ابزارهای شستشوی بوش را بهتر بشناسید

ابزارهای شستشوی بوش را بهتر بشناسید

همان‌طور که قبلا گفتیم و می‌دانید، بوش برندی است که تقریبا تمامی لوازم خانگی را تولید می کند. حال برخی معروف تر هستند و برخی دیگر ناشناس تر مانده اند که البته این مسئله به میزان استفاده افراد برمی گردد. امروز می خواهیم درباره ابزارهای شستشوی بوش یعنی ماشین لباسشویی بوش و ماشین ظرفشویی بوش صحبت کنیم و از طرفی خواستار مطرح کردن قیمت ظرفشویی بوش و قیمت لباسشویی بوش هستیم.

ماشین لباسشویی های بوش

در جستجوی ماشین لباسشویی جدید هستید؟ در زیر به ویژگی های اصلی ماشین لباسشویی های جدید بوش را برایتان بازگو می کنیم، همه به طور منحصر به فرد برای صرفه جویی در وقت و بهینه بودن با قیمتی متناسب طراحی شده اند.

ماشین های لباسشویی بارگیری جلو یا همان ماشین لباسشویی هایی که درب دایره ای شکل در جلو دارند، به راحتی از طریق گودال جلویی بارگیری می شوند. آنها را می توان در آشپزخانه نصب کرد و از آن در طول هفته استفاده کرد. اما برای اینکه بتوانیم قیمت لباسشویی بوش را بدانیم چند محصول از جدیدترین و محبوب ترین ها را برایتان درنظر گرفتیم.

ماشین لباسشویی سری 6 WVG30460IR

 

ماشین لباسشویی ماشین لباسشویی سری 6 WVG30460IR از محصولات سری ۶ بوش است که در کشور چین ساخته شده و تحت لیسانس بوش آلمان است. این ماشین لباسشویی ۸ کیلویی بوده و با حجم ۵ کیلو به راحتی عملیات خشک کن را انجام می دهد. سرعت آن ۱۵۰۰ دور بوده و توان مقاومتی بالایی دارد. این مدل ماشین ها را به راحتی می توانید برای منزل خود تهیه کنید. اما مسئله مهم قیمت آن است. قیمت لباسشویی بوش این مدل حدود ۸۳۰۰.۰۰۰ است. با توجه به قیمت های روز، قیمتی متعادل و عالیست که شما را صاحب یک ماشین لباسشویی اقتصادی و بصرفه می کند.

ماشین لباسشویی توکار سری ۸ WAW28440SG

ماشین لباسشویی توکار سری ۸ WAW28440SG

ماشین لباسشوییماشین لباسشویی توکار سری ۸ WAW28440SG بسیار اقتصادی بوده و سطح انرژی آن A+++ است. بنابراین گزینه بسیار عالی در مصرف برق و آب بوده و می توان آن را به عنوان یک نمونه عالی درنظر گرفت. دارای سیستم ایمنی استانداردی است که موجب بهره وری بهتر آن می شود. برنامه های متعددی دارد که با کمک آن ها می توانید هر نوع لباس و پارچه‌ای را بشویید. قیمت لباسشویی بوش در این مدل حدود ۲۱.۷۰۰.۰۰۰ است که البته با امکانات آن جور درمی آید.

ماشین لباسشویی سری 2 WAB20262IR

یکی دیگر از ماشین لباسشویی های کم صدا و بهینه بوش، ماشین لباسشویی سری 2 WAB20262IR  است. این مدل با سطح انرژی A+++ بسیار بصرفه و اقتصادی بوده و از خشک کن خوبی برخودار است. ظرفیت ۶ کیلو لباس در حالت خیش را داشته و اکیدا به زوجین جوان پیشنهاد می شود. اگر به دنبال یک برند عالی با صرفه بالا هستید، پیشنهاد ما به شما همین ماشین لباسشویی بوش است. قیمت لباسشویی بوش این مدل معادل ۶.۳۰۰.۰۰۰ است که قیمتی بهینه و عالیست.

ماشین لباسشویی سری 4 WAK2020SIR

 

یکی از محصولات سری ۴ بوش، ماشین لباسشویی سری 4 WAK2020SIR بوده که ساخت کشور ترکیه است. سطح انرژی آن A+++ بوده و ۷ کیلو لباس را در حالت خیس پوشش می‌دهد. یک نمایشگر LED دارد که می‌توانید با کمک آن عملیات مختلف را انجام دهید و همچنین زیبایی و جذابیت ماشین لباسشویی را دوچندان کرده است. قیمت لباسشویی بوش این مدل حدود ۸ میلیون بوده که قیمتی مناسب برای چنین امکانات خوبیست.

در این بخش به برخی از بهترین و محبوب ترین ماشین لباسشویی های بوش و همچنین قیمت ماشین لباسشویی بوش پرداختیم. حال می خواهیم به سراغ ماشین های ظرفشویی برویم. این روزها خانم ها بسیار طالب ماشین های ظرفشویی بوده و دوست دارند حتما آن را در آشپزخانه خود داشته باشند. از این رو بوش نیز ماشین ظرفشویی های جالب با قیمت خوبی طراحی کرده و به بازار عرضه کرده است.

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 SMS88TW02M

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 SMS88TW02M

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 SMS88TW02M دارای ظاهری زیبا و جذاب بوده که تمامی دکمه‌های آن حالتی لمسی داشته که راحتی شما را در استفاده تضمین می‌کند. تقریبا ماشینی بی‌صداست که در هر تایمی از شبانه روز می توانید از آن استفاده کنید. دارای سه سبد برای قرارگیری ظروف بوده که مناسب ۱۴ نفر است. پس زمانی که مهمان دارید با خیال راحت در کنار مهمان خود بنشینید و ظرف‌هایتان را به این ماشین ظرفشویی حرفه ای بسپارید. قیمت ظرفشویی بوش در این مدل معادل ۱۵.۷۰۰.۰۰۰ است که قیمتی نسبتا خوب و مطلوب به حساب می آید.

 

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 SMS67MW01B

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 SMS67MW01B

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 SMS67MW01B به شدت اقتصادی بوده و در مصرف آب و برق و حتی مواد شوینده نهایت صرفه جویی را دارد. همچنین باید گفت یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت بوش در دسته ماشین های ظرفشویی است. ظرفیت آن برای ۱۳ نفر طراحی شده و میزان آب مصرفی آن حدود ۶.۵ لیتر است که میزان بسیار مطولبیست. قیمت ظرفشویی بوش این مدل ۲۸.۵۰۰.۰۰۰ تومان است که با توجه به عملکرد و امکانات آن گزینه مطلوبیست.

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش سری 4 SKS62E22IR

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش سری 4 SKS62E22IR

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش سری 4 SKS62E22IR برای افرادیست که کم جمعیت بوده و جای زیادی در آشپزخانه خود ندارند. در واقع روی میز قرار گرفته و ظرفیت ۶ نفر دارد. سطح انرژی آن A+ بوده و میزان آب مصرفی در هر بار شستشو چیزی معادل ۸ لیتر است. دارای برنامه های متعدد شستشو است و میزان صدای آن بسیار کم است. همچنین خیلی راحت می توانید روی کابینت آن را قرار دهید و نگران جاگیر بودن آن نباشید. قیمت این ماشین ظرفشویی معادل ۶ میلیون تومان است.

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش سری 4 SKS62E28IR

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش سری 4 SKS62E28IR

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش سری 4 SKS62E28IR نیز مانند ماشین قبلی دارای امکانات خوبی بوده و از سطح انرژی A+ برخودار است. مناسب برای ۶ نفر است و ساخت کشور اسپانیا می باشد. قیمت ظرفشویی بوش این مدل برابر است با ۵۵۰۰.۰۰۰ است.

ماشین ظرفشویی توکار بوش سری 6 SMV69M00IR

ماشین ظرفشویی توکار بوش سری 6 SMV69M00IR

یکی دیگر از انواع ماشین های ظرفشویی بوش، ماشین های توکار است. شما می‌توانید مدل های مختلفی از این نوع ماشین های ظرفشویی را با طراحی زیبا و جذاب مشاهده کنید. ماشین ظرفشویی توکار بوش سری 6 SMV69M00IR ، جهارده نفره بوده و دارای سه سبد مجزا برای قرارگیری ظروف است. ظرف مخصوص قاشق و چنگال نیز در آن بصورت کاملا جداگانه تعبیه شده است. سطح انرژی آن A+++ بوده که این نشاندهنده اقتصادی بودن این ماشین ظرفشویی است. قیمت ظرفشویی بوش این مدل ۲۶.۹۰۰.۰۰۰ تومان است.

ماشین ظرفشویی توکار بوش سری 8 SMI88TS02B

ماشین ظرفشویی توکار بوش سری 8 SMI88TS02B نیز ۱۴ نفره بوده و دارای امکانات خوبیست. فقط طراحی آن با مدل قبلی فرق دارد اما تمامی امکانات آن را نیز داراست و از نظر انرژی نیز دارای سطح خوبیست. قیمت این ماشین ظرفشویی نیز ۲۷.۹۰۰.۰۰۰ تومان است.

با توجه به قیمت های ماشین لباسشویی و قیمت ظرفشویی بوش به این نتیجه می رسیم که کیفیت تا حدی عالیست که این قیمت ها برایشان گزینه متناسبی است. شما می توانید با کمک این راهنما، آنچه نیاز دارید را از خانه بوش تهیه کنید.

سوالات متداول

۱- آیا می توان نمایندگی های بوش را در ایران پیدا کرد؟

بله، بوش در سراسر ایران دارای نمایندگی های متعددی است که می توانید خرید خود را از آنجا انجام داده و گارانتی خوبی دریافت کنید.

۲- بین ماشین لباسشویی و ظرفشویی کدام واجب تر است؟

مسلما ماشین لباسشویی گزینه واجبیست اما ماشین ظرفشویی نیز در سالهای اخیر جزء ملزومات آشپزخانه ها به حساب می آید.

۳- آیا فقط محصول ساخت کشور آلمان را باید بخریم و به آن اعتماد کنیم؟

خیر، تمامی کشورهای سازنده مانند چین، هند، اسپانیا و … تحت لیسانس بوش آلمان فعالیت می کنند و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *