جارو شارژی خوب چی بخرم؟ 

جارو شارژی خوب چی بخرم؟ 

جارو شارژی، یک ابزار بسیار کاربردی و مهم است که در شرایط خاص و بحرانی، به شما کمک می کند تمیز کردن محیط را با سرعت بیشتری انجام دهید. خیلی از اوقات شما دوست ندارید که جاروبرقی را روشن کنید و بخواهید سر و صدای آن را تحمل کنید یا اینکه لوازم جانبی آن را جمع کنید. به خاطر همین جارو شارژی را استفاده می‌کنید تا بتوانید در شرایط خاص و بحرانی خیلی سریع با استفاده از آن محیط را تمیز کنید اما قبل از اینکه به سراغ استفاده از جارو شارژی بروید، این سوال را می‌پرسید که جارو شارژی خوب چی بخرم؟ پاسخ به این سوال اهمیت بسیار زیادی دارد و به شما کمک می‌کند که بتوانید انتخاب درست و اصولی داشته باشید. با ما همراه باشید تا برایتان توضیح دهیم که برای خرید یک جارو خوب باید چه عواملی را در نظر بگیرید.

راهنمای خرید یک جارو شارژی خوب

در این قسمت تمامی اطلاعاتی که برای خرید یک جارو شارژی خوب نیاز دارید را برایتان توضیح می‌دهیم. در پایان متوجه می‌شوید که برای خرید این دستگاه‌ها باید چه مواردی را در نظر گرفت. حتی اگر شما بخواید بهترین برند مثلاً جارو شارژی بوش را خریداری کنید، باید این مواردی که برایتان توضیح می‌دهیم داخل آن وجود داشته باشد.

راهنمای خرید یک جارو شارژی خوب

جارو شارژی ایستاده یا معمولی

اول از همه به نوع جارو شارژی دقت کنید. جارو شارژی‌های بدون سیم در دو نوع ارائه می‌شوند. بعضی از آنها پایه دارند و در حالت ایستاده قرار می‌گیرند و بعضی از آنها به صورت خوابیده و دم دستی‌تر استفاده می‌شوند. اگر می‌خواهید از جاروهای ایستاده استفاده کنید، بدانید که استفاده از آنها اصلاً سخت نیست و شما خیلی راحت می‌توانید یک تمیزکاری قابل قبول با آنها داشته باشید.

فضایی که برای قرار دادن آن در نظر می‌گیرید هم از قبل مشخص است و به صورت ایستاده روی زمین قرار می‌گیرد. معمولاً این جارو شارژی‌ها مکش بسیار خوبی دارند و کار با آنها به خاطر ارتفاع بلندشان راحت‌تر است. با استفاده از آنها می‌توانید تمامی سطوح را هم پاکسازی کنید اما اگر جاروسازی‌های معمولی و غیر ایستاده را خریداری کنید، به خاطر وزن سبک‌تری که دارند و اینکه حجم کمتری را اشغال می‌کنند، شاید برایتان راحت‌تر باشد. مثلاً شما با استفاده از آنها می‌توانید حتی سقف و لابلای قفسه‌ها را هم تمیز کنید. همین باعث می‌شود که کاربردی‌تر به نظر برسد.

توجه به نیازهای خاص

این دفعه که از خودتان پرسیدید جارو شارژی خوب چی بخرم، این سوال را از خودتان بپرسید که آیا نیاز خاصی برای استفاده از این لوازم دارید؟ آیا می‌خواهید دستگاه شما در سکوت کارش را انجام دهد؟ آیا در مورد کیفیت تمیزکاری آن نگران هستید؟ آیا به دنبال جمع و جور بودن و وزن سبک آن هستید؟ همه این‌ها باعث می‌شود که بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. پس از قبل تمام نیازها را مشخص کنید.

توجه به عملکرد دستگاه

آیا تا به حال شنیده‌اید که جارو شارژی‌ها به اندازه جاروبرقی نمی‌توانند مکش خوبی داشته باشند و محیط را تمیز کنند؟ البته که این موضوع در مورد همه برندها صدق نمی‌کند. اگر شما به سراغ جارو شارژی بوش بروید، متوجه می‌شوید که به اندازه کافی کیفیت دارند و می‌توانند به اندازه یک جاروبرقی با کیفیت برایتان کار کنند اما اگر می‌خواهید تمیزکاری خیلی عمقی داشته باشید، مثلاً روی فرش، قالیچه و تمامی لابلای منزل را به خوبی تمیز کنید، باید از مدل‌های سوپر پاور استفاده کنید که مکش بسیار قدرتمندی دارند. پس حتماً حواستان باشد قبل از خرید عملکرد دستگاه را از فروشنده بپرسید و ببینید آیا برای تمیزکاری عمقی مناسب است یا نه.

توجه به مدت زمان استفاده

شما قرار است جاروی شارژی خریداری کنید؛ جارویی که بعد از اینکه شارژ آن به اتمام می‌رسد، خاموش می‌شود و باید دوباره آن را به شارژ بزنید. حال باید از خودتان بپرسید که در طول روز چقدر می‌خواهید از آن استفاده کنید؟ آیا شارژ آن پاسخگوی نیازهای شما است؟ اگر بخواهید پذیرایی را تمیز کنید، قطعاً دستگاه باید بیشتر شارژ نگه دارد. اگر اصلا از جاروبرقی استفاده نمی‌کنید، باز هم باید مدت زمان نگهداری شارژ توسط دستگاه بیشتر باشد. معمولا نگه داشتن شارژ به اندازه ۳۰ تا ۴۵ دقیقه می‌تواند برای یک تمیزکاری در منزل مناسب باشد اما اگر می‌خواهید محیط خیلی بزرگی را با آن تمیز کنید، به دنبال جارو شارژی‌هایی بروید که تا ۸۰ دقیقه هم برایتان کار می‌کند.

این یکی از نکات مهمی است که قبل از خرید باید راجع به آن دقت کنید که باز هم بستگی به نیاز شما دارد. اگر می‌خواهید جاروی شما شارژ بیشتری نگه دارد، باتری باید به اندازه کافی قدرتمند و با کیفیت باشد تا بتواند مدت زمان طولانی برایتان کار کند که معمولاً باتری‌های لیتیوم یونی بوش به خوبی شما را به این مهم می‌رساند.

اگر هم باتری‌های قدرتمندتر می‌خواهید، مدل‌هایی را خریداری کنید که دو باتری دارند و زمانی که شارژ باتری اول تمام می‌شود، می‌توانید باتری دوم را داخل آن قرار دهید که مدت زمان خیلی طولانی برایتان کار می‌کند.

توجه به مدت زمان استفاده

راحتی استفاده

این دفعه که از خودتان پرسیدید جارو شارژی خوب چی بخرم، حواستان به راحتی استفاده باشد.‌ زمانی که به مغازه می‌روید تا خرید را انجام دهید، حتما جارو را در دستتان بگیرید و ببینید آیا کار با آن راحت است یا نه؟ آیا وزن آن برایتان سنگین نیست؟ آیا می‌توانید با استفاده از آن تمامی قسمت‌های منزل را تمیز کنید؟ وزن مهم‌ترین عاملی است که باید به آن دقت کنید و نقش مهمی در انتخاب نهایی شما خواهد داشت. اگر جارو شارژی سبک بخرید، در طولانی مدت نسبت به آن حس بهتری خواهید داشت و از جارو کشیدن خسته نمی‌شوید. از طرفی دکمه‌هایی که روی دستگاه وجود دارد، می‌تواند کارتان را راحت‌تر یا سخت‌تر کند. پس جارو شارژی‌هایی را خریداری کنید که با یک دکمه کار می‌کند.

توجه به لوازم جانبی

آیا از جارو شارژی انتظار بیش از تمیزکاری سطوح مختلف را دارید؟ آیا موی حیوان خانگی شما روی زمین می‌ریزد؟ آیا می‌خواهید مدام زباله‌هایی که فرزند کوچکتان روی زمین می‌ریزد را جمع کنید؟ آیا می‌خواهید با آن ماشینتان را تمیز کنید؟‌ همه این‌ها باعث می‌شود که به لوازم جانبی دستگاه بیشتر فکر کنید. اگر مدام می‌خواهید گوشه کنارها را تمیز کنید، حتماً دستگاهی که خریداری می‌کنید، باید لوازم جانبی مخصوص این کار را داشته باشد.

جارو شارژی خوب چی بخرم؟

با توجه به ویژگی‌هایی که برایتان توضیح داده شد، حالا شما با تمامی قابلیت‌هایی که یک جارو شارژی خوب باید داشته باشد، آشنا شده‌اید. اگر در جستجوی یک برند معتبر هستید که تمامی این ویژگی‌ها را در محصولات خود ارائه دهد، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ جارو های شارژی برند بوش بروید. این برند نه تنها جاروبرقی‌ بوش با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد، بلکه جارو شارژی آن نیز گزینه‌های مناسبی برای خرید به شمار می‌روند. با توجه به تنوع مدل‌های ارائه شده توسط این برند، شما می‌توانید بر اساس نیازها و ترجیحات خود، جاروی شارژی مناسب را انتخاب کنید و از عملکرد بی‌عیب و نقص آن در طول مدت طولانی لذت ببرید. اگر قصد دارید جارو شارژی بوش را به صورت اصلی و با قیمت استاندارد تهیه کنید، می‌توانید به مجموعه ما یعنی خانه بوش مراجعه کنید. در وب‌سایت نیز می‌توانید قیمت دستگاه‌ها را بررسی کنید و با اطمینان یک انتخاب عالی داشته باشید.

جمع‌بندی

اگر در حال حاضر به دنبال خرید یک جارو شارژی خوب هستید، می‌توانید با اطمینان به خودتان پاسخ دهید. اکنون با ویژگی‌هایی آشنا هستید که می‌تواند به شما در انجام یک خرید عالی کمک کند و از این رو، شما در مدت طولانی از خرید خود پشیمان نخواهید شد. ما در این بحث، به طور کامل و جامع، تمام ویژگی‌های مهم و کلیدی را که باید در نظر داشته باشید، به شما معرفی کردیم. بنابراین، می‌دانید که برای استفاده بهینه و موثر از دستگاه، باید چه عواملی را در نظر بگیرید. این عوامل به شما کمک می‌کنند تا دستگاهی را انتخاب کنید که نه تنها در حال حاضر، بلکه در مدت طولانی نیز برای شما عملکرد خوبی داشته باشد.

 

سوالات متداول

مهمترین ویژگی این است که وزن سبکی داشته باشد و بتوانید خیلی راحت برای فضاهای مختلف بدون خستگی از آن استفاده کنید.
خیر. اگر شما یک برند و مدل خیلی عالی را خریداری کنید، قطعاً قدرت مکش آن با جاروبرقی برابری می‌کند.
حتماً باید دقت کنید که لوازم جانبی جاروبرقی شما قطعه لازم برای تمیز کردن لابلای قفسه‌ها و قسمت‌های غیرقابل دسترس را داشته باشد.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *