بهترین مارک آب میوه گیری 2023

بهترین مارک آب میوه گیری 2023

یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین وسایل برقی مورد نیاز در هر خانه، آب میوه گیری است. این وسیله می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن به شما یک آب میوه خانگی طبیعی و سالم ارائه دهد که از نوشیدن آن نهایت لذت را ببرید. آب میوه گیری‌ها معمولا در طرح‌ها و برندهای مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. هر برندی نیز قابلیت‌های خاصی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد. از این رو گاه خریداران در انتخاب برند ارائه دهنده دچار سردرگمی می‌شوند. اگر به دنبال بهترین مارک آب میوه گیری هستید، بهتر است سری به نمایندگی بوش در شریعتی بزنید. لوازم خانگی بوش جزء معتبرترین و باکیفیت‌ترین محصولات روز بازار هستند که از طول عمر و استحکام بسیار بالایی برخوردارند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با ویژگی‌های این محصولات آشنا شویم.

بهترین مارک آب میوه گیری ۲۰۲۳

بسیاری از نوعروسان یا بانوانی که تصمیم به تغییر وسایل آشپزخانه خود دارند، برای خرید وسایل برقی به دنبال بهترین برندها و مارک‌های تولید کننده هستند. دلیل آن هم مشخص است. وسایل و لوازم برقی قرار است برای سال‌های سال مورد استفاده قرار بگیرند و لازم است از کیفیت و قدرت عملکرد بالایی برخوردار باشند. بنابراین ارزشش را دارد که این محصولات را از برندهای معتبر و مطرح تهیه کرد.

بهترین مارک آب میوه گیری

آب میوه گیری یکی از مهم‌ترین وسایل آشپزخانه است که نسبت به گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. افراد ترجیح می‌دهند به جای آماده شدن و بیرون رفتن برای خرید آب میوه، خودشان در خانه و به روشی سالم‌تر و مطمئن‌تر آن را تهیه کنند. بنابراین در این شرایط داشتن یک دستگاه آب میوه گیری می‌تواند همه چیز را خیلی راحت و سریع کند. اما بهترین مارک آب میوه گیری چه محصولی است؟ از میان این همه برندهای مختلف و گوناگون که شاید نام برخی را شنیده باشیم و نام برخی دیگر را نه، کدام یک می‌توانند ارزش خرید بیشتری داشته باشند و برای ما مدت‌ها به خوبی کار کنند؟

ما به شما آبمیوه گیری بوش را معرفی می‌کنیم. خانه بوش سال هاست که در ایران به عنوان یک نمایندگی معتبر فعالیت می‌کند و محصولات این برند معتبر و مطرح در دنیا را با کیفیت عالی در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار می‌دهد. شاید لوازم خانگی بوش از نظر قیمت نسبت به برخی از تولیدات دیگر گران‌تر باشند، اما می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که محصول با ضمانت کیفیت و سلامت در اختیار شما قرار می‌گیرند. در ساخت آبمیوه گیری بوش از باکیفیت‌ترین قطعات استفاده شده و همین کافیست که بدانید این محصول می‌تواند سالیان سال برای شما آب میوه‌هایی تازه و گوارا آماده کند.

آبمیوه گیری بوش

آبمیوه گیری بوش به طور قطع جزء محبوب‌ترین و بهترین مارک آب میوه گیری در بازار است و بازار خرید و فروش آن بسیار پر رونق است. در واقع می‌توان این محصول را جزء پرطرفدارترین لوازم خانگی بوش نیز به شمار آورد. محصولات برند بوش به طور کل دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و خاصی هستند که باعث می‌شود تا این تولیدات در بازار رقابتی بیشترین حرف را برای گفتن داشته باشند. اما اگر می‌خواهید با ویژگی‌های بی‌نظیر آبمیوه گیری بوش بیشتر آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

برخورداری از تکنولوژی ضد چکه (drip stop)

برند بوش در ساخت تمامی محصولات خود از بهترین و خاص‌ترین فناوری‌ها بهره می‌برد و همین عامل باعث شده تا در دنیای رقابت جزء اولین و برترین برندها معرفی شود. یکی از دلایلی که باعث شده آبمیوه گیری بوش جزء بهترین مارک آب میوه گیری در بازار شناخته شود، سیستم ضد چکه آن است. این قابلیت باعث می‌شود تا در پایان فرایند آب میوه گیری، دیگر قطرات باقیمانده در مخزن دستگاه، به بیرون منتقل نشده و سطح کابینت شما را کثیف نکند.

مخزن تفاله گیر

آبمیوه گیری بوش دارای مخزن تفاله گیر مجزاست. این یکی از مزیت‌های رقابتی آبمیوه گیری بوش است. در بسیاری از برندهای دیگر، شما برای تخلیه تفاله مخزن، می‌بایست دستگاه آب میوه گیری را کاملا باز کنید. اما این موضوع برای برند بوش مطرح نیست. شما می‌توانید پس از پر شدن کامل مخزن، آن را تخلیه کرده و مجددا فرایند آب میوه گیری را ادامه دهید. این طراحی خاص یکی دیگر از امتیازات برند بوش در تولید لوازم خانگی است.

ایمنی بالا

یکی از دغدغه‌های خریداران برای خرید لوازم برقی از جمله آب میوه گیری، سطح ایمنی آن است. برند بوش برای این نگرانی نیز چاره‌ای اندیشیده است. تمامی انواع آبمیوه گیری بوش مجهز به ایمنی هوشمند هستند. این یعنی زمانی که دستگاه آب میوه گیری شما دچار مشکل خاصی است. مثلا یکی از قطعات آن به درستی در محل جای نگرفته است، پیش از اینکه فرایند آب میوه گرفتن به دستگاه آسیبی وارد کند، عملیات را متوقف می‌کند. این فناوری باعث شده تا دستگاه شما در برابر صدمات و آسیب‌های احتمالی بیشترین دوام را داشته و از طول عمر بالایی برخوردار شود.

پارچ آب گیری استاندارد

در کنار دستگاه آبمیوه گیری بوش، شما یک پارچ آب گیری نیز دریافت می‌کنید که از ابعاد و اندازه کاملا استاندارد و مناسبی برخوردار است. ارتفاع در نظر گرفته شده برای این پارچ به گونه‌ای است که کاملا دهانه خروجی دستگاه را پوشش می‌دهد و از ریختن یا پاشش آب میوه روی کابینت جلوگیری می‌کند. این پارچ‌ها معمولا در حجم‌ها و اندازه‌های مختلفی موجود هستند.

قابلیت شستشوی قطعات آب میوه گیری

از دیگر دلایلی که آبمیوه گیری بوش به عنوان بهترین مارک آب میوه گیری شناخته شده است، امکان شستشوی قطعات آن درون ماشین ظرفشویی است. در واقع برند بوش این قابلیت را برای تمامی انواع آب میوه گیری در مدل‌های مختلف ایجاد کرده است. پس شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی از ایجاد صدمه به دستگاه، قطعات آب میوه گیری خود را درون ماشین ظرفشویی گذاشته و بشویید.

بهترین مارک آبمیوه گیری

بدنه باکیفیت

برند بوش از بهترین و مرغوب‌ترین متریال روز دنیا در ساخت محصولات خود استفاده می‌کند. این موضوع در خصوص آبمیوه گیری بوش نیز کاملا صدق می‌کند. جنس باکیفیت بدنه دستگاه طول عمر و دوام آن را تا حد زیادی افزایش داده است.

سایز استاندارد دهانه ورودی

سایز استاندارد برای دهانه ورودی میوه‌جات ۷۳ میلیمتر یا ۸۴ میلیمتر است. البته این سایز در دستگاه‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. آبمیوه گیری بوش هم دارای دهانه ورودی کوچک و هم بزرگ است. این یعنی شما می‌توانید متناسب با نیاز خود بهترین آبمیوه گیری را تهیه کنید. البته دقت داشته باشید که دهانه‌های کوچک آنقدرها هم کوچک نیستند و شما می‌توانید با تکه کردن میوه‌ها یا سبزیجات به قطعات کوچک‌تر، فرایند آبمیوه گیری را راحت‌تر کنید.

تنظیمات سرعت

معمولا تعداد تنظیمات سرعت برای عملیات آب میوه گیری در مدل‌های مختلف، متفاوت است. اما معمولا آبمیوه گیری بوش در مدل‌های مختلف خود دارای ۲ یا ۳ حالت برای تنظیم سرعت آبمیوه گیری است. این حالت‌ها می‌توانند مراحل گرفتن آب میوه را سریع‌تر یا آرام‌تر پیش ببرند.

ظرفیت متنوع مخزن و پارچ

ظرفیت مخزن و پارچ آبمیوه گیری بوش معمولا برای مدل‌های مختلف، متفاوت است. به طور معمول استاندارد ظرفیت مخزن آبمیوه گیری ۲ تا ۳ لیتر است. پارچ آبمیوه گیری نیز می‌تواند ۱.۲۵ تا ۱.۵ لیتر ظرفیت داشته باشد.

مجهز به محفظه جمع آوری سیم

با وجود محفظه جمع آوری سیم، دستگاه آبمیوه گیری شما ظاهری مرتب‌تر و آراسته‌تر خواهد داشت. این موضوع بیشتر به جنبه زیبایی و طراحی خاص آب میوه گیری بوش برمی گردد که در تمامی مدل‌های آن لحاظ شده است.

آبمیوه گیری بوش

بهترین آبمیوه گیری بوش

علاوه بر مواردی که تاکنون به آن‌ها اشاره کردیم، عوامل دیگری نیز وجود دارند که باعث می‌شوند آبمیوه گیری بوش به عنوان بهترین مارک آبمیوه گیری شناخته شود. وجود تنوع بالا در این محصولات مولفه‌ای است که باعث جذب بیشتر مشتریان به این برند و این محصول شده است. آبمیوه گیری بوش یکی از متنوع‌ترین انواع محصولات عرضه شده به بازار است. این محصولات در مدل‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلفی وجود دارند و از طراحی ظاهری بسیار شیک و خاصی برخوردارند.

هر کدام از انواع آن نیز دارای قابلیت‌های ویژه‌ای هستند و متناسب با امکاناتی که دارند، با قیمت‌های متفاوتی به مشتریان ارائه می‌شوند. بنابراین خریداران می‌توانند در هنگام خرید، ابتدا لیست محصولات را مشاهده کرده و بعد از مطالعه اطلاعات و مشخصات فنی هر یک از محصولات، بهترین و مناسب‌ترین آن را خریداری کنند. در ادامه با چند نمونه از بهترین انواع آبمیوه گیری بوش آشنا می‌شویم.

آبمیوه گیری بوش مدل  MES3500

از بهترین آبمیوه گیری بوش می‌توان به مدل MES3500 اشاره کرد. این دستگاه در اولین نگاه، به دلیل طراحی جذاب و بسیار زیبایی که دارد، توجه بینندگان را به خود جلب می‌کند. این آبمیوه گیری تک کاره بوده و ظرفیت پارچ آن حدودا به اندازه سه تا چهار لیوان است. بنابراین بهترین گزینه برای افرادی است که تمایل دارند در طول روز چند لیوان آب میوه تازه مصرف کنند.

آبمیوه گیری بوش مدل  MES4000

طراحی دهانه این آبمیوه گیری اولین موردی است که می‌توان به آن اشاره کرد. شما می‌توانید یک سیب درشت را به طور کامل درون دهانه این آبمیوه گیری قرار داده و آب تازه و گوارای آن را نوش جان کنید. قابلیت چرخش پالس در این آبمیوه گیری از دیگر مزایای رقابتی آن است که مورد توجه خریداران قرار گرفته است. علاوه بر این، شما می‌توانید این محصول را در سه رنگ متنوع استیل، نقره‌ای و مشکی تهیه کنید.

آبمیوه گیری بوش مدل  MES4010

ظرفیت پارچ این آبمیوه گیری ۱ لیتر است و حجم مناسبی برای گرفتن آب میوه در طول روز محسوب می‌شود. مخزن داخلی این دستگاه نیز مجهز به دو محفظه جدا یکی برای آبمیوه و دیگری برای قرار گرفتن تفاله هاست. علاوه بر این، این آبمیوه گیری قابلیت تنظیم سرعت در سه حالت مختلف را داراست و از پایه‌های ضد لغزش برخوردار است که کار با آن را راحت‌تر و ایمن‌تر می‌کند.

نتیجه گیری

آبمیوه گیری جزء وسایل پرکاربرد در میان وسایل خانگی است، اما برای اینکه بتوانید آبمیوه خوش طعم و با کیفیت داشته باشید، علاوه بر خوش طعم و تازه بودن میوه‌ها، باید از بهترین دستگاه آبمیوه گیری هم استفاده کنید که از امکانات به روزی برخوردار باشد.

سوالات متداول

این تکنولوژی باعث می‌شود تا آبمیوه باقیمانده در مخزن به بیرون چکه نکرده و روی کابینت تمیز بماند. در واقع باعث افزایش نظافت می‌شود.
این ظرفیت برای دستگاه های مختلف یکسان نیست. اما استاندارد ظرفیت آن‌ها بین 2 تا 3 لیتر است.
امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *