یخچال ساید چند فوت خوبه؟

یخچال ساید چند فوت خوبه؟

پیدا کردن یخچال فریزر ساید با ویژگی‌های مناسب که برای آشپزخانه شما یک انتخاب همه چیز تمام باشد آسان‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. البته این به شرطی است که پیش از خرید همه چیز را در نظر گرفته و شش دانگ حواستان به همه چیز باشد. یکی از اصلی‌ترین معیارها هنگام خرید توجه به ظرفیت یخچال یا همان فوت است. در حقیقت شما باید با ارزیابی فضای آشپزخانه و تعداد اعضای خانواده خود یک یخچال مناسب را تهیه نمایید. با ما همراه باشید تا به شما در پاسخ به سوال ” یخچال ساید چند فوت خوبه؟ ” کمک کنیم.

مزایای یخچال‌های ساید بای ساید چیست؟

یخچال‌های ساید بای ساید یک سبک کلاسیک از انواع یخچال‌ها هستند که امکان ذخیره سازی با قفسه‌های فراوان برای هر دو قسمت یخچال و فریزر را ارائه می‌دهند؛ به بیانی شما می‌توانید یک سازماندهی درست و کارآمد را برای اقلام خوراکی خود فراهم کنید. البته برای انتخاب سایز یخچال ساید باید به تعداد اعضای خانواده و متراژی که در اختیار دارید نیز توجه کنید. سایر مزایا و نقاط مثبت این دستگاه‌های بی‌نظیر به شرح زیر هستند:

مزایای یخچال‌های ساید بای ساید چیست؟

 ظرفیت فریزر بزرگتر

بدون توجه به فوت یخچال باید بدانید که در فریزر یخچال‌های ساید می‌توانید نسبت به یخچال‌های درب فرانسوی مواد خوراکی بیشتری را قرار دهید و با ذخیره سازی به صورت عمودی به قرار دادن اقلام در سطح چشم خود بپردازید.

وجود دستگاه پخش یخ و آب خارجی

از سایر مزایای این یخچال می‌توان به وجود دستگاه پخش یخ و آب خارجی اشاره کرد. برخلاف یخچال‌های قدیمی‌تر این دستگاه‌ها از این ویژگی برخوردار هستند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد که خیلی راحت به آب گوارا و خنکی دسترسی پیدا کنید.

 فضای داخلی قابل تنظیم

معمولاً دست کاربران در ذخیره سازی در قفسه‌ها باز است؛ یعنی شما می‌توانید قفسه‌های قابل تنظیم را به طور موفقیت‌آمیزی تنظیم کنید و اقلام را در آن‌ها بگنجانید.

منظور از فوت یخچال ساید چیست؟

 یکی از اصطلاحات رایج در بین فروشندگان لوازم خانگی یا سایت‌هایی مثل نمایندگی محصولات بوش، فوت است که احتمالاً شما هم آن را شنیده‌اید. فوت به معنای گنجایش یا ظرفیت یخچال‌های ساید است. این اصطلاح رابطه تنگاتنگی با نیازهای خانواده و تعداد اعضای خانواده شما دارد؛ برای مثال خانواده‌های پرجمعیت باید یخچال با گنجایش بیشتر را انتخاب کنند. این نشان می‌دهد که یخچال ساید با فوت بیشتر مناسب این خانواده‌ها است. شرکت‌های مختلفی انواع یخچال‌های ساید بای ساید با فوت‌های مختلف را طراحی می‌کنند که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. شرکت بوش مدل‌های مختلفی را روانه بازار می‌کند که قرارگیری آنها در آشپزخانه شما اتفاق بی‌نظیری خواهد بود

منظور از فوت یخچال ساید چیست؟

ملاحظات ویژه برای انتخاب فوت یخچال ساید

زمانی که قصد خرید یخچال‌های ساید بای ساید را داشته باشید، توجه به فوت یا گنجایش این دستگاه‌ها مهم است. در حقیقت باید نگاهی عمیق به نیازهای خانه و محدودیت‌های متراژی خود داشته باشید. برای آنکه فوت مناسبی از یخچال‌های ساید را برای منزل خود انتخاب کنید، پرسیدن سوالات زیر از خود می‌تواند کمک کننده باشد:

  • متراژ آشپزخانه شما چقدر است؟
  • آیا قصد دارید در آینده نزدیک تعداد اعضای خانواده خود را افزایش دهید؟
  • آیا شما زیاد اهل خرید کردن مواد غذایی و غذا درست کردن هستید؟
  • آیا فضای مناسبی برای قرار دادن یک یخچال ساید بزرگ در اختیار دارید؟

ارتباط بین فوت یخچال ساید و تعداد اعضای خانواده

در هنگام خرید یخچال فریزر ساید یکی از مهم‌ترین مواردی که بررسی آن حائز اهمیت محسوب می‌شود، بررسی ظرفیت دستگاه است. عوامل متعددی از جمله تعداد اعضای خانواده، سبک زندگی، میزان خرید اقلام خوراکی، متراژ آشپزخانه و … در انتخاب ظرفیت یخچال موثر هستند. منظور از فوت، گنجایش یخچال است که مقدار مناسب آن با توجه به موارد گفته شده تعیین می‌شود. به طور علمی‌تر واحد اندازه‌گیری ظرفیت یخچال، فوت است. به دلیل آنکه یخچال‌های ساید بای ساید نسبت به سایر دستگاه‌ها ابعاد بزرگتری دارند، ممکن است یکی از دغدغه‌های خریداران در رابطه با محدودیت فضایی برای قرار دادن این دستگاه‌ها باشد. بدون توجه به برند یخچال فریزر باید بگوییم که انواع ساید بای ساید عمدتاً عرضی به اندازه ۹۰ سانتی‌متر، ارتفاع ۱۷۵ سانتی‌متر و عمق ۷۵ سانتی‌متر دارند که گنجایش دستگاه نیز بر این اعداد تاثیرگذار است. با ما همراه باشید تا در ادامه به شما بگوییم که برای انواع خانواده‌ها یخچال ساید بای ساید با کدام ظرفیت مناسب است:

ارتباط بین فوت یخچال ساید و تعداد اعضای خانواده

یخچال ساید بای ساید برای خانواده‌های کم جمعیت

به دلیل معیارهای زیبایی شناسی برخی از زوج‌های جوان دوست دارند که یخچال فریزر ساید بای ساید را برای خانه خود بخرند. به هر حال در جامعه امروزی این یخچال‌ها طراحی منحصر به فردی داشته و زیبا محسوب می‌شوند. اگر شما نیز می‌خواهید برای جهیزیه خود یک یخچال فریزر ساید داشته باشید، بهتر است یخچالی با ظرفیت ۱۸ تا ۲۲ فوت را انتخاب کنید. یخچال‌ها با این ظرفیت مناسب یک خانواده کم جمعیت دو نفره هستند. با توجه به اینکه معمولاً قیمت یخچال فریزر بوش با افزایش فوت افزایش می‌یابد، پس بهتر است تا زمانی که هنوز دو نفره هستید، یخچال‌هایی با گنجایش کمتر را انتخاب کنید.

چنانچه برای شروع زندگی خود قصد خرید یخچال ساید بای ساید بوش با قیمت مناسب را دارید، به شما یخچال فریزر ساید بوش مدل KAD62S21 را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل یخچال با رنگ سفید و گنجایش ۵۱۲ لیتر ارائه می‌شود که قدرت بسیار مناسبی در نگهداری از مواد غذایی شما دارد. همچنین اگر با مشکل کمبود جا مواجه هستید، می‌توانید این یخچال با ابعاد 175.6 cm x 91 cm  در 72.6 cmرا در آشپزخانه خود قرار دهید. با توجه به این ابعاد به نظر می‌رسد که این دستگاه برای آشپزخانه نقلی شما مناسب باشد و آن را شیک‌تر نشان دهد.

یخچال ساید بای ساید برای خانواده‌های پرجمعیت

خانواده‌های ۵ نفره یا بیشتر به گزینه‌های ذخیره سازی با ظرفیت زیاد نیاز دارند؛ بنابراین باید یخچال فریزری را انتخاب کنند که ظرفیت کلی بیشتری داشته باشد. طبیعتاً خانواده‌ها با جمعیت بیشتر مواد غذایی بیشتری می‌خرند؛ در نتیجه باید به سراغ یخچال‌ها با ظرفیت و گنجایش بیشتری بروند. با توجه به اینکه نصف فضای این دستگاه‌ها یخچال و نیمی دیگر فریزر است، باید انواع ساید بیش از ۱۸ فوت را انتخاب نمایید.

 یکی از بهترین انتخاب‌هایی که شما به عنوان یک خانواده ‌پرجمعیت می‌توانید داشته باشید، یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 6 مدل KAD80A404 است. این مدل با گنجایش ۳۰ فوت ابعادی به اندازه 92.8×85.6×181.2 دارد که با طراحی ظریف و هوشمندانه خود می‌تواند آشپزخانه مدرن شما را به فضای جذاب‌تری تبدیل کند. البته با توجه به این ابعاد لازم است که فضای کافی برای قرار دادن این یخچال را داشته باشید. در مدل KAD80A404 ۴ طبقه شیشه‌ای وجود دارد تا شما و سایر اعضای خانواده بتوانید تمام مواد غذایی را در یخچال جای دهید و به هیچ عنوان با کمبود فضا برای ذخیره‌سازی روبرو نشوید.

ارتباط بین ابعاد یخچال ساید بای ساید و متراژ آشپزخانه

اگر بخواهید در هنگام خرید یخچال فریزر ساید بی‌گدار به آب بزنید، در آینده با مشکلاتی مواجه خواهید شد؛ بنابراین بهتر است در همان ابتدا خیال خود را راحت کرده و با آگاهی نسبت به فضای در دسترس یخچال مورد نظر را انتخاب کنید. در واقع هنگام خرید یک یخچال جدید باید اطمینان حاصل کنید که فضای داخل آشپزخانه برای قرارگیری یخچال را به درستی اندازه‌گیری کرده‌اید و با توجه به آن به خرید بروید. برخی از افراد بدون توجه به متراژ آشپزخانه، اقدام به خرید یخچال فریزرهای بزرگ می‌کنند، خب طبیعتاً این کار عقلانی نیست و نصب یخچال را با مشکل مواجه می‌کند. اگر بخواهیم به صورت حدودی ابعاد یخچال‌های ساید را برای شما شرح دهیم، باید بگوییم که این یخچال‌ها عمدتاً با عرض 90 سانتی‌متر، عمق ۷۵ تا ۸۵ سانتی‌متر و ارتفاع ۱۸۰ سانتی‌متر طراحی می‌شوند که مقدار دقیق این ابعاد تا حد زیادی به گنجایش و فوت یخچال نیز بستگی دارد.

جمع‌بندی

آشپزخانه قلب هر خانه محسوب می‌شود و یکی از مهم‌ترین لوازم در قلب خانه، یخچال است؛ در نتیجه با فرا رسیدن زمان تعویض یخچال ارزش دارد که زمان و تلاش خود را برای صرف انتخاب اندازه و سبک یخچال مناسب برای خانه خود خرج کنید. با این حال نمی‌توان با یک عدد مشخص برای همه خریداران تعیین کرد که کدام یخچال با کدام فوت مناسب است. در مقابل می‌توان گفت که هر خانواده با توجه به تعداد و نیازهای خود به چه یخچالی نیاز دارند. پس با توجه به مطالب گفته شده انتظار می‌رود که حتما یخچال ساید با ابعاد مناسب برای فضای خود را تهیه نمایید.

 

سوالات متداول

زوج‌های جوان به دلیل آنکه ممکن است تا سال‌ها دو نفره باقی بمانند، بهتر است به سراغ یخچال‌ها با فوت بالا نروند. برای خانواده‌های دو نفره عمدتاً یخچال‌های ساید ۱۸ تا ۲۲ فوت پیشنهاد می‌شود تا در هزینه‌های قبوض برق نیز صرفه‌جویی شود.
اگر جز خانواده‌های پرجمعیت هستید، بهتر است به فکر خرید یخچال‌هایی با فوت بالاتر باشید تا مطابق با نیازهای شما باشد. معمولاً یخچال‌های ساید با فوت بیشتر از 18 برای خانواده‌های پرجمعیت انتخاب عالی است.
شما باید بر اساس اندازه آشپزخانه و تعداد اعضای خانواده خود به انتخاب ابعاد داخلی و ظرفیت یخچال ساید بای ساید بپردازید تا خدای ناکرده پشیمانی بار نیاید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *