنید و اگر دوست دارید آبمیوه شما همراه با پالپ باشد، می‌توانید آن را تنظیم کنید.

ویژگی‌های آب مرکبات گیری بوش مدل MCP3500 در یک نگاه:

  • توان مصرفی: 25 وات
  • ظرفیت مخزن آبمیوه: 0.8 لیتر
  • قابلیت تنظیم مقدار پالپ
  • چرخش دو طرفه تیغ

آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0

آب میوه گیری بوش مدل MES25A0

گزینه مناسب دیگری که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم، آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0 است. مهم‌ترین ویژگی این آبمیوه گیری داشتن دو مخزن جدا یکی برای عصاره و دیگری برای تفاله است. این مسئله به کیفیت خروجی آبمیوه شما چند درجه اضافه می‌کند و می‌توانید از خوردن یک آبمیوه خالص و بدون تفاله لذت ببرید.

شست‌وشوی این دو مخزن به دلیل جنس مناسب آن کاری بسیار آسان است و حتی می‌توانید با استفاده از ماشین ظرفشویی این کار را انجام دهید.

این آبمیوه گیری مانند گزینه قبلی صرفا برای گرفتن آب مرکبات نیست بلکه به لطف تیغه‌های استیل و بدنه محکم آن می‌توانید عصاره انواع سبزیجات مفید مانند کرفس را بگیرید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این آبمیوه گیری وجود قابلیت تنظیم سرعت است. شما می‌توانید بسته به نوع میوه و میزان عصاره گیری آن سرعت مورد نظر خود را تنظیم کنید.

لوله بزرگ این آبمیوه گیری می‌تواند قطعات بزرگ میوه را به درون آبمیوه راه دهد. بنابراین نیازی به اینکه میوه را به قطعات بسیار ریز خرد کنید ندارید.

ویژگی‌های آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0 در یک نگاه:

  • توان مصرفی: 700 وات
  • ظرفیت مخزن آبمیوه: 1.25 لیتر
  • ظرفیت مخزن تفاله گیری 2 لیتر
  • قابلیت تنظیم سرعت

آب میوه گیری بوش مدل MES4010

آب میوه گیری بوش مدل MES4010

گزینه دیگری که نسبت به دیگر آبمیوه گیری‌های معرفی شده پیشرفته‌تر است و تکنولوژی پر کاربردی دارد، آبمیوه گیری بوش 1200 وات مدل MES4010 است.

طراحی منحصر به فرد این آبمیوه گیری باعث شده تا بسیاری از کسانی که از گرفتن آبمیوه طبیعی لذت می‌برند، نظرشان به سوی این گزینه جلب شود.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه، وجود ورودی با قطر 84 میلی‌متری است که باعث می‌شود تا بدون نیاز به خرد کردن میوه‌ها به قطعات بسیار ریز، بتوانید تنها با یک برش و تقسیم آن به دو یا سه تکه، میوه را به داخل دستگاه بریزید تا شروع به آبمیوه گیری کند.

این آبمیوه گیری با داشتن یک مخزن جدا برای تفاله میوه، کار شما را بسیار راحت می‌کند و به شما یک آبمیوه خالص و بدون تفاله می‌دهد. این مخزن به راحتی جدا می‌شود و بعد از خالی کردن تفاله آن می‌توانید دوباره آن را سر جایش بگذارید.

ویژگی دیگری که این آبمیوه گیری را منحصر به فرد می‌کند، وجود تیغه‌هایی با جنس سرامیک است. جنس سرامیک تیغه‌ها علاوه بر سرعت بیشتر و ماندگاری بالا، کاربرد دیگری هم دارد؛ آن هم این است دیگر نیازی نیست نگران زنگ زدن آن شوید.

ویژگی‌های آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 در یک نگاه:

  • توان مصرفی: 1200 وات
  • ظرفیت مخزن آبمیوه: 3 لیتر
  • جنس تیغه: سرامیکی
  • دهانه ورودی 84 میلی‌متری
  • دارای مخزن جدا برای تفاله

خانه بوش نمایندگی خرید محصولات بوش در تهران

خانه بوش یکی از معتبر‌ترین نمایندگی های بوش است که در سال‌های اخیر توانسته در عرضه و فروش محصولات برقی بوش موفق عمل کند و مشتریان خود را راضی نگه دارد. خانه بوش به عنوان مرجع خرید آب میوه گیری بوش اصل در ایران می‌تواند ضمن معرفی محصولات و راهنمایی شما در خرید آبمیوه گیری بوش، به شما بهترین گزینه را پیشنهاد کنند تا بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید.

با خواندن این مقاله و بررسی نکات مهم هنگام خرید آبمیوه گیری، می‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید که کدام یک از محصولات معرفی شده مناسب شما خواهد بود.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *