راهنمای خرید قهوه ساز ؛ چطور یک دستگاه قهوه ساز مناسب بخریم؟

راهنمای خرید قهوه ساز چگونه یک دستگاه قهوه ساز مناسب بخریم

آیا شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که یک فنجان قهوه را به چای ترجیح می‌دهند؟ آیا می‌دانید با راهنمای خرید قهوه ساز می‌توانید بهترین دستگاه را بخرید و هر زمان از شبانه روز خود و خانواده را به یک فنجان قهوه بی‌نظیر دعوت کنید؟

از گذشته تاکنون قهوه رقیب چای بوده است. به طوری که روزبه‌روز مدل‌های جدیدتری از دستگاه‌ها و وسایل برای تولید این نوشیدنی توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود تا افراد خوشمزه‌ترین قهوه را درست و میل کنند.

به همین دلیل اگر بخواهید یک دستگاه قهوه ساز خوب بخرید، ممکن است در زمان خرید سردرگم شوید. زیرا با انواع این دستگاه‌ها از برندهای مختلف مانند بوش، سونی، سامسونگ وغیره روبه‌رو می‌شوید. همچنین هر یک از این برندها انواع گوناگونی از این محصول را با امکانات، فناوری‌ها و خصوصیات مختلف تولید کرده‌اند.

بنابراین بهتر است ابتدا با فاکتورها و نکات مهم برای خرید بهترین محصول آشنا شوید و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

راهنمای خرید قهوه ساز

راهنمای خرید قهوه سازی کاربردی با طول عمر زیاد!

از آنجا که همیشه قهوه با چای در رقابت بوده است، امروزه دستگاه‌های مخصوص قهوه ساز نیز پابه‌پای انواع چای‌ساز، قوری و کتری وغیره تولید و به بازار عرضه می‌شوند. زیرا همه طرفداران این نوشیدنی پیش از هر چیز به فکر میل خوشمزه‌ترین قهوه و راهی برای درست کردن آن در کم‌ترین زمان هستند.

با توجه به این موضوع برندهای فعال در زمینه تولید لوازم خانگی مانند بوش روزبه‌روز مدل‌های جدیدترین از این محصول را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. این محصولات از جهات مختلفی مانند امکانات، تکنولوژی‌ها، سایز وغیره با یکدیگر تفاوت دارند.

خرید بهترین قهوه ساز بوش

به همین دلیل زمانی که برای خرید این محصول اقدام می‌کنید، با طیف وسیعی مواجه می‌شوید و این موضوع موجب سردرگمی شما خواهد شد. بنابراین اگر می‌خواهید بهترین قهوه‌ساز را بخرید، باید به فاکتورهای و نکات مهمی در این رابطه آشنا شوید و سپس دستگاهی مناسب را انتخاب و تهیه کنید.

به همین خاطر ما برای کمک به شما در ادامه به ذکر مهم‌ترین نکات به‌عنوان راهنمای خرید قهوه ساز می‌پردازیم:

قهوه ساز را از بهترین برند بخرید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان خرید این محصول باید به آن توجه کنید، برند است. قهوه یک نوشیدنی گرم و پرطرفدار در کشورهای مختلف محسوب می‌شود و به همین دلیل امروزه شرکت‌های مختلف خارجی و ایرانی در زمینه تولید دستگاه‌های قهوه ساز فعالیت می‌کنند.

به طوری که از جمله آن‌ها می‌توان به سونی، سامسونگ، بوش، فیلیپس، دلمونتی، هاردستون وغیره اشاره کرد. در این رابطه باید بدانید هر یک از این برندها در تولیدات خود امکانات به‌خصوصی را به کار می‌برند. همچنین هر یک از آن‌ها مانند شرکت تولیدی لوازم خانگی بوش خدمات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

بنابراین پیش از هر چیز تلاش کنید بهترین برند را برای قهوه‌ساز خود انتخاب کنید و سپس از بین تولیدات آن برند به انتخاب مدل مورد نظر بپردازید. ناگفته نماند که با وجود تولیدات بی‌نظیر ایران همچنان بسیاری از افراد به برندهای خارجی علاقه‌مند هستند و برخی از آن‌ها مانند بوش نیز در دنیا در تولید لوازم خانگی حرف اول را می‌زنند.

به همین دلیل در راهنمای خرید قهوه ساز باید این مورد را ذکر کنیم که اگر به دنبال اعتبار، کیفیت، امکانات و تکنولوژی‌های جدید و کاربرد طولانی‌مدت هستید، محصولات این شرکت را از دست ندهید.

توجه به سلیقه و بودجه برای خرید بهترین قهوه ساز

سلیقه و بودجه شما یکی دیگر از فاکتورهای تعیین‌کننده نوع و مدل قهوه‌سازی هستند که تهیه می‌کنید. در واقع بهترین قهوه ساز وجود ندارد و شما باید بهترین را بر اساس بودجه، سلیقه و نیازهای خود انتخاب کنید.

زیرا هر یک از انواع این دستگاه‌ها ویژگی‌های ظاهری و تکنولوژی‌های متفاوتی دارند. بنابراین متناسب با سلیقه و نیاز خود می‌توانید بهترین را از بین آن‌ها برگزینید. همچنین این محصولات با توجه به برند، امکانات، تجهیزات و دیگر نکات با قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند.

به همین دلیل اگر در انتخاب بهترین قهوه ساز دچار مشکل شده‌اید، می‌توانید به‌راحتی بر اساس بودجه خود محصولی ایده‌آل را انتخاب و تهیه کنید. به طوری که نه‌تنها نیازهای شما را تامین کند بلکه در پرداخت هزینه آن با مشکل مواجه نشوید.

در این رابطه جالب است بدانید قیمت قهوه ساز بوش نسبت به کیفیت، امکانات و طول عمر زیاد آن بسیار مناسب است. ضمن اینکه این برند انواع مختلفی از این دستگاه‌ها را با قیمت‌های مختلف تولید می‌کند و می‌توانید متناسب با بودجه خود صاحب یک قهوه ساز مارک بوش شوید.

خرید بهترین قهوه ساز

خرید بهترین مدل قهوه ساز با بیش ترین امکانات

از دیگر نکات مهمی که در راهنمای خرید قهوه ساز باید به آن اشاره کنیم، این است که اگر می‌خواهید بهترین قهوه را بنوشید، باید از بین مدل‌های مختلف این دستگاه، بهترین آن‌ها را با امکانات بیش‌تر انتخاب کنید.

این دستگاه‌ها از جهات مختلفی قابل دسته‌بندی هستند اما اصلی‌ترین تقسیم‌بندی قهوه‌سازها بر اساس نوع آن‌ها از نظر دستی یا برقی بودن انجام می‌شود. به طوری که شرکت‌های مختلف انواع گوناگونی از قهوه‌سازهای برقی و دستی را با امکانات مختلف تولید می‌کنند و شما باید از بین آن‌ها به انتخاب بپردازید.

به همین دلیل دستگاه‌های قهوه ساز برقی و دستی خود به چند دسته تقسیم می‌شوند که عبارت هستند از:

  • قهوه‌سازهای دستی: فرنچ پرس، قهوه‌ساز ویتنامی، آروپرس و موکاپات.
  • قهوه‌سازهای برقی: قطره‌ای، حرارتی، سایفون و پرکولاتور.

بنابراین اگر می‌خواهید بهترین قهوه را با دستگاهی با بیش‌ترین امکانات تولید کنید، ابتدا از بین مدل‌های ذکر شده به انتخاب بهترین نوع بپردازید. سپس بررسی کنید کدام برند مدل مورد نظر را بهتر و با امکانات بیش‌تر تولید کرده است و آن مدل را بخرید.

توجه به ظرفیت خروجی قهوه و نیاز شما

ظرفیت خروجی قهوه و میزان نیاز شما یکی دیگر از نکات مهم در راهنمای خرید قهوه ساز محسوب می‌شود. منظور از ظرفیت خروجی قهوه این است که دستگاه شما در هر بار چند فنجان قهوه را آماده می‌کند.

از این جهت انواع مختلفی از دستگاه قهوه ساز وجود دارد که هر یک ممکن است از یک فنجان تا حتی یک قوری قهوه را تولید کنند. به همین دلیل شما ابتدا باید به نیاز خود دقت کنید و سپس متناسب با آن دستگاهی را با ظرفیت خروجی مناسب بخرید.

در این رابطه باید بدانید انواع قهوه ساز بوش دارای ظرفیت‌های خروجی گوناگون هستند و امکان تهیه بهترین مدل با ظرفیت خروجی متناسب با نیاز شما وجود دارد. به‌عنوان مثال اگر یک زوج هستید، نباید دستگاهی با ظرفیت بالا را تهیه کنید. زیرا نه‌تنها مجبور به پرداخت هزینه بیش‌تر می‌شوید بلکه هیچوقت نمی‌توانید از امکانات محصول خود به طور کامل بهره‌مند شوید و به آن حجم از قهوه تولیدی توسط دستگاه خود نیازی ندارید.

در نظر گرفتن حجم و سایز دستگاه

یکی دیگر از نکاتی که در راهنمای خرید قهوه ساز مطرح می‌شود، حجم و سایز دستگاه است. امروزه قهوه‌سازهای مختلفی از این نظر در بازار وجود دارند که هر یک برای محیط به‌خصوصی مناسب هستند. این موضوع شاید بر امکانات و کیفیت تولید قهوه تاثیری نداشته باشد اما برای قرارگیری دستگاه در محل مناسب بسیار حائز اهمیت است.

زیرا برخی از این دستگاه‌ها بسیار بزرگ و برای فروشگاه‌ها یا کافه‌های فروش قهوه مناسب هستند اما بعضی دیگر برای مصارف خانگی کاربرد دارند و کوچک‌تر هستند. همچنین امروزه برخی از دستگاه‌های قهوه‌ساز بسیار کوچک تولید شده‌اند و مسافرتی هستند.

بنابراین باید متناسب با محلی که برای استفاده از دستگاه در نظر گرفته‌اید، باید بهترین سایز را بخرید که با قرار دادن آن در آشپزخانه، کیف مسافرتی، محل کار و دیگر مکان‌ها با مشکل مواجه نشوید.

اهمیت تکنولوژی برنامه پذیری در قهوه ساز

آیا تابه‌حال برای شما پیش آمده است که تعداد زیادی مهمان دعوت کرده باشید و بخواهید برای آن‌ها قهوه آماده کنید و زمان زیادی طول بکشد؟ اگر می‌خواهید با این مشکل مواجه نشوید، در زمان خرید قهوه ساز به این نکته توجه کنید که قابلیت برنامه‌پذیری داشته باشد.

زیرا مدل‌های برقی و جدید این دستگاه‌ها به گونه‌ای تولید می‌شود که شما می‌توانید از طریق وای فای یا پنل لمسی به دستگاه برنامه دهید و سپس همان تعداد نوشیدنی را بی‌دردسر دریافت کنید. به این صورت دیگر مجبور به صرف زمان زیاد برای تهیه قهوه نیز نخواهید بود.

برند بوش یکی از تولیدکننده‌های لوازم خانگی است که مدل‌های جدید قهوه‌سازهای آن برنامه‌پذیر هستند. البته در راهنمای خرید قهوه ساز باید به این نکته اشاره کنیم که دستگاه‌هایی که این قابلیت را دارند، نسبت به محصولات برقی عادی گران‌قیمت‌تر هستند.

اهمیت نوع فیلتر قهوه در خرید قهوه ساز

قهوه‌سازها به طور کلی دارای دو نوع فیلتر ثابت و قابل تعویض یا یک‌بار مصرف هستند. دستگاهی که فیلتر ثابت داشته باشد، به گونه‌ای است که پس از تولید قهوه باید فیلتر آن را خارج کنید و به‌خوبی شستشو دهید.

این در حالی است که فیلتر دستگاه‌های مجهز به فیلترهای یک‌بار مصرف نیازی به شستشو ندارد و پس از هر بار استفاده از دستگاه کافی است که فیلتر را تعویض کنید. به همین دلیل در زمان خرید قهوه ساز بوش باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید و متناسب با سلیقه و معیارهای خود بهترین دستگاه را بخرید.

البته باید بدانید مدل‌های مجهز به فیلترهای یک‌بار مصرف بهداشتی‌تر هستند و در عین حال برای استفاده از آن‌ها باید هزینه جداگانه‌ای را برای فیلترها پرداخت کنید.

خرید قهوه ساز با توجه به دکوراسیون فضا!

یکی دیگر از نکاتی که در راهنمای خرید قهوه ساز باید به آن توجه کنید، این است که این دستگاه‌ها در دو نوع توکار و رومیزی تولید می‌شوند. به همین دلیل باید متناسب با دکوراسیون و چیدمان فضای مورد نظر نسبت به خرید یکی از این دو مدل اقدام کنید.

اگر در آشپزخانه شما فضایی توکار برای قرارگیری قهوه ساز وجود دارد، بهتر است مدل‌های توکار را تهیه کنید که زیبایی و نظم بیش‌تری دارند. اما در صورتی که هیچ فضای توکاری در محیط خود ندارید، باید مدل‌های رومیزی را بخرید.

همچنین اگر هنوز فضای آشپزخانه شما طراحی نشده است، باید بدانید مدل‌های توکار جلوه بیشتری دارند و فضای به‌خصوصی را نیز اشغال نمی‌کنند و بهتر است این مدل‌ها را تهیه کنید. البته قیمت مدل‌های توکار بالاتر است.

چگونه یک دستگاه قهوه ساز مناسب بخرید

توجه به چندکاره یا تک کاره بودن دستگاه

جالب است بدانید امروزه این دستگاه‌ها قابلیت‌های گوناگونی دارند. به طوری که شاید مدل‌های دستی آن‌ها تک کاره باشند اما مدل‌های برقی و مدرن این دستگاه‌ها چندکاره هستند. در واقع برخی از قهوه‌سازها علاوه بر قهوه، نوشیدنی‌های دیگری مانند کاپوچینو، موکا، کافه لاته، ماکیاتو وغیره را نیز تهیه می‌کنند.

بنابراین اگر تنها به نوشیدنی ساده قهوه علاقه‌مند هستید، باید مدل‌های تک‌کاره را تهیه کنید اما اگر نوشیدنی‌های دیگر را نیز مصرف می‌کنید، بهتر است به خرید مدل‌های چندکاره بپردازید. مدل‌های چندکاره برای محل کار، کافه‌ها، مغازه‌های فروش نوشیدنی گرم وغیره نیز بسیار مناسب هستند.

اما توجه داشته باشید هر چه امکانات، ظرفیت خروجی، تعداد کار و تجهیزات قهوه‌سازها بیش‌تر باشد، قیمت آن‌ها نیز بالاتر خواهد بود.

خرید قهوه ساز مارک بوش از بهترین نمایندگی ایران

از آنجاکه بسیاری از افراد قهوه را به‌اندازه چای یا بیش‌تر از آن دوست دارند و به دنبال خرید بهترین قهوه ساز هستند، ما در این متن به ذکر نکات مهم در راهنمای خرید قهوه ساز پرداختیم. به طوری که در این راستا با نکاتی مانند توجه به سلیقه، بودجه، نیاز و برند آشنا شدید و دانستید بوش یکی از بهترین برندهای تولیدکننده این دستگاه‌ها است.

همچنین گفته شد که در زمان خرید این دستگاه‌ها باید به حجم و سایز، فیلترها، تعداد کار، مدل برقی یا دستی، توکار یا رومیزی بودن وغیره دقت کنید. حال با توجه به این نکات اگر قهوه ساز مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اید و می‌خواهید بهترین و باکیفیت‌ترین محصول را تهیه کنید، توصیه می‌کنیم از محصولات خانه بوش دیدن کنید.

زیرا در این سایت نه‌تنها به بهترین شکل به معرفی محصولات بوش پرداخته شده است بلکه امکان خرید قهوه ساز اصل برند بوش با مناسب ترین قیمت وجود دارد. زیرا خانه بوش تنها مرجع فروش لوازم خانگی اصل بوش در ایران محسوب می‌شود.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *