راهنمای جامع خرید مخلوط کن بوش

خرید مخلوط کن بوش

بوش یکی از بزرگترین برندهای جهانی در زمینه تولید لوازم خانگی است. این برند با استفاده از تولید انواع دستگاه‌های مختلف مخلوط کن، به حفظ ایمنی و سلامتی بدن کمک می‌کند. بوش در این زمینه مخلوط‌کن‌های چوبی و کانتری را ارائه می‌دهد. به لطف این برند، کاربران می‌توانند یک دستگاه عالی براساس نیازها و انتظارات خود انتخاب و خریداری کنند. در ادامه درمورد انواع مخلوط‌کن‌های بوش و خصوصیات فنی آنها صحبت می‌کنیم. درمورد بهترین دستگاه‌های مخلوط‌کن دستی و ثابت بوش توضیح می‌دهیم. در انتها به سوالات مهم در زمینه خرید مخلوط کن بوش جواب می‌دهیم.

برای خرید مخلوط کن بوش چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

اولین موضوعی که باید در مورد خرید مخلوط کن بوش تصمیم بگیرید، انتخاب بین مخلوط‌کن‌های دستی و مخلوط‌کن‌های ثابت است. این دو نوع مخلوط‌کن تقریبا کارایی یکسانی دارند، اما تفاوت‌هایی هم دارند که مشتری برای خرید مخلوط کن بوش مطابق با نیازهای خود هر کدام را انتخاب می‌کند.

مخلوط کن دستی بوش

مخلوط کن دستی بوش

این دستگاه یک دسته فلزی یا پلاستیکی و یک نازل چرخان دارد که در درون ظرفی برای آسیاب کردن، مخلوط کردن یا هم زدن، قرار می‌گیرد.

ویژگی‌ها

  •  دارای حجم کم
  • سرعت چرخش خوب
  • راحتی استفاده از آن
  • توانایی تغییر موقعیت نازل به راحتی با استفاده از تغییر زاویه دست

معایب

  •  نیاز به نگه داشتن مداوم دستگاه با دست
  •  پاشیدن محصولات خرد شده به دلیل عدم وجود درپوش روی مخزن کار
  • مخلوط کن دستی وسیله‌ای عالی برای مادران دارای کودک خردسال و افراد مسن است.

هنگام انتخاب مخلوط کن دستی، حتما به موارد زیر توجه کنید:

قدرت: هرچه دستگاه قدرتمندتر باشد، گزینه‌های بیشتری (شکستن یخ، آسیاب کردن محصولات جامد) و سرعت عملیات بیشتر دارد. برای دستگاه‌های کم مصرف، مجموعه‌ای از عملکردها توسط دستگاه انجام نمی‌شود. اما برای استفاده روزانه و پختن غذاهای کوچک مناسب است. قدرت بهینه و مناسب برای مخلوط کن شناور، از 650 وات به بالا است.

سرعت: بسته به مدل، ممکن است دستگاه دارای سرعت 1 یا 20-30 باشد. مقدار سرعت مناسب که افراد می‌توانند اکثر کارهای روزمره خود را انجام دهند، سرعت 5-7 است.

تجهیزات: همه مخلوط‌کن‌ها، به استثنای ارزان‌ترین‌ها، دارای نازل مخلوط کن، خردکن و همزن در پایه هستند. نازل‌های اضافی به طور قابل توجهی عملکرد دستگاه را گسترش می‌دهند.

ماده‌ای که بدنه و نازل‌ها از آن ساخته شده است: بدنه از پلاستیک یا فلز ساخته شده است. پایه و نازلی که روی آن نصب می شود باید فولادی باشد. در مدل‌های ارزان قیمت از پلاستیک مقاوم استفاده می شود، اما به سرعت از بین می‌رود. همچنین فقط می‌توان از مواد خوراکی نرم در این نوع مخلوط‌کن‌ها استفاده کرد.

باتری: همه مدل‌های مخلوط‌کن توسط شبکه تغذیه می‌شوند. با این حال، برخی از دستگاه‌های پیشرفته را می‌توان به باتری مجهز کرد. این موضوع برای کاربران بسیار خوشحال‌کننده است، زیرا می‌توانند از مخلوط کن در هر مکانی استفاده کنند. طول سیم استاندارد مخلوط‌کن یک و نیم متر است.

مخلوط کن های ثابت بوش

مخلوط کن ثابت بوش

این نوع مخلوط‌کن‌ها دارای یک کاسه با درب هستند که این موضوع تفاوت اصلی بین مخلوط‌کن‌های ثابت و دستی است. چاقوهای این نوع مخلوط‌کن در قسمت پایین ثابت می‌شوند. مخلوط‌کن‌های ثابت بهترین محصول برای ورزشکاران و افرادی هستند که سبک زندگی سالمی دارند. همچنین برای کسانی که عادت به پختن وعده‌های کوچک در یک زمان دارند، چنین دستگاهی بسیار مناسب است.

هنگام خرید مخلوط کن ثابت بوش حتما به موارد زیر توجه کنید:

قدرت: در مورد قدرت همان قانون مربوط به مخلوط‌کن‌های شناور اعمال می‌شود. هر چه دستگاه قدرتمندتر باشد، امکانات بیشتری دارد و گران‌تر است. برای یک خانه، یک دستگاه با قدرت 800-900 وات کافی است.

سرعت: ممکن است زیاد یا کم باشد. در ساده‌ترین مدل‌های این نوع مخلوط‌کن‌ها سرعت 1-3 در نیمه حرفه‌ای تا 30، سرعت بهینه در این مخلوط‌کن‌ها 5-10 است.

ظاهر چاقوها: چاقوها می‌توانند مستقیم یا منحنی باشند. در مورد چاقوهای منحنی، بهتر است مواد غذایی خرد شده و مخلوط شده باشند.

حجم پارچ: در مدل‌های مخلوط‌کن‌های ثابت حجم پارچ حداقل 1 لیتر و حداکثر 2 لیتر است. توجه داشته باشید که حجم مفید کاسه 0.2-0.3 لیتر کمتر است.

پایه: در این مخلوط‌کن‌ها در قسمت پایه‌ها موتور مخلوط کن وجود دارد. هرچه پایه سنگین‌تر و بزرگ‌تر باشد، بهتر است. دستگاه هنگام کار با سرعت بالا محکم‌تر است، پرش نمی‌کند و روی سطح میز تکان نمی‌خورد. توجه داشته باشید که محصول انتخابی شما حتما برچسب‌های لاستیکی در قسمت پایین یا پاهای کوچک داشته باشید.

مواد پایه و پارچ: پایه معمولا پلاستیکی است، در مدل‌های گران قیمت جنس پایه‌ها فولادی است. قسمت ظرف و پارچ می‌تواند شیشه‌ای، فلزی، پلاستیکی و یا ساخته شده از مواد کامپوزیت باشد. بهترین انتخاب کاسه‌ای است که از کامپوزیت ساخته شده است، اگرچه هزینه دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

صفحه کنترل: شما می‌توانید مخلوط کن را به صورت مکانیکی (با استفاده از دسته) یا با دکمه‌های روی پنل کنترل کنید. راه اول بیشتر استفاده می‌شود اما راه دوم جدیدتر است. دستگاهی با صفحه کنترل لمسی گران‌تر است.

امکانات اضافی مانند سیستم‌های خود تمیز شونده و خاموش شدن خودکار در هنگام گرم شدن بیش از حد، یک امتیاز خوب به حساب می‌آید.

آیا خرید مخلوط کن بوش یک انتخاب مناسب برای کاربران است؟

کاربران معمولا مخلوط‌کن‌های بوش را انتخاب می‌کنند. محبوبیت این دستگاه‌ها به دلیل شهرت برند بوش بوده که بین کاربران سراسر جهان ارزشمند است. دستگاه‌های دستی محبوب‌ترین مدل‌ها هستند، زیرا در بسیاری از موقعیت‌ها در آشپزخانه به کار می‌آیند.

بهترین مخلوط کن های بوش بسیار کاربردی هستند و کاربردهای اضافی زیادی را به کاربران خود ارائه می‌دهند. علاوه بر این، آنها فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. آنها حتی برای یک آشپزخانه کوچک نیز عالی هستند.

قدرت معمولی مخلوط کن بوش چقدر است؟

خرید مخلوط کن بوش

مدل‌های قدیمی و پایه مخلوط کن بوش، در گذشته قدرت موتور نسبتا کمی در حدود 200 وات داشتند. در حال حاضر چنین دستگاه‌هایی تولید نمی‌شوند. امروزه قدرت 600 وات استاندارد است. اما مخلوط کن بوش 1200 وات قوی‌ترین مخلوط کن بوش قدرتی است که قدرت 1200 وات را ارائه می‌دهد. مخلوط کن بوش 1200 وات کارایی بالا را برای مشتریان خود تضمین می‌کند.

عمر مخلوط کن بوش چقدر است؟

مخلوط‌کن بوش یک دستگاه کاملا بادوام بوده که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است. مطمئنا شما می‌توانید بعد از خرید مخلوط کن بوش، آن را برای چند سال یا ده سال استفاده کنید. البته این موضوع خیلی به این بستگی دارد که از دستگاه چقدر و برای چه هدفی استفاده می‌کنید.

اگر از طرز استفاده از مخلوط کن بوش برای مخلوط کردن مواد سفت یا خرد کردن یخ استفاده می‌کنید، به خاطر داشته باشید که تیغه‌ها ممکن است بعد از چند سال نیاز به تعویض داشته باشند. با این حال، عملکرد کل دستگاه بعد از چند سال هنوز خوب است.

برخی از مخلوط کن های بوش چه ویژگی های اضافی دارند؟

امکان خرد کردن یخ ویژگی اساسی است که هنگام انتخاب مخلوط کن بوش باید به آن توجه کنید. با استفاده از این ویژگی، می توانید نوشیدنی‌های سرد خوشمزه را درست مانند بهترین کافی‌‌شاپ‌ها تهیه کنید.

در طرز استفاده از مخلوط کن بوش گزینه‌های دیگری را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد: کوبیدن کف، حالت توربو، خرد کردن سبزی، اتصال و جدا شدن آسان لوازم جانبی برخی از مخلوط کن بوش اصل آلمان(مدل های دستی). به لطف مخلوط‌کن‌های غیر دستی بوش، لازم نیست نگران باشید که مواد هنگام مخلوط کردن به اطراف پاشیده شوند و کل آشپزخانه را کثیف کنند.

آیا مخلوط کن بوش ایرادی دارد؟

همانطور که کاربران می‌گویند، اولین مخلوط‌کن‌های بوش کیفیت بدی داشتند. پلاستیک کم قدرت و کیفیت متوسط ​​که پس از استفاده طولانی مدت ذوب می‌شدند، مشکلات زیادی را ایجاد کرد. این امر بسیاری را از خرید این دستگاه‌ها منصرف کرد. با این حال، در حال حاضر، نباید نگران کیفیت مخلوط‌کن‌های بوش بود. اکثر مدل‌ها از بهترین‌های موجود در بازار هستند.

صدای بلندرهای بوش بلند است؟

مخلوط کن دستی بوش اصل آلمان صدای زیادی تولید نمی‌کند. چنین مدل‌هایی مشابه مدل‌های برندهای دیگر کار می‌کنند. با این حال، مخلوط کن بوش روی میز، برنده واقعی بازی است. این دستگاه‌ها مجهز به فناوری مدرن SilentMixx هستند. با این فناوری دستگاه اساسا بدون صدا است. این یک انتخاب عالی برای کسانی است که بچه‌های کوچک دارند، اما نمی‌خواهند وقتی خواب هستند از کار کردن با مخلوط‌کن خود دست بکشند.

برای خرید مخلوط کن بوش چقدر باید بپردازید؟

یک مخلوط کن پایه با یک ظرف مخلوط استاندارد هزینه زیادی ندارد. فقط 60 دلار. اگر مخلوط کن بوش اصل آلمان با تجهیزات بهتر انتخاب می‌کنید، ممکن است مجبور شوید از 100 تا 300 دلار بپردازید. قوی‌ترین مدل‌ها مانند مخلوط کن بوش 1200 وات که دارای فناوری‌های مدرن هستند را می‌توان با قیمت 200 دلار و بیشتر خریداری کرد.

از کجا می توان مخلوط کن بوش اصل خرید؟

خرید مخلوط کن بوش یک موضوع بسیار جذاب برای مشتریان است، بنابراین می‌توانید آن را در هر فروشگاه لوازم خانگی خریداری کنید. بسته به جایی که در حال خرید هستید، انتخاب در فروشگاه‌های فیزیکی ممکن است سخت باشد. به همین دلیل مشتریان بیشتری تصمیم به خرید آنلاین می‌گیرند.

خانه بوش به عنوان نمایندگی رسمی بوش در تهران فعال است که می‌توان در این سایت انتظار انتخاب بهتر قیمت‌ها و پیشنهادات ویژه‌تری را داشت. بنابراین اگر قصد خرید مخلوط کن بوش اصل را دارید، می توانید با خرید از این مرکز، یک مخلوط کن اصل به همراه ضمانت دو ساله بوش سرویس داشته باشید.

کلام آخر

بوش برندی است که همه با کیفیت آن آشنا هستند. به طور کلی مخلوط کن بوش اصل آلمان می‌تواند کارهای زیادی مانند خرد کردن غذا، تهیه پوره سیب زمینی، موس و اسموتی انجام دهد. همچنین مخلوط‌کن‌ها می‌توانند یخ را بشکند و از همه بهتر، از نظر مالی برای طیف گسترده‌ای از مشتریان مناسب هستند.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *