3 تا از بهترین مولتی کوکرهای بوش

3 تا از بهترین مولتی کوکر های بوش

مدل های مولتی کوکر بوش با قابلیت‌ها و کاربردهای متعددی عرضه می‌شوند که می‌توانید متناسب با نیاز و بودجه خود از بین آن‌ها گزینه مناسب انتخاب کنید. این دسته از محصولات فرآیند آشپزی را بسیار راحت کرده و همچنین سرعت عمل شما را تا حدود زیادی ارتقا می‌دهند.

مولتی کوکر که در اصطلاح دیگر با عنوان پلوپز چندکاره نیز خوانده می‌شود، شرایط را برای پخت‌وپز انواع و اقسام غذا بسیار راحت می‌کند. حتی اگر شما آشپز حرفه‌ای نباشید، با کمک مولتی کوکر حرفه‌ای می‌توانید انواع و اقسام غذاها را به‌آسانی با طعم و مزه خوب آماده کنید.

به‌عبارت دیگر مولتی کوکر بوش امکان پخت پلو، انواع و اقسام خورشت، آش، سوپ، فرنی، حتی کیک و شیرینی را به‌راحتی برای شما فراهم می‌کند. در ادامه مطالب در کنار معرفی کامل‌تر دستگاه مولتی کوکر، تعدادی از بهترین و پرطرفدارترین مدل های مولتی کوکر بوش را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: 5 تا از ساده‌ترین و سریع‌ترین غذاهایی که می‌توان با مولتی کوکر بوش پخت

مولتی کوکر چیست

مولتی کوکر دستگاهی چند کاربردی است که امکان پخت انواع و اقسام غذاها را برای شما فراهم می‌سازد. این دسته از محصولات بوش فرآیند پخت‌وپز را فقط با فشردن یک دکمه آغاز می‌کنند و برای پخت پلو و برنج در سبک‌های مختلف، انواع آش، انواع خورشت، انواع سوپ، فرنی، کیک، غذاهای سرخ کردنی، غذاهای رژیمی و بخار پز، پخت سریع، شیرینی، کیک و غیره کارایی دارند.

اگر به‌دنبال محصولی هستید که بتوانید توسط آن پخت‌وپز سریع، راحت و باکیفیت را تجربه کنید،بی شک این مدل از مدل های مولتی کوکر بوش همان چیزی است که به دنبالش هستید. مدل های کوکر بوش از نظر تعداد برنامه‌های پخت با یکدیگر تفاوت دارند. برحسب مدل دستگاه برخی فقط چند کاربردی و برخی دیگر مجهز به 50 برنامه پخت مجزا هستند.

مولتی کوکر یا به‌ عبارت دیگر پلوپز چندکاره بوش دستگاهی است که به‌سرعت گرم می‌شود و سریع شروع به‌کار می‌کند. اما عملکرد این محصول کاملا حرفه‌ای بوده و با بهره‌مندی از یک سری امکانات‌ و برنامه‌ها کاربردی هرگز امکان سوختن غذا درون آن وجود ندارد.

دستگاه‌های چندکاره پخت بوش دارای دو سطح فشار کم و زیاد هستند و از این رو با ترکیب این دو حالت، امکان پخت انواع غذا را برای شما فراهم می‌سازد. پلوپز‌های بوش غذاهای مختلف را با دمای متعادل‌ می‌پزند. همچنین با بهره‌مندی از دو حالت فشار کم و زیاد دما را کاملا متعادل نگه می‌دارد.

مولتی کوکرهای بوش علی‌رغم همه مزایا و قابلیت‌های کاربردی، کاربری بسیار ساده و راحتی دارند. قطعات قابل شستشوی این غذاسازهای همه کاره به آسانی شسته می‌شوند. همچنین امکان شستشوی آن‌ها با دستگاه ظرفشویی نیز وجود دارد.

طراحی ظاهری مدل های مولتی کوکر بوش

طراحی ظاهری این محصولات نیز خاص بوده و کاملا مدرن است. این غذاسازها مجهز به یک دسته قابل حمل هستند که به واسطه آن می‌توانید دستگاه را جابجا کنید. همه مدل‌ها مجهز به کاسه‌ای با روکش تفلون نچسب بوده و بالاترین مقاومت را در برابر حرارت دارند.

جنس بدنه و برخی قطعات در مدل‌های مختلف متفاوت است. اما برخی قطعات نظیر تیغه‌ها در همه مدل‌ها از جنس استیل درجه یک هستند.

مدل های مولتی کوکر برند بوش از نظر کیفیت در یک سطح قرار دارند. زیرا بوش برندی است که کیفیت حساس بوده و تحت هیچ شرایطی محصولاتی با کیفیت پایین تولید نمی‌کند. در واقع علت تفاوت قیمت مولتی کوکر بوش در مدل‌های مختلف هیچ ربطی به کیفیت آن‌ها ندارد.

بلکه مدل‌های مختلف مولتی کوکر بوش از نظر امکانات و فناوری‌های با یکدیگر تفاوت دارند. به این ترتیب برحسب افزایش میزان کارایی و امکانات محصول قیمت نیز افزایش پیدا می‌کند.

مدل های مولتی کوکر بوش

بهترین مولتی کوکر

بهترین مولتی کوکر یا پلوپز چندکاره، در وهله اول کیفیت ساخت مطلوبی دارد. بنابراین اگر تمایل دارید بهترین غذاساز چندکاره را بخرید حتما به سراغ مواردی بروید که از نظر کیفیت کاملا تایید شده هستند.

در حال حاضر بهترین برند تولید کننده لوازم الکترونیکی آشپزخانه در دنیا بوش است. کیفیت محصولات این برند زبانزد بوده و کمتر کسی می‌تواند از کیفیت محصولات این برند خرده بگیرد.

بنابراین باید بگویم که باکیفیت‌ترین و بهترین مولتی کوکر موجود در بازار مدل های مولتی کوکر بوش است. البته مولتی‌کوکرهای بوش در کنار کیفیت بالا، طراحی ظاهری زیبا و مدرن، کارایی راحت و کاربردهای زیادی دارند. بنابراین عوامل نام برده نیز مزید بر علت شده و بر صحت گفته ما مهر تایید می‌زنند.

معیارهای دیگری نیز برای تعیین بهترین مولتی کوکر وجود دارد که برخی از آن‌ها بستگی به دیدگاه و انتخاب خود شما دارد. همانطور که گفتیم مدل های مولتی کوکر برند بوش در مدل‌های یک تا 50 کاره تولید می‌شوند. نباید که تصور کنید که مدل‌های 50 کاره به دلیل کاربردهای بالا بهترین گزینه هستند.

بلکه از دیدگاه ما زمانی غذاساز 50 کاره بوش برای شما بهترین مولتی کوکر خواهد بود که از همه کاربردهای آن استفاده کنید. به این ترتیب باید بگویم که بهترین مولتی کوکر از نظر کاربرد گزینه‌ای است که متناسب با نیاز شما باشد.

معرفی 3 تا از بهترین مولتی کوکر های بوش

بوش بزرگترین تولید‌کننده لوازم خانگی الکترونیکی در دنیا به‌شمار می‌رود. این تولید‌کننده محبوب انواع و اقسام مولتی کوکر را روانه بازار کرده است. همه مدل های مولتی کوکر بوش درخور توجه بوده و ارزش صرف هزینه و خرید را دارند. معمولا غذاسازهای چندکاره بوش از نظر ابعاد، طراحی ظاهری، ظرفیت، توان و فناوری‌ها مشابه هم نیستند.

توصیه می‌کنیم در حین انتخاب و خرید بیشتر دقت کنید تا بهترین گزینه را در بین موارد موجود نسبت به شرایط خود بخرید.

اگر جزو کسانی هستید که علاقمند به خرید پیشرفته‌ترین و به روزترین لوازم منزل بوده و اکنون نیز قصد خرید به روزترین مولتی کوکر موجود در بازار را دارید، پیشنهاد می‌دهیم به سراغ یکی از مدل‌های برند بوش بروید. در ادامه مطالب تصمیم داریم چند مورد از بهترین و به‌روزترین مولتی کوکرهای بوش را خدمت شما معرفی کنیم.

مولتی کوکر چندکاره بوش مدل 11W12

مولتی کوکر چندکاره بوش مدل 11W12 دارای ظرفیت 10 نفره بوده و توان آن معادل 900 وات است. این محصول نیز همانند بسیاری از تولیدات بوش تحت لیسانس بوش آلمان در کشور چین مونتاژ می‌شود.

این غذاساز 10 نفره 5 لیتری بوده و یکی بهترین و جدیدترین مدل‌های غذاساز بوش به‌شمار می‌رود و از این‌رو از تمام امکانات و فناوری‌های مدرن موجود برای این زمینه برخوردار است.

این مدل از مدل های مولتی کوکر بوش طراحی ظاهری بسیار جذابی دارد و وجود آن در آشپزخانه کلی کیفیت دکوراسیون این فضا را ارتقا می‌دهد. جنس بدنه پلاستیک مرغوب و سفید است و حدود 4.5 کیلوگرم است.

مولتی کوکر چند کاره بوش مدل W1211

برخی از مهمترین قابلیت‌ها و امکانات قابل‌ذکر برای این مدل از مدل‌های مولتی کوکر بوش به شرح زیر هستند:

پنل لمسی

مولتی کوکر چندکاره بوش مدل 11W12 مجهز به پنل لمسی بوده و امکان کنترل عملکرد دستگاه و تنظیم برنامه‌های پخت را به‌راحتی برای شما مقدور می‌سازد. به عنوان مثال به شما کمک می‌کند از زمان دقیق پخت غذا مطلع شوید.

برنامه پخت تاخیر زمان

برنامه پخت تاخیر زمان به شما کمک می‌کند زمان شروع به‌کار دستگاه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. به‌عنوان مثال اگر شاغل هستید و به علت فعالیت در بیرون از منزل سر ساعت مقرر نمی‌توانید برای خود و اعضای خانواده غذا آماده کنید.

فناوری فوق برایتان واقعا کاربردی بوده و حتی زمانی که در منزل حضور ندارد دستگاه خودکار مطابق با تنظیم صورت گرفته شروع به کار می‌کند و غذای شما را سر ساعت مقرر آماده می‌سازد.

سیستم گرم نگهدارنده

دیگر قابلیت تعبیه شده برای این مدل غذاساز وجود سیستم گرم نگهدارنده است. برای آنکه بتوانید از فواید و قابلیت‌های سیستم گرم نگهدارنده بهره‌مند شوید، باید در حین تنظیم دستگاه برای پخت قابلیت سیستم گرم نگهدارنده را هم فعال کنید.

قابلیت شاخص سطح آب

دیگر فناوری تعبیه شده برای این دستگاه پخت وجود شاخص سطح آب است. شاخص فوق تاثیر به‌سزایی در افزایش کیفیت آشپزی و کارایی دستگاه دارد.

مولتی کوکر چندکاره بوش مدل 22B42

یکی دیگر از مدل های مولتی کوکر بوش شامل مولتی کوکر چندکاره بوش مدل 22B42 است که در حال‌حاضر امکان خرید آن از نمایندگی رسمی و انحصاری و بوش در سراسر کشور فراهم است. این محصول 5 لیتری 10 نفره بوده و حدود 900 وات دارد.

هرچند این دستگاه پخت 45 کاره مونتاژ چین است. اما بسیار باکیفیت بوده و با بهره‌گیری از بهترین متریال و به‌روزترین فناوری‌ها توسط بوش آلمان تولید و عرضه می‌شود. این دستگاه پخت 45 کاره دارای جنس استیل، رنگ مشکی، وزن 5.4 و در ابعاد 280x260x380 است و تکنولوژی‌های متعددی را برای شما به ارمغان دارد.

می‌تواند با کمک این دستگاه کار چندین دستگاه گران قیمت را انجام دهید. به‌عبارت دیگر این مدل از بهترین مدل های مولتی کولر بوش برای بخار پز کردن، تهیه پلو، سرخ کردن، زود‌پز، آرام پز و غیره کارایی دارد.

جنس بدنه این مدل از مدل های مولتی کوکر بوش پلاستیک، جنس کاسه تفلون و جنس بدنه استیل مرغوب است. بنابراین عملکرد آن کاملا آرام بوده و در حین استفاده دچار لغزش نمی‌شود‌. همچنین بدنه مستحکم آن به‌راحتی رنگ نمی‌زند و از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است. این مدل مولتی کوکر کاربری بسیار راحتی دارد و همه قطعات قابل شستشوی آن با ماشین ظرفشویی نیز قابل شستشو هستند.

مولتی کوکر چند کاره بوش مدل 22B42

پنل لمسی

مولتی کوکر چندکاره بوش مدل 22B42 مجهز به پنل لمسی بوده و با کمک پنل لمسی امکان تنظیم دستگاه به‌راحتی برای شما میسر می‌شود. همچنین مدیریت بهینه عملکرد این وسیله با وجود پنل لمسی بسیار راحت است.

تنظیم دقیق دما

این مدل دستگاه همه‌کاره از قابلیت تنظیم دما نیز بهره‌مند بوده و به‌راحتی می‌توانید متناسب با نوع غذا دمای مناسب برای پخت آن را تنظیم کنید.

قابلیت تنظیم تایمر

شما می‌توانید متناسب با شرایط، زمان مناسب برای شروع به پخت را برای این دستگاه انتخاب کنید. قابلیت تنظیم تایمر یکی از قابلیت‌های ارزشمند این مولی کوکر است که شرایط استفاده از آن را بسیار بهینه‌تر می‌کند.

خاموشی خودکار

پس از پخت غذا دستگاه به‌صورت خودکار خاموش می‌شود در نتیجه دیگر جایی برای نگرانی از سوختن غذا وجود ندارد.

قفل کودک

مولتی کوکر چندکاره بوش مدل 22B42 مجهز به قفل کودک نیز است و در حین کار کودکان امکان دستکاری تنظیمات آن را ندارد. پس اگر کودک نوپا دارید بهتر است این محصول را انتخاب کرده و در حین استفاده قفل کودک آن را فعال کنید.

ذخیره دو برنامه شخصی

می‌توانید دو برنامه شخصی پرکاربرد خود را روی تنظیمات این مولتی کوکر ثبت کنید و هر زمان که نیاز داشتید آن‌ها را نیز به‌کار بگیرید.

مولتی کوکر چندکاره بوش مدل MUC28B64

مولتی کوکر چندکاره بوش مدل MUC28B64 یکی دیگر از مدل‌ های مولتی کوکر بوش است که در لیست بهترین و پرطرفدار ترین مدل‌های این دسته از محصولات بوش قرار دارد. این محصول نیز 10 نفره بوده و از 900 وات توان مصرفی برخوردار است.

این مولتی کوکر به کشور آلمان تعلق دارد و به نحوی طراحی و تولید شده است که مانع از تشکیل بی‌پا در غذا می‌شود. به این ترتیب این دستگاه جزو معدود دستگاه‌هایی است که مانع از تشکیل مواد شیمایی مضر می‌شود.

این پلوپز همه‌کار دارای ابعاد 280x260x380 و وزن 5.9 کیلوگرم است. جنس پایه پلاستیک ضد لغزش، جنس بدنه استیل مرغوب و جنس کاسه تفلون نچسب بوده و هرگز غذا به بدنه آن نمی‌‌چسبد.

مولتی کوکر چند کاره بوش مدل MUC28B64

برخی از قابلیت‌های مهم این محصول شامل موارد زیر است:

سیستم حرارت دهی تری‌دی

سیستم حرارت دهی تری‌دی به شما کمک می‌کند، غذای موردنظر را با حرارت یکنواختی آماده کنید. از این‌رو کیفیت پخت عالی و طعم غذا بسیار خوشمزه می‌شود.

 پنل لمسی

مولتی کوکر چندکاره بوش مدل MUC28B64 دارای پنل لمسی است و می‌توانید از طریق پنل مذکور به‌راحتی همه تنظیمات مورد نظر را روی آن اعمال کنید.

تنظیم دما

همانند مدل‌های قبلی قابلیت تنظیم دما و خاموشی خودکار نیز برای این دستگاه تعبیه شده است.

قفل کودک

با وجود قفل کودک دیگر کودکان امکان دستکاری دستگاه در حین کار را ندارند. فقط لازم است که در حین روشن استفاده سیستم قفل کودک را از طریق پنل لمسی فعال کنید.

 قیمت مولتی کوکر بوش

همه مدل های مولتی کوکر بوش قیمت واحدی ندارند. همانطور که در مطلب قبلی نیز به این نکته مهم اشاره کردیم، مدل‌های مختلف این محصول از نظر امکانات و برخی قابلیت‌ها با یکدیگر فرق دارند. بنابراین قیمت مولتی کوکر بوش نیز متناسب با مدل و امکانات هر مدل متفاوت است.

یکی از مهمترین نکاتی که باید در حین خرید مولتی کوکر بوش مورد توجه قرار دهید، انتخاب درست است. به‌عبارت دیگر باید از بین مدل‌های مختلف مولتی کوکر بوش دستگاهی متناسب با میزان بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.

مولتی‌کوکرهای بوش بهترین ابزار پخت‌وپز به‌شمار می‌روند و راحت‌ترین شرایط را برای آشپزی فراهم می‌کنند. البته این مدل غذاسازها نسبت به دیگر ابزارهای پخت، کمترین آسیب را به ارزش غذایی مواد می‌زنند.

ارزش خرید این دسته از محصولات را بیشتر کسانی درک می‌کنند که مشغله کاری بالا مجال آشپزی را آن آن‌ها می‌گیرد. زیرا پس از یک روز کاری خسته کننده می‌توانند خیلی راحت یک غذای خوشمزه و غنی از املاح و ویتامین‌های مورد نیاز بدن خود را با کمترین زحمت و بدون خستگی آماده کنند.

قیمت مولتی کوکر بوش در مقایسه با سایر موارد مشابه موجود در بازار بیشتر است. اما در عوض کیفیت و قابلیت‌های آن‌ها نیز بیشتر بوده و همانطور که گفتیم در حال‌حاضر همه مدل‌های این مدل ابزارهای پخت‌وپز نسبت به مدل هم رده خود در بازار بهترین هستند.

نمایندگی فروش مدل های مولتی کوکر بوش اصل

در حال‌ حاضر امکان خرید محصولات برند بوش هم به روش آنلاین و هم به روش حضوری برای شما وجود دارد.‌ مهمترین اصل در هر دو روش انتخاب بهترین مرجع برای خرید مدل های مولتی کوکر برند بوش است.

همانطور که گفتیم بوش یک برند معتبر و جهانی بوده که باکیفیت‌ترین و بهترین مولتی کوکر را روانه بازار می‌کند. متاسفانه شرایط نابسامان اقتصادی کشور و وجود تحریم‌های شدید، شرایط خرید محصولات بوش را برای ما ایرانی‌ها با چالش‌های زیادی مواجه کرده که یکی از مهمترین آن‌ها اصالت محصول است.

متاسفانه حجم زیادی از مواردی که با عنوان برند بوش عرصه می‌شوند تقلبی هستند. بنابراین بهترین و منطقی‌ترین راهکاری که می‌توانیم برای خرید مدل های مولتی کوکر بوش پیشنهاد دهیم نمایندگی معتبر و انحصاری آن در کشور است.‌

ما خانه بوش را به‌عنوان مرجع معتبر خرید مولتی کوکر بوش اصل در تهران معرفی می‌کنیم. انتخاب مرجع مذکور برای خرید، علاوه‌بر آنکه اصالت آن را تضمین می‌کند، در کاهش قیمت نیز تاثیر دارد.

به هرحال انتخاب نمایندگی اصلی و انحصاری نسبت به مراجع دیگر محصولات برند بوش را با قیمت مقرون به‌صرفه‌تری عرضه می‌کند. پس با انتخاب این مرجع مناسب هزینه را خرج مولتی کوکر اصل بوش کرده و با خانه بوش تجربه خرید موفق را به‌دست بیاورید.

البته ناگفته نماند که این مجموعه راحت‌ترین و ایمن‌ترین شرایط را برای خرید فراهم کرده است. خانه بوش همه محصولات را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر عرضه می‌دهد.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *