راهنمای خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره

راهنمای خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره

امروزه با توجه سرعت زندگی در جهان مدرن، انسان‌ها زمان کمتری به نسبت گذشته در اختیار دارند. بر همین اصل خانواده‌ها امروز بیش از پیش خرید ماشین ظرفشویی را در اولویت فهرست خرید لوازم خانگی ضروری خود قرار می‌دهند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره آشنا شویم. شرکت بوش نیز با توجه به نیازهای روز افزون خانواده‌ها اقدام به ساخت و تولید ماشین‌های ظرفشویی با کیفیت و بادوام نموده است. مصرف کم برق و آب، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، و استفاده از قطعات با کیفیت در فرآیند تولید، این محصولات را بیش از پیش محبوب کاربران در سراسر جهان کرده است.

معرفی بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره

ماشین ظرفشویی 13 نفره

یکی از سری‌های باکیفیت ماشین ظرفشویی بوش، سری 4 آن است که مدل‌های ظرفشویی مبله 13 نفره هم دارد. در ادامه این مطلب، دو مدل از این سری را که کیفیت بالایی دارند و مناسب خانواده‌های پر جمعیت هستند معرفی می‌کنیم.

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46MW20

ماشین ظرفشویی مدل SMS46MW20 بوش از ظرفشویی‌های سری 4 و مدل‌های پرفروش این برند است که ظرفیت شستشوی ظروف 13 نفر را داراست. قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته این محصول، تراز مصرف انرژی و صرفه‌جویی دستگاه در مصرف آب  و همچنین طراحی منحصر به فرد، سبب محبوبیت این دستگاه نزد کاربران شده است. این ظرفشویی از رده انرژی ++A پشتیبانی می‌کند. در واقع این دستگاه با کمترین میزان آب مصرفی چیزی نزدیک به 10.3 لیتر ظروف شما را می‌شوید.

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46MW20 زیبا، متقارن و شیک طراحی شده است. با تمامی چیدمان‌های آشپزخانه در هماهنگی است. رنگ این محصول سفید بوده که زیبایی خاصی به آن بخشیده است و به‌ویژه برای آشپزخانه‌هایی با طرح مدل و رنگ مینیمال گزینه مطلوبی‌ست. افزون بر تمام این‌ها، وزن این محصول کم و معادل 56.9 کیلوگرم است که جابجایی آن هنگام بروز مشکل و تعمیرات را نیز آسان می‌کند. ارتفاع دستگاه 84.5 سانتی‌متر بوده و عرض و عمق آن نیز برابر با اندازه استاندارد لوازم آشپزخانه، یعنی 60 سانتی‌متر است.

3 سبد درون دستگاه وجود دارد. جنس یکی از آن‌ها از پلاستیک مقاوم و دو سبد دیگر که سبدهای اصلی و مخصوص ظروف بزرگ هستند از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند. قاشق، کارد و چنگال‌ها در سبد پلاستیکی جای گرفته و هنگام شست‌وشو از آن‌ها محافظت می‌شود. شما می‌توانید به سادگی از ویژگی تنظیم ارتفاع سبدها بهره ببرید. افزون بر سبدهای اصلی، محفظه داخلی و دیواره‌های این ماشین ظرفشویی نیز از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. ناگفته نماند با استفاده از پنل ظرفشویی آنالوگ دستگاه و کلیدهای تنظیم کارکرد شما می‌توانید به تعیین برنامه شست‌وشوی مطلوب خود بپردازید. همچنین می‌توانید میزان زمان باقی‌مانده از دور کار (مراحل یک دور شستشوی) دستگاه، میزان نمک و مایع جلادهنده را نیز از راه نمایشگر آن ببینید و از فرایند انجام کار مطلع شوید. همچنین از قابلیت‌های استثنایی ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46MW20 می‌توان به وجود موتور قدرتمند ولی کم ‌صدای آن اشاره داشت. موتور اکو سایلنس این مدل افزون بر تولید صدایی کم و چیزی در حدود 44 دسی بل، ویژگی‌های منحصر به فردی دیگری مانند کیفیت بسیار بالا و دوام طولانی دارد که این ماشین ظرفشویی را تبدیل به یکی از بهترین‌ها می‌کند.

از جمله برنامه‌های شست‌وشوی دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • شست‌وشوی اولیه
  • شست‌وشوی شبانه
  • شست‌وشوی اقتصادی
  • شست‌وشوی قوی 70 درجه
  • شست‌وشوی سریع یک ساعته 65 درجه

همچنین این ظرفشویی از برنامه‌های ویژه‌ای پشتیبانی می‌کند. این برنامه‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • آبکشی مجدد
  • سیستم شست‌وشوی قابلمه
  • خشک‌کن اضافی Extra Dry
  • سیستم شست‌وشوی ظروف کریستال
  • شست‌وشوی بهداشتی با کمک فناوری Hygiene Plus

برخی تکنولوژی‌‌های به کار رفته در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MW20

ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره

در ادامه راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش می‌خواهیم به بررسی کارکرد برخی از فناوری‌ها و امکانات پیشرفته و کاربردی در دستگاه ظرفشویی سری 4 مدل SMS46MW20 بپردازیم.

  • شستشو با دمای بالا: در شست‌وشوی بهداشتی ظروف، ماشین ظرفشویی با دمای بسیار بالا نه تنها ظرف‌ها را شسته بلکه سبب نابودی میکروب‌ها و تمامی باکتری‌ها از سطح ظروف می‌شود. اگر کودک خردسال دارید این قابلیت کمک ویژه‌ای به شما در نظافت و بهداشت ظروف می‌کند چون یکی از برتری‌های شستشوی ظروف با ماشین‌های ظرفشویی نسبت به شستشو با دست، ضدعفونی و استریل کردن ظروف است. دستمال، ابر، اسفنج و اسکاچ‌های مورد استفاده در شست‌وشوی دستی، بستر مناسبی برای رشد انواع باکتری و میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا هستند و بیشتر این ریزاندامواره‌ها در برابر حرارت حساسند و با دمای بالا از بین می‌روند. از‌این‌رو، با کمک ویژگی شست‎وشو در دمای زیاد، این امر میسر به آسانی می‌شود.
  • Active water: فناوری Active water به کار رفته در این ماشین، سبب کارکرد بهتر پمپ شده که خود باعث گرم شدن زودتر آب می‌شود. افزون بر این‌ها، این قابلیت با هدفمند کردن گردش آب به مصرف کمتر انرژی و آب کمک فراوانی می‌کند.
  • حسگر تشخیص میزان کیفیت آب: حسگر تشخیص میزان پاکیزگی آب از دیگر قابلیت‌های فوق‌العاده این دستگاه ظرفشویی بوش است، تعیین تمیزی آب در اولین مرحله آبکشی ظروف از کارکردهای این فناوری است. در واقع قابل استفاده بودن یا نبودن آب مصرفی برای مراحل بعدی شست‌وشوی ظروف از طریق این قابلیت به شکل خودکار تشخیص داده می‌شود.
  • Load sensor: این ویژگی با کمک حسگرهایی حساس وزن ظروف درون دستگاه ظرفشویی مدل SMS46MW20 را تخمین زده و سپس تشخیص می‌دهد برای شست‌وشو به چه میزان آب مصرفی بر مبنای وزن ظرف‌ها نیاز است.
  • قفل کودک: از جمله ویژگی‌هایی که بهتر است همه دستگاه‌های برقی نوین آن را دارا باشند، قابلیت قفل کودک است. شاید شما نیز مانند بسیاری از کاربران باشید که در خانه کودک خردسال دارند و هنگام استفاده از وسایل برقی یا هنگام کار دستگاه در نبود ایشان در خانه، نگران فرزند خود می‌شوند. ویژگی قفل کودک تعبیه شده در ظرفشویی بوش از باز شدن درب دستگاه هنگام کار اجتناب کرده و به این صورت ایمنی کودک کاملاً رعایت می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با خیال آسوده پس از فعال کردن قفل کودک، کار با دستگاه را آغاز کنید.

تکنولوژی‌های به کار رفته در دستگاه ظرفشویی بوش مدل SMS46MW20 تنها منحصر به موارد بالا نبوده و می‌توان به دیگر فناوری‌های استفاده شده در آن، به موارد زیر اشاره داشت:

  • قابلیت تشخیص مقدار مواد شوینده
  • قابلیت ضد نشت آب Aqua Stop
  • برنامه شست‌وشوی اولیه Pre Wash
  • سامانه آب هیدرولیکی Active Water
  • حسگرهای تشخیص اندازه آب Aqua Sensor
  • سامانه حفاظت از ظروف شیشه‌ای Aqua Mix

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46Ni01

در این قسمت به معرفی یکی دیگر از محصولات پرطرفدار شرکت بوش یعنی ماشین ظرفشویی سری 4 مدل SMS46Ni01 می‌پردازیم. دستگاهی که با ویژگی‌های منحصر به فردش خیلی زود میان کاربران مشهور و محبوب شد.

طراحی ماشین ظرفشویی بوش SMS46Ni01

یکی از مهم‌ترین فاکتورها هنگام خرید ماشین ظرفشویی، ظاهر و هماهنگی آن با چیدمان آشپزخانه شماست؛ پس بیایید با طراحی زیبا و ممتاز این ماشین ظرفشویی آغاز کنیم. افزون بر زیبایی ظاهری دستگاه باید به رنگ استیل آن نیز اشاره کرد که در مقابل کثیفی مقاوم می‌باشد و ناگفته پیداست این رنگ می‌تواند با دکوراسیون داخلی بسیاری از آشپزخانه‌ها هماهنگی و توازن داشته باشد. وزن دستگاه 56.9 کیلوگرم است که جابجایی آن را راحت می‌کند. همچنین این وسیله ۸۴۵ میلی‌متر ارتفاع و ۶۰۰ میلی‌متر عرض و عمق استاندارد ماشین‌های ظرفشویی مبله را دارد. سه سبد برای گذاشتن ظروف مختلف در آن به همراه یک فیلتر به صورت سه لایه و مجهز به تمیزکننده خودکار از ویژگی‌های ظاهری این ماشین ظرفشویی هستند. چیز جالبی که در مورد سبدها می‌توان گفت این است که برای کارد، قاشق و چنگال‌ها یک سبد جداگانه وجود دارد و همچنین پایه‌های نگهدارنده‌ای برای لیوان‌ها طراحی شده‌اند تا به آن‌ها در طی فرآیند شست‌وشو هیچ آسیبی نرسد.

برنامه‌های شستشو در ماشین ظرفشویی SMS46Ni01 بوش

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های فنی این دستگاه می‌توان به شش برنامه مجزا برای شست‌وشوی مختلف ظروف اشاره کرد. ‌‌شست‌وشوی ظروف شیشه‌ای، شستشوی قوی با دمای 70 درجه سانتی‌گراد، آبکشی اولیه و موارد کاربردی دیگر، از مهم‌ترین برنامه‌هایی هستند که برای این ماشین ظرفشویی طراحی شده‌اند. همچنین ‌‌امکان کار و شست‌وشوی ظرف‌ها با نیمی ‌از ظرفیت و 5 دما برای ‌‌شست‌وشو از دیگر ویژگی‌های مطلوب این ماشین ظرفشویی می‌باشند.

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره

مشخصات فنی و تکنولوژی ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46Ni01

صدای اندک هنگام کار تنها یکی از ویژگی‌ها و فناوری‌های به کار رفته در این دستگاه ظرفشویی 13 نفره برند بوش است. این دستگاه ویژگی‌هایی دارد که افزون بر کاهش مصرف انرژی، به شما در ‌‌شست‌وشوی آسان ظروف کمک شایانی می‌کند. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • دارای ویژگی قفل کودک است.
  • مجهز به سیستم ضد نشت آب است.
  • نشانگر ماده جلادهنده و میزان نمک دارد.
  • دارای سیستم صرفه‌‌جویی در مصرف آب است.
  • بهره‌‌وری انرژی خشک‌کن آن در کلاس A قرار دارد.
  • اندازه و تعداد ظرف‌ها توسط سنسورهای تشخیص بررسی می‌شود.
  • دارای برچسب مصرف انرژی ++A می‌باشد که بسیار مقرون‌به‌صرفه است.
  • سیستم ویژه‌ای برای محفاظت از ظروف شیشه‌ای در هنگام شستشو دارد.
  • مجهز به نشانگر مدت زمان باقی مانده از مراحل ‌‌شست‌وشوی ظروف است.
  • از مزایای موتور BLDC با میزان صدای تولیدی 44 دسی‌بل بهره‌ می‌گیرد.
  • از قابلیت وجود حسگرهای میزان آب مصرفی و سامانه ضد نشت آب بهره می‌برد.
  • دارای قابلیت هوشمند و قابلیت خودکار برای تشخیص و کنترل مواد شوینده است.
  • حسگرهایی پیشرفته برای تشخیص میزان آب مصرفی و متناسب با مقدار کثیفی ظروف دارد.

افزون بر تمامی موارد یاد شده، ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46Ni01 دارای مبدل گرما و حرارت است و برای آسانی و سهولت بیشتر کار با آن، صفحه کنترلی به زبان انگلیسی دارد. این پنل کنترلی از نوع غیر لمسی یا آنالوگ است.

همانگونه که گفتیم تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای در تولید این محصول نقش داشته‌اند. بسیاری از ماشین‌های ظرفشویی بوش از این ویژگی‌ها برخوردارند. یکی از قابلیت‌های آن‌ها برخورداری از برنامه شست‌و‌شوی با تاخیر ظرف‌هاست. با داشتن این برنامه، ظرفشویی شما می‌تواند با تأخیر و تعویق کار، شست‌وشو را از یک ساعت تا بیست و چهار ساعت بعدتر شروع کند. با تنظیمات اعمال شده توسط شما دستگاه حتی اگر شما خانه نباشید به شکل خودکار آغاز به ‌‌شست‌وشوی ظروف می‌کند. سیستم ضد نشت آب ماشین ظرفشویی نیز ایمنی ‌‌شست‌وشو را تضمین می‌نماید. اما برای بهره‌مندی از تمام این قابلیت‌ها باید ماشین ظرفشویی بوش اصل بخرید. مطمئن‌ترین راه خرید ظرفشویی اصل این برند، خرید از مراکز معتبر و نمایندگی بوش در ایران است.

سخن پایانی

این مقاله به بررسی و معرفی بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره اختصاص داشت. امروزه ماشین‌های ظرفشویی با توجه به نیاز روز افزون کاربران در ابعاد مختلف 6، 8، 12، 13 و 14 نفره روانه بازار لوازم خانگی می‌شوند. مزایای متنوعی مانند مصرف انرژی بهینه، صرفه‌‌جویی در مصرف آب، قفل کودک، ‌‌شست‌وشوی با تأخیر و وجود تکنولوژی‌های پیشرفته، سبب سهولت پاکیزگی و بهداشت هر چه بیشتر ظروف با بهره‌گیری از این مدل‌های ماشین ظرفشویی است.

شرکت آلمانی بوش با نزدیک به یک و نیم قرن سابقه یکی از برندهای خوش‌نام و شناخته شده در تولید لوازم خانگی است که محصولات متنوع آن افزون بر کشور آلمان، به صورت تحت لیسانس در کارخانه‌های بسیاری و در کشورهای دیگر نیز تولید می‌شود. خانه بوش نمایندگی این شرکت در ایران است که محصولات بوش اصل را با گارانتی معتبر به هموطنان عزیز عرضه می‌کند. تمام این محصولات کدهایی دارند که می‌توان با کمک آن محصول را در سایت بوش آلمان شناسایی کرد. از دیگر مزایای خرید از خانه بوش می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • انجام نصب رایگان لوازم خانگی بزرگ در محل
  • بیمه رایگان محصولات تا خانه یا محل مورد نظر خریدار
  • ارسال فوری کلیه خریدهای حضوری و آنلاین به تمام ایران
  • امکان خرید آنلاین و خرید حضوری از سایت یا فروشگاه فیزیکی خانه بوش واقع در تهران
  • ارائه مشاوره و راهنمایی تخصصی به خریداران هر یک از محصولات این شرکت توسط کارشناسان مجرب خانه بوش
  • خدمات پس از فروش 10 ساله و گارانتی 2 و 3 ساله برای محصولات بزرگ و همچنین ضمانت‌نامه‌ 18ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله برای لوازم خانگی کوچک خانه بوش

 

سوالات متداول

خریداران ماشین‌های ظرفشویی بوش، از مدل‌های مختلف سری‌های ۴، ۶ و ۸ رضایت دارند. مدل‌های هر سه سری کیفیت بسیار خوبی دارند و تفاوت‌های آن‌ها کم است. بنابراین شما براساس نیاز، سلیقه و بودجه خود می‌توانید هر مدلی را تهیه کنید.

از کم صداترین ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار می‌توان به مدل‌های SMS46NB01B و SMS46MW20 از سری 4 ماشین‌‌های ظرفشویی بوش اشاره کرد. موتور Eco Silence Drive این ظرفشویی‌ها و بدنه عایق فوق‌العاده بی صدا یا Super Silent آن‌ها دلیل این سر و صدای کم است.
امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *