چگونه ماشین ظرفشویی اصل بوش را از تقلبی تشخیص دهیم

ماشین ظرفشویی اصل بوش

شرکت بوش آلمان از برندهای معتبر تولید کالاهای برقی خانگی است که در سطح جهان از شهرت بالایی برخوردار است. یکی از معضلاتی که کاربران ایرانی در خرید کالاهای برقی همواره با آن مواجه هستند، وجود کالاهای تقلبی در بازار است. در این مقاله قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که اطلاع از آنها در تشخیص درست ماشین ظرفشویی اصل بوش آلمان موثر هستند. در سال‌های اخیر به دلیل نوسانات ارز، افراد سودجو با عرضه کالاهای تقلبی به بازار، محصولات بدون مارک را به برای کسب سود بیشتر به جای مدل اصلی به فروش می‌رسانند. کاربران باید برای تشخیص ماشین ظرفشویی اصل بوش آلمان با کمی دقت در برچسب و مقایسه مدل‌های اصل و تقلبی، نسبت به خرید این محصول کاربردی اقدام کنند.

 

راه های تشخیص ماشین ظرفشویی اصل بوش از تقلبی

ماشین ظرفشویی بوش در ۳۰ مدل و ۸ سری تولید می‌شود که شامل برنامه‌های شستشوی مختلفی هستند. مدل‌های مختلف این کالای پرفروش شرکت بوش، در سه رنگ سفید، نقره‌ای (استیل) و مشکی روانه بازار می‌شوند. ظرفیت ماشین ظرفشویی از نکاتی است که هنگام خرید این کالا باید به آن دقت کنید. ماشین ظرفشویی‌های بوش آلمان در ظرفیت‌های ۶، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ نفره تولید می‌شوند.

هر کدام از مدل‌های ماشین ظرفشویی بوش در طراحی ظاهری و قابلیت‌های دستگاه دارای تفاوت هستند. سری ۸ ماشین ظرفشویی اصل بوش آلمان با دارا بودن امکانات بیشتر و صفحه نمایش لمسی، مجهزترین مدل ماشین ظرفشویی بوش است. با تکنولوژی به کار رفته در این محصول بوش، کاربران با توجه به نیازی که دارند، برنامه شستشوی مورد نظر خود را در مدت زمان تعیین‌شده، دمای آب، نوع شستشوی خودکار، نرمال وغیره تنظیم می‌کنند.

برای اینکه بتوانیم به کالای اصل تولیدی بوش آلمان دسترسی پیدا کنیم، لازم است به نکاتی که در این مقاله ارائه می‌شوند، توجه ویژه داشته باشید. از مهم‌ترین نکات لازم به بررسی هنگام خرید، توجه به نام مدل و کد دستگاه است. همانطور که ذکرش رفت، ماشین ظرفشویی بوش در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود که این تنوع بالا عمل تشخیص درست و خرید کالای اصل را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

روش های تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم خانگی بوش

قیمت منطقی محصول، یکی از دلایل اصل بودن کالا

در خیلی از مواقع قیمت پایین یک کالای برقی، عامل خرید یک وسیله تقلبی است. زمانی که قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش را دارید، لازم است سایت چند فروشگاه معتبر را بررسی کرده و در جریان بازه قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان قرار بگیرید. چنین مقایسه‌ای باعث می‌شود احتمال خرید کالای تقلبی را کاهش دهید. فروشگاه‌های معتبر در مورد ویژگی‌های محصول توضیحات دقیقی می‌دهند و به خریداران گارانتی و خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهند.

توجه ویژه به طراحی کالا

جزییات و ویژگی‌های ظاهری یکی از مواردی است که اصل بودن کالا را مشخص می‌کند. در طراحی ماشین ظرفشویی اصل بوش آلمان، صفحه نمایش کاملا تخت و یکپارچه است، در صورتی که در مدل تقلبی صفحه نمایش دارای قوس و خمیدگی است.

در مدل‌هاس سری 4، 6 و 8 ماشین ظرفشویی بوش، صفحه نمایش برای دسترسی راحت کاربر به تنظیمات دستگاه تعبیه شده است.

یکی دیگر از موارد مهمی که به تشخیص ماشین ظرفشویی اصل بوش کمک می‌کند، توجه به رنگ دستگاه است. رنگ محصولات اصل بوش کاملا مات هستند. به عنوان مثال، استیل به کار رفته در ماشین ظرفشویی اصل بوش به رنگ مات و استیل به کار رفته در اغلب نسخه‌های تقلبی بسیار براق است. روی لبه داخلی درب ماشین ظرفشویی اصل بوش ، عبارت Made In Germany حک شده است.

نکته دیگر در مورد طراحی نسخه‌های اصل، توجه به بدنه یکپارچه، یکدست و بدون شیار اتصال دیواره‌های جدا از هم است. این یکدست بودن بدنه دستگاه چنان در زیبایی و ظرافت محصول موثر است که در نگاه اول توجه کاربر را جلب می‌کند.

مقایسه کالای انتخابی با تصاویر موجود در سایت اصلی بوش آلمان

یکی دیگر از روش‌هایی که برای تشخیص ماشین ظرفشویی اصل بوش کاربرد دارد، مقایسه کالا با تصاویر درج‌شده روی سایت اصلی بوش آلمان است. در این روش، کاربر مدل ماشین ظرفشویی بوش را در گوگل جستجو کرده و با مراجعه به سایت اصلی بوش، تصاویر مربوطه را مشاهده می‌کند.

با  داشتن یک تصویر از محصول اصل، تشخیص کالای تقلبی بسیار ساده‌تر است. استفاده از سایت نمایندگی رسمی بوش در تهران نیز شما را در جریان قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان قرار می‌دهد.

جستجوی بارکد محصول در سایت اصلی بوش آلمان

چهارمین روشی که از تمام روش‌ها ساده‌تر و قابل‌اطمینان‌تر است، جستجوی بارکد ماشین ظرفشویی بوش در سایت اصلی این برند است. این بارکد معمولا روی قسمت داخلی درب محصول حک شده است. اگر فروشنده هنگام خرید، محصولی بدون بارکد یا برچسب را به شما معرفی کرد، کالای پیشنهادی تقلبی است و خرید آن توصیه نمی‌شود. دقت کنید که بعضی از فروشندگان، از بارکدهای جعلی برای کالا استفاده می‌کنند، پس به منظور اطمینان از خرید ماشین ظرفشویی اصل بوش آلمان، بارکد را فورا در سایت این برند جستجو کنید.

چند نمونه ماشین ظرفشویی تقلبی موجود در بازار

تصاویر زیر مربوط به ماشین ظرفشویی‌های تقلبی است که در بازار به کاربران عرضه می‌شوند:

در تصاویر زیر نمونه‌ای از محصولات تقلبی بدون برچسب که به صورت غیرقانونی برچسب‌گذاری شده و با نام برندهای معتبر وارد بازار می‌شوند را مشاهده می‌کنید:

 

خرید ماشین ظرفشویی اصل بوش آلمان از خانه بوش

طبق آمار جهانی، برند بوش به دلیل کیفیت ساخت بالا، عمر مفید طولانی قطعات و موتور، طراحی هوشمندانه و عملکرد عالی یکی از ده برند برتر صنعت تولید و ساخت کالاهای برقی خانگی است. خانه بوش نمایندگی انحصاری فروش محصولات بوش در تهران است که فقط به ارائه کالاهای برقی ساخت این شرکت معتبر می‌پردازد. از آنجا که خانه بوش نمایندگی رسمی این برند در ایران است، کاربران با خاطر آسوده کالاهای اصل این برند مطرح جهانی را خریداری می‌کنند. از جمله مواردی که هنگام خرید کالاهای برقی باید در نظر داشت، دریافت ضمانت‌نامه کالا و خدمات پس از فروش است.

فروشگاه‌های معتبر از طریق ارائه گارانتی دستگاه که نمایانگر کیفیت بالای ماشین ظرفشویی است، کیفیت و اصل بودن کالا را برای مشتری تضمین می‌کنند. قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان در نمایندگی‌های رسمی این برند، مشخص و معتبر است. با مقایسه قیمت نمایندگی‌ها به سادگی در جریان بازه قیمتی این محصول قرار می‌گیرید.

جمع‌بندی

در این مقاله عنوان کردیم که به دلیل نوسانات ارز، کالاهای تقلبی بازار ایران را پر کرده‌اند. از آنجا که کالاهای بدون مارک و تقلبی کاملا شبیه به کالاهای اصل در می‌آیند، تشخیص لوازم اصل و غیراصل زیاد ساده نیست. به منظور تشخیص درست ماشین ظرفشویی اصل بوش از نسخه تقلبی آن، بهتر است کاربران هنگام خرید نکاتی را در نظر داشته باشند.

قیمت محصول، طراحی و ویژگی‌های ظاهری ماشین ظرفشویی، مقایسه کالا با تصاویر موجود در سایت اصلی شرکت بوش آلمان و جستجوی بارکد محصول در سایت این شرکت از جمله مواردی هستند که در تشخیص جنس اصل به خریدار کمک می‌کنند. برای اینکه کاربران ذهنیتی در مورد تصویر کالاهای تقلبی موجود در بازار داشته باشند، چند نمونه از این تصاویر در مقاله نمایش داده شد.

خانه بوش که نمایندگی رسمی این برند در تهران است، با کمک کادر فروش مجرب خود انواع لوازم برقی خانگی بوش را با قیمت مشخص و گارانتی به کاربران ارائه می‌دهد. تمام محصولات تولیدی شرکت بوش آلمان همراه با ضمانت‌نامه کالا و خدمات پس از فروش به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

3.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *