به صرفه ترین مدل آب میوه گیری

بصرفه ترین مدل آبمیوه گیری

با اوج گرفتن گرمای تابستان، یکی از دل‌چسب‌ترین نوشیدنی‌هایی که می‌توان در این روزها نشاط را به جسم‌های خسته بازگرداند، آبمیوه‌های طبیعی است. به همین دلیل اغلب افراد به دنبال به صرفه ترین مدل آبمیوه‌گیری هستند تا با یک خرید مناسب بتوانند برای مدت‌های طولانی از این وسیله کاربردی استفاده کنند. به نظر شما بهترین و به صرفه ترین آبمیوه گیری در بازار ایران متعلق به کدام برند است؟

از آنجایی که آبمیوه‌گیری یک وسیله کاربردی و جذاب است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای مختلف افراد باشد؛ چه در فصل تابستان، چه در فصل زمستان؛ از این رو، برندهای معتبر و شناخته‌شده لوازم خانگی پا به این عرصه نهاده‌اند و مدل‌های مختلف و متنوع آبمیوه‌گیری را برای مشتریان خود طراحی کرده‌اند.

یکی از این نام‌های معتبر و خوش‌نام در عرصه لوازم خانگی، برند بوش است که امکان تهیه محصولات آن از نمایندگی بوش در تهران وجود دارد. با یک جستجو کوتاه در بازار متوجه می‌شوید که اگر به دنبال به صرفه‌ترین آبمیوه‌گیری بوش یا سایر برندهای موجود در بازار هستید، باید عوامل مختلفی را مدنظر قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

به صرفه ترین آبمیوه گیری

نکات مهمی که در زمان خرید به صرفه‌ترین آبمیوه‌گیری باید به آن توجه کرد

جنس تیغه

اصلی‌ترین کاربرد آبمیوه‌گیری توانایی آن در حرکت سریع تیغه‌ها برای گرفتن آب میوه است. از این رو، توجه به جنس تیغه ها عامل بسیار مهمی در به صرفه بودن یک آبمیوه‌گیری است. به صرفه‌ترین آبمیوه‌گیری بوش از تیغه‌های استیل ضد زنگ ساخته شده است که زنگ نمی‌زند و به راحتی کند نمی‌شود.

توان دستگاه

در کنار تیغه‌های تیز و برنده، توان موتور دستگاه عامل مهمی در به صرفه بودن و خوب بودن یک آبمیوه‌گیری است. در زمان خرید آبمیوه‌گیری بوش یا سایر برندها بهتر است به قدرت موتور آبمیوه‌گیری توجه کنید. هرچه میزان قدرت دستگاه بالاتر باشد، توانایی دستگاه در گرفتن آب انواع میوه‌ها بالاتر می‌رود.

سرعت چرخش

به صورت کلی، هرچه سرعت چرخش بیشتر باشد، بازدهی دستگاه نیز بالاتر می‌رود. سرعت چرخش دستگاه‌های آبمیوه‌گیری به صورت تک سرعته، 2 سرعته، 3 سرعته یا 4 سرعته می‌باشد.

کاربرد

اصلی‌ترین کاربرد آبمیوه‌گیری، توانایی آن در گرفتن آب انواع میوه است. با این وجود، قابلیت‌های دیگری نیز در برخی از مدل‌های آبمیوه‌گیری وجود دارد؛ ازجمله خرد کردن، آسیاب کردن، مخلوط کردن و در برخی از مدل‌ها غذاساز. وجود این قابلیت‌های اضافی سبب می‌شود تا قیمت آبمیوه‌گیری بوش یا سایر برندها افزایش یابد.

جنس بدنه

اغلب دستگاه‌های موجود در بازار، از بدنه پلاستیکی، استیل، آلومینیوم یا ترکیبی از این موارد با یکدیگر ساخته شده‌اند. هرچه جنس به کار رفته در دستگاه آبمیوه‌گیری مقاوم‌تر باشد، استحکام دستگاه بیشتر بوده و به مراتب در دسته به صرفه‌ترین آبمیوه‌گیری قرار می‌گیرد.

به صرفه ترین مدل آب میوه گیری بوش

قطر دهانه ظرف

شاید عاملی که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، همین موضوع باشد. اما بهتر است فراموش نکنید که اگر دهانه آبمیوه‌گیری خریداری شده شما از اندازه مناسبی برخوردار نباشد، نمی‌توانید آب انواع میوه‌ها و مرکبات را در اندازه‌های مختلف بگیرید و برای شما محدودیت در استفاده به وحود می‌آورد. فراموش نکنید به صرفه‌ترین آبمیوه‌گیری بوش، مدلی است که دهانه بزرگی داشته باشد و شما بدون نیاز به خرد کردن میوه‌ها، بتوانید آب آن‌ها را بگیرید.

قیمت

آخرین اما مهمترین نکته که در خرید آبمیوه‌گیری بوش و دیگر برندهای موجود در بازار حائز اهمیت است، قیمت می‌باشد. در حقیقت، بسیاری از مشتریان انتخاب به صرفه‌ترین آبمیوه‌گیری را بر اساس قیمت و کارایی‌های آن تعیین می‌کنند.

انواع آب میوه‌گیری بوش

همانطور که گفته شد یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار ایران و دنیا که توانسته است نظر مثبت کاربران را با خود همراه کند، برند لوازم خانگی بوش است. اگر به دنبال انتخاب به صرفه‌ترین آبمیوه‌گیری بوش در بازار هستید، بهتر است ابتدا با انواع آبمیوه‌گیری بوش آشنا شده و سپس بر اساس قابلیت و ویژگی‌های موردنیاز خود، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

در ادامه برخی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های آبمیوه‌گیری بوش را به شما معرفی خواهیم کرد.

آبمیوه‌گیری بوش مدل MES4010

بی شک یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین مدل‌های آبمیوه‌گیری بوش موجود در بازار، مدل MES4010 می‌باشد. این مدل جذاب با بهره‌مندی از دو مخزن آبمیوه‌ و تفاله به صورت مجزا، بدون لغزش و با تیغه‌های استیل ضد زنگ و سیستم ضد چکه، با سرعت بسیار بالایی برای شما آب میوه‌های دلخواهتان را فراهم می‌کند.

  • قدرت موتور: 1200 وات
  • کاربرد: تک کاره
  • تنظیم سرعت: سه سرعته
  • سایز دهانه ورودی: 84 میلیمتر
  • ظرفیت پارچ: 1.5 لیتر

آبمیوه‌گیری بوش مدل MES25A0

یکی دیگر از به صرفه‌ترین آبمیوه‌گیری بوش موجود در بازار ایران که می‌توان با قیمت مناسب تهیه کرد، آبمیوه‌گیری بوش مدل MES25A0 است. این آبمیوه‌گیری منحصربه‌فرد از پلاستیک فشرده ساخته شده است و با بهره‌گیری از مخزن آبمیوه‌گیری مجزا و دهانه ظرف بزرگ، سرعت آب میوه گرفتن را افزایش داده است.

  • قدرت موتور: 700 وات
  • کاربرد: تک کاره
  • تنظیم سرعت: دو سرعته
  • سایز دهانه ورودی: 73 میلیمتر
  • ظرفیت پارچ: 1.25 لیتر

آبمیوه‌گیری بوش مدل MES3500

یکی از مدل‌های آبمیوه‌گیری بوش که بی شک در دسته پرطرفدارترین و به صرفه‌ترین آبمیوه‌گیری بوش قرار دارد، مدل MES3500 است. این مدل منحصربه‌فرد در کنار قیمت مناسبی که دارد، با ویژگی‌های جذابش توانسته است به سرعت به پرفروش‌ترین مدل آبمیوه‌گیری بوش در ایران تبدیل شود. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این مدل، سیستم ضد چکه است که با جلوگیری از چکه کردن بر روی موتور دستگاه، طول عمر موتور را افزایش می‌دهد.

  • قدرت موتور: 700 وات
  • کاربرد: تک کاره
  • تنظیم سرعت: دو سرعته
  • سایز دهانه ورودی: 73 میلیمتر
  • قابلیت ورود سیب کامل به دهانه ظرف بدن نیاز به خرد کردن
  • ظرفیت پارچ: 1.25 لیتر
  • خروج اتوماتیک تفاله

به صرفه ترین مدل آبمیوه گیری بوش

آبمیوه‌گیری بوش مدل BSSJ3882

یکی از کاربردی‌ترین و به صرفه‌ترین آبمیوه‌گیری بوش مدل BSSJ3882 است. با وجود اینکه این مدل خارق‌العاده، عملکردی 4 کاره دارد، اما با توجه به قیمت بسیار مناسب آن توانسته است گوی رقابت را از رقبایش برباید و به پرفروش‌ترین و به صرفه‌ترین آبمیوه‌گیری بازار یران تبدیل شود. قابلیت مخلوط کن، آسیاب و خرد کن در  کنار توانایی آبمیوه‌گیری بسیار شیک، این محصول را بیش از هر محصول دیگری مورد توجه قرار داده است. جنس بدنه این مدل از آبمیوه‌گیری بوش، استیل ضد زنگ بوده که به همراه تیغه‌های استیل ضد زنگ به مشتریان ارائه می‌گردد تا محصولی ماندگار و با دوام را برای سالیان سال همراه خانواده خود داشته باشند.

  • قدرت موتور: 1200 وات
  • کاربرد: چند کاره (قابلیت آسیاب، مخلوط کن، خرد کن و آبمیوه‌گیری)
  • تنظیم سرعت: دو سرعته به همراه عملکرد پالس لحظه‌ای
  • سایز دهانه ورودی: 75 میلیمتر
  • ظرفیت پارچ: 1.5 لیتر
  • جنس پارچ: شیشه‌ای

سخن آخر

انتخاب محصولی کاربردی که بتواند در کنار قیمت مناسب آن، انتظارات شما را نیز تأمین کند، گاهی دشوار است. برای اینکه این انتخاب هوشمندانه باشد و اشتباهی در آن رخ ندهد، به یک راهنمای مناسب نیاز خواهیم داشت. در زمان خرید به صرفه‌ترین آبمیوه‌گیری موجود در بازار باید عوامل مختلفی را بررسی کرده تا در نهایت بر اساس نظر سایر کاربران و انتظاراتی که شما از یک آبمیوه‌گیری دارید، مناسب‌ترین محصول را انتخاب کنید. برند بوش از شناخته‌شده‌ترین و با کیفیت‌ترین لوازم خانگی موجود در بازار است. اگر به دنبال به صرفه‌ترین آبمیوه‌گیری بوش موجود در بازار هستید، بهتر است پس از بررسی انواع مدل‌های آن، بر اساس قیمت و کاربردهای آن، محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

سوالات متداول

هیچ دستگاه آبمیوه‌گیری قادر به گرفتن آب مرکبات نیست. برای گرفتن آب مرکبات باید از دستگاه‌های آب مرکبات‌گیری استفاده کنید.

یکی از قابلیت‌های جالب توجه و خوب آبمیوه‌گیری بوش نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار، مجزا بودن محفظه آبمیوه‌گیری و تفاله است. به این ترتیب به راحتی می‌توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی، مخزن تفاله را جدا کرده و آن را خالی کنید.

سوئیچ ایمنی به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که تا زمانی که تمامی قطعات به درستی متصل نشده باشند، دستگاه روشن نخواهد شد. به این ترتیب، ایمنی کار با آن را افزایش می‌یابد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *