بهترین جاروبرقی های بوش را بشناسیم

بهترین جاروبرقی های بوش را بشناسیم

یکی دیگر از محصولات بوش، جاروبرقی است. بوش دارای محصولات جارو شارژی، جارو برقی‌های کیسه ای و جارو برقی های مخزنی است. امروز می خواهیم در این مقاله بهترین جارو برقی های بوش را مورد بررسی قرار داده و قیمت جارو برقی بوش را به شما بگوییم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

بهترین جارو برقی های بوش

در دسته جارو برقی های بوش، جارو برقی های شارژی، جارو برقی های کیسه ای و جارو برقی های مخزنی وجود دارد که هر کدام را در حد معمول برای شما معرفی می کنیم.

جارو برقی های شارژی بوش

این نوع جارو برقی ها همانطور که از نامش پیداست، شارژ شده و بدون برق کار می کند. عملکرد سریعی داشته و کیفیت خوبی دارند. معمولا این جاروها برای مصارف کوتاه هستند و نمی توانید برای تمیز کردن کل خانه به عنوان یک جارو برقی از آن استفاده کنید. اما این جاروها برای تمیز کردن بخشی از خانه و برای اتومبیل گزینه خوبی هستند.

جارو شارژی BBH Move 5

جارو شارژی

 

 

یکی از بهترین جارو شارژی های بوش،  جارو شارژی BBH Move 5 است. این دستگاه را می توانید به مدت ۱۲ الی ۱۶ ساعت به برق بزنید تا به مدت ۳۶ دقیقه از آن استفاده کنید. بصورت عصایی و دسته بلندی است که به راحتی می توانید عملیات تمیز کردن را انجام دهید. تمامی بخش های داخلی مانند کابینت ها، گوشه های مبل، پشت کمدها و … را به راحتی با آن پاک کنید. این مدل وزنی حدود ۳ کیلوگرم بوده و دارای فیلتر قابل شستشو است. قیمت جارو برقی بوش این مدل ۴.۹۰۰.۰۰۰ تومان است.

جارو شارژی BBH Move 6

BBH Move 6

این نوع جاروبرقی، جارو شارژی BBH Move 6 بصورت هیبریدی است که ابعادی بزرگ دارد. بصورت عصایی بوده و وزن آن ۳ کیلوگرم است. این جارو به مدت ۱۲ الی ۱۶ ساعت باید در برق قرار گیرد و میزان زمان استفاده از آن ۳۶ دقیقه است. گنجایش مخزن آن ۰.۳ لیتر است. قیمت جارو برقی بوش این مدل ۴.۶۵۰.۰۰۰ تومان است.

جاروبرقی BGL8PRO5IR

جاروبرقی BGL8PRO5IR

یکی از بهترین جارو برقی های بوش که امروزه طرفداران زیادی دارد، جاروبرقی مدل BGL8PRO5IR است. طراحی زیبا و ساده ای داشته و دو رنگ خاکستری و نقره ای موجود است. بدنه آن پلاستیک باکیفیت است که دیر دچار تخریب و مشکل خواهد شد. دارای دکمه های خاموش و روشن و سیم جمع کن است. وزن تقریبی آن حدود ۷ کیلوگرم بوده که می توانید با کمک دستگیره موجود در بالای آن، به راحتی آن را حمل کنید. این جارو برقی ها کیسه ای بوده و شما باید محتویات آن را تخلیه کنید. البته می توانید کیسه اصلی آن را خارج کرده و کیسه یک بار مصرف روی آن بیاندازید که در هر بار پر شدن، آن را تعویض نمایید. توان مکش آن ۱۸۰۰ وات و قدرت موتور ۱۸۰۰ وات است. حواستان باشد که این دستگاه توان جمع کردن مایعات را ندارد و ممکن است دچار اتصال و خرابی شود. دارای لوله تلسکوپی بوده و فیلتر بهداشتی دارد. همچنین بهتر است بدانید طول کابل برق آن ۱۳ متر است. قیمت جارو برقی در این مدل ۶.۸۰۰.۰۰۰ تومان است که با توجه به امکانات آن قیمت مطلوب و بهینه ای دارد.

جاروبرقی BGL7200

جاروبرقی BGL7200

جاروبرقی BGL7200 نیز نوع دیگری از جاروبرقی های بوش است که گزینه خوبی به نظر می رسد. ساخت کشور آلمان بوده و عملکرد عالی در مکش بالا دارد. همچنین توان قدرتی آن ۱۷۰۰ است. ظرفیت مخزن آن ۵ لیتر بوده و وزنی معادل ۵.۵ کیلوگرم دارد. سیم آن ۱۲ متر است و با این حساب به راحتی می توانید منزل خود را نظافت کنید. این جاروبرقی ها کیسه ای بوده و می توانید کیسه آن را بصورت یک بار مصرف استفاده کنید و در هر بار پر شدن آن را دور بریزید. قیمت جارو برقی بوش این مدل معادل ۴.۵۰۰.۰۰۰ است که با توجه به امکانات آن تقریبا قیمت مطلوبیست.

جاروبرقی مخزن دار BGC1U1700

جاروبرقی مخزن دار BGC1U1700

جاروبرقی مخزن دار BGC1U1700 تمامی زباله ها را درون مخزن خود نگه می دارد. مسلما بعد از پر شدن باید مخزن آن را خالی کنید. توان این جاروبرقی ۱۷۰۰ وات است و فیلتر آن کاملا قابل شستشو است. مخزن آن ۱.۴ لیتر است. دارای برس های جانبی بوده و محدوده ۸ متر را به راحتی برای نظافت پوشش می دهد. رنگ اصلی و کارخانه ای آن قرمز است و دارای گارانتی ۲۴ ماهه می باشد. قیمت آن حدود ۲۳ میلیون تومان است.

جاروبرقی مخزن دار BGS5SIL66C

جاروبرقی مخزن دار BGS5SIL66Cض

یکی دیگر از جاروبرقی های مخزن دار بوش، جاروبرقی مخزن دار BGS5SIL66C است که ظاهری بسیار جذاب و متفاوت دارد. قدرت مکش آن ۷۰۰ وات بوده که جزء پرقدرت های شرکت بوش است. تا محدوده ۱۱ متر را با کمک این جاروبرقی می توانید نظافت کنید و مشکلی از این بابت نخواهید داشت. این جارو برقی تا حد ممکن کم سر و صدا بوده و شما می توانید در هر ساعتی از روز از آن استفاده کنید. ظرفیت مخزن آن ۳ لیتر است و باید بعد از پر شدن حتما آن را تخلیه کنید. همچنین دارای فیلتر هپاست که مناسب برای افراد دارای آلرژی گزینه فوق العاده ای است. با تمام امکاناتی که دارد جاروبرقی فوق‌العاده ایست و قیمتی بسیار ارزان دارد. قیمت جارو برقی بوش در این مدل تنها ۴.۸۰۰.۰۰۰ تومان است.

به نظر شما کدام جارو برقی بوش مناسب است؟

بستگی دارد شما چه نیازی داشته باشید و بخواهید دقیقا از جاروبرقی خود چه استفاده ای بکنید. چیزی که مشخص است، این است که جارو برقی برای نظافت منزل به کار رفته و کاربرد دارد. پس به نوعی جزء لوازم ضروری نظافت منزل به حساب می آید؛ اما اینکه دقیقا چه امکاناتی باید داشته باشد و توان مصرفی آن چقدر باشد، بستگی به خواسته خودتان دارد. مثلا اگر خانه ای نقلی و کوچک دارید به شما پیشنهاد می کنیم به دنبال جارو برقی جمع و جور با عملکردی متوسط باشید. اما اگر خانه شما بزرگ است می توانید دست روی جاروبرقی هایی با توان بالاتر باشید. بالتبع قیمت نیز در انتخاب بی تاثیر نیست.

در این مقاله سعی کردیم بهترین و محبوب ترین جارو برقی های بوش را از لحاظ کیفیت، کاربرد و قیمت بررسی کنیم. البته این محبوبیتی که می گوییم دقیقا طبق نظرات کاربران و افراد است که به چه میزان از عملکرد این محصولات رضایت داشته و خواهان آن ها بوده اند. امیدواریم شما هم بتوانید با توجه به نیاز خود یکی از این محصولات را خریداری کنید.

سوالات متداول

۱-میزان بزرگ بودن جاروبرقی روی توان آن نیز تاثیرگذار است؟

می تواند تاثیرگذار باشد اما لزوما هم اینطور نیست. شما می توانید جاروبرقی کوچک و جمع و جوری تهیه کنید اما توان آن به مراتب بالاتر و مکش خوبی داشته باشد. پس این موضوع همیشه ارتباطی به بزرگی و کوچکی ندارد.

۲- آیا تمام جاروبرقی ها دارای برس های اضافه هستند؟

بله، تمامی آن ها برس های تمیز کننده سطوح باریک و مبل ها را دارند.

۳- جارو برقی های کیسه ای بهترند یا جاروبرقی های مخزنی؟

برتری بر این دو نمی توان دانست. هر کدام عملکرد خاص خود را دارند. بستگی دارد شما چگونه به آن نگاه کرده و بخواهید. مثلا اگر تمایلی به تعویض همیشگی کیسه ندارید می توانید از مخزن دار استفاده کنید.

 

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *