معرفی سری لباسشویی های هوم پروفشنال بوش + مقایسه با سری های دیگر بوش

لباسشویی های هوم پروفشنال بوش

شرکت بوش یکی از تولیدکننده‌های انواع ماشین لباسشویی است که در این صنعت سابقه درخشانی دارد. ماشین لباسشویی های هوم پروفشنال بوش جدیدترین محصولات این برند هستند که در مدل‌های متنوعی روانه بازار می‌شوند. سری هوم پروفشنال بوش از تکنولوژی‌های روز دنیا در طراحی و ساخت ماشین لباسشویی بهره برده که از محبوبیت زیادی برخوردار است.

از آنجا که مدل‌های مختلف لباسشویی های هوم پروفشنال بوش دارای قابلیت‌های منحصربه‌فردی هستند و از طرفی با محصولات سری‌های معمولی ماشین لباسشویی بوش تفاوت‌های متعددی دارند، در این مقاله به بررسی جزییات ماشین لباسشویی های هوم پروفشنال بوش و شرح مشخصات چهار سری دیگر لباسشویی بوش می‌پردازیم.

قیمت ماشین لباسشویی بوش

مدل‌های متنوع ماشین لباسشویی‌های هوم پروفشنال بوش

در این بخش به مقایسه مدل‌های مختلف لباسشویی های هوم پروفشنال بوش می‌پردازیم تا با توجه به نیازی که به این کالا دارید، مناسب‌ترین مدل را برای خرید انتخاب کنید. بعد از توضیح مشخصات مدل‌های لباسشویی های هوم پروفشنال بوش، به بررسی ماشین لباسشویی‌های معمولی این برند می‌پردازیم که در سری‌های 2، 4، 6 و 8 در بازار موجود هستند.

ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR سری Home Professional

ماشین لباسشویی هوم پروفشنال بوش سری WAY32862ME

ظرفیت این محصول 9 کیلوگرم و رنگ بدنه آن سفید است. این مدل از لباسشویی های هوم پروفشنال بوش در فهرست محصولات پرفروش بوش قرار دارد و دارای قابلیت‌های متعددی است. دور خشک‌کن این کالا 1600 دور در دقیقه است که بالاترین ظرفیت و دور موتور را دارد. طراحی این محصول فوق‌العاده است و دور درب دستگاه استیل براق به کار رفته است.

این لباسشویی موتور Eco Silence Drive دارد و بدنه آن سوپرسایلنت است. لباسشویی WAY3284IIR از کم‌مصرف‌ترین و بی‌صداترین لباسشویی‌های جهان است. برچسب انرژی این کالای برقی خانگی A+++ است و در حین کار 47 دسی‌بل صدا تولید می‌کند که واقعا ناچیز است. صدای این لباسشویی در حالت خشک‌کن به 72 دسی‌بل می‌رسد.

در این دستگاه 14 برنامه شست‌وشو طراحی شده است که برنامه‌های تخصصی لکه‌بری نیز در میان آنها وجود دارد. این مدل از لباسشویی های هوم پروفشنال بوش دارای سیستم تشخیص وزن لباس است که بر اساس عدد آن، مقدار آب‌گیری را تعیین می‌کند. این ویژگی امکان استفاده از دستگاه را برای هر اندازه از لباس تا سقف 9 کیلوگرم فراهم می‌کند.

سیستم I-Dos یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته است که در این محصول به کار رفته و وظیفه تنظیم مواد شوینده را به عهده دارد. این سیستم دارای یک مخزن برای مواد شوینده و نرم‌کننده است که کاربر آن را پر می‌کند و دستگاه هنگام شروع کار تشخیص می‌دهد که چه میزان از مواد شوینده و نرم‌کننده را برای شست‌وشو استفاده کند.

دیگر ویژگی‌های مهم این مدل از لباسشویی های هوم پروفشنال بوش

  • سیستم تشخیص کف روی لباس
  • سیستم تنظیم خودکار آب (Active Water)
  • قابلیت شست‌وشوی خودکار مخزن مواد شوینده و دیگ
  • سیستم ضد لرزش

ماشین لباسشویی بوش مدل WAY28862IR سری Home Professional

ماشین لباسشویی هوم پروفشنال بوش

این مدل لباسشویی یکی دیگر از مدل‌های لباسشویی های هوم پروفشنال بوش است که به امکانات بسیار خوبی تجهیز شده است. ظرفیت این لباسشویی نیز 9 کیلوگرم و رنگ آن سفید است. مصرف انرژی این کالای برقی A+++ است و بدنه دستگاه به عایق صوتی مجهز است. این مدل نیز یکی از کم‌صداترین لباسشویی‌های بوش است.

دور خشک‌کن دستگاه 1400 دور در دقیقه و میزان صدای حاصل از آن 72 دسی‌بل است. صدای این لباسشویی حین شست‌وشو فقط 47 دسی‌بل است. از جمله تفاوت‌های این مدل با مدل قبلی، باید به دور موتور این دستگاه اشاره داشت که در زمان خشک‌ کردن 200 دور کمتر از لباسشویی WAY3284IIR است.

تفاوت دیگر این محصول با مدل WAY3284IIR در ظاهر آن است. در این مدل از لباسشویی های هوم پروفشنال بوش به جای استیل روی درب، از رنگ استفاده شده است. جنس رنگ به کار رفته در طراحی بدنه طوری است که در هیچ شرایطی نه کم‌رنگ شده و نه از بین می‌رود.

دیگر تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های کاربردی و موثر 

• سیستم تشخیص و تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده و نرم‌کننده‌ها
• شست‌وشوی خودکار مخزن مواد شوینده (Self-Cleaning)
• سیستم تشخیص وزن لباس
• شست‌وشوی خودکار دیگ
• سیستم تشخیص کف روی لباس
• 14 برنامه شست‌وشو و لکه‌بری

ماشین لباسشویی بوش مدل WAY28791IR سری Home Professional

کاربرانی که ترجیح می‌دهند بدنه لباسشویی از استیل باشد، سراغ خرید این مدل از لباسشویی های هوم پروفشنال بوش می‌روند. ظرفیت این محصول 8 کیلوگرم است و به پیشرفته‌ترین برنامه‌های شست‌وشو مجهز است. در طراحی این کالا رنگ مشکی و استیل به کار برده شده که منجر به ظاهر منحصر به فرد این لباسشویی شده است.

دور موتور این لباسشویی 1400 دور در دقیقه و نوع موتور دستگاه سوپرسایلنت است. میزان صدای تولید شده از کار شست‌وشوی این لباسشویی 48 دسی‌بل و در فرآیند خشک کردن 72 دسی‌بل است. برچسب انرژی این مدل از لباسشویی های هوم پروفشنال بوش نیز A+++ است و از کم‌مصرف‌ترین لباسشویی‌های بوش محسوب می‌شود.

این مدل از لباسشویی های هوم پروفشنال بوش نیز به امکاناتی مانند Active Water و برنامه‌های شست‌وشو مجهز است. برنامه‌های تخصصی لکه‌بری نیز در این دستگاه وجود دارد تا فرآیند شست‌وشو و خشک کردن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. درب این کالا دوجداره است و در طراحی آن از استیل براق استفاده شده است.

مشخصات سری‌های دیگر ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش سری 2

برند بوش سال‌های زیادی در عرصه طراحی و ساخت انواع کالاهای صنعتی و خانگی فعالیت دارد و همیشه موفق شده در صدر جدول برندها قرار بگیرد. لباسشویی‌های معمولی بوش نیز به اندازه لباسشویی های هوم پروفشنال بوش دارای ویژگی‌های کاربردی و مهم هستند که در چهار سری به بازار عرضه می‌شوند.

برای اینکه بتوانید لباسشویی های هوم پروفشنال بوش را با سری‌های دیگر مقایسه کنید، به شرح مشخصات چهار سری 2، 4، 6 و 8 لباسشویی بوش می‌پردازیم.

ماشین لباسشویی بوش سری 2

محصولات این سری از ساده‌ترین لباسشویی‌های بوش هستند. ظرفیت مدل‌های این سری 6 کیلوگرم و برچسب مصرف انرژی آن A+++ است. این سری در کشور ترکیه تحت لیسانس بوش آلمان تولید شده و دارای دو رنگ سفید و نقره‌ای است. لباسشویی بوش سری 2 به برنامه‌های اصلی شست‌وشو و خشک‌کن مجهز است.

لباسشویی بوش سری 4

ماشین لباسشویی سری 4

این سری نیز از نظر ساختار تفاوت چندانی با سری 2 ندارد. ظرفیت لباسشویی‌های این سری 7 کیلوگرم است و قیمت خرید آن بسیار مقرون به صرفه است. این سری نیز به برنامه‌های اصلی شست‌وشو و خشک‌کن تجهیز شده و با استفاده از موتور Eco Silence Drive موفق شده برچسب انرژی A+++ را دریافت کند. محصولات این سری نیز برای صرفه‌جویی در مصرف آب به قابلیت Active Water مجهز هستند.
برند بوش با تولید سری 4 لباسشویی بوش توانست با حذف برنامه‌های غیرضروری، هزینه ساخت ماشین لباسشویی را کاهش داده و کالایی با عمر مفید بالا را به خریدار تحویل دهد. این سری در دو رنگ سفید و نقره‌ای در بازار موجود است.

ماشین لباسشویی بوش سری 6

لباسشویی‌های سری 6 نسبت به سری 2 و 4 از امکانات پیشرفته‌تری برخوردار هستند. در طراحی محصولات این سری از پنل ترکیبی لمسی و مکانیکی استفاده شده و یک مانیتور لمسی نیز روی بدنه قرار گرفته است. سرعت خشک‌کن و برنامه‌های شست‌وشو توسط پنل لمسی قابل تنظیم هستند. لباسشویی‌های سری 6 دارای ظرفیت 8 و 9 کیلوگرم هستند که بر اساس مدل لباسشویی متغیر است.
مدل‌های این سری لباسشویی بوش به رنگ سفید و استیل تولید می‌شوند. در کالاهای استیل برند بوش از تکنولوژی نانو استفاده می‌شود که اثر انگشت روی آن نمی‌ماند.

ماشین لباسشویی بوش سری 8

ماشین لباسشویی سری 8 بوش

محصولات سری 8 لباسشویی بوش از مجهزترین مدل‌های لباسشویی هستند که به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های کاربردی در طراحی و ساخت محصول، در شمار کالاهای پرفروش بوش قرار گرفته‌اند. کاربرانی که از پیشرفته بودن کالاهای برقی هیجان‌زده می‌شوند، از خرید لباسشویی‌های سری 8 بوش استقبال می‌کنند.
ظرفیت لباسشویی‌های این سری 8 و 9 کیلوگرم است و دور خشک‌کن آن به 1600 دور در دقیقه می‌رسد که عدد قابل توجهی است. رنگ مدل‌های لباسشویی سری 8 بوش سفید و استیل است و در طراحی آنها از پنل ترکیبی لمسی و مکانیکی استفاده شده است. دستگاه‌های تولیدشده در این سری به پیشرفته‌ترین برنامه‌های شست‌وشو و لکه‌بری مجهز هستند.

تفاوت لباسشویی‌های هوم پروفشنال بوش با لباسشویی‌های بوش سری 8

از آنجا که لباسشویی های هوم پروفشنال بوش و لباسشویی‌های سری 8 بوش از سری‌های پرفروش و پیشرفته محسوب می‌شوند، لازم است به تفاوت‌های میان این دو گروه اشاره شود. کیفیت عملکرد و سخت‌افزار یعنی موتور و تکنولوژی‌های به کار رفته در هر دو گروه یکسان است. تفاوت مهم لباسشویی های هوم پروفشنال بوش و سری 8 در طراحی و ویژگی‌های ظاهری است.

لباسشویی های هوم پروفشنال بوش به عبارتی لوکس‌تر و برای دکوراسیون‌های مدرن بسیار مناسب‌تر هستند. طراحی پنل و درب لباسشویی در لباسشویی های هوم پروفشنال بوش کاملا لوکس است. درب مدل‌های مختلف لباسشویی های هوم پروفشنال بوش دارای دوجداره است و لوگوی برند بوش روی آن قرار گرفته است.

خرید ماشین های لباسشویی اصل بوش

خرید ماشین لباسشویی بوش

با توجه به این موضوع که بازار همیشه پر از کالاهای تقلبی برندهای گم‌نام است، لازم است هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش اصل حتما به چند نکته توجه داشته باشید. مدل محصول مورد نظر خود را در سایت اصلی برند بوش جست‌وجو کنید و عکس‌های آن را با محصولی که قصد خریدش را دارید به دقت مقایسه کنید.

از آنجا که برند بوش در طراحی و ساخت کالاهای خود ظرافت ویژه‌ای را به کار می‌برد، با مقایسه تصاویر لباسشویی اصل و محصول تقلبی به سادگی متوجه تفاوت ظاهری آنها می‌شوید. از طرفی هر کالا دارای شماره سریالی است که در سایت بوش قابل پیگیری است. این کد معمولا روی بدنه دستگاه حک شده است.

دریافت ضمانت‌نامه کالا و خدمات پس از فروش از دیگر نکات مهم در خصوص خرید لباسشویی بوش اصل است. خانه بوش به عنوان نمایندگی رسمی این برند معتبر در تهران، تمام محصولات بوش اصل را همراه با ضمانت‌نامه رسمی و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌دارد. برای کسب مشاوره در مورد انتخاب مناسب‌ترین لباسشویی بوش برای کاربری خود، با کارشناسان خانه بوش مشورت کنید.

بیشتر بخوانید: چطور از اصل بودن محصولات بوش مطمئن شویم؟

جمع بندی

لباسشویی های هوم پروفشنال بوش جدیدترین و لوکس‌ترین لباسشویی‌های این برند هستند که کاربران زیادی را به خرید این کالای کاربردی ترغیب کرده‌اند. سری هوم پروفشنال بوش دارای چند مدل است که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.

در این مقاله ضمن معرفی مشخصات لباسشویی های هوم پروفشنال بوش ، به معرفی لباسشویی‌های معمولی بوش نیز پرداختیم تا کاربران به راحتی محصول مناسب را برای خریداری انتخاب کنند. در تمام لباسشویی های هوم پروفشنال بوش از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها بهره گرفته شده که این امر لباسشویی های هوم پروفشنال بوش را در شمار کم‌مصرف‌ترین و کم‌صداترین لباسشویی‌های جهان قرار داده است.

خانه بوش نمایندگی رسمی برند بوش در ایران است که در تهران به فعالیت مشغول است. کاربران می‌توانند به وسیله تماس با کارشناسان متخصص خانه بوش، از جزییات محصول مورد نظر خود اطلاعات دقیقی به دست آورده و آن را همراه با ضمانت‌نامه رسمی و خدمات پس از فروش به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *